به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور پنج نکته از تقابل بارسلونا vs آلاوزآنالیز فنی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ (۱۵:۵۱) (۹۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در هفته اول رقابت‌های لالیگا در یک جدال یک طرفه، سه امتیاز اول فصل جدید را به دست آورد و اولین گام را برای دفاع از عنوان قهرمانی محکم برداشت. در این مقاله سعی داریم به بررسی مهم‌ترین نکاتی که در این بازی جلب توجه کرد، بپردازیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی سرحال است

لیونل مسی، کاپیتان جدید بارسلونا، پس از پشت سر گذاشتن جام جهانی ناامیدکننده، با بهترین فرمش به نیوکمپ بازگشته است. ساده‌تر بگوییم که ابرستاره آرژانتینی، شب گذشته تیم میزبان را از مهلکه نجات داد.

او دو بار موفق به گلزنی شد، دو بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد و با اختلاف بهترین بازیکن زمین بود. ارنستو والورده پس از بازی او را نابغه خطاب کرد و سرخیو بوسکتس، گل مسی روی ضربه ایستگاهی را حاصل هنر این اعجوبه دنیای فوتبال دانست و ما نیز بیشتر این نکته را به خودمان یادآوری کردیم که چقدر برای تماشای فوتبال مسی دلمان تنگ شده بود!

کوتینیو، یک گزینه الزامی

تصمیم والورده مبنی بر نیمکت نشین کردن کوتینیو در اولین بازی فصل، کمی شگفت انگیز بود و او پس از بازی توضیح داد که این تصمیم به خاطر حضور کوتینیو در جام جهانی گرفته شده است. عدم حضور کوتینیو باعث شده بود که خط میانی بارسا در نیمه اول خشک و بی‌روح به نظر برسد. ستاره برزیلی بین دو نیمه به زمین آمد تا بارسلونا در نیمه دوم حملات خطرناک تری را روی دروازه حریف پی ریزی کند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

شماره 7 بارسلونا یک گل زیبا به ثمر رساند تا خیال همه از بابت سه امتیاز مسابقه راحت شود و دیگر انتظار نیمکت نشینی او را در ادامه فصل نداشته باشیم.

نیمکت بارسلونا فول آپشن است

بارسلونا پس از سرمایه‌گذاری بزرگ در این تابستان، به شدت نیمکت ذخیره‌هایش را تقویت کرده است. گزینه‌های روی نیمکت والورده برای این بازی بدین صورت بود: سیلسن، کوتینیو، آرتور، رافینیا، مالکوم، لنگله و آرتورو ویدال.

در حالی که در بازی آغازین فصل گذشته لالیگا مقابل رئال بتیس، نیمکت ذخیره‌های بارسا را سیلسن، پیکه، دنیس سوارز، آردا توران، دینیه، آندره گومز و الکس ویدال تشکیل می‌دادند. به وضوح می‌توان پیشرفت نیمکت بارسا را احساس کرد و همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل خوشبینی نسبت به این فصل باشد.

تراشتگن، فوق‌العاده خونسرد

مارک آندره تراشتگن، نه تنها یک دروازبان فوق‌العاده بلکه یک فوتبالیست عالی است و در بازی مقابل آلاوز به خوبی این را نشان داد. روی یک صحنه در نیمه دوم، جانی، بازیکن آلاوز با سرعت در پی توپ بود که تراشتگن با خروج به موقع زودتر از بازیکن حریف به توپ رسید و با خونسردی کامل توپ را از بالای سر او رد کرد و حمله آلاوز را خنثی نمود و سپس توپ را به سرخی روبرتو سپرد.

وضعیت سوارز همچنان نگران کننده است

لوئیز سوارز در اولین بازی فصل شروع سردی داشت و عملکرد ضعیفی از خودش نشان داد و کند به نظر می‌رسید. اگرچه او روی گل سوم بارسا، به مسی پاس گل داد اما با این وجود، در 200امین بازی‌اش با پیراهن بارسلونا، نمایش دلچسبی نداشت. این در حالی است که ارنستو والورده چند روز پیش با گفتن جمله «حال سوارز خوب است» به دفاع از مهاجم اروگوئه‌ای تیمش پرداخت و اذعان داشت که او نیاز به زمان دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مرور پنج نکته از تقابل بارسلونا vs آلاوز
تیم فوق العاده ای داریم امسال.


چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ (۰:۳۱)
 
marzeg
پاسخ به: مرور پنج نکته از تقابل بارسلونا vs آلاوز
امثال ایکاردی یا تیمو ورنر میتونن جایگزین مناسبی برای سوارز باشن


دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ (۱۸:۰۴)
 
Ali3030
پاسخ به: مرور پنج نکته از تقابل بارسلونا vs آلاوز
سوارز خوبه ولی یه مهاجم عالی دیگم میخوایم اگر امسال نخریدن سال بعد الزامیه پیش به سوی سه گانه کوتینیو عالی بود مسی هم که مسیه


یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ (۱۶:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!