به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دی یانگ هوادار اختصاصی مسی و بارسامصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ (۱۹:۲۱) (۷۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


فرانک دی یانگ نامی است که اکنون بسیاری از هواداران بارسا با آن آشنا هستند. او امروز مصاحبه‌‌ای با یک روزنامه هلندی ترتیب داد و طی آن از آرزویش مبنی بر بازی در کنار مسی سخن گفت. در این خبر صحبت‌‌های این بازیکن هلندی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دی یانگ طی مصاحبه‌ای که امروز با روزنامه هلندی سانتوس داشت، به جای صحبت در مورد موضوعاتی که این روزها پیرامون آینده‌اش مطرح می‌شود، از علاقه‌اش به بارسلونا، سبک بازی این تیم و از همه مهم‌تر لئو مسی سخن گفت.

جمله‌ «من از دوران کودکی آرزوی بازی کردن برای بارسلونا را داشته‌ام» از فرانک دی یانگ، یک جمله معمولی نبود که این روزها تقریباً از زبان هرکس به طور خودکار شنیده می‌شود؛ بلکه چیزی فراتر از آن بود. در حال حاضر کمتر کسی پیدا می‌شود که دوست نداشته باشد برای بارسلونا و رئال مادرید بازی کند و هر بازیکنی هم دلیل خود را دارد اما خیلی‌ها به خاطر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتن به این تیم‌ها می‌اندیشند، با این حال دی یانگ واقعا بارسلونا را شایسته تحسین می‌داند. آن چه امروز در گفتگوی این روزنامه با او روشن شد این بود که دی یانگ بزرگترین هوادار مسی در اردیوایس است.

تیم افسانه‌ای

این عجیب نیست که یک بازیکن هلندی، که در میان سایرین، از انسان بزرگی چون یوهان کرایف تاثیر پذیرفته، ارتباط عمیقی با بارسلونا داشته باشد. کرایف تاثیر بسزایی در خانواده دی یانگ داشته است.

او در این رابطه گفت: «از نظر پدر من، هیچ کس نمی‌تواند مانند کرایف بازی کند. او با کرایف رشد کرد و حتی موهایش را بلند کرد تا مدل موهایش را نیز مانند موهای او کند. پدرم معتقد است مسی جذابیت کرایف را ندارد. وقتی ما در مورد فوتبال حرف می‌زنیم او می‌گوید کرایف به دیگران اجازه می‌داد بهتر بازی کنند. و پاسخ من این است که مسی - برای بازی کردن - به هیچ کس دیگری نیاز ندارد».


فرانک به عصر پیشین بارسلونا تعلق دارد چرا که وقتی تنها ۱۱ سال داشت در دام عشق بارسا افتاد: «پویول، ژاوی، اینیستا، بوسکتس، پیکه، دنی آلوز، پدرو، مسی، اتوئو و ویا؛ چه تیمی بود! گواردیولا بهترین تیم تمام ادوار را داشت. تماشای بازی آن‌ها در کنار یکدیگر لذت بخش بود اما من کابوس بازی در مقابل آن‌ها را تصور می‌کردم».

او سعی می‌کند هیچ یک از بازی‌های بارسا را از دست ندهد: «من بازی آن‌ها را از روی کاناپه‌ام تماشا می‌ کنم، به همراه دوستانم و گاهی آن‌ها با من صحبت می‌کنند اما من حتی جوابشان را هم نمی‌دهم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: دی یانگ هوادار اختصاصی مسی و بارسا



سه‌شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۷ (۱۰:۵۹)
 
saeed2014
پاسخ به: دی یانگ هوادار اختصاصی مسی و بارسا
خداکنه با ملو بترکونن


دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۲:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دی یانگ هوادار اختصاصی مسی و بارسا
یه همچین روحیه و طرز فکری رو نیاز داریم. یه بازیکن با کیفیت از مکتب کرویف کبیر با قلب و باور به بارسا!


دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ (۲۰:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!