به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

37 قربانی لالیگایی مسی! (ویدئو)ویدئوهای بارسا
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۴۸) (۵۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی با گلزنی مقابل هوئسکا که برا اولین بار حضور در سطح اول فوتبال اسپانیا را تجربه می‌کند، تعداد قربانیان لالیگایی‌اش را به عدد 37 رساند. در این ویدئو می‌توانید اولین گل لئو مسی مقابل هریک از این 37 تیم را تماشا کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیش از لئو مسی، رائول گونزالس، ستاره رئال مادرید موفق به گلزنی مقابل 35 تیم مختلف شده بود و مسی فصل گذشته با گلزنی مقابل تیم‌های تازه صعود کرده توانست از رکورد رائول پیشی بگیرد و با گلزنی مقابل هوئسکا، رکوردش را گسترش دهد.

آلباسته، اولین قربانی

برای مرور اولین گل مسی با پیراهن بارسلونا در لالیگا باید به تاریخ 1 مه 2005 برگردیم؛ جایی که پادشاه نیوکمپ مقابل آلباسته، به لطف پاس گل رونالدینیو گلزنی کرد. مسی مقابل ۱۱ تیم اولین گلش را در اولین رویارویی خود با آن‌ها به ثمر رساند: رایو وایکانو، بتیس، اتلتیک بیلبائو، ایبار، رایسینگ، آلمریا، مایورکا، اسپورتینگ، تنریف، آلابس، لگانس، کوردوبا، ریکریتیو، خیمناستیک و هوئسکا و مقابل بعضی دیگر از تیم‌ها از جمله سویا، اتلتیکو، دپورتیوو، رئال سوسیداد، خرانادا، سلتا، الچه، هرکولس، نومانسیا، آلباسته و خیرونا، در دومین بازی‌اش.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: 37 قربانی لالیگایی مسی! (ویدئو)
بی مانند.


چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۴۴)
 
saeed2014
پاسخ به: 37 قربانی لالیگایی مسی! (ویدئو)
فشار روش باشه یکم سخت میتونه بازی همیشگیش رو بکنه.باید تیم سریع گل اول رو بزنن توی بازی های مرحله ای لیگ قهرمانان.یا یکی رو رشوه بدن از تیمای روبرو یه خطا کنه روش مسی رو عصبی کنه تا شیر از جاش بلند بشه


سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۰۲)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: ویدئو؛ 37 قربانی لالیگایی مسی! (ویدئو)
یه چیز رو باید تیم بدونه این هم‌اینه که مسی تو مرحله قبل نیمه نهایی خوب نیست و گل نمیزنه.تو ۳ گانه انریکه و ف۱ل بعدش و فصل اخر انریکه و فصل قبل.این مدحله رو بازیکنت باید بدونن باید ۱۰ نفره در بیارن.


سه‌شنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!