به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

به بارسا خوش آمدی، آرتور!نقل و انتقالات
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۰:۵۳) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


اف سی بارسلونا و گرمیو د پورتو آلگره، بر اساس توافقی که پیش از این در ماه مه بین دو باشگاه بدست آمده بود، بر سر انتقال «آرتور هنریکه راموس د اولیویرا ملو» به توافق رسیدند. به موجب این توافق جدید، این بازیکن برزیلی بلافاصله به ترکیب آبی و اناری‌ها اضافه خواهد شد. در این خبر بیشتر از جزئیات این انتقال خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هزینه این انتقال شامل ۳۱ میلیون یورو ثابت و ۹ میلیون یورو متغیر است. این بازیکن برای ۶ فصل پیش رو با بارسا قراردادی امضا خواهد کرد و رقم فسخ قرارداد او ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود. زمانبندی مراسم معارفه او به زودی اعلام خواهد شد.

تکنیک و کار تیمی در خط میانی

آرتور هنریکه راموس د اولیویرا ملو ملقب به آرتور، ۱۲ آگوست ۱۹۹۶ در گویانیای برزیل متولد شد. او یک هافبک خلاق است که به خاطر توانایی پاسکاری‌اش شناخته می‌شود. این بازیکن برزیلی استعدادش را در گرمیو نشان داد، جایی که موفق شد هر دو جام کوپا د برزیل و کوپا لیبرتادورس را به همراه تیمش فتح کند.

او همچنین برای تیم زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال برزیل هم به میدان رفته است. با وجودی که او در چند مقطع به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شد، اما هنوز برای تیم اصلی برزیل که کوتینیو و پائولینیو از بارسا را نیز در اختیار دارد، بازی نکرده است.

آرتور عادت دارد که با ضربات سریع و پاسهای کوتاه بازی کند، و توپ را بین هم‌تیمی‌هایش به گردش در آورد. یکی از توانمندی‌های او مهارت فرارهای رو به جلوست که او را به یک بازیکن راست پای خطرناک پشت محوطه جریمه تبدیل کرده است. او که ۱۷۲ سانتیمتر قد دارد، بابت توانایی‌اش در نگه داشتن توپ و همچنین علاقه‌اش برای بازی رو به جلو نیز شناخته می‌شود.


این هافبک برزیلی سال ۲۰۰۸ بازی را در پایین‌ترین سطح «گویاس اسپورت کلاب» آغاز کرد و سال ۲۰۱۰ به «گرمیو پورتو آلگره» پیوست. آرتور تحت نظر لوئیز فیلیپه اسکولاری اولین بازیش را برای این تیم انجام داد. او به پیشرفت ادامه داد و در کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۷ یکی از مهره‌های کلیدی تیمش بود و در بازی برگشت فینال آن جام به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hemad
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
تو رو به ارواح هفت پشت آبا و اجدادت لرد نشو...


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۷:۰۸)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
امیدوارم بتونه مفید باشه برامون


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱۳:۴۳)
 
Gpi93
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
هر بازیکن جوون و کم تجربه ای که میاد به تیمی به بزرگی بارسا ، نه تنها باید از نظر فنی خوب باشه بلکه باید از نظر روحی و فکری هم قوی باشه و گرنه میشه یکی مثل گومز.


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۳:۵۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
تا وقتی والورده هست بازی ها خواب اور و کسل کنندست هرسال همه حام هارو هم ببریم و بهترین بازیکنا هم باشن توی تیم بازم جذابیت بارسا ازبین رفته به وجود این مربی


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۲:۱۲)
 
saeed2014
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
دقیقا اگه میخواد رد به جلو حمل توپ کنه میخوایمش...اگر میخواد مثل خط هافبک فعلیمون فقط دور خودش رو بزنه و ماس عرضی بده کلا دکمش رو از همین الان بزنیم...ما فقط هافبکی میخوام بزنه توی دل حریف حالا هرکی اینجوریه بیارن نترس باشه


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: به بارسا خوش آمدی، آرتور!
امیدوارم بتونی تا یه حدودی لااقل جای ژاوی رو پر کنی!


سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۷ (۱:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!