به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آژاکس قیمت فرانک دی یانگ را به بارسلونا اعلام کرد نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۰۷) (۶۴۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


شواهد زیادی وجود دارد که می‌تواند باشگاه بارسلونا را در مورد آینده فرانک دی یانگ خوشبین کند. با این که چند هفته پیش، مارک اومارس، مدیر ورزشی باشگاه آژاکس از غیر قابل مذاکره بودن خروج این بازیکن در تابستان فعلی خبر داد، سران بارسا باور دارند که پیشنهاد جدید آن‌ها می‌تواند برای باشگاه هلندی قانع کننده باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تماس مدیران بارسلونا با دی یانگ و اورماس همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش رسانه‌های هلندی، مدیر ورزشی آژاکس، بالاخره راضی به مذاکره شده است و مسئولان این باشگاه انتظار دارند که نمایندگانی از بارسلونا هفته آینده برای مذاکره درباره دی یانگ به آمستردام سفر کنند.

مسئولان بارسلونا معتقدند که این توافق می‌تواند با 50 میلیون یورو انجام شود. با این وجود، خود بازیکن هم می‌بایست برای پیشروی مذاکرات، به باشگاهش فشار بیاورد؛ البته بدون این که رابطه فوق‌العاده دو باشگاه بارسلونا و آژاکس آسیب ببیند.


پپ سگورا و رابرت فرناندز، مدیر ورزشی سابق بارسلونا، حدود یک ماه پیش مذاکرات را شروع کردند. اکنون، اریک آبیدال و رومان پلانس، مذاکرات را ادامه می‌دهند. همه افراد حاضر در نیوکمپ، به طور متفق القول باور دارند که دی یانگ یک استعداد کم نظیر است.

تنها مسئله‌ای که باعث شک و تردید درباره جذب این بازیکن می‌شود، این است که دی یانگ تا کنون فقط در لیگ هلند خودش را به اثبات رسانده؛ لیگی که سطح و رقابت پایین تری نسبت به لالیگا دارد. اما این باور وجود دارد که او در کنار بازیکنانی مانند سرجیو بوسکتس و ایوان راکیتیچ، می‌تواند به یک بازیکن بالغ تبدیل شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: آژاکس قیمت فرانک دی یانگ را به بارسلونا اعلام کرد
ان شالله بترکونه.مشکل تیم عدم جنگندگیه.چون همش مسی درمیاره بازی رو اینا تنبل شدن دیگه نمیجنگن.حس خیلی بدی بهم دست داده که سال اخر لیونل مسی هست امسال واسه بارسا...خداکنه اشتباه کنم.چون قضیه دقیقا شده عین سال اخر رونالدینیو که همه دیگه دل به بازی نمیدادن چون وابسته به شاعرفوتبال بودن،..بردنش بیرون تیم به خودش اومد و مسی شد مسی


یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۲۲:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آژاکس قیمت فرانک دی یانگ را به بارسلونا اعلام کرد
به نظر میاد یه چیزی میشه از این بچه در آورد. گرچه خیلی بهتر بود اگه سراغ استعدادهای اثبات شده ای مثل جاستین کلایورت می رفتیم!


یکشنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۷ (۱۸:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!