به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرمائلن انتظار یک بازی سخت مقابل فرانسه را دارد مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۵:۳۰) (۳۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


توماس فرمائلن یکی از چهار نماینده بارسلونا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی است که البته در مقایسه با دیگر بازیکنان بارسایی، فرصت زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی کشورش پیدا نکرده است. او در مصاحبه‌ای درباره حریف بلژیک در مرحله نیمه نهایی صحبت کرده که در ادامه خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرمائلن در تیم ملی بلژیک و ساموتل اومتیتی و عثمان دمبله در تیم ملی فرانسه، بازیکنان ملی‌پوش بارسلونا هستند و برنده تقابل این دو تیم، در دیدار فینال به مصاف کرواسی یا انگلیس خواهد رفت.

بلژیک در دور قبل، برزیل را از گردونه رقابت‌های جام جهانی حذف کرد اما فرمائلن احساس می‌کند که فرانسه رقیب سخت تری نسبت به برزیل خواهد بود.

او در این رابطه گفت: «تیم ملی فرانسه یکی از تیم‌های محبوب قبل از جام جهانی بوده است و من فکر می‌کنم بازی مقابل آن‌ها به خاطر کیفیت فردی بازیکنان این تیم، از بازی مقابل برزیل دشوارتر باشد. فرانسه در دفاع مستحکم‌تر به نظر می‌آید و من احساس می‌کنم که رقابت سختی خواهیم داشت».

فرمائلن در ادامه مصاحبه‌اش اذعان داشت: «همه ما به شدت می‌خواهیم که به فینال صعود کنیم و قهرمان شویم. چون اگر این اتفاق نیفتد، برای همیشه یک ناامیدی بزرگ باقی خواهد ماند. هدف ما صعود از این مرحله و قهرمانی است».

وی در ادامه افزود: «البته که من به این هدف ایمان دارم. خصوصا وقتی می‌بینم که ما با شکست یکی از بهترین تیم‌ها اکنون در نیمه نهایی حضور داریم. ما نشان دادیم که فوتبال جذابی ارائه می‌کنیم. از لحظات سخت بازی مقابل ژاپن عبور کردیم و خنده دار است اگر بگویم به هدفمان باور نداریم».

توماس فرمائلن در این جام، در بازی مقابل انگلیس و برزیل حضور داشت و امیدوار است که در بازی سه شنبه مقابل فرانسه هم بتواند به میدان برود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
you.are.barcelona
پاسخ به: فرمائلن انتظار یک بازی سخت مقابل فرانسه را دارد
فرانسه به زیان فارسی سخت بلژیک رو جر میده. از وسط بازش میکنه


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۷ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!