به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یری مینا؛ پرشور و تاثیرگذار در روسیه! جام جهانی ۲۰۱۸
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۱۶:۲۹) (۵۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

شاید کلمبیا با باخت به انگلیس در ضربات پنالتی از جام کنار رفته باشد اما نباید فراموش کنیم که یری مینا عملکرد درخشانی در این تورنمنت داشته است. مدافع بلندقامتی که با به ثمر رساندن سه گل در سه بازی، نقش موثری در تیم ملی کشورش ایفا کرد. در این خبر عملکرد او در این مسابقات را به طور مختصر مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بیایید صادق باشیم. مینا تاثیر و عملکرد فوق‌العاده‌ای در جام جهانی داشت و درخشان ظاهر شد. او که بازی اول کلمبیا مقابل ژاپن را از دست داده بود، در سه بازی بعدی تیمش حضور یافت و با این که یک مدافع میانی است، در هر سه بازی موفق به گلزنی شد. اگر به تاریخ نگاه کنیم، پیش از وی، تنها دو مدافع که هر دو آلمانی بودند، موفق به ثبت این مهم شده بودند: پائول بریتنر در جام 1974 و آندریاس برمه در جام 1990.

در پیروزی 3-0 مقابل لهستان، مینا اولین گل تیمش را به ثمر رساند تا امیدها برای تیم ملی کلمبیا همچنان زنده بماند و در بازی مقابل سنگال نیز تک گل کلمبیا را وارد دروازه کرد تا تیمش را به عنوان سرگروه به جمع 16 تیم پایانی برساند.

هر دو گل او در مرحله گروهی با کرنر و ضربه سر به دست آمد و در بازی مقابل انگلیس هم در لحظاتی که به نظر می‌رسید همه چیز برای مینا و یارانش تمام شده، او بار دیگر به همان شیوه گلزنی کرد. سه گل با ضربه سر باعث شد تا مینا به اولین بازیکن پس از میروسلا کلوزه در جام جهانی 2002 تبدیل شود که سه گل با ضربه سر در یک دوره جام جهانی به ثمر می‌رساند و پشت سر خامس رودریگز که شش بار موفق به گلزنی شده، در جایگاه دومین برترین گلزنان تاریخ کلمبیا در ادوار مختلف جام جهانی قرار بگیرد.

متاسفانه با این شکست، کلمبیا موفق نشد برای دومین دوره متوالی به مرحله یک چهارم پایانی راه پیدا کند و عملکرد موفقیت آمیز خود را ادامه دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: یری مینا؛ پرشور و تاثیرگذار در روسیه!
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

واقعا عملکردش عالی بود. افسوس که لرد والورده تشخیص داده به درد نمی خوره چون از روی سکو نتونسته بود خودشو نشون بده!

واقعا بازی رو نگاه میکنین؟ قطعا نه.فقط گل زد.این بشر سرعتش در حد لاک پشته.یک به یکی نموند که ازش رد نشن.گل زدن که دلیل خوب بودن نیست.


چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۱۹:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: یری مینا؛ پرشور و تاثیرگذار در روسیه!
واقعا عملکردش عالی بود. افسوس که لرد والورده تشخیص داده به درد نمی خوره چون از روی سکو نتونسته بود خودشو نشون بده!


چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۹ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!