به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالاتنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۳۱) (۵۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اخیرا اسپورت مدعی شده که بارسلونا به دنبال لوکاس پاکوئتاست؛ هافبک ۲۱ ساله برزیلی که در فلامینگو توپ می‌زند. اگرچه او هنوز جوان است اما علاقه بارسا به او نشان دهنده‌ دیدگاه جدید این باشگاه در بازار نقل و انتقالات است. در ادامه این ادعا را بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نیمار یکی از اولین بازیکنانی بود که از آمریکای جنوبی به بارسلونا آمد؛ کسی که با وجود سن کمش، با او قرارداد بستند. کمبود بودجه باشگاه و در پی آن عدم امکان خرید بازیکنان بزرگ، مهم‌ترین عامل تغییر استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه بود. درست است که آن‌ها اخیرا برای فیلیپه کوتینیو و عثمان دمبله مجموعا ۲۵۰ میلیون یورو هزینه کرده‌اند اما این پول خود از فروش ۲۲۰ میلیون یورویی نیمار به دست آمد.

بارسلونا در پایان سال ۲۰۱۱ رئال مادرید را در دوئل خرید نیمار شکست داد و او در سال ۲۰۱۳ به باشگاه آمد. باشگاه با خرید او می‌خواست آینده‌اش را تضمین کند و روی او سرمایه‌گذاری کرده بود. بدون در نظر گرفتن حواشی‌ خارج از زمینش، همه چیز خوب پیش رفت. او پیش از پیوستن به پی اس جی، در موفقیت‌های تیم در عصر لوچو نقشی کلیدی داشت.


مارلون، یری مینا و آرتور ملو سایر بازیکنانی هستند که با همین دیدگاه خریداری شدند. مارلون ۵ میلیون یورو قیمت داشت و ساسولو او را ۶ میلیون یورو خرید. مینا نیز با مبلغی نزدیک به 12 میلیون یورو به بارسا آمد و سپس با 30 میلیون یورو به اورتون فروخته شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

ویتنیو و روبرت گونکالوس اما چندان موفق ظاهر نشدند. آبی و اناری‌ها آن‌ها را طی قراردادی قرضی با گزینه خرید دائم به خدمت گرفتند اما آن طور که انتظار می‌رفت، عمل نکردند. آرتور کمی متفاوت است. او برای پر کردن یک نیاز واقعی ورزشی خریداری شد، اما بعد از پرداخت 30 میلیون یورو برای او، در همین مدت کوتاه قیمت او به 35 میلیون یورو رسیده است.

اخیرا هم بارسا و هم رئال مادرید کمتر به دنبال خریدهای بزرگ هستند. آن‌ها هر کدام ۴۰ میلیون یورو برای مالکوم و کورتوا پرداخت کردند و هر دو نفر بزرگ‌ترین خریدهای امسال این دو باشگاه لقب گرفتند. تغییر رویه بارسا و رئال مادرید در خریدهایشان حقیقت دارد و خرید بازیکنانی چون آرتور، یری مینا، وینیسیوس و پی‌گیری شرایط لوکاس پاکوئتای 21 ساله، اثبات محکمی برای این ادعا هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
محمد2012
پاسخ به: تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
یری مینا جواهر رو از دست دادیم


یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ (۱۷:۴۷)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
کاش جای خریدن ستاره های گران قیمت بازیکنهای گرانبها پرورش بدن؛ مانند دیشب ک 6 بازیکن تیم ملی اسپانیا از رعال مادرید بودن و 4 گل زدن و 4 پاس گل دادن


چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ (۱۲:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
ظاهرا والورده می خواد سکو رو تقویت کنه.


چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ (۲:۲۶)
 
saeed2014
پاسخ به: تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
بهترین کار ممکنه...


چهارشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۱۵)
 
Ali3030
پاسخ به: تغییر استراتژی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات
کار درستم همینه


سه‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ (۱۴:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!