به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اریک ابیدال: از برگشتن به خانه خوشحالمنقل و انتقالات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ (۰:۳۶) (۴۴۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir

طی مراسمی در ظهر روز چهارشنبه، مدیر فنی جدید باشگاه معارفه شد. اریک ابیدال فرانسوی که از سال 2007 تا 2013 در بارسلونا توپ می‌زد، بار دیگر به اسپانیا بازگشته است. در ادامه، از جزئیات مراسم معارفه‌ او مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اریک ابیدال در حاشیه‌ این مراسم گفت: «بسیار خوشحالم که به خانه برگشته‌ام. برگشتن به بارسلونا لذت خاص خودش را دارد. می‌خواهم از باشگاه تشکر کنم که در این شغل مهم، به من اعتماد کرده است. چند سالی است که خود را برای این موقعیت اداری آماده می‌کنم. من این باشگاه و بازیکنانش را می‌شناسم. خود من به مدت 5 سال یکی از آن‌ها بوده‌ام. مطمئن هستم که می‌توانیم با همدیگر کار‌های فوق‌العاده‌ای انجام دهیم».

پپ سگوارا، مدیر ورزشی تیم نیز در گفته‌های خود به این نکته اشاره کرد که یکی از دلایل استخدام اریک ابیدال در باشگاه، علاوه بر شناخت بالای او از بازار جهانی به خصوص کشور فرانسه، رابطه‌ خوب او با بازیکنان تیم است.

نائب‌ رئیس باشگاه، جوردی مستره هم در مصاحبه‌ خود تصریح کرد: «از برگشتن اریک به اینجا هیجان زده‌ایم. دانش بالا و اهمیت حضور او مانند 6 سالی است که در تیم اصلی بازی می‌کرده است. چنین خصوصیتی برای مدیریت ورزشی تیم بسیار مناسب خواهد بود».

ساخت یک بارسلونای جدید؟

اریک ابیدال در سخنان خود گفت: «قول می‌دهم که تیمی رقابتتی برای فصل بعد و آینده بسازیم. من با مدیر باشگاه صحبت کرده‌ام؛ گرچه که در مورد بازیکن خاصی گفت‌وگو نکرده‌ایم. پپ سگوارا کارها‌ی داخلی را انجام داده است و من با او و رامون پلانس (دستیار آبیدال) دیدار کرده‌ام. ما با سرمربی نیز در ارتباط هستیم و وقتی زمان آن برسد، تصمیماتی خواهیم گرفت و آن را اعلام خواهیم کرد».

پپ سگوارا نیز در کنار سوالاتی که در مورد مسئله‌ گریزمان جواب داد، از فعالیت‌های باشگاه در آکادمی نیز دفاع کرد. او در این مورد خاطر نشان کرد: «ما همواره به بازیکنان جوان توجه داشته‌ایم. در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی در این زمینه برای باشگاه رخ داده است»

«ما حقوق بازیکنان جوان را تغییر دادیم تا بتوانیم با دیگر باشگاه‌های اروپایی، رقابت کنیم و رویای آنان را محقق سازیم. اگرچه همچنان مجبور هستیم با مدیربرنامه‌ها مذاکراتی را ترتیب دهیم؛ چون آن‌ها خواستار پول زیادی برای بازیکنانی که خودمان پرورش داده‌ایم هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اریک ابیدال: از برگشتن به خانه خوشحالم
ببینیم می تونی گندای این بارتمئو رو جمع کنی...


پنج‌شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۴۹)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: اریک ابیدال: از برگشتن به خانه خوشحالم
پویول رفت، ببین کی اومده!!


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ (۱۴:۱۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: اریک ابیدال: از برگشتن به خانه خوشحالم
یه کاری بکن مشتی.بارسا داره از سبکش فاصله میگیره.خرید مناسب سبکمون بخر.جان مادرت هم از امریکایجنوبی بکش بیرون


چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ (۰:۴۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!