به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رابیو باشگاهش را برای کسب جواز خروج تحت فشار قرار می‌دهدنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۲۳) (۴۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آدرین رابیو به مسئولان پی‌ اس جی گفته که می‌خواهد به بارسلونا ملحق شود و در نیوکمپ، فصل جدیدی را در دفتر زندگی حرفه‌ ایش آغاز کند. پس از این که چند روز پیش اعلام شد حضور وی در جمع کاتالان‌ها را باید منتفی دانست، اکنون داستان انتقال او به بارسا وارد فاز جدیدی شده است. در ادامه خبر از جزئیات بیشتر آگاه خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تمایل این بازیکن به خروج از باشگاهش، با مخالفت‌هایی در فرانسه رو به رو شده است. بارسلونا می‌داند به خدمت گرفتن این بازیکن ۲۳ ساله و حضور او در نیوکمپ آسان نیست.

رابیو تصمیم گرفته پارک ده پرنس را به مقصد نیوکمپ ترک کند اما در ابتدا باید پی اس جی را برای فروش خود متقاعد کند. او اولین قدم را با صحبت کردن با مدیران باشگاه برداشته است. درخواست او و اصرار بارسلونا می‌تواند پی‌ اس جی را ۱۲ ماه زودتر از به پایان رسیدن قرارداد این هافبک فرانسوی برای فروش وی مجاب کند.

امتناع پی‌ اس جی از مذاکره با بارسلونا

توماس توخل، سرمربی این باشگاه فرانسوی، اجازه خروج رابیو را صادر کرده است. این بازیکن جوان از بازی تحت نظر اونای امری راضی نبود و این سرمربی لسپانیایی را عامل دعوت نشدن خود به تیم ملی فرانسه در جام جهانی می‌داند.

با این حال پاریس سنت ژرمن بر موضع خویش پافشاری می‌کند و بر سر فروش آدرین مذاکره نخواهد کرد؛ بازیکنی که از آکادمی باشگاهش به اینجا رسیده است. بارسا به طور محرمانه با این باشگاه ملاقات کرده و آن‌ها هنوز قیمتی مشخص نکرده‌اند.

شرایط رابیو تفاوت زیادی با موارد قبلی دارد؛ مثلا با مارکو وراتی که تابستان گذشته به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی مطرح شد. قرارداد رابیو، در ماه ژوئن سال آینده منقضی خواهد شد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به تیم دیگری ملحق شود. وی تمایل زیادی دارد باشگاهش را ترک کند و حال همه چیز بستگی به بارسلونا دارد که ناصر الخلیفی را راضی کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: رابیو باشگاهش را برای کسب جواز خروج تحت فشار قرار می‌دهد
عالی اگه بشه به یه شکلی تو دهن ناصر میمون زد!


سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۲۳)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: رابیو باشگاهش را برای کسب جواز خروج تحت فشار قرار می‌دهد
احساس میکنم نسخه اپدیت شده گومز هست


دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ (۱۷:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۶ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!