به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

گل: انتقال یری مینا به اورتون را باید تمام شده دانست نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ (۱۷:۴۰) (۴۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


به گزارش خبرگزاری گل، یری مینا علاقمند به حضور در لیگ جزیره است و می‌خواهد تا بارسلونا را به مقصد یک تیم لیگ برتری ترک کند و از اورتون به عنوان محتمل‌ترین مقصد وی یاد می‌شود. جزئیات بیشتر را در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدافع کلمبیایی بارسلونا با وجود این که فرصت‌های محدودی برای حضور در ترکیب کاتالان‌ها داشت، پس از نمایش درخشانش در جام جهانی روسیه، توجه باشگاه‌های زیادی را به خودش جلب کرد

مارکو سیلوا، سرمربی اورتون، با ییر مینا، عمو و مدیربرنامه‌های یری مینا تماس گرفته تا پروژه‌اش را در گودیسون پارک و نقشی را که این مدافع 23 ساله در تیمش خواهد داشت، توضیح دهد. وی بیان کرده که مینا جایگاه ثابتی به عنوان بازیکن ترکیب اصلی اورتون به دست خواهد آورد.

به گزارش گل، تنها مسئله حل نشده باقی مانده، کسب رضایت بارسلونا و گرفتن تاییدیه از این باشگاه است. باشگاه اورتون مبلغ 17 میلیون یورو به علاوه یک سری متغیرات به بارسا پیشنهاد داده است. این مدافع در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان با مبلغ 11.8 میلیون یورو از پالمیراس به نیوکمپ آمد و مبلغ پیشنهاد شده از سوی اورتون، به این معناست که این توافق برای بارسا سود مناسبی دارد.

از طرفی بارسلونا تمایل دارد تا بند بازخرید این بازیکن کلمبیایی را فعال کند. مذاکرات بین این دو باشگاه با حضور مارسل برندز، مدیر ورزشی باشگاه اورتون، ادامه خواهد داشت و وی امیدوار است که پس از بازگشت مینا از تعطیلات، این مذاکرات با نتایج مثبتی دنبال خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: گل: انتقال یری مینا به اورتون را باید تمام شده دانست
شرش کم


چهارشنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۸:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: گل: انتقال یری مینا به اورتون را باید تمام شده دانست



سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!