به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شداخبار بارسا
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۳:۰۵) (۸۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


پیش بینی می‌شود کارلس آلنیا، هافبک جوان بارسلونا که دچار مصدومیت طولانی مدتی شده بود و به همین دلیل در بازی‌های پیش فصل حضور نداشت، به زودی چراغ سبز کادر پزشکی برای بازگشت به زمین فوتبال را دریافت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، به ادامه خبر مراجعه کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این ستاره آکادمی بارسا که ماه گذشته عمل جراحی انجام داد، پس از دوری حدودا 105 روزه از میادین، احتمالا پس از وقفه بازی‌های ملی پیش رو، تمرینات عادی خود را از سر خواهد گرفت.

آلنیا در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا که برای تیم دوم بارسلونا مقابل زاراگوزا به میدان رفت، دچار مصدومیت شدید همسترینگ شد و برای عمل جراجی مجبور بود که به فنلاند سفر کند. این بازیکن طی روزهای گذشته در کنار هم‌تیمی‌هایش تمرین کرده و به نظر می‌رسد برای بازی هفته چهارم لالیگا مقابل سوسیداد در دسترس باشد. آلنیا در ماه سپتامبر 2017، قرارداد سه ساله جدیدی با بارسلونا امضا کرد. هرچند به نظر می‌رسد در صورتی که او به طور رسمی به تیم اصلی راه یابد، قراردادش تا سال 2022 تمدید خواهد شد.

این بازیکن 20 ساله از 7 سالگی در بارسلونا بوده و اولین بازی رسمی‌اش برای تیم اصلی را در تاریخ 30 نوامبر 2016 و در مقابل هرکولس در کوپا دل ری انجام داد. او در همان فصل، در سه بازی لالیگا نیز با پیراهن تیم اصلی به میدان رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
اینو و دنیس سوارز ر باید اد زیر دست کلوپ ت بازیکن ازشون دراره در حد بنز...


چهارشنبه، ۷ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۰۹)
 
tmagh
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
آلنیا قطعا میتونه به تیم امسال کمک کنه. اگر بخواهیم در مراحل حساس لیگ قهرمانان و مقاطع انتهایی فصل به بازیکنان اصلی فشار اضافی وارد نشه نیاز به ذخیره هایی مثل آلنیا داریم که مثلا میشه از اونها در تمام بازیهای کوپا دل ری استفاده کرد. امیدوارم آلنیا که سرمایه واقعی باشگاه و لاماسیا هست بتونه امسال به تیم کمک کنه.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۴۳)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
نه داداش معنی لُرد رو بد متوجه نمیشی بلکه این 4 بازیکن لرد هستن . جرارد گامبائو رو یادت میاد میگفتن جانشین بوسکتس هست و انریکه 2015/16 آوردش تیم اصلی ولی لُرد و بنجلی بیش نبود و الان هم در لگانس نیمکت نشین محض هست . آلنا و دنیس و مونیر هم دقیقاً همین طوری هستن . البته ناگفته نماند که زغال هم لردهای زیادی داشت و داره که تعدادی رو رد کرد . لُرد اشرف ، سبایوس ، تئو هرناندز ، لُرد کواچیچ ، لُرد وایخو ، لُرد مایورال و مطمئن باشید همون خرید جدیدشون که هنوز نیومده هم لُرد هست
منظورم لُرد رودریگو گوئس هست که با قیمت 45 میلیون یورو سانتوس کرد تو پاچه زغال و پرز و خدا رو 1000 مرتبه شکر که دست مسولان بارسا از خرید لُردی دیگر کوتاه ماند و پیر خرفت فلورنتینو پرز رو مجبور به خرید این لُرد کردن.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۸:۳۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
لُرد مونیر لُرد سمپر دنیس سوارز و آلنا

الان اینا لردن یا من بد معنی لرد رو متوجه شدم


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۲۹)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
چشم بسته نظر نمیدم گذشت زمان به همه نشون میده که بنجل هست یا نه و حرف ما درست بوده یا حرف شما .
دنیس سوارز تا 34 سالگی به دنبال اثبات و تحمیل خودش به ترکیب بارسا خواهد بود . آلنا هم همین سرنوشتش خواهد بود . اگر بازیکن ستاره و سوپر استار باشه از همون اوایل جوانی مشخص و مشهوده. حالا نمیگیم مشابه و در حد کیفیت کینگ مسی باشن در جوانی ولی همین دمبله امباپه آسنسیو دله آلی و حتی همین نوجوانان ژاوی سیمونز پابلو مورنو کاراموکو دمبله اینها از اول مشخصه که ستاره های بزرگی میشن ولی آلنا و دنیس و مونیر و لرد سمپر و امثال اینها هیچی نیستن و مالی نخواهند نشد مثل بویان کرکیچ آفلای آداما ترائوره ساندرو رامیرز بارترا و ....


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۱۰)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
لطفا چشم بسته نظر ندید. اگه بازیای آلنیا تو بارسا ب رو دنبال کرده باشید، متوجه میشید که یکی از مستعدترین بازیکنای آکادمیه. حیف و صد حیف که از لاماسیا در حال حاضر فقط اسمش مونده.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۵:۳۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
نقل قول
Barcelona-1899 نوشته:

آلنا هم بُنجُلی بیش نیست . از لُرد مونیر لُرد سمپر دنیس سوارز و آلنا برای بارسا بازیکن در نمیاد چون همشون بُنجُل هستن.




سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۴۵)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
آلنا هم بُنجُلی بیش نیست . از لُرد مونیر لُرد سمپر دنیس سوارز و آلنا برای بارسا بازیکن در نمیاد چون همشون بُنجُل هستن.
از بازیکنان لاماسیا در حال حاضر یکی پابلو مورنو عالی بود که با شاهکار جناب بارتومئو خیلی راحت از دست بارسا در رفت و به یوونتوس رفت . پابلو مورنو مهاجمی بود که در 6 فصل 215 گل زده بود و سابقه 2 دوره آقای گلی در چمپیونزلیگ رده های پایه و آقای گلی در یک رده سنی بیشتر رو داشت.
بازیکن بعدی که عالی هست و ستاره آینده فوتبال ژاوی سیمونز هست که اگر بارتومئو برای این بازیکن هم سهل انگاری کنه ، با توجه به اینکه متیو رایولا مدیر برنامه اش هست ، امکان قاپیدنش از بارسا توسط خوک پیر فلورنتینو پرز و یا اون الخلیفه بی وجود هست چون هر 2 نفر در کمینش هستن.
سایر استعدادهای خوب و با کیفیت لاماسیا در حال حاضر عبارتند از: ریکی پویگ ، چومی ، خائومه ، کارلس پرز ، آبل رویز ، آنسومانه فاتی ، کریستوبال مونز و 2 - 3 بازیکن دیگه به غیر از اینها که ذکر شد بقیه همه لُرد و بُنجُل هستن.
انشاالله که 2 سال دیگه کاراموکو دمبله رو هم جذب کنیم بازیکنی که قرار بود 2 سال پیش بیاد ولی بارسا با تهدید محرومیت از سوی فیفا و منع جذب بازیکنان زیر 18 سال از خریدش منصرف شد تا سن 18 سالگی و قانونی برای جذبش اقدام کنه.


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۰۵)
 
Nader1366
پاسخ به: آلنیا وارد آخرین مرحله پروسه ریکاوری شد
موفق باشی پسر


سه‌شنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۴ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!