به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والورده: چنین بازی‌هایی برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم هستندمصاحبه
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۷ (۱۰:۱۹) (۵۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در مصاحبه بعد از بازی با وایادولید ضمن تاکید روی تلاش بازیکنانش، اذعان داشت که سه امتیاز این مسابقه با غلبه کردن بر دشواری‌های زیاد، به دست آمده است. در ادامه خبر می‌توانید مصاحبه او و تعدادی از بازیکنان بارسلونا را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او در خصوص حریف بارسلونا گفت: «وایادولید ما را تحت فشار قرار داد و زمین بازی هم شرایط مطلوبی نداشت و باید روی آن کار شود». وی در ادامه افزود: «ما تسلط بیشتری بر بازی داشتیم و موقعیت‌های بیشتری خلق کردیم اما نتوانستیم گل دوم را بزنیم».

والورده ضمن اذعان داشتن به این موضوع که بازیکنانش در دقایق پایانی عملکرد خوبی نداشتند، درباره اهمیت سه امتیاز این مسابقه گفت: «این نتیجه‌ها می‌توانند به ما این فرصت را بدهند که قهرمان لیگ شویم اما از این می‌ترسیم که در چنین زمین‌هایی، بازیکنان تیم دچار مصدومیت شوند. مسلما شرایط زمین به گونه‌ای بود که بازی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داد».

تعدادی از بازیکنان بارسلونا نیز، از جمله جرارد پیکه که شب گذشته 300امین بازی لالیگایی‌اش با پیراهن بارسلونا را انجام داد، بعد از این بازی به مصاحبه پرداختند که به شرح زیر است:

جرارد پیکه

«رسیدن به رکورد 300 بازی، حاصل سختکوشی طی این سال هاست. از این بابت بسیار خوشحالم و می‌خواهم بازی‌های بیشتری برای باشگاه انجام دهم. اگرچه هنوز در ابتدای فصل هستیم ولی این امتیازات بسیار حائز اهمیت هستند».

سرخیو بوسکتس

«کمک داور ویدئویی، خوشحالی بازیکنان حریف را متوقف کرد اما این تصمیم درستی برای فوتبال بود. مهم‌ترین مسئله کسب سه امتیاز این بازی، خصوصا خارج از خانه بود. از این که دو هفته اول را با امتیاز کامل پشت سر گذاشتیم، بسیار خوشحالم».

جوردی آلبا

«اگرچه نتیجه موردنظر را به دست آوردیم، سختی زیادی برای پیروزی در یک بازی مهم و در یک زمین ناهموار متحمل شدیم. تیم فعلی هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی و روانی فوق‌العاده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: والورده: چنین بازی‌هایی برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم هستند
گواردیولا رو برگردونیم همون بهتره حداقل هجومی بازی میکنیم.انریکه که نمیاد...مربی کله خر میخواییم مثل گتوسو باشه اما فلسفه بارسا داشته باشه.اینجور چیزی باشه میترکونیم


دوشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۱۶)
 
ravi_2011
پاسخ به: والورده: چنین بازی‌هایی برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم هستند
دقیقاً همینطوره سعید جان، مردک ترسو گفته : " وایادولید ما را تحت فشار قرار داد و زمین بازی هم شرایط مطلوبی نداشت! " خاک بر سرت که با این همه بازیکن با کیفیت باید از سوی وایادولید تحت فشار قرار بگیری! تاکتیک هم که صفر!
الهی به امید تو، نه خلق احمق روزگار!


یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۵۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: والورده: چنین بازی‌هایی برای قهرمانی در لیگ بسیار مهم هستند
یعنی مصاحبه های والورده کاملا نشون میده هیچ ریاست و مدیریت و تسلطی به تیم نداره.


یکشنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!