به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

صورت جلسه تصمیم‌گیری پیرامون نقل و انتقالات بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ (۱۹:۲۸) (۴۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عضو جدید کمیته مدیریت بارسلونا از روز دوشنبه پروژه ورزشی باشگاه را برای فصل آینده شروع کرده است. اریک آبیدال و رامون پلانس با پپ سگورا ملاقات کردند تا در مورد اولویت‌های بارسا بعد از «نه» گریزمان صحبت کنند. در این خبر بیشتر در مورد برنامه‌های تیم مدیریتی جدید بارسا برای نقل و انتقالات تابستانه خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هدف آنها این است که تیم را با آوردن دو هافبک میانی - که یکی از آن‌ها آرتور است - تقویت کنند و همچنین به دنبال مهاجمی هستند تا خروج آلکاسر را جبران کند. مذاکرات قبلی هنوز به سرانجام نرسیده اما آن‌ها نام‌های جدیدی نیز روی میز گفتگوهای خود قرار داده‌اند.

بارسا بعد از جواب منفی گریزمان برنامه‌های خود را تغییر داده است. فیلیپه کوتینیو در کنار مسی و سوارز نمی‌تواند به عنوان چیزی بیش از یک مهاجم عمل کند و باشگاه به دنبال هافبک می‌گردد. مذاکرات پیرامون آرتور انجام شده و آن‌ها تلاش خواهند کرد تا این مهاجم را به تیم خود بیاورند تا او بتواند پیش فصل را با تیم اصلی سپری کند.

بعد از آن باشگاه به دنبال یک هافبک سطح بالای دیگر خواهد بود؛ اگر چه پیدا کردن جانشین برای آندرس اینیستا تقریباً غیر ممکن است و کسی مانند او پیدا نمی‌شود اما آن‌ها تلاش خود را خواهند کرد تا هافبکی با کیفیت به نیوکمپ بیاورند. بخش زیادی از بودجه باشگاه باید صرفِ این قسمت شود.


در نهایت پروژه تابستان با خرید یک مدافع مرکزی به پایان خواهد رسید: کلمنت لنگله از سویا. این مذاکره خیلی خیلی خوب پیشرفته است. بارسا امیدوار است که در ابتدای ماه جولای با پرداخت بند آزادسازی او، خریداری‌اش نماید.

به بحث یافتن جایگزین برای آلکاسر برگردیم؛ بارسا بازیکنی می‌خواهد که تعادل دفاع حریف را بر هم بزند، گلزنی کند و با قیمتی خوب قابل دستیابی باشد.

بحث دیگری که مطرح بود فرآیند خروج بازیکنان مازاد باشگاه است. باشگاه می‌خواهد مقداری پول به حسابش واریز شود و از میزان دستمزهایی که باید در طول سال پرداخت کند، کم کند. والورده یک تیم جمع و جور می‌خواهد و باید جای خالی داشته باشد تا بازیکنانی از لاماسیا را نیز به تیم خود منتقل کند؛ کاری که اگر ۵ یا ۶ بازیکن فروخته شود، ضروری خواهد بود. پیشنهاداتی برای فروش بازیکنان روی میز هست و باشگاه امیدوار است که بتواند تعدادی از آن‌ها را تا پیش از آغاز تور پیش فصل از لیست خود خارج سازد.


به نظر می‌رسد یکی از بازیکنانی که باشگاه را ترک نخواهد کرد، یسپر سیلسن است. این دروازبان به صراحت اعلام کرده که آمادگی دریافت پیشنهادات باشگاه‌های مختلف را دارد اما بارسا به او گفته که برای فصل آینده به او نیاز دارد. شرایط در صورتی تغبیر می‌کند که پیشنهاد هنگفتی به دست باشگاه برسد. لذا هنوز هم شانس ترک نیوکمپ توسط یاسپر سیلسن وجود دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
forca_barcelonaa
پاسخ به: صورت جلسه تصمیم‌گیری پیرامون نقل و انتقالات بارسا
حتما هم 5 تا بازیکن میتونن بفروشن
متئو و داگلاس و الکس سانگ و کریستین تیو و... هم به بدبختی فروختن


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: صورت جلسه تصمیم‌گیری پیرامون نقل و انتقالات بارسا
پروژه نقل و انتقالات امسالم مثل سالای قبله: کلی اسم که هیچ کدوم رو نمی خریم و مفت فروشی بازیکنای خودمون...


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۴۵)
 
saeed2014
پاسخ به: صورت جلسه تصمیم‌گیری پیرامون نقل و انتقالات بارسا
چی شده طلسم شدیم


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: صورت جلسه تصمیم‌گیری پیرامون نقل و انتقالات بارسا
دی یانگ هم کنسل شد.تف تو مدیریت


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ (۲۰:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!