به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.irدرباره سایت
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۲۰:۰۰) (۹۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
اف‌سی‌بارسلونا دات آی‌آر


سیزده سال پیش، چهاردهم مرداد سال ۱۳۸۴، زمانی که مثل امروز خبری از سایت‌ها و کانال‌ها و پیج‌های رنگارنگ نبود و نهایت آنچه در اینترنت می‌شد از بارسا پیدا کرد، چند وبلاگ ساده بود، اف سی بارسلونا دات آی آر، متولد شد! امروز، سیزدهمین سالگرد تولد سایتی را جشن می‌گیریم، که در بین سایت‌های هواداری تمامی باشگاه‌های اروپایی، یکی از قدیمی‌ترین و باثبات‌ترین‌هاست! با ما در جشن تولد سایت همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اف سی بارسلونا دات آی آر امروز در میان هواداران بارسا، به عنوان یک مرجع حرفه‌ای شناخته می‌شود، چرا که در طول این سال‌ها، تمام تلاش ما بر این بوده که نهایت کیفیت و اصول حرفه‌ای را در کار خود رعایت کرده، و بر خلاف بسیاری از فضاهای مشابه، صرفا برای جذب مخاطب و بازدید بیشتر، از استاندارد تخصصی و حرفه‌ای خود عدول نکنیم. در طول عمر بیش از یک دهه، هرگز در این سایت محتوای غیر واقعی، غیر مستند و یا غیر حرفه‌ای منتشر نشده، و این تنها با کمک خیل عظیمی از دوستان و علاقمندان آبی و اناری که بی‌هیچ چشم‌داشت و پاداش مادی، صمیمانه در این مسیر تلاش کرده‌اند، حاصل شده است. و امروز خوشحالیم که خط مشی ما، منجر به این شده که حرفه‌ای‌ترین و باهوش‌ترین هواداران بارسا، در کنار ما جمع شده باشند.

نقطه‌ای که اف سی بارسلونا دات آی آر امروز با افتخار در آن ایستاده، با عبور از سختی‌های بسیار و خارج از شماره بدست آمده، و ماحصل تلاش صمیمانه عده‌ زیادی از علاقمندان در قالب یک مجموعه کاملا غیرانتفاعی و بدون هیچ هدف اقتصادی بوده است. تا این لحظه، نه هیچ فعالیتی با مقاصد مالی در این سایت انجام شده، و نه هرگز ریالی برای تبلیغ آن صرف شده است. تمام آنچه که هست، همان چیزی است که از دل‌های علاقمند بر آمده، و امیدوارانه بر دل‌های علاقمند نشسته است!


امیدواریم ماحصل تلاش صمیمانه این مجموعه، مورد پذیرش و قبول کاربران محترم قرار گرفته باشد، و در آینده، به طور مداوم شامل پیشرفت‌های بزرگ و ارائه خدمات بیشتر به هواداران عزیز بارسا باشیم.

در طی سال اخیر، بخش‌های مختلف سایت - اخبار، انجمن، گالری، دانشنامه آبی و اناری و ... - همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه داده‌اند و در هر بخش با همت مسئولین مربوطه و همراهی کاربران عزیز، تلاش تمام و کمالی به منظور پیشرفت و ارتقای کیفی فعالیت‌ها انجام پذیرفته است. امیدواریم که در سال پیش رو، با کمک و راهنمایی و همراهی هرچه بیشتر کاربران محترم، بتوانیم در تمامی بخش‌ها به پیشرفت‌های چشمگیرتری دست یابیم.

ضمن تشکر از تک تک عزیزانی که در این سال‌ها ما را در پیشبرد سایت یاری کرده‌اند، به خصوص مدیران بخشهای سایت که بیشترین زحمات این کار طاقت‌فرسا بر دوش آنهاست، بی‌مناسبت نیست اگر از چند فرد به طور خاص تقدیر و تشکر به عمل آورم.

- در وهله اول، مدیران بخش‌های مختلف سایت، آقایان و خانم‌ها، سید سجاد زرگرنتاج، ریحانه قائم مقامی و انیس گنج پور، بابت زحمات بسیارشان در طی سالهای طولانی.
- سرکار خانم مبینا پولایی، که با ترجمه در حدود ۱۷۰۰ خبر، عنوان فعال‌ترین مترجم تاریخ سایت را در اختیار دارند. و همچنین سایر اعضای فعال تیم اخبار سایت: آقایان و خانم‌ها رضا خانجانی، فاطمه ایران پور، محمدصدرا نژادی و ابوذر شاه امیری.
- آقایان اشکان شعبانی، حسین منصوری و نیما کنعانی که در زیرشاخه‌های اجتماعی سایت به خصوص صفحه اینستاگرام، فعالیت چشمگیری دارند.


در پایان از سایر کسانی که ممکن است نامشان از قلم افتاده باشد، و به هر شکل در طول این سال‌ها در پیشرفت سایت سهمی داشته‌اند - حتی به اندازه یک پست چند خطی - کمال تشکر و قدردانی صمیمانه را به عمل می‌آورم.

با آرزوی بهترینها برای همه آبی و اناری‌ها، به خصوص هواداران عزیز ایرانی و طول عمری بی‌پایان برای محفلی که در آن گرد هم آمده‌ایم!



سید سجاد زرگرنتاج
مدیر اخبار سایت


در سالی که گذشت، سیزدهمین سالی که افتخار حضور در کنار مخاطبان فهیم بارسایی کشور عزیزمان ایران را داشتیم، تمام تلاش خود را در بخش اخبار سایت کردیم تا بتوانیم اخباری باکیفیت و معتبر فراهم کنیم. سالی که لحظات تلخ و شیرین در آن بسیار یافت شد، اما در نهایت تنها چیزی که همچنان پابرجا ماند، اعتماد میان ما و شما مخاطبان عزیز بود.

از نگاه آماری، امسال اخبار متعددی در دسته‌های مختلف و از تازه‌ترین رویدادها پیرامون باشگاه بارسلونا بر روی سایت قرار گرفت. فصل مشترک همه این اخبار، این بود که در آن‌ها تلاش کرده‌ایم تا کیفیت مطلوب را حفظ کرده و آن را فدای هیچ چیز نکنیم. این اخبار به صورت کاملاً اختصاصی از معتبرترین وبسایت‌های ورزشی‌نویس دنیا ترجمه شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.


بی‌شک، اگر نبود تلاش‌های همکاران عزیزمان در بخش اخبار وبسایت اف سی بارسلونا دات آی آر، ما امروز نمی‌توانستیم به این سطح دست پیدا کنیم. دوستان عزیزی که وقت گران‌بهای خود را وقف عشق به باشگاهی کردند که همه ما را اینجا گرد هم جمع کرده است - باشگاهی که فراتر از یک باشگاه است. و هدف ما همواره این بوده است که فراتر از یک سایت، زمینه‌ای برای ارتباط کاملاً سالم و حرفه‌ای میان هواداران بارسا در سراسر ایران زمین فراهم سازیم. از مبینا پولایی، رضا خانجانی، فاطمه ایران‌پور، محمدصدرا نژادی و سایر دوستان تشکر می‌کنم که در این سال، با ثبات خود به ما کمک کردند تا اخباری با کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در پایان شایسته است تا از مدیریت وبسایت اف سی بارسلونا دات آی آر تشکر کنم که با پشتیبانی بی‌چون و چرا و بدون جایگزین خود، به ما در این راه دشوار کمک کردند. امیدوارم که سال آینده، سالی پر بار چه برای بخش اخبار سایت، و چه برای باشگاه مورد علاقه ما، بارسلونا، باشد...

با آرزوی بهترین‌ها



انیس گنج پور
مدیر انجمن


تالار گفتمان با تاپیک‌های خیلی متنوع و جذابش همیشه از بخش‌های پرطرفدار سایت بوده که اعضا می‌توانند نظراتشان را راجع به هرچیزی، از شیر مرغ تا جون آدمیزاد، با بقیه در میان بگذارند. این بخش باعث ایجاد صمیمیت خیلی بیشتر در میان اعضا می‌شود و چه دوستی‌های بسیار عمیقی که در طی این سالها، در لابلای تاپیکهای انجمن و بحثهای گرم آن شکل گرفته و به دوستی‌هایی در دنیای واقعی انجامیده است.

بخش عاشقان آبی اناری، برای بحث‌های فوتبالی و بارسایی با تاپیک‌های پربازدیدی مثل «بحث آزاد در مورد بارسا» و «آنتی مادریدیستا» جایی بوده که بارسایی‌ها در مورد دغدغه‌ها و نگرانی‌ها، شادی‌ها و غم‌ها، تحلیلهای شخصی، شایعات نقل و انتقالات و ... با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته‌اند.

در بخش مباحث آزاد که قسمت‌های مختلفی را از جمله هنر و ادبیات، سرگرمی، عرفانی مذهبی و تاپیک‌های جذاب و پرطرفداری مثل «هرچه می‌خواهد دل تنگت بگو» در خود جای داده است، اعضا به بحث‌های مختلف و پرشور غیر فوتبالی می‌پردازند.

بخش فوتبال ایران با بحث و کل کل‌های فوتبالی، با تاپیک‌های محبوب پرسپولیس و استقلال بخش خوبی برای تبادل نظر در مورد تیم محبوب داخلی خود بوده است.


امیدواریم که در سال پیش رو، شما هم به جمع خانواده بزرگ انجمن سایت بپیوندید و تالار گفتمان با حضور بیشتر شما عزیزان موجب دوستی و صمیمیت بیشتر بین اعضا گردد و روز به روز در مسیر پیشرفت گام برداشته و محیطی بی‌نظیر برای کاربران عزیز فراهم آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
PIQUE3
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدش مبارک
کم کم داره به سن تکلیف می رسه


چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ (۱۸:۳۲)
 
meyzadden
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک آف سی بارسلونا دات آی آر


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۱۶)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
سالروزت خجسته باد


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۳۷)
 
messi-.10
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارکه
ب امید پیشرفت بیشتر سایت و تیم


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
نقل قول
Gpi93 نوشته:

شام هم میدین؟
اگه شام میدین منم میام ( با لحن بابا پنجعلی ).

اَره.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۴۲)
 
tmagh
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
بنده نيز ضمن عرض تبريك به مناسبت سيزده سالگي اين سايت وزين به همه مسئولان گرامي اين سايت خدا قوت مي گويم و آرزوي موفقيتهاي بيشتر براي همه اين عزيزان دارم.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۳:۲۵)
 
Barcelona_Winner
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
کارتون عالیه. تشکر از تمام مدیران و دست اندرکاران سایت.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۱:۵۹)
 
mohsen.msn
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
با سلام و عرض ادب خدمت مدیران عزیز و دست اندرکاران محترم این سایت بزرگ،به شخصه امتداد سیزده ساله ی این فعالیت عاشقانه و مخلصانه را به شما و تمامی بازدیدکنندگان این سایت تبریک عرض می کنم و امیدوارم این روند روز به روز بهتر و بهتر شده و سالیان سال ادامه داشته باشد.حدود شش سال پیش که با این سایت آشنا شدم ، تمام آرزویم این بود که بتوانم در بخشی از این سایت فعالیت داشته باشم تا این که سال گذشته به لطف مدیران سایت ، به مدت کوتاهی به همکاری مفتخر شدم ، واقعا متشکرم و امیدوارم در آینده ای نزدیک بازهم به این مهم مفتخر گردم .
تولدت مبارک بهترین سایت دنیا................................................................................................................................................


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۱:۲۸)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک بهترین سایت دنیا!


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱۰:۲۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
آقا مبارک!!!!
ان شاءالله جشن تولد 100 سالگیش رو بگیریم
خودتون برید از طرف من ناپلئونی میل کنید


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۷:۲۱)
 
Soroushbayat
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک
من از 9 یا 10 سال پیش این سایت رو دنبال میکردم سه تا اکانت هم دارم ولی متاسفانه هم نام کااربری و هم رمز ورودم رو گم کردم
از همون اول این سایت با بقیه جاها یکی دو لول بالاتر بود
تبریک به آقای ایمنی و کادر فنی
FORCA BARCA FOR EVER


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۵:۴۱)
 
jamshid27
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارکا باشه.دم همتون گرمو نرم.قلمی که برای بارسا مینویسه مقدستر از این حرفاس.... مرا دریاب ک دل دریایی من بی تو مرداب است


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۵:۲۷)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک ❤
حدود ۵ سال پیش بار اولی ک تبریک تولد سایت رو دیدم و اسم نویسنده و فعالان سایت رو نوشتید تو پست، حسودیم میشد که ای کاش من هم اسمم یه جای بزرگی، یه سایت بزرگی چیزی نوشته می شد، خدا رو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر خودم الان عضو بهترین خانواده ی فوتبالی ایرانم و تونستم‌ از توانایی هم در پیشرفت سایت استفاده کنم ❤
یه تبریک ویژه به مدیر سایت، جناب آقای سعید ایمنی میگم برای در اوج نگه داشتن این سایت به مدت ۱۳ سال! شما خودتون میدونید، ساخت و نگه داشتن یه وبلاگ ب مدت چند ماه حتی هم کار سختیه، پس باید خیلی توانا باشید تا سایتی ب این بزرگی ۱۳ سال در اوج نگه دارید👏❤
دم همه ی کسانی که حتی ب قول آقای ایمنی: « یه خبر چند خطی* نوشتند تا خانم پولایی ک ۱۷۰۰ تا خبر نوشتند و باعث پیشرفت سایت شدند گرم.👏


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۴:۳۹)
 
hami.em
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارک باشه . بهترین هستید


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۴:۰۱)
 
Nader1366
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارک باشه


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۳:۱۴)
 
Gpi93
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تولد در کاخ امپراتوری برگزار میشه. برای توضیحات بیشتر به انجمن سر بزنید.

شام هم میدین؟
اگه شام میدین منم میام ( با لحن بابا پنجعلی ).


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۳:۰۹)
 
Gpi93
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارک باشه. ایشالا صد سالگیش!


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۳:۰۸)
 
Ali3030
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک موفق باشی ولی قبلنا خیلی فعالتر بودین کماکان موفق باشین من قبلا عضو سایت بودم سالهای نود و نودو یک خیلی به روز بود ولی الان یکم کم کارتر شدین ولی بازم ممنون از زحماتتون


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۲:۱۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
مبارک باشه
به امید موفقیت های روز افزون


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
AmHosseini
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
آقا خیلی مبارکه
من از قبل ۹۰ همیشه میومدم توی سایت ولی حس ثبت نام نداشتم😁💪
به نحوی خسته بودم😁 راستی آقای ادمین کیک کو داداش؟ کیک موزی بگیر داداااچ


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱:۴۷)
 
Faryas
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
خدا قوت 🙏🙏


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱:۳۳)
 
sobhanS10
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولد این سایت مبارک واقعا همه زحمت فراوانی کشیدید برای این سایت


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
نقل قول
you.are.barcelona نوشته:

اقای مدیر تولد خونه شماست؟

تولد در کاخ امپراتوری برگزار میشه. برای توضیحات بیشتر به انجمن سر بزنید.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۱:۰۱)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

تولدت مبارک پسرم. باورم نمیشه ۱۳ سالت شد!

اقای مدیر تولد خونه شماست؟
واقعا از زحماتتون تشکر میکنم که تونستین همچین خانواده ابی اناری رو به وجود بیارین


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۵۹)
 
Main_ZakhaR
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولد سایت مبارک باشه 🌷
با تشکر از همایونی و سایر دوستان که این سایت رو سرپا نگه داشتن ❤


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۴۸)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدش مبارک
تو این سایت با دوستای خیلی خوبی آشنا شدم و خاطرات خوب زیادی دارم، خیلی چیزا اینجا یاد گرفتم و برای همه اینا ممنونم.
مرسی از همه و خسته نباشید که این سایت رو بعد از این‌ همه سال هنوز سر پا نگه داشتید تا دوستان بارسایی دور هم جمع باشیم. امیدوارم هر سال بهتر از سال پیش بشیم.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۴۸)
 
mojtabadehg
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
یا علی
خسته نباشید


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۴۵)
 
bardiya30
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولد سایت مبارک
تشکر ویژه از مدیر و تمام کسانی که این سایت رو نگه داشتن

با هر سلیقه و نظری که در این سایت است اما همه در کنار هم بارسایی هستیم و این خیلی مهمه که در کنار هم خوشیم


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۴۱)
 
Hosseinmansoori
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
خسته نباشید به زحمت کشان مجموعه. حقیقتا سختکوش ترین سایت هواداری ایران هست اینجا.


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۳۳)
 
RAMONA
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
پسرممم


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۳۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک

جا داره از زحمات خود مدیر هم تشکر کنیم که ۱۳ سال این محفل رو گرم نگه داشتن


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تولد ۱۳ سالگی‌ات مبارک، FCBarcelona.ir
تولدت مبارک پسرم. باورم نمیشه ۱۳ سالت شد!


یکشنبه، ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۱ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!