به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دوئل بارسایی-بارسایی در یک چهارم نهایی جام جهانی!جام جهانی ۲۰۱۸
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۱۵ تیر ۱۳۹۷ (۱۴:۲۶) (۴۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


کمربندهایتان را محکم ببندید و دوباره به تماشای نمایش بازیکنان بارسلونا در جام جهانی بنشینید! جایی که بارسا در هر چهار مسابقه روز جمعه نماینده خواهد داشت. از عثمان دمبله و ساموئل اومتیتی و فرمائلن گرفته تا پائولینیو، کوتینینو و لوئیز سوارز. این یعنی در مرحله نیمه نهایی نیز به طور حتم شاهد حضور حداقل دو تیم با نمایش بازیکنان بارسا خواهیم بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برزیل، بلژیک، اروگوئه و فرانسه همگی در یک سمت جدول و کرواسی و ایوان راکیتیچ به تنهایی در سمت دیگر جدول مسابقه قرار گرفته‌اند. حضور شش بازیکن از بارسا در دو بازی اول مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، بدون شک حساسیت و جذابیت‌های خاصی برای طرفداران بارسلونا به همراه دارد.

آبی آسمانی‌ها VS خروس‌ها

اروگوئه یکی از دو تیمی است که در این دوره جام جهانی در هر چهار بازی اول خود به پیروزی رسیده و لوئیز سوارز از بارسلونا در مسیر راهیابی این کشور به مرحله یک چهارم پایانی، دو گل به ثمر رسانده است.

از طرفی فرانسه، قهرمان جام 1998 در نمایشی خیره کننده که شاید مهیج‌ترین بازی جام تا اینجا بوده، با نتیجه 3-4 آرژانتین را مغلوب کرد و شاید سخت‌ترین چالش برای اروگوئه باشد؛ تیمی که دو قهرمانی در جام جهانی کسب کرده است.

در جام 1966 که این دو تیم با یکدیگر رو به رو شدند، اروگوئه با نتیجه 2-1 به برتری رسید و از آن به بعد، پنج بار دیگر مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که شامل جام 2002 و 2010 هم می‌شود؛ پنج تقابلی که با رد و بدل شدن فقط یک گل، آمار مایوس کننده‌ای از این دو تیم به جای گذاشت.

با خط حمله مرگباری که اروگوئه و فرانسه در حال حاضر در اختیار دارند، می‌توان انتظار داشت که بازی پرگل تری در روز جمعه شاهد باشیم.

قناری‌ها VS شیاطین سرخ

بلژیک در کنار اروگوئه دیگر تیم این دوره از رقابت هاست که چهار پیروزی متوالی را به دست آورده که البته این بدان معنا نیست که آن‌ها فوق‌العاده بوده‌اند. آن‌ها برای رسیدن به پیروزی مقابل ژاپن، مجبور شدند دو گل عقب افتاده را جبران کنند؛ چیزی که پس از پیروزی دراماتیک 3-5 پرتغال مقابل کره جنوبی در مرحله گروهی جام 1966، دیگر اتفاق نیفتاده است.

از سویی، حضور برزیل در نیمه نهایی هم چندان عجیب و غیرمعمول نیست. آن‌ها که تاج ششم را در این جام جستجو می‌کنند، بعد از تساوی 1-1 مقابل سوئیس در گام اول، فرم نسبتا خوبی به دست آوردند و کوتینیو و پائولینیو هم در این مسیر موفق به گلزنی شدند.

برزیل و بلژیک پیش از این فقط یک بار آن هم در جام جهانی 2002 با یکدیگر رو به رو شده بودند. طرفداران بلژیک احتمال به یاد می‌آورند که گل مارک ویلموتس در آن مسابقه مردود اعلام شد؛ مسابقه‌ای که ضمن گلزنی ریوالدو، ستاره سابق بارسلونا، با نتیجه 0-2 به نفع قهرمان آن دوره به پایان رسید و این بازی شاید شانسی برای بلژیکی‌ها باشد که علاوه بر انتقام، روند بی‌وقفه و بی‌رحمانه برزیل را در روسیه متوقف کنند.

شما چه فکر می‌کنید؟ منتظر پیش بینی‌هایتان هستیم!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: دوئل بارسایی-بارسایی در یک چهارم نهایی جام جهانی!
کاش برزیل می موند..


شنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۷ (۰:۴۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دوئل بارسایی-بارسایی در یک چهارم نهایی جام جهانی!
امیدوارم اروگوئه فرانسه رو حذف کنه و انتقام آرژانتین رو بگیره. برزیل هم احتمالا بتونه به سختی بلژیکی که با خوش شانسی ژاپن رو برد حذف کنه.


جمعه، ۱۵ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۰۸)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: دوئل بارسایی-بارسایی در یک چهارم نهایی جام جهانی!
طبیعتا شانس برزیل و فرانسه برای صعود بیشتره. خودم قلبا دوست دارم که برزیل و اروگوئه صعود کنن!


جمعه، ۱۵ تیر ۱۳۹۷ (۱۴:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۲ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!