به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیاملی‌پوشان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۰۷) (۵۷۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


«این حقیقت دارد که این آخرین بازی من برای تیم ملی اسپانیا بود». این اولین جملاتی بود که اسطوره بارسا و اسپانیا، پس از حذف ناباورانه از جام جهانی ۲۰۱۸ در برابر روسیه میزبان به زبان آورد. در این خبر بیشتر در این خصوص خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او صحبتهایش را اینطور پی گرفت: «در بعد شخصی، این پایانی است بر یک دوران خارق العاده در زندگی من». اگرچه این شکست طعم تلخی برای او داشت اما برنامه‌هایش را تغییر نخواهد داد: «این لحظه سختی است، چیزی که قبلا تجربه‌اش کرده بودیم و نتوانستیم مانع از تکرار دوباره‌اش شویم».

او در ادامه گفت: «دوران حضور من (در تیم ملی اسپانیا) اکنون پس از یک دوره طولانی به پایان می‌رسد اما هر چیزی آغاز و پایانی دارد. اوضاع آنطور که آرزویش را داشتم به پایان نرسید، اما زندگی همین است».

دیدگاه در خصوص تیم ملی

اینیستا تاکید داشت که پذیرش انتقادها سخت است اما در حال حاضر این گونه نظرات کمترین اهمیت را دارد: «ما زمانی که لازم بود خوب باشیم، به قدر کافی خوب نبودیم».

اینیستا تنها بازیکنی نیست که خداحافظی‌اش از فوتبال ملی را اعلام خواهد کرد: «جایگزین‌های خوبی وجود دارند. بازیکنی خوبی در دسترسند و این بسیار مهم است که ما به همان شیوه‌ای بازگردیم که منجر به موفقیت‌های بسیار شد. بردن آسان نیست؛ بسیار از آن چیزی که به نظر می‌آید پیچیده‌تر است، اما تیم ملی به پیش خواهد رفت، چرا که بازیکنان خوب زیادی در اختیار دارد».

آیا او کنار گذاشته شده بود؟

اندرس برای بازی با روسیه از ترکیب اصلی خارج شده بود و کار را از روی نیمکت آغاز کرد، اما او احساس نمی‌کند که این مسئله منجر به عملکرد ضعیف اسپانیا شده است: «مربی تصمیم گیرنده است و عده‌ای با آن موافقند و عده‌ای مخالف. او بهترین‌ها را برای تیم می‌خواست و احساس می‌کرد که به این ترکیب نیاز دارد. تاسف آور است که از پس این بازی بر نیامدیم، و البته پنالتی‌ها بسیار بیرحمانه بودند».

پذیرش مسئولیت حذف

این هافبک کهنه کار نمی‌خواست به این توجه کند که چه کسی را باید برای ناکامی اسپانیا سرزنش کرد و چه کسی را نه: «آنها که باید سرزنش شوند بازیکنان هستند و هرکس مسئولیت خودش را دارد. ما کسانی بودیم که در زمین حضور داشتیم و باید مسئولیتی که بر شانه‌هایمان است را بپذیریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا
با توجه ب سن بالا اش و باشگاهش ک ژاپنه باید می رفت


شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۲)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا
چه سوزناک


چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۱۳:۵۰)
 
saeed2014
پاسخ به: خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا
کاپیتان تو تنها کسی هستی که حتی دشمنت هم عاشقته...دقت کنید عاشقشن...مسی رو دوسدارن رئالیا توی دلشون بخاطر فوق العاده بودنش اما اینیستا رو عاشقشن


دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ (۲۳:۳۴)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا
اینیستا هم رفت و اسپانیا که بعد از دورانی که پپ در بارسا ساخت و اون تیکی تاکای ناب و اون نسل طلایی رو تحویل دلبوسکه داد و پس از رفتن پپ از بارسا و نابودی سبک بازی بارسا اسپانیا هم با از دست رفتن ستاره های سابقش رو به نابودی میره. اما نکته مهم اینه که اسپانیا بی شک موفقیت هاش رو مدیون بارسا و بازیکنان بارسا هستش. نه دلبوسکه مربی بود نه هیرو و نه...
خداحافظ کاپیتان...


دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ (۲۰:۵۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خداحافظی اینیستا از تیم ملی اسپانیا
با کمتر و کمتر شدن بارسایی ها و کاپیتانی انگلی مثل راموس و مربیگری احمقی مثل هیرو اسپانیا دوباره به دوران سیاه قبل از تیکی تاکای بارسا برخواهد گشت.


دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۰ کاربر آنلاین است. (۳۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!