به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۲:۴۷) (۵۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از اینکه بارسلونا به این نتیجه رسید که آینده مطلوبی در نیوکمپ انتظار آندره گومز را نمی‌کشد، حال این بازیکن نیز فکر بازگشت به باشگاه سابقش را در سر می‌پروراند. جوانب این انتقال را در ادامه خبر بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندره گومز می‌خواهد ادامه دوران فوتبالی‌اش در لالیگا دنبال شود و به همین دلیل والنسیا را مناسب‌ترین گزینه می‌داند. او باور دارد که می‌تواند در این باشگاه مجدداً فرم خوب خود را باز یابد؛ جایی که بهترین عملکرد دوران حرفه‌اش را به نمایش گذاشت و توجه بارسلونا و رئال مادرید را به خود جلب کرد. گومز اکنون پیشنهادات مختلفی دارد که تعدادی از آن‌ها نیز از باشگاه‌های اسپانیایی است اما این هافبک پرتغالی خواستار بازگشت به مستایاست.

بارسلونا هیچ عجله‌ای ندارد

آندره گومز تصمیم خود را گرفته و می‌خواهد به والنسیا باز گردد؛ حال نوبت باشگاه‌هاست که به توافق برسند. کاری که به نظر آسان نمی‌رسد زیرا روابط بین مسئولین دو باشگاه چندان خوب نیست. بارسلونا می‌خواهند هزینه‌هایی که برای این بازیکن کرده به حسابش باز گردد اما در حال حاضر، والنسیا نمی‌خواهد او را به طور دائم به خدمت بگیرد و ترجیح می‌دهد این انتقال به طور قرضی انجام شود.

بعد از حضور نامنظم او در بازی‌های فصل ۲۰۱۷/۱۸ تیم، بارسلونا امیدوار بود قیمت گومز با درخشش در جام جهانی روسیه، افزایش یابد. با این حال سرمربی پرتغال او را به این تورنمنت دعوت نکرد و این یعنی پیشنهادات فعلی روی میزد، باب میل بارسلونا نیستند.

مسئله دیگر دستمزد گومز است. اگر بارسلونا این هافبک را به طور قرضی راهی تیم دیگری کند، می‌خواهد آن تیم پرداخت دستمزد او را نیز بر عهده بگیرد. اما این هم چیزی نیست که والنسیا آن را بپذیرد. آن‌ها بخشی از دستمزد او را پرداخت خواهند کرد اما همه آن را نه. با این تفاسیر، تنها دو حالت برای این انتقال وجود دارد: یا بارسلونا گومز را به طور دائم بفروشد و بپذیرد که والنسیا دستمزد او را به طور کامل ندهد و یا والنسیا با شرایط تعیین شده توسط بارسلونا برای انتقال قرضی موافقت کند.


در حال حاضر بارسلونا عجله‌ای برای پذیرش پیشنهادی که مطابق خواسته‌هایش نیست، ندارد و امیدوار است تیم‌ها پیشنهاد خرید دائم او را مطرح کنند. اگر این اتفاق نیفتد و قرار باشد گومز به طور قرضی باشگاه را ترک کند، واضح است که والنسیا بهترین گزینه است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
mehrasa10
پاسخ به: آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیا
نرو سمیه


شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ (۶:۳۷)
 
bardiya30
پاسخ به: آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیا
تو بارسا نتونست استعدادش رو نشون بده البته بیشتر مقصر خودشه که نتونسته با تیم هماهنگ بشه و اینکه بارسا تیم متفاوتی نسبت به تیم های بزرگ دیگست
و
وقتی بازیکنی نتونه بازیدخودش رو انجام بده و البته فرصتهای زیادیدبهش داده شد
بازیکنی شوتزن و دریپل زن خوبی هست اما چه کنیم تا الان نتونست و یک خرید بد حساب میشه که انریکه عزیز برای ما خرید


پنج‌شنبه، ۷ تیر ۱۳۹۷ (۴:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیا
هیچ وقت مجال کافی برای درخشش بدست نیاورد...


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۶:۱۵)
 
saeed2014
پاسخ به: آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیا
اقا سریع باید برگردوننش کفتم شد بدن فقط بره.تیاگو رو هم نباید بیارنش ...بچه ها یه چیزی فکر میکنم درباره نیمار...من از اولم حالم ازش بهم میخورد و بعد اینکه جدا شد بدتر شدم نسبت بهش و گفتم صدرصد میره رئال...اما الان که دقیق بررسی میکنم دو حالت داره:
یک اینکه میره رئال.
دوم اینکه اینا همش سیاه بازی بوده.دادنش به قطریا که واسه جام جهانی ۲۰۲۲ واسشون بزرگترین تبلیغه.میشه معامله دوسربرد اگه برگرده.چونفکرکنم اینا اومدن رئال رو گذاشتن سماق بمکه و رونالدو رو رد کنه بعد که رونالدو رفت نیمار برگرده بارسلونا .
هم دوران نیمار شروع میشه توی بارسلونا و مسی دیگه نقشش کمرنگ میشه اون موقع چون میشه ۳۲-۳۳ساله.
هم خاین محسوب نمیشه.
هم رئال بخاطر خربد نیمار هیچ خریدی نکرده و وقتی اخرش میمونه جا از کورس

اینو گفتم چون ناصرخلاف قطریه و قطری ها رفیق فابریک بارسلونا هستن و نمیشه یهو بیان نیمار رو بگیرن که از تیمی که واسشون تبلیغ کشورشون رو میکرده.فکر میکنم سیاه بازی باشه ماجرای نیمار و برگرده.بازم برگرده دوسشندارم چون کلا از اول حال نمیکردم باهاش چون بازی بلد نیس و نمایشی کارمیکرد


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۴:۴۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: آندره گومز خواهان بازگشت به والنسیا
واجب تر از هر خریدی فرستادن این لرد بزرگوار هستش


چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۲:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!