به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ رئال سوسیداد vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۳۷) (۴۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در هفته چهارم لالیگا، بار دیگر به آنوئتا بازمی گردد؛ ورزشگاهی که بر اساس مشاهدات تاریخی، همیشه برای بارسلونا دشوار بوده و آن‌ها فصل گذشته بالاخره توانستند بر طلسم عدم پیروزی در هفت فصل اخیر لالیگا در سن سباستین، مهر پایان بزنند. حال و پس از گذشت حدود هشت ماه از آن بازی و کامبک مهیج، آیا کاتالان‌ها می‌توانند برای دومین فصل متوالی در آنوئتا پیروز شوند؟ هر آنچه لازم است در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرم دو تیم

بارسلونا در هفته اول لالیگا در یک بازی خانگی با نتیجه 3-0 از سد آلاوز گذشت و در سپس در خانه وایادولید به سختی و به لطف VAR سه امتیاز خارج خانه را به دست آورد و در ایستگاه سوم، هوئسکا را با نتیجه پرگل 2-8 در هم کوبید.

در آن سوی میدان، سوسیداد نیز کارش را همانند بارسا با پیروزی در لالیگا آغاز کرد و در خانه ویارئال به پیروزی 2-1 دست یافت. سپس با نتیجه 2-2 مقابل لگانس متوقف شد و نهایتا در بازی سوم در خانه ایبار، تن به شکست 2-1 داد و در هفته چهارم برای اولین بار در فصل جدید، در ورزشگاه خانگی خود بازی خواهد کرد.

نقطه نظرات سرمربی بارسلونا

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در خصوص این بازی اذعان داشت: «تاریخ نشان می‌دهد که بازی در آنوئتا دشوار است. ما فصل گذشته توانستیم روند ناکامی در آنوئتا را پایان دهیم ولی باید بگویم که بازی خیلی سختی بود».

لیست بازیکنان فراخوانده شده

اسامی بازیکنانی که برای این بازی دعوت شده‌اند، به شرح زیر است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، لوئیز سوارز، مسی، دمبله، رافینیا، سیلسن، لنگله، جوردی آلبا، مونیر، روبرتو، ویدال، اومتیتی، فرمائلن.


ترکیب احتمالی بارسا

به نظر نمی‌رسد که والورده بخواهد تغییری در چینش اولیه بازیکنانش نسبت به تقابل‌های قبلی ایجاد کند و این بازیکنان را در ترکیب اولیه قرار خواهد داد: تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، دمبله، سوارز، مسی.

مرور چند تقابل اخیر در لالیگا

بارسلونا فصل گذشته در لالیگا در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل سوسیداد به برتری رسید. بازی رفت در آنوئتا برگزار شد و کاتالان‌ها در حالی که ابتدا با نتیجه 2-0 از حریف عقب افتادند، به بازی برگشتند و نهایتا با نتیجه 4-2 پیروز شدند. در بازی برگشت که آخرین بازی آندرس اینیستا با پیراهن بارسلونا محسوب می‌شد، با تک گل کوتینیو پیروزی برای بارسا به ارمغان آمد.

در فصل 2016/17، بارسلونا در حالی به آنوئتا پا گذاشت که هفته قبل با تساوی بدون گل مقابل مالاگا در نیوکمپ متوقف شده بود و در خانه سوسیداد نیز نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست نیاورد اما از آن جایی که تقریبا همیشه در نیوکمپ شرایط مقابل سوسیداد متفاوت است، پیروزی 2-3 نصیب آبی و اناری‌ها شد.

در فصل 2015/16، بازی رفت در نیوکمپ برگزار شد و بارسلونا که در بازی قبلی، رئال مادرید را با نتیجه 4-0 در برنابئو شکست داده بود، سوسیداد را نیز با نتیجه‌ای مشابه مغلوب کرد اما در بازی برگشت پس از شکست 2-1 مقابل رئال در نیوکمپ، در آنوئتا نیز با نتیجه 1-0 در متحمل شکست شد.

پخش زنده

این بازی ساعت ۱۸:۴۵ عصر امروز، به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال سوسیداد vs بارسلونا
امروز گره بازی رو کوتینیو و دمبله بازمیکنن.🤗🤗🤗


شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۱۶:۵۶)
 
you.are.barcelona
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال سوسیداد vs بارسلونا
به امید خدا میریم ببریم


شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۴۱)
 
Ali3030
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال سوسیداد vs بارسلونا
به امید برد


شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ (۰:۲۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ رئال سوسیداد vs بارسلونا
به امید یه ترکیب رویایی و یه بازی زیبا و هجومی دیگه.


جمعه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ (۲۳:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!