به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

یازده نفر اصلی لاماسیااخبار بارسا
فرستنده سام فروهش در تاريخ یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۰) (۹۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سام فروهش / FCBarcelona.ir


بیش از نیمی از نفرات تیم اصلی بارسلونا از راه سیستم جوانان باشگاه رشد كردند و یازده نفر از آنها برای یك عكس تاریخی كه بهترین حال و آینده را نشان می‌دهد، در كنار هم جمع شدند.

بارسا همیشه از جهت‌های گوناگون، مرجعی برای یک باشگاه فوتبال بوده است. دلایلی مانند وضعیت اجتماعی، شخصیت ورزشی، حضور برخی از بهترین بازیكنان جهان و حقیقت این كه تیم همیشه فوتبال تهاجمی بازی می‌كند، بیشتر برای لذت هواداران. برای سال‌های بسیار، آبی و اناری‌ها همچنین یكی از بهترین‌ها در استفاده از سیستم جوانان خودشان بوده‌اند. این فصل، یازده بازیكنی كه گام به گام بالا آمده‌اند، اكنون عضو نفرات تیم اصلی پپ گواردیولا هستند. تلویزیون بارسا و مشاهده لینک همه آنها را در مینی استادی كه پرششان به تیم اصلی را در آنجا آغاز کردند، برای یك عكس تاریخی گرد هم آوردند.


مسی و ژاوی

بلند مدت‌ترین بازیكنان در خدمت، ژاوی، كارلس پویول، ویكتور والدس و اندرس اینیستا، به لیونل مسی، آلبرت خوركرا و بویان كركیچ ملحق شدند و اكنون ستاره‌های گمنام بیشتری با بالا آمدن جرارد پیكه، پدرو، سرجیو بوسكتس و ویكتور واسكوئز زیر نظر پپ گواردیولا گسترش یافته‌اند. مسی و ژاوی دو بازیكن نشان هستند، چون بازیكن آرژانتینی خودش را به عنوان بهترین جهان و جانشین روشن رونالدینیو به عنوان الگوی نیوكمپ معرفی كرده است. ژاوی به عنوان بهترین بازیكن قهرمانی اروپا در تابستان برگزیده شد و یافتن هافبك دیگری در فوتبال با كیفیت او دشوار است.

پویول رویا را تضمین می‌كند

دیگر ستاره نامی كه گام به گام بالا آمده است و جای ثابتی در تیم اصلی بدست آورده، كاپیتان باشگاه كارلس پویول است. یكی از بهترین مدافعان در جهان، او به رویای تمام بازیكنان جوان كنونی لاماسیا رنگ تجسم می‌بخشد. با سخت كوشی و فداكاری، پویول از محدودیت و خاصیت‌هایش آگاه بود و به تدریج برای كاپیتانی تنومند شدن برای آبی و اناری‌ها رشد كرد. هر مربی كه در طول زمان او در بین نفرات تیم آمده و رفته است، از او از زمان اولین بازی‌اش در سال 1999 به طور ثابت استفاده كرده است.

نگاه روشن

میانگین سنی یازده بازیكنی كه در حال حاضر برای تیم اصلی بازی می‌كنند، 23.5 سال است. این به روشنی نشان می‌دهد كه آینده تضمین شده است و اگر بازیكنی از لاماسیا نباشد، فاصله‌ای نخواهد بود، در حالی كه بسیاری منتظر هستند تا بیایند و شانسشان را در بالاترین سطح بیازمایند. پویول، در 30 سالگی، و خوركرا, در 29 سالگی، كهنه كار‌ترین اعضای نفرات تیم هستند، در حالی كه از سوی دیگر كركیچ، در 18 سالگی، و سرجیو بوسكتس، در 20 سالگی، جوان ترین‌ها هستند. نخستین بازیكنی كه در این جمع اولین بازی‌اش را انجام داد، ژاوی است كه نخستین بازی‌اش را در 18 آگوست 1998 برابر مایوركا در دور رفت سوپر جام اسپانیا انجام داد. بوسكتس آخرین بازیكنی بود كه اولین بازی‌اش را انجام داد كه برابر ریسینگ سانتاندر در دور دوم بازی‌های فصل جاری در 13 سپتامبر 2008 حضور یافت.

جلوتر از بزرگان اروپا

بارسلونا در جمع بزرگترین‌های اروپا در آوردن بازیكن از طریق رده‌های جوانان است. در آخرین پیكارشان برابر اتلتیكو مادرید، هشت مقیم سابق لاماسیا حضور داشتند. ویكتور والدس، كارلس پویول، جرارد پیكه، سرجیو بوسكتس، ژاوی، اندرس اینیستا، لیونل مسی و بویان كركیچ همگی بازی كردند. این شمار باعث شد بارسا در زمان مقایسه با باشگاه‌هایی مانند قهرمان كنونی اروپا، منچستر یونایتد، كه تنها سه بازیكن در آخرین بازی لیگی‌شان برابر بلكبرن راورز داشتند یا میلان، كه تنها پائولو مالدینی را به عنوان نماینده تیم جوانان‌شان داشت، پیش بیافتد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
behnoush1360
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
زنده باد بارسلونا و زنده باد مسی


پنج‌شنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۲ (۱۳:۵۷)
 
AMiRh03EiN72N
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا



دوشنبه، ۷ تیر ۱۳۸۹ (۱۷:۲۷)
 
M.I.N.A
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
و این است بارسا!!


پنج‌شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۸۷ (۱۵:۳۸)
 
S&M&M
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
و این است بارسا!!


سه‌شنبه، ۲۳ مهر ۱۳۸۷ (۱۶:۲۰)
 
vahidnik
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
و این است بارسا!!


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۲۳:۳۹)
 
Sepehr
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
ایول واقعا باعث افتخاره...


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۹:۴۱)
 
کاتالونیا
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
باعث خوشحالیه
نتیجه برنامه ریزی خوبه


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۵:۰۸)
 
ashkan007
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
واقعا" باعث افتخاره . . .


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۴:۲۷)
 
aryamehr
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
ادم چی میتونه بگه فقط باعث غرور و افتخاره


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۱۱:۲۵)
 
Agent.47
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
همه چي تمومي بارسا


دوشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۸۷ (۳:۳۳)
 
viva_barca_No19
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
دلیلی یرای افتخار به بارسا


یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۳:۱۶)
 
S&M&M
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
لاماسيا .....



یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۲۴)
 
mohammad_s
پاسخ به: یازده نفر اصلی لاماسیا
چه میکنه این لاماسیا


یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۸۷ (۲۲:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۴ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!