به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

المپیک لیون توافق با مارلون سانتوس را رد کرد نقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۴۱) (۳۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


با وجود این که گفته می‌شد باشگاه المپیک لیون برای انتقال قرضی مارلون سانتوس، مدافع میانی بارسلونا ابراز علاقه کرده، در بیانیه منتشر شده از سوی این باشگاه، این خبر تکذیب شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه خبر رجوع کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بر اساس گزارش‌ها، باشگاه لیون در پی جذب مدافع میانی برای تقویت خط دفاع خود است و این طور که در رسانه‌های خبری گفته می‌شد آن‌ها مارلون سانتوس را در نظر گرفته بودند اما اکنون به نظر می‌رسد موضع این باشگاه تغییر کرده و هدف اصلی این باشگاه فرانسوی، یری مینای کلمبیایی است.

به گزارش RMC، فلوریان مائوریس، مدیر ورزشی لیون به اطلاع بارسلونا و اریک آبیدال رسانده که آن‌ها به جای مارلون سانتوس، در پی انتقال قرضی یری مینا هستند. بازیکنی که پس از جام جهانی با پیشنهادهای زیادی رو به رو شده و بیشتر پیشنهادهایش از باشگاه‌های لیگ انگلیس است.

مارلون فصل گذشته را به صورت قرضی در باشگاه نیس فرانسه بازی کرد اما بارسا مشتاق است به دلیل تراکم بازیکنان پست دفاع میانی، او را به فروش برساند. ساوتهمپتون و وستهام برای جذب وی ابراز علاقه کرده‌اند اما تا این لحظه توافقی با هیچ کدام از این دو باشگاه صورت نگرفته است.

با وجود این که به نظر می‌رسد مارلون در برنامه‌های ارنستو والورده برای فصل بعد جایی ندارد، وی احتمالا به همراه دیگر اعضای باشگاه در تور آمریکا حضور خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: المپیک لیون توافق با مارلون سانتوس را رد کرد
این بدبختم کلی استعداد داشت که توسط لرد والورده نادیده گرفته شد... اینو رد کرد مینا رو خرید، مینا رو بازی نداد، الان می خواد ردش کنه.


سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۲۱)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: المپیک لیون توافق با مارلون سانتوس را رد کرد
سلامتی همه لردا که بیخ ریش خودمون هستن


دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!