به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تلگراف: بارسا از خرید پوگبا منصرف نشده استنقل و انتقالات
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ (۱۸:۴۲) (۴۸۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بر اساس گزارش تلگراف، بارسلونا حتی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال، پروژه جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد را متوقف نخواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه خبر رجوع کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسئولان باشگاه کاتالانی به خوبی از مشکلاتی که هافبک فرانسوی در تیم فعلی‌اش دارد، آگاه‌اند و همین مسئله، می‌تواند منجر به هموار شدن راه بارسلونا برای آوردن پوگبا به نیوکمپ باشد.

تلگراف گزارش داده که مسئولان یونایتد به بارسا اطلاع داده‌اند که پوگبا را در این تابستان نخواهند فروخت و رؤسای باشگاه نیز به این موضع احترام می‌گذارند. اما در مورد جذب پوگبا مطمئن هستند و می‌خواهند در ماه ژانویه برای خرید او اقدام کنند؛ مشابه کاری که برای انتقال فیلیپه کوتینیو در سال گذشته انجام دادند.

این روزنامه انگلیسی معتقد است که این انتقال توسط مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا می‌تواند تسریع شود و خود بازیکن نیز مایل به تغییر باشگاهش است. یونایتدی‌ها برای فروش پوگبا، مبلغ 100 میلیون یورو را - یعنی همان مبلغی که خودشان دو سال پیش پرداخت کرده بودند - درخواست کرده‌اند و این در حالی است که هنوز سه سال دیگر از قرارداد پوگبا با شیاطین سرخ باقی مانده است. این منبع خبری قبلا نیز اعلام کرده بود که بارسا بسته پیشنهادی 50 میلیون یورو به علاوه آندره گومز و یری مینا را برای منچستر یونایتد فرستاده بود که مورد قبول واقع نشد و این دو بازیکن به اورتون ملحق شدند.

در هر صورت، تلگراف تلاش دوباره بارسا برای جذب پوگبا را در پنجره نقل و انتقالات زمستان امسال یا نهایتا تابستان سال آینده، محتمل می‌داند. بارسلونا از نظر مالی در شرایط خوبی قرار دارد و این بنیه را دارد که پیشنهاد قابل توجهی برای یکی از برندگان جام جهانی 2018 ارائه دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: تلگراف: بارسا از خرید پوگبا منصرف نشده است
ولش کنید این الاغ اصلا بازیکن نیست بزرگش کردن...بقران قسم در حد ماسکرانو توی هافبکه فقط یکم نیرو و قدرت بدنیش بالاس همین.اصلا به درد ما نمیخوره


دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ (۲۳:۲۷)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: تلگراف: بارسا از خرید پوگبا منصرف نشده است
خداکنه


دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!