به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تراشتگن: هر بازیکنی می‌تواند از لئو یاد بگیرد مصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۰۱) (۴۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


مارک آندره تراشتگن که با مهار پنالتی وسام بن یدر در دقایق پایانی، نقشی کلیدی در پیروزی 2-1 بارسلونا مقابل سویا در سوپرجام اسپانیا داشت، در مصاحبه‌ای به تمجید از لیونل مسی به خاطر قدرت روحی و روانی‌اش پرداخته است. مصاحبه او را می‌توانید در ادامه خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تراشتگن در این رابطه گفت: «هر بازیکنی که درون زمین است، می‌تواند از لئو یاد بگیرد. بحث ما فقط فوتبال نیست، ما در مورد انسانی صحبت می‌کنیم که از لحاظ روانی بسیار قدرتمند است. به سال‌های متمادی که او در بالاترین سطح بازی کرده، توجه کنید. او همیشه گل می‌زند، کارهایی را انجام می‌دهد که هر روز انجام می‌داده و حتی روز به روز بهتر می‌شود. به این دلیل است که می‌گویم همه می‌توانند از او آموزش ببینند».

سنگربان آلمانی بارسا در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد: «مسی، الگو و اسطوره همه است؛ زیرا همواره در تلاش است تا مهارت‌هایش را بهبود ببخشد. او می‌خواهد که خودش و تیم را بهتر کند و همه باید مثل او فکر کنند».

تراشتگن در ستایش از شخصیت لیونل مسی نیز این طور گفت: «کار کردن با لئو بسیار آسان و فروتنی او مثال زدنی است. همه نظر خوبی درباره او دارند و در مورد مسائل فوتبالی نیز، هیچ واژه‌ای را برای توصیف کاری که او درون زمین انجام می‌دهد، نمی‌توان یافت».

وقتی از او درباره کریستیانو رونالدو و حضورش در یوونتوس سوال شد، تراشتگن با مقایسه این انتقال و خروج اینیستا از نیوکمپ، جواب داد: «البته که او بازیکن بسیار مهمی برای رئال مادرید بود و همین شرایط را نیز در یوونتوس خواهد داشت. خروج او از رئال مادرید، تفاوتی برای ما ایجاد نخواهد کرد. این باشگاه بازیکنان خوب زیادی دارد که ما باید مراقبشان باشیم. آن‌ها فصل خوبی را پیش رو خواهند داشت. همان که قبلا گفتم، ما نیز آندرس اینیستا را از دست دادیم که شخصیتی بزرگ و بازیکنی شگفت انگیز بود و من فکر می‌کنم برای رئال مادرید نیز، شرایط مشابه چیزی است که ما تجربه کردیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: تراشتگن: هر بازیکنی می‌تواند از لئو یاد بگیرد
اینقدر بیش از حد نباید درباره مسی صحیت کنن دیگه.فقط وقتایی که اون لاشخور ازش تعریف میکنن باید همه باهم بیان بگن مسی بهترینه


سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۲۲:۳۷)
 
Nader1366
پاسخ به: تراشتگن: هر بازیکنی می‌تواند از لئو یاد بگیرد
قشنگ گفت دمش گرم


سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ (۲۱:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!