به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]گزارش بازی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۲۲) (۹۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
رضا خانجانی / FCBarcelona.ir

با اخراج عجیب و غریب و باورنکردنی لنگله در نیمه اول، بارسا در حدود یک ساعت با یک یار کمتر به بازی ادامه داد و در نهایت در برابر تیم سخت کوش خیرونا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۲ بر ۲ دست نیافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در نیمه اول بازی نسبتا متعادل بود و بارسا در زمین خودش نتوانست برتری‌اش را به حریف دیکته کند و خیرونای تحت هدایت اوزبیو اصلا دست و پا بسته نشان نداد. آمار و ارقام ثبت شده در نیمه اول نیز به خوبی حاکی از این موضوع است: بارسا در این نیمه سه و خیرونا دو موقعیت ایجاد کرد.

یکی از اتفاقات جالب توجه و عجیب نیمه اول اخراج کلمنت لنلگه بود؛ بازیکنی که در این بازی به جای اومتیتی در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، به خاطر خطایی که مرتکب شد - یا نشد! - در بازبینی تصاویر ضبط شده توسط داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم جریمه شد تا بارسا از دقیقه 35 ده نفره کار را دنبال کند.

در دقیقه 19 روی حرکت و پاس در عرض آرتورو ویدال که با چاشنی قدرت بدنی این هافبک جنگنده شیلیایی همراه بود، لیونل مسی بارسلونا را از حریف پیش انداخت اما این گل تا پایان نیمه اول دوام نیاورد و روی اشتباه خط دفاعی بارسا، مهاجم گلزن خیرونا به نام استوانی بازی را در دقیقه 45 به تساوی کشاند.


بارسا در نیمه دوم بازی را بد شروع کرد و پیکه که انگار قرار بود بدترین بازی فصلش را انجام دهد، دوباره مرتکب اشتباه شد تا پورتو، مهاجم خیرونا در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. ضربه این بازیکن توسط تراشتگن مهار شد اما در این برگشت دوباره این استوانی بود که دروازه بارسا را فروریخت تا تیم مهمان 2-1 پیش بیفتد.

موج حملات بارسا با ورود کوتینیو و راکیتیچ به جای آرتور و ویدال دامنه دارتر شد. در دقیقه 59 ضربه ایستگاهی تماشایی لئو مسی با بداقبالی به تیر دروازه برخورد کرد. تنها دو دقیقه بعد مسی که در عمق صاحب توپ شده بود، توپ را برای سوارز ارسال کرد که ضربه مهاجم اروگوئه‌ای توسط بونو، دروازبان خیرونا بلوکه شد و روی ریباند، پیکه با ضربه سر دروازه را باز کرد تا اشتباهاتش در این بازی را جبران کرده باشد.

پس از این گل، بازی فرار و نشیب زیادی نداشت و بارسا با وجود در اختیار داشتن مالکیت بیشتر توپ قادر به ایجاد تهدید جدی روی دروازه خیرونا نبود تا فقط یک امتیاز از این بازی خانگی نصیب آبی و اناری‌ها شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
ای بابا بازم یه بازی شخمی دیگه اه


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۹:۲۶)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
حیف نونهایی ک پدرشون دادن خوردن


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۶:۳۶)
 
Nader1366
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

ربطی به برد و باخت نداره. امسال حتی سه گانه هم بگیره دوس ندارم دیگه رو سکو ببینمش چون لذتی واسه دیدن بازیا واسمون نذاشته.

چرا دیگه یه سر فوتبال بردو باخته ولی قبوله هیچ لذتی نیست الان تو بارسا حرفت قبوووووول


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۵:۱۲)
 
محمد2012
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
انشاالله بازی های بعد....................


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۴:۵۷)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
تغییرات در ترکیب اولیه اجتناب ناپذیر بود اما طبعا این تغییرات عواقبی هم به دنبال دارد. ویدال و آرتور خوب بودند اما سمدو مشخصا در تمام بازیهایی که ثابت بازی میکنه نمیتونه اون انتظارات را برآورده کنه و در نتیجه مربی از روبرتو در دفاع راست استفاده میکنه. با وجود ده نفره شدن اما بدشانس هم بودیم و یا شوتها داخل چهارچوب نبود یا تیر دروازه مانع شد ضمن اینکه گلرشون هم تا دقیقه 75 ده سیو داشت .


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۵۷)
 
tmagh
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
اخراج لنگلت بر بازی تاثیر زیادی گذاشت. تا قبل از اخراج و با گل مسی به نظر میرسید که یک پیروزی پر گل را پیش رو داشته باشیم. در رابطه با اخراج هم به نظرم قدری سختگیرانه بود چون خطای اول را بازیکن حریف انجام داد و سپس لنگلت با بی احتیاطی در حالتی که تعادل نداشت ضربه زد. این آقای گیل مانزانو داور بازی را خوب میشناسیم و در همین سالها در تمام بازیهایی که برای بارسا قضاوت کرده مشکل ساز بوده. در همین بازی هم وقتی در همون ده دقیقه اول دو کارت زرد به بازیکنان ما داد مشخص بود که دنبال ایجاد مشکل هست ضمن اینکه خطاهای روی مسی و بوسکتس هم مشکوک به پنالتی یا حداقل ضربه آزاد بود که نگرفت. در جام جهانی بازیکنی هم بود که در بازی با تیم ملی ایران عمدا ضربه زد و داور هم از وار استفاده کرد ولی در نهایت فقط یک کارت زرد گرفت بنابراین مشخصا با وجود این سیستم هم داوران مزخرف اسپانیایی اصلاح نخواهند شد.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۴۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
احمق ترین مربی تاریخ بارسا


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Nader1366 نوشته:

خوبه نباختیم الان وقت مربی عوض کردن نیست میسوزیم میسازیم انرژی مثبت پخش کنید درست میشه اگه خدا بخواد

ربطی به برد و باخت نداره. امسال حتی سه گانه هم بگیره دوس ندارم دیگه رو سکو ببینمش چون لذتی واسه دیدن بازیا واسمون نذاشته.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۲۸)
 
Nader1366
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
خوبه نباختیم الان وقت مربی عوض کردن نیست میسوزیم میسازیم انرژی مثبت پخش کنید درست میشه اگه خدا بخواد


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۱۸)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

اگه اون سه گزینه رویایی که گفتی ممکن نباشه، به نظرم جایگزین خوبی برای فاجعه فعلیه. فوق العاده آدم متشخصیه. اگه حتی از نظر فنی خوب نباشه، حداقل اینقد کاریزما داره که تیم رو از این وضع نجات بده.

بحث به اینجا بی‌ربطه. تا حدودی موافقم باهات.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۰۷)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

اگه اون سه گزینه رویایی که گفتی ممکن نباشه، به نظرم جایگزین خوبی برای فاجعه فعلیه.

من علی‌رغم چیزی که برمیاد طرفدار والورده نیستم و اصلأ خوشم نمیاد ازش و فقط چند بار درخواست کردم بهش احترام بگذارند توی سایت طرفداران بارسا.
به نظرم الآن برانکو هم بهتر از والورده است!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۰۶)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

من علایقم رو گفتم. کونته کاریزماش خوبه ولی به درد بارسا نمی‌خوره. از اینا هم هست که با بازیکن دربیفته.

اگه اون سه گزینه رویایی که گفتی ممکن نباشه، به نظرم جایگزین خوبی برای فاجعه فعلیه. فوق العاده آدم متشخصیه. اگه حتی از نظر فنی خوب نباشه، حداقل اینقد کاریزما داره که تیم رو از این وضع نجات بده.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۱:۰۲)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
باز هر چی آقای ایمنی بگه.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۹)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

کونته رو چطور ارزیابی میکنین برای بارسا؟

من علایقم رو گفتم. کونته کاریزماش خوبه ولی به درد بارسا نمی‌خوره. از اینا هم هست که با بازیکن دربیفته.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۸)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

لطفا این تیم ها رو با بارسا مقایسه نکنید چلسی الان اصلا لیگ قهرمانان هم نیست و اینکه تیم های انگلیسی فوقش چند سال یکبار یکیشون تو اروپا مدعی یوسی ال میشن اون یکی تیم هم که چند سالیه اسپانیا رو ول کرده فهمیده تمام جوایز و معیار های بر اساس یو سی اله فقط اونجا شاخ میشه ، بارسا تیمیه که از قدیم به لاماسیا معروف بوده و با خلاقیت و تاکتیک های مختلف باید تیم هارو ببره نه خرید های جداجدا

ربطش به لاماسیا چی بود الآن؟
من میگم تیم پرستاره‌ای مثل چلسی با نابغه‌ای مثل ساری روی نیمکت هم ممکنه به وستهام مساوی بده. ربطش به اینکه چلسی توی لیگ قهرمانان نیست و اون یکی نیمه چی بود دقیقاً؟


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۷)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

دمبله رو که دیگه امسال خوب داره بازی میده.
منم موافقم که والورده اصلأ ایده‌آل نیست اما واقعاً جز پپ و ساری و کلوپ هیچ گزینه‌ای برام متصور نیست. اینام که سه تاشون رؤیان.

کونته رو چطور ارزیابی میکنین برای بارسا؟


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۳)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

اون زمان که تیم‌ها از قبل بازنده بودن سال‌هاست تموم شده. همین چلسی با ساری کبیر با وستهلم مساوی کرد و همین خیرونا پارسال رئال رو سرویس کرد پارسال.

لطفا این تیم ها رو با بارسا مقایسه نکنید چلسی الان اصلا لیگ قهرمانان هم نیست و اینکه تیم های انگلیسی فوقش چند سال یکبار یکیشون تو اروپا مدعی یوسی ال میشن اون یکی تیم هم که چند سالیه اسپانیا رو ول کرده فهمیده تمام جوایز و معیار ها بر اساس یو سی اله فقط اونجا شاخ میشه ، بارسا تیمیه که از قدیم به لاماسیا معروف بوده و با خلاقیت و تاکتیک های مختلف باید تیم هارو ببره نه خرید های جداجدا


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Gpi93 نوشته:

مسئله اینه که والورده بدون ترکیب اصلی جلوی تیم های دوزاری هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
در نتیجه بارسا و بازیکنای مستعدی مثل آرثور و مالکوم و دمبله و .. بخاطر بی کفایتی والورده دارن نابود میشن!
یه عمره با عشق بازیای بارسا رو میبینم که سختیای دنیا ازم کم شه اما انگار بارسا با والورده شده جزو همون سختیا...

جمله آخرت به حدی درست و تاثیرگذار بود که نابودم کرد!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۵۰)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Gpi93 نوشته:

مسئله اینه که والورده بدون ترکیب اصلی جلوی تیم های دوزاری هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
در نتیجه که بارسا و بازیکنای مستعدی مثل آرثور و مالکوم و دمبله و .. بخاطر بی کفایتی والورده دارن نابود میشن!
یه عمره با عشق بازیای بارسا رو میبینم که سختیای دنیا ازم کم شه اما انگار بارسا با والورده شده جزو همون سختیا...

دمبله رو که دیگه امسال خوب داره بازی میده.
منم موافقم که والورده اصلأ ایده‌آل نیست اما واقعاً جز پپ و ساری و کلوپ هیچ گزینه‌ای برام متصور نیست. اینام که سه تاشون رؤیان.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۹)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Hidden_Glance نوشته:

وقتی تیم تو 23 روز باید 7 بازی انجام بده، واقعا منطقیه که هر بازی با ترکیب اصلی وارد زمین شیم؟ یعنی شما الان میگید این باخت تقصیر امثال آرتو ملو و ویداله؟ یعنی باید جلوی خیرونا اونم تو نیوکمپ دلمون بلرزه که چرا با ترکیب اصلی شروع نکردیم؟ مسئله اصلی بی برنامه بودن این تیمه. هر وقت مسی کاری کرد، بازی رو می بریم. مگر این که مثل بازی با سوسیداد هم با خوش شانسی سه امتیاز رو بگیریم! دلمون لک زد واسه دیدن بازی درست حسابی از بارسا... دلمون لک زد واسه پیروزی با بازی قشنگ... دلمون لک زد واسه بارسای واقعی...
پیروزی بارسا همیشه خوشحال کننده ست و نتیجه نگرفتنش مایه ناراحتی... اما بازی بارسا جوری شده که دیگه بردها هم مثل قبل نمی چسبه!

قبل اخراج بارسا خیلی خوب و روون بازی می‌کرد. اخراج تیم رو نابود کرد. من حرفم اینه یهو ۱۸۰ درجه دست زدن ترکیب توی پست‌های حیاتی درست نبود و نیست.
دل ما هم لک زده برادر! واسه بارسای پپ. هی...


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۷)
 
Gpi93
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

این واقعیت که ترکیب چرخشی توی هفته پنجم که هنوز نه به داره و نه به بار، اشتباهه. همۀ کسانی که شما توی پست قبلی ازشون دم زدید جزو فجایع این بازی بودن. کوتینیو و راکیتیچ باید از اول فیکس می‌بودن و اگه تیم نتیجه گرفت ۶۰-۷۰ تعویض می‌شدن.

مسئله اینه که والورده بدون ترکیب اصلی جلوی تیم های دوزاری هیچ غلطی نمیتونه بکنه.
در نتیجه بارسا و بازیکنای مستعدی مثل آرثور و مالکوم و دمبله و .. بخاطر بی کفایتی والورده دارن نابود میشن!
یه عمره با عشق بازیای بارسا رو میبینم که سختیای دنیا ازم کم شه اما انگار بارسا با والورده شده جزو همون سختیا...


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۴)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

تیمی در سطح خیرونا جلوی این بارسای پرمهره عملا ده نفره محسوب میشه! با این اوصاف "نتوپیدن" به والورده و ربط ندادن موفقیت ها به مسی، سخت ترین کار ممکنه!

اون زمان که تیم‌ها از قبل بازنده بودن سال‌هاست تموم شده. همین چلسی با ساری کبیر با وستهلم مساوی کرد و همین خیرونا پارسال رئال رو سرویس کرد پارسال.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۳)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
iman_khatar نوشته:

امیدوارم اخر فصل با افتضاح و گندی که والورده میزنه و درحالی که یکسال دیگه از معدود سال های باقیمونده مسی نابود میشه این مربی مزخرف اخراج بشه تا از شرش خلاص بشیم

دست رو دلمون نذار که خونه. گفتی معدود سالهای مونده ی مسی، جیگرم آتیش گرفت. حیف این سالهای آخر و دقایق و لحظات که به دست دو تا انگل بر باد بره.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۳)
 
marzeg
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

توپیدن به والورده و ربط دادن همه چیز به مسی راحت‌ترین راهه برای بستن چشم به واقعیت‌ها.

واقعیت ها چیه مثلا؟
اقا والورده دوتا هافبک دفاعی گذاشته تو زمین
فلسفه ترس تو بارسا جایی نداره
دو تا وسط هم که امروز گل کاشتن گرچه به عقیده خودم حق لنگله کارت قرمز نبود


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۳)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

این واقعیت که ترکیب چرخشی توی هفته پنجم که هنوز نه به داره و نه به بار، اشتباهه. همۀ کسانی که شما توی پست قبلی ازشون دم زدید جزو فجایع این بازی بودن. کوتینیو و راکیتیچ باید از اول فیکس می‌بودن و اگه تیم نتیجه گرفت ۶۰-۷۰ تعویض می‌شدن.

وقتی تیم تو 23 روز باید 7 بازی انجام بده، واقعا منطقیه که هر بازی با ترکیب اصلی وارد زمین شیم؟ یعنی شما الان میگید این باخت تقصیر امثال آرتو ملو و ویداله؟ یعنی باید جلوی خیرونا اونم تو نیوکمپ دلمون بلرزه که چرا با ترکیب اصلی شروع نکردیم؟ مسئله اصلی بی برنامه بودن این تیمه. هر وقت مسی کاری کرد، بازی رو می بریم. مگر این که مثل بازی با سوسیداد هم با خوش شانسی سه امتیاز رو بگیریم! دلمون لک زد واسه دیدن بازی درست حسابی از بارسا... دلمون لک زد واسه پیروزی با بازی قشنگ... دلمون لک زد واسه بارسای واقعی...
پیروزی بارسا همیشه خوشحال کننده ست و نتیجه نگرفتنش مایه ناراحتی... اما بازی بارسا جوری شده که دیگه بردها هم مثل قبل نمی چسبه!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۱)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

بازی رو در اختیار داشتیم تا اینکه لنگلت اخراج شد ( من فکر میکنم از عمد بازیکن رو زد ) و این تجربه پایینشه در تیم بزرگی مانند بارسلون و امیدوارم دیگه از این اشتباهات نکنه
سوارز بعد از مدتها خوب بود و جنگید اما باز هم موقعیت خراب کرد و میتونست بازی رو ۲ ـ ۱ کنه نزد و بعد از چند دقیقه اونا افتادن جلو
پیکه خیلی ضعیف بود و کلا دفاع خیلی بعد کار کرد و بعد از اخراج بدتر
۱۰ نفره بد کار نکردیم اما شانس هم نداشتیم توپ به تیر و چند شوت خوب که نرفتن درون دروازه
خستگی تو چهره پیکه و مسی و آلبا رو دیدم و امیدوارم بهشون استراحت داده بشه

و در آخر باید دفاع تیمی رو بهتر کنیم وگرنه به مشکل میخوریم و راحت تو نیوکمپ گل میخوریم

همین بازی هم اومد استراحت بده که این شد دیگه ، دیگه مسی اگه نباشه که واویلا ، تقصیر کیفیت بازیکنا هم نیست ، مربیه که از به اصطلاح تیم دوم نمیتونه بازی بگیره ، بعضی وقتا پپ یا انریکه جلو امثال این تیما با تیم دوم و حتی سوم نتیجه میگرفتن


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۱)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بعد به نظر تو ترکیب اصلی باید دو بازی در هفته بره تو زمین؟ امثال مالکوم و آرتورم رو سکو بپوسن؟

بازی کنم ولی نه ثابت. نه وقتی که هنوز تیم صدرنشین بودنش تثبیت نشده.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۴۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
iman_khatar نوشته:

امیدوارم اخر فصل با افتضاح و گندی که والورده میزنه و درحالی که یکسال دیگه از معدود سال های باقیمونده مسی نابود میشه این مربی مزخرف اخراج بشه تا از شرش خلاص بشیم

امروز خبر اومده که احمقِ کاتالونیا یعنی بارتمئوی کبیر قصد داره قرارداد والورده کبیر رو تمدید کنه!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
امیدوارم اخر فصل با افتضاح و گندی که والورده میزنه و درحالی که یکسال دیگه از معدود سال های باقیمونده مسی نابود میشه این مربی مزخرف اخراج بشه تا از شرش خلاص بشیم


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

این واقعیت که ترکیب چرخشی توی هفته پنجم که هنوز نه به داره و نه به بار، اشتباهه. همۀ کسانی که شما توی پست قبلی ازشون دم زدید جزو فجایع این بازی بودن. کوتینیو و راکیتیچ باید از اول فیکس می‌بودن و اگه تیم نتیجه گرفت ۶۰-۷۰ تعویض می‌شدن.

بعد به نظر تو ترکیب اصلی باید دو بازی در هفته بره تو زمین؟ امثال مالکوم و آرتورم رو سکو بپوسن؟


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۶)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

توپیدن به والورده و ربط دادن همه چیز به مسی راحت‌ترین راهه برای بستن چشم به واقعیت‌ها.

تیمی در سطح خیرونا جلوی این بارسای پرمهره عملا ده نفره محسوب میشه! با این اوصاف "نتوپیدن" به والورده و ربط ندادن موفقیت ها به مسی، سخت ترین کار ممکنه!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۵)
 
bardiya30
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
بازی رو در اختیار داشتیم تا اینکه لنگلت اخراج شد ( من فکر میکنم از عمد بازیکن رو زد ) و این تجربه پایینشه در تیم بزرگی مانند بارسلون و امیدوارم دیگه از این اشتباهات نکنه
سوارز بعد از مدتها خوب بود و جنگید اما باز هم موقعیت خراب کرد و میتونست بازی رو ۲ ـ ۱ کنه نزد و بعد از چند دقیقه اونا افتادن جلو
پیکه خیلی ضعیف بود و کلا دفاع خیلی بعد کار کرد و بعد از اخراج بدتر
۱۰ نفره بد کار نکردیم اما شانس هم نداشتیم توپ به تیر و چند شوت خوب که نرفتن درون دروازه
خستگی تو چهره پیکه و مسی و آلبا رو دیدم و امیدوارم بهشون استراحت داده بشه

و در آخر باید دفاع تیمی رو بهتر کنیم وگرنه به مشکل میخوریم و راحت تو نیوکمپ گل میخوریم


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۵)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
باز قبل اخراج یه سریا روون بازی میکردن ، بوسکتس که از همون اول توپ لو میداد رو دیگه کجای دلمون بزاریم ، همین وضع پیش بره بازم یک چهارم سی ال اینا حذفیم


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۵)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بارسای بی ریش، بارسای بی نیش.

نیش تیم روی نیمکت بود: کوتینیو. مسی و کوتینیو باید با هم باشن توی ترکیب که فشار مدافعین روشون پخش شه.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۴)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

کدوم واقعیت دقیقا؟

این واقعیت که ترکیب چرخشی توی هفته پنجم که هنوز نه به داره و نه به بار، اشتباهه. همۀ کسانی که شما توی پست قبلی ازشون دم زدید جزو فجایع این بازی بودن. کوتینیو و راکیتیچ باید از اول فیکس می‌بودن و اگه تیم نتیجه گرفت ۶۰-۷۰ تعویض می‌شدن.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

باید مینوشتین توقف بارسا در شب تراشیدن ریش ها !!!

بارسای بی ریش، بارسای بی نیش.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
اگرچه اخراج لنگله کار رو سخت کرد، اما این بازی نماد کاملی بود از اینکه والورده هیچ پلن خاصی نداره. نمیگم پلن جایگزین که حتی پلن اصلی هم نداره. تنها چیزی که تو مغزش تعریف شده اینه که تا تیم جلو افتاد، تعویض کنه و تیمو دفاعی کنه و برا حالتی که عقب افتادیم به وضوح مغزش هنگ کرده بود.

تفاوت بازی امشبم با بازیهای دو سال اخیر این بود که کاشته مسی گل نشد. گل می شد برده بودیم، مثل بردای امسال و سال گذشته.

با این روند با وجود این همه بازیکن بازم یه جایی از فصل بد اسیر میشیم...


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۱)
 
parsafcb
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
داور انگار ارث باباشو طلب داشت ، ازون که بگذریم ناتوانی والورده و معمولی بودنش معلوم شد ، از ترکیب اصلیش دو تا بازیکنو بگیری یکی دیگه رو بزاری تیم تو خونه جلو تیم درجه ۳ اینجوری میشه!😐
پلن ب نداره این مربی ، فصل دومشه دریغ از یه تغییر تاکتیکی تو تیم یا سیستم چرخشی که همراه با نتیجه باشه ، همون راه پارسالو پیش گرفته ، فقط لردامونو رد کردیم چنتا ذخیره بهتر داریم ، همین...


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
باید مینوشتین توقف بارسا در شب تراشیدن ریش ها !!!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
XAVI-LEADER نوشته:

توپیدن به والورده و ربط دادن همه چیز به مسی راحت‌ترین راهه برای بستن چشم به واقعیت‌ها.

کدوم واقعیت دقیقا؟


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۲۹)
 
XAVI-LEADER
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
نقل قول
Hidden_Glance نوشته:

یه بازی مسی کاری نکنه، نتیجه بهتر از این نمیشه!!

توپیدن به والورده و ربط دادن همه چیز به مسی راحت‌ترین راهه برای بستن چشم به واقعیت‌ها.


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۲۸)
 
Hidden_Glance
پاسخ به: توقف بارسای ده نفره در خانه... [ بارسلونا ۲ - خیرونا ۲ ]
یه بازی مسی کاری نکنه، نتیجه بهتر از این نمیشه!!


دوشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۷ (۰:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۶۵ کاربر آنلاین است. (۳۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!