به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرم نامطلوب بارسا در بازی‌های اخیر خارج از خانه لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ (۱۶:۲۳) (۵۱۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: barcablaugranes
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


بارسلونا در تقابل روز چهارشنبه با تاتنهام در ومبلی به نتیجه‌ای نیاز دارد که نتایج نامطلوبش در سه بازی اخیر لالیگا را به دست فراموشی بسپارد اما مبرهن است که برای رسیدن به این مهم کار ساده‌ای در پیش ندارد. خصوصا وقتی درمی یابیم که نتایج اخیر بارسلونا در بازی‌های خارج از خانه کمتر از حد انتظار بوده است. در ادامه بیشتر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در اولین بازی لیگ قهرمانان این فصل با درخشش کاپیتان و ستاره خود یعنی لئو مسی با نتیجه 4-0 پی اس وی آیندهوون، قهرمان لیگ هلند را از پیش رو برداشت. در بازی‌های لالیگا نیز آبی و اناری‌ها از 7 بازی ابتدایی 14 امتیاز کسب کرده‌اند که نتیجه 4 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست بوده است. در آن سوی میدان، شاگردان مائوریسیو در ایستگاه اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان مغلوب اینتر شدند و در حالی که 1-0 از حریف ایتالیایی پیش بودند، با نتیجه 2-1 شکست خوردند اما در لیگ جزیره شروع بدی نداشتند و با کسب 15 امتیاز از 7 بازی در حال حاضر در رتبه چهارم قرار دارند.

تقابل بارسلونا با تاتنهام اولین تقابل خارج از خانه این تیم در لیگ قهرمانان فصل جاری خواهد بود. بررسی عملکرد بارسلونا در بازی‌های اخیر خارج از خانه کمی شرایط را پیچیده می‌کند. آبی و اناری‌ها فصل گذشته فقط یک بار خارج از خانه به پیروزی رسیدند، آن هم در مرحله گروهی و آن هم با گل به خودی بازیکن اسپورتینگ لیسبون!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سپس در بازی مقابل المپیاکوس در یونان و یوونتوس در ایتالیا، نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل به دست نیاوردند و پس از آن، در استمفوردبریج مقابل چلسی به تساوی 1-1 رسیدند و در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه المپیک رم هم... همه می‌دانیم چه اتفاقی افتاد!

اگر به دو فصل قبل برگردیم، شرایط مشابه بوده است. بارسلونا مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ و سلتیک در خارج از خانه به پیروزی رسید اما خارج از خانه با نتیجه 1-3 مغلوب منچستر سیتی شد. این در حالی است که هم فصل قبل و هم دو فصل قبل، در همه بازی‌های خانگی مرحله گروهی به پیروزی رسید.

در ادامه بازی‌های دو فصل قبل، بارسا در مرحله یک هشتم نهایی در پارک دو پرنس با نتیجه 4-0 مقابل پی اس جی شکست خورد و پس از ثبت ریمونتادای خاطره انگیز در نیوکمپ و صعود به مرحله بعدی، در تورین با نتیجه 3-0 مغلوب یوونتوس شد.

به طور کلی بارسلونا از 16 بازی خارج از خانه قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا، 5 پیروزی، 5 تساوی و 6 شکست به دست آورده و در 9 بازی اخیر خارج از خانه، 4 بار متحمل شکست شده است.


مسلما بارسلونا به بهبود عملکرد خود در بازی‌های خارج از خانه نیاز دارد اما تاتنهام هم مشخصا آزمون دشواری خواهد بود و بازیکنان این تیم فصل گذشته نتایج فوق‌العاده‌ای در ومبلی کسب کردند و در مرحله گروهی همه رقیبان خود را در خانه شکست دادند: بوروسیا دورتموند و رئال مادرید با نتیجه 1-3 و آپوئل نیکوزیا با نتیجه 0-3.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دله الی که فصل گذشته مقابل رئال مادرید دبل کرد، در بازی چهارشنبه به دلیل مصدومیت حضور نخواهد داشت و این فقدان بزرگی برای پوچتینو محسوب می‌شود اما بازیکنان دیگری از جمله هری کین، سون هیونگ مین و کریستین اریکسن تهدید جدی برای بارسا هستند و لوکاس مورا نیز فصل را به خوبی شروع کرده است.

پوچتینو که سابقه حضور در اسپانیول به عنوان بازیکن و سرمربی را در کارنامه دارد، تاکید کرده که برای بازی مقابل بارسلونا به هیچ وجه بی‌انگیزه نیست و در گفتگو با مارکا گفته: «بازگشت به بارسلونا و همچنین بازی کردن مقابل این تیم همیشه انگیزه بخش است».

سفر به ومبلی و بازی مقابل تاتنهام می‌تواند یکی از سخت‌ترین تجربه‌های بارسلونا در مرحله گروهی باشد اما آن‌ها نباید فراموش کنند که پیش از این چه لحظات ماندگار و خاطره انگیزی را در این ورزشگاه خلق کرده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: فرم نامطلوب بارسا در بازی‌های اخیر خارج از خانه لیگ قهرمانان
ارنستو جون امشب دوباره میزاره روی اتوپایلوت خودش میره جلو تیمبدون مربی😂😂😂


چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۷ (۱۶:۵۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: فرم نامطلوب بارسا در بازی‌های اخیر خارج از خانه لیگ قهرمانان
ارنستوی کبیر درست می کنه این آمارو.


سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ (۹:۳۴)
 
bardiya30
پاسخ به: فرم نامطلوب بارسا در بازی‌های اخیر خارج از خانه لیگ قهرمانان
آمار منفی ای داریم و امیدوارم بتونیم بهتر بشیم و از این بازی شروع بشه
۳ـ۱ و ۴ـ۰ و ۳ـ۰ نتیجه های خوبی نبودن دو سال پیش و پارسال هم مساوی و اینکه باخت بد ۳ـ۰ و این آمار امیدوارم امسال بهتر بشه اما در شرایط کنونی سخته اما همیشه بهفرداها امیدی هست


سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۷ (۲:۵۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!