به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs بیلبائو پیش بازی
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۰:۵۰) (۳۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا روز شنبه در چهارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا ر خانه به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت؛ تیمی که طی چهارده فصل اخیر، همه بازی خود را در نیوکمپ واگذار کرده است. فرم نگران کننده بارسلونا در دو بازی اخیر، دغدغه طرفداران را برای این بازی خانگی افزایش داده است و باید دید آیا آبی و اناری‌ها همچنان می‌توانند به عنوان میزبان، برنده مطلق مقابل رقیب باسکی باشند یا خیر. هر چه در خصوص این دیدار باید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرم دو تیم

بارسا با پشت سر گذاشتن دو بازی ناامید کننده در هفته‌های پنجم و ششم لالیگا، مجموعا پنج امتیاز از دست داد و با احتساب پیروزی در چهار بازی اول و ثبت 17 گل در 6 بازی، همچنان صدرنشین رقابت‌های لالیگاست.

در آن سوی میدان، بیلبائو که یک بازی معوقه مقابل رایو وایکانو دارد و تا اینجا پنج بازی را پشت سر گذاشته است، با کسب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست، شش امتیاز تا اینجا به دست آورده است.

لیست بازیکنان فرخوانده شده

با توجه به مصدومیت ساموئل اومتیتی، مسلما این مدافع فرانسوی اصلی‌ترین غایب لیست بارسلونا برای تقابل با بیلبائو محسوب می‌شود. این در حالی است که دنیس سوارز، مالکوم، سمپر و آلنیا نیز بنا به تشخیص سرمربی در لیست قرار نگرفتند. اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، دمبله، رافینیا، سیلسن، لنگله، آلبا، مونیر، روبرتو، ویدال، فرمائلن.


نقطه نظر سرمربیان

ارنستو والورده با بیان این که بیلبائو می‌تواند در نیوکمپ تهدیدآمیز باشد، گفت: «بازی دشواری خواهد بود و بازیکنان بیلبائو انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند». با وجود انتقادات فراوان از عملکرد بارسلونا در بازی‌های اخیر، والورده که به خاطر تلاش بازیکنانش راضی به نظر می‌رسید، اذعان داشت: «بازیکنان تیم همیشه نگرش فوق‌العاده‌ای دارند. هفته کلیدی دیگری در پیش داریم و باید به امتیاز خود اضافه کنیم».

ادواردو بریزو، همتای والورده روی نیمکت بیلبائو باور دارد که اکنون بارسا پس از لغزش در بازی‌های قبلی خطرناک‌تر از همیشه است. وی در مصاحبه‌اش گفت: «آزمون بزرگی برای ماست و فکر می‌کنم باید نکات مشابه پیش از بازی مقابل رئال مادرید را به بازیکنانم گوشزد کنم».

آیا می‌دانستید؟

همان طور که اشاره بارسلونا از سال 2005 در همه تقابل‌های خانگی با بیلبائو برنده بوده و این بدان معناست که حریف باسکی حدود چهارده سال است که دست خالی نیوکمپ را ترک کرده است!

طی این چهارده سال بازیکنان بیلبائو موفق نشدند بیش از یک گل به ثمر برسانند و در شش حضور قبلی در نیوکمپ در امر گلزنی ناکام بودند.

پخش زنده

این بازی از ساعت 17:45 به طور زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ALIGHAZANFARI
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs بیلبائو
بهتریتن ترکیب واسه بارسا توی این فصل 1-3-2-4 هستش.
تراشتگن
آلبا اومتیتی پیکه روبرتو
بوسگتس آرتورملو
کوتینیو مسی دمبله
سوارز


شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۷)
 
pob1188
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs بیلبائو
به امید پیروزی همراه با بازی دلچشب


شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۷ (۱۲:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۱ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!