به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کلاس فوتبال مسی مقابل تاتنهام از نگاه آمار و ارقام آمار و ارقام
فرستنده رضا خانجانی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۷ (۲۱:۰۰) (۷۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: رضا خانجانی / FCBarcelona.ir


ستاره آرژانتینی بارسلونا در بازی مقابل تاتنهام ضمن به ثمر رساندن دو گل نمایش هیجان انگیزی داشت؛ نمایشی که ارزش تحلیل و نگاه عمیق‌تر را دارد. در این مقاله به بررسی پنج نکته از نمایش این استاد فوتبال پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاس در عمق

تنها ۸۶ ثانیه از شروع بازی گذشته بود که پاس فوق‌العاده مسی از دایره میانی زمین، جوردی آلبا را که از سمت چپ نفوذ کرده بود، صاحب توپ کرد و مدافعان تاتنهام را به دردسر انداخت. چند لحظه بعد دروازه تاتنهام با ضربه فیلیپه کوتینیو باز شد.

این یکی از دو پاس در عمق موفق مسی در بازی شب گذشته بود. هیچ کدام از ۲۷ بازیکن دیگر که در زمین حضور پیدا کردند، قادر به انجام این کار نبودند.

همکاری مرگبار با آلبا

همگی به خوبی می‌دانیم که مسی و آلبا تقریبا درک متقابلی نسبت به بازی یکدیگر دارند. به طوری که در بازی شب گذشته هر دو گل لئو روی پاس مدافع چپ بارسلونا به دست آمد. لازم به ذکر است که این دو بازیکن ۱۶ پاس بین یکدیگر رد و بدل کردند.

تاثیر دائمی بر جریان بازی

بعضی روزها وقتی بازیکنان تیم در همکاری با مسی و قرار دادن او در جریان بازی ناکام می‌مانند، ناامیدی در بازی بارسلونا رسوخ می‌کند اما این اتفاق هرگز شب گذشته در ومبلی نیفتاد و ضمن ثبت ۹۶ لمس توپ، اکثر دقایق بازی را در نیمه زمین حریف حضور داشت. تنها جوردی آلبا با ثبت ۱۰۷ لمس توپ، آمار بهتری نسبت به کاپیتان بارسا داشت.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پرس بیشتر = خطر بیشتر

البته فقط مسی نبود که پرس از جلو را انجام می‌داد، بلکه همه بازیکنان به خوبی این برنامه را اجرا کردند که گل چهارم بارسا مثال واضحی از آن است.

واگیر بودن انگیزه مسی

همانطور که جوردی آلبا در مصاحبه بعد از بازی گفت: «وقتی مسی مانند کاری که در این بازی انجام داد، می‌دود و دفاع می‌کند، ما چه کار باید بکنیم؟ خب، مانند او تلاش کنیم و بدویم». بزرگترین بازیکن جهان، در بازی مقابل تاتنهام به طرز مخصوصی باانگیره به نظر می‌رسید و وقتی او در بهترین فرمش قرار داشته باشد، انگیزه او به سایر بازیکنان نیز منتقل می‌شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: کلاس فوتبال مسی مقابل تاتنهام از نگاه آمار و ارقام
هر بازی که نبوغ این اعجوبه رو می بینیم بیشتر در حیرت می مونیم که چطور مافیای رسانه ای بازیکن مضحکی مثل رونالدو رو به زور هم سطح مسی ارائه کرده.

یه قول معروف تو توئیتر هست که مسی underratedترین بازیکن تاریخه!


جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۴:۵۵)
 
tmagh
پاسخ به: کلاس فوتبال مسی مقابل تاتنهام از نگاه آمار و ارقام
ای کاش بدشانسی دست از سرش برداره. این همه اصابت توپاش به تیر دروازه در دو فصل اخیر واقعا عجیبه و بعید میدونم برای بازیکن دیگه ای این اتفاق افتاده باشه. در همین چهار بازی اخیر تیر دروازه هاش گل شده بود با پنج امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگا بودیم و تاتنهام را هم با نتیجه سنگینتری برده بودیم.


جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۳:۲۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: کلاس فوتبال مسی مقابل تاتنهام از نگاه آمار و ارقام
«وقتی مسی مانند کاری که در این بازی انجام داد، می‌دود و دفاع می‌کند، ما چه کار باید بکنیم؟ خب، مانند او تلاش کنیم و بدویم».




جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۱۰:۴۶)
 
saeed2014
پاسخ به: کلاس فوتبال مسی مقابل تاتنهام از نگاه آمار و ارقام
اگه همه ی بازی‌ای لیگ قهرمانان رو اینطوری باانگیزه باشه شک نگنید قهرمان میشیم


جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ (۱:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!