به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ژاوی: مارادونا در مورد مسی اشتباه می‌کندمصاحبه
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ جمعه، ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۲۰) (۶۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


هافبک فعلی السد اخیرا به صحبت با رسانه‌ها پرداخت و به حرفهای اخیر مارادونا نیز اشاره‌ای داشت. وی همچنین در مورد هافبک برزیلی جدید بارسا آرتور هم صحبت کرد. در این خبر اهم صحبتهای اسطوره بارسا را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ژاوی گفت: «من با مارادونا مخالفم. مسی یک رهبر فوق‌العاده است. شاید او در رختکن ساکت به نظر بیاید اما یک رهبر واقعی است. او همیشه به دنبال توپ است، از خود برای تیم مایه می‌گذارد، شخصیت بی‌نظیری دارد... او هرگز پشت چیزی پنهان نمی‌شود».

او در مورد انتقادات بیش از حد گفت: «من این را دوست ندارم که بازیکنان قدیمی انقدر در مورد بازیکنان تیم سابقشان انتقاد می‌کنند. منظورم فقط به مارادونا نیست. بعضی بازیکنان الان گزارشگر یا مفسر شده‌اند و مدام بازیکنان را زیر تیغ نقد می‌برند، در حالی که خودشان آنجا بوده‌اند و می‌دانند چقدر سخت است. درک نمی‌کنم چطور می‌توانی از یک بازیکن انقدر شدید انتقاد کنی، وقتی خودت هم یک بازیکن بوده‌ای».

در مورد آینده آرژانتین و مسی، ژاوی گفت: «من فکر می‌کنم او به تیم ملی بر خواهد گشت. او نیاز به زمانی برای استراحت داد اما فکر می‌کنم که در نهایت باز می‌گردد. او یک جانور رقابت طلب است و رویای فتح چیزهای بیشتری را با آرژانتین دارد».


آرتور می‌تواند آغازگر یک دوران جدید باشد

ژاوی در مورد خرید جدید بارسا که گفته می‌شود جانشین او خواهد بود، چنین گفت: «او یکی از آن بازیکنانی است که می‌گویم DNA بارسا دارد. او تمام قابلیتهایی که برای موفقیت نیاز است را دارد و من فکر می‌کنم داریم به بازیکنی نگاه می‌کنیم که آغازگر یک دوران جدید در بارساست».

از زمانی که ژاوی در سال ۲۰۱۵ بارسا را ترک کرد، بازیکنان زیادی با او مقایسه شده‌اند، اما عده کمی به اندازه آرتور که تابستان گذشته از گرمیو به کاتالونیا آمد، برای جانشینی او امیدوار کننده به نظر می‌آیند. آرتور از زمان پیوستن به بارسا، اولین بازیش را برای تیم ملی برزیل انجام داده و در پیروزی این هفته تیمش برابر آرژانتین، رشد خود را یکبار دیگر به نمایش گذاشت.

ژاوی در مورد مربی شدنش در آینده گفت که «دوست دارم ایده بازی‌ام را به بقیه بازیکنان منتقل کنم. این رویایی است که داشته‌ام و برایش تلاش خواهم کرد. در حال حاضر در حال مقدمه چینی هستم. سال ۲۰۱۹ برای این هدف فعالیتم را آغاز خواهم کرد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed2014
پاسخ به: ژاوی: مارادونا در مورد مسی اشتباه می‌کند
ارتور اگه داغون نشه و اشباع نشه خیلی خوب میتونه پیشرفت کنه


جمعه، ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۲۳:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ژاوی: مارادونا در مورد مسی اشتباه می‌کند
البته اگر حضرت والورده موفق نشه آرتور رو نابود کنه، قطعا بازیکن بزرگی میشه.


جمعه، ۲۷ مهر ۱۳۹۷ (۲۰:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!