به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ (۱۶:۱۰) (۵۱۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


طبق آخرین گزارشات، سیلسن می‌خواهد در همین تابستان بارسلونا را ترک کند و این می‌تواند غیر منتظره‌ترین انتقال امسال باشد. دروازبان هلندی از باشگاه بابت اینکه به او فرصت بازی در تیم بزرگ بارسلونا را داده، سپاسگزار است اما او پیشنهاداتی از دیگر باشگاه‌های معتبر اروپایی دارد؛ باشگاه‌هایی که می‌توانند او را به عنوان دروازبان شماره ۱ خود به خدمت بگیرند. جزئیات این اتفاق را در ادامه خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سیلسن هفته آینده به بارسلونا باز خواهد گشت اما باشگاه معتقد است که او اکنون بیشتر مشتاق رفتن است تا ماندن. سیلسن باید کتباً پیشنهاد مد نظرش را به باشگاه ارائه دهد و سپس بارسا در مورد آن تصمیم بگیرد.

نزدیکان این بازیکن می‌دانند که تابستان امسال برای این دروازبان است چرا که تیم‌های زیادی به دنبال تقویت تیم خود - در این پست - هستند اما آن‌ها این را هم می‌دانند که هیچ یک از این تیم‌ها حاضر به پرداخت بند آزاد‌سازی ۶۰ میلیون یورویی او نیستند.

بارسلونا ۲ سال پیش سیلسن را با ۱۴ میلیون یورو خرید و اگر قصد فروش او را دارد، باید مبلغ معقول تری برایش در نظر بگیرد. بارسا صریحاً بیان کرده که نیازی به فروش این بازیکن ندارد و از عملکردش برای باشگاه راضی است اما حاضر است که تا ۳۰ میلیون یورو مبلغ درخواستی‌اش را کاهش دهد.


تاکنون سیلسن در مورد پیشنهاداتش هیچ حرفی با بارسلونا نزده است اما باشگاه می‌داند که این دروازبان پیشنهادی دارد که به ازای پذیرش آن، پول بیشتری دریافت خواهد کرد اما نه در محبوب‌ترین لیگ دنیا. تیم‌هایی مانند لیورپول و چلسی هم هستند که به دنبال دروازبان جدیدی برای فصل ۲۰۱۸/۱۹ خود می‌گردند و ممکن است او را در نظر گرفته باشند.

بارسلونا نمی‌خواهد مانند آنچه در مورد کلودیو براوو رخ داد، برای خروج سیلسن نیز دچار درگیری شود و خواستار رسیدن به توافقی بی‌دردسر در اسرع وقت است. هفته آینده جلسه‌ای برگزار و طی آن تصمیمات لازم گرفته خواهد شد. بارسا سعی کرده این بازیکن را متقاعد به ماندن کند اما خواسته او واضح است: می‌خواهد باشگاه را ترک کند. باشگاه باید از هرگونه مذاکره احتمالی با خبر باشد زیرا از دست دادن سیلسن آن‌ها را مجبور به خرید یک دروازبان شماره ۲ جدید می‌کند.

در بارسا سیلسن را گزینه‌ای ایده‌آل به عنوان جایگزین تراشتگن می‌دانند و هر گاه به او فرصت بازی داده شده، او قابلیت‌های خوب خود را نشان داده است. حتی مربیان او را در پیشرفت ثبات و خودباوری تراشتگن موثر می‌دانند. رابطه بین این دو دروازبان بسیار احساسی است؛ این رابطه حتی نزدیک‌تر از رابطه‌ای است که بین دروازبان آلمانی و براوو در دوران حضورش در بارسلونا بود. اما مسئولان باشگاه درک می‌کنند بازیکنی در سطح سیلسن می‌خواهد بیشتر بازی کند و به این دیدگاه احترام می‌گذارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
اگه بره باید دروازبان جوان اسپانیایی بخرن، مانند ریکو از سویا


شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۶)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
نیمکت خوبیه. باید بمونه


شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۵)
 
messi-.10
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
خیلی حیفه ک بره واقعا مطمئن کار کرده ولی اگه خودش نخواد نمیمونه


شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۱۱)
 
saeed2014
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
فقط باید قرضی بدنش یا با حق خرید بفروشنش...بخدا سگش شرف داره به دخیای شخمی که الکی بزرگش کردن


شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۱۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
بحث اینه که در صورت فروش همچین کیفیتی برای نیمکت وجود نداره


جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ (۲۱:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انتقال در همین تابستان، خواسته صریح سیلسن!
واقعا دروازبان خوبیه و حیفه که نیمکت نشین باشه. تو یه تیمی مثل لیورپول می تونه حسابی بدرخشه.


جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ (۱۶:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!