به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اولین تماس بارسا با ادن هازارد نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۱ تیر ۱۳۹۷ (۲۳:۳۰) (۱,۱۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


خرید ادن هازارد اکنون به هدف اصلی کمیته نقل و انتقالات بارسلونا تبدیل شده است. اعضای کادر مربیگری مشتاق فراهم شدن فرصت خرید این ستاره بلژیکی هستند و هفته گذشته اولین تماس بین بارسا و ایجنت این بازیکن برقرار شد. پاسخ مثبت بود و آن‌ها فهمیدند که هازارد خواهان ترک چلسی در همین تابستان است و شانس ورود به بارسلونا چیزی است که خود او نیز به آن علاقه مند است. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

درهای خروج باز است و اکنون زمان مذاکره با چلسی است؛ کاری که آسان نخواهد بود. ایده خرید هازارد بعد از ناکامی در جذب آنتوان گریزمان مطرح شد. دپارتمان ورزشی جدید بارسا اعلام کرد که باید به دنبال استراتژی جدیدی بود؛ اگر چه اولویت اصلی همچنان همان خرید یک هافبک سطح بالا در کنار یک مهاجم است. هازارد اکنون به جایگزین هدف فرانسوی کاتالان‌ها بدل شده است.

این گزینه به دو دلیل اتخاذ شده است: هازارد یکی از معدود ستاره‌هایی است که شرایط ترک باشگاهش را در این تابستان دارد و بارسلونا با فروختن بازیکنان مازادش به دنبال افزایش بودجه تخصیص یافته به نقل و انتقالات خود است.

او می‌خواهد چلسی را ترک کند

بارسلونا با مدیر برنامه‌های هازارد صحبت کرده تا از اهداف این بازیکن مطلع شود. علی رغم اینکه در زمان مذاکره همچنان در جام جهانی به سر می‌برد، اما خود هازارد معتقد بود که اکنون زمان مناسب ترک چلسی است. آنچه برای هازارد اهمیت دارد مربوط به مسائل ورزشی می‌شود؛ او می‌خواهد با بارسا به پیروزی در رقابت‌های مهم دست یابد و همچنین عاشق بازی کردن در لالیگاست.

دستمزد مد نظر این بازیکن نیز برای بارسلونا مسئله‌ای نخواهد بود. دستمزد هازارد بالا خواهد بود اما نه نجومی! مانند گریزمان، این مرد بلژیکی نیز مایل است ابتدا دستمزد قابل توجهی دریافت کند و بقیه را بر اساس عملکردش به عنوان پاداش به او بدهند.

بزرگترین مانع انجام این انتقال چلسی است؛ چرا که نمی‌خواهد به عنوان یک باشگاه فروشنده شناخته شود. آن‌ها می‌خواهند این ستاره خود را حفظ کنند، اگرچه از اینجا به بعد همه چیز بستگی به این دارد که هازارد چقدر برای خروج در این تابستان به باشگاهش فشار بیاورد.


خطر دیگری که متوجه این انتقال است، رئال مادرید است. لوس بلانکوس که اخیراً کریستیانو رونالدو را از دست داده، تمرکز خود را روی نیمار و امباپه از پی اس جی گذاشته است و در صورتی که در خرید هر یک از آن‌ها موفق نشود - که چون احتمالاً پی‌ اس جی از مذاکره درباره آن‌ها خودداری می‌کند، این اتفاق رخ خواهد داد - هازارد گزینه بعدی فلورنتینو پرز است. بارسلونا می‌داند که اگر مادرید وارد رقابت برای خرید هازارد شود، کارش سخت خواهد شد اما در حال حاضر همه چیز درست پیش می‌رود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
خرید هازارد پروسه بیرون انداختن سوارز رو کلید میزنه . هازاردعالیه و یک خرید تاپ برای مدیران داغان بارسا محسوب میشه . اگه بشه عالیه


شنبه، ۲۳ تیر ۱۳۹۷ (۹:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
اینا میرن لندن به بهونه هازارد و آخرش با ویلین بر می گردن با قیمت ۱۰۰ میلیون یورو.


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۱۳:۴۳)
 
AmHosseini
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
من که فکر میکنم میخوان بازار گرمی بکنن
من هنوزم معتقدم ما هافبک هجومی و خط شکن + یه پلی میکر باهوش میخوایم
وضع دفاعمون هم تعریفی نداره البته


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۱۳:۳۰)
 
bardiya30
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
نیاز به هازارد نداریم و میتونن به استعدادی مانند دمبله اعتماد کنن که این بهتره و البته کوتینیو که در اون پست راحت تر بازی میکنه
الان تیم فقط باید از نظر هافبک و کمی دفاع تقویت بشه
هافبک های بازیساز و طراح و دفاع های باهوش و سرعتی
خبرهایی اومده که دینیه میخواد بره و بارسا بازیکن نمیخده و از پایه تزریق میکنه که این میتونه بهترین اتفاق ۵ سال اخیر تیم باشه


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۲:۵۳)
 
Gpi93
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
در حالی که همه ی حواس ها به جانشین رونالدو و هازارد می باشد ، لرد بارتومئو خندان قصد دارد با یک حرکت رونالدینیویی ، هازارد را به خدمت بگیرد و جهان را به تحیر وا دارد!


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۰:۴۹)
 
saeed2014
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
میخوان مسئله کوتینیو رو تلافی کنن که مادرید بیخودی گرونش کرد...و شاید هم باعث تحریک نیمار واسه جدایی مادرید بوده و میخوان تلافیش کنن...الان حال میده هازارد رو بخرن تا دنیا دنیاس میسوزن خداییش


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۰:۴۷)
 
saeed2014
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
این دقیقا اگه رفتن دنبالش فقط حال رئال رو بگیرن...حتی شاید هم بخرنش فقط بخاطر اینکه دست مادرید بهش نرسه...میخوان بهترین فرصت رو برای تضعیف مادرید از دست ندن...شاید نتونن بخرنش اما یکاری میکنن واسه رئال ۲۵۰تا اب بخوره😆😆😆😆😆


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۰:۴۴)
 
Montazer_59
پاسخ به: اولین تماس بارسا با ادن هازارد
اینا هازارد رو بخرن؟!
جل الخالق!!
آخر الزمان شده!!!
البته مثل همیشه فقط رسانه ایه و برای گول زدن ماهاست
به قولی رونالدینیویی عمل میکنن یکی دیگه رو دارن نگاه میکنن ولی یهو یکی دیگه رو میخرن
من که چشمم آب نمیخوره
به قول مدیر تا طرف توی لباس بارسا بازی نکنه(و گل نزنه) من باور نمیکنم


جمعه، ۲۲ تیر ۱۳۹۷ (۰:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!