به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اینتر میلانپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۷ (۱۷:۱۰) (۶۶۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در روز سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بارسا ساعت ۲۲:۳۰ امشب در نیوکمپ میزبان اینتر میلان ایتالیا خواهد بود. هر آنچه لازم است در خصوص این دیدار بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو غول اسپانیایی و ایتالیایی که هر دو با ۶ امتیاز از دو بازی اول خود در صدر جدول گروه مرگ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ایستاده‌اند، امشب در برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد. آبی و اناری‌ها اما در این دیدار حساس، اعجوبه فرازمینی خود را در اختیار ندارند که پس از مصدومیت از ناحیه دست، سه هفته دور از میادین خواهد بود. با این حال، این فرصتی برای مابقی بازیکنان بارساست که در برابر تیم بازسازی شده اینتر بایستند که فوتبال هجومی جدیدشان در تقابل با سبک بازی مالکانه بارسا قرار خواهد گرفت.

لیست بارسا

لیست ۱۸ نفره بارسا برای این بازی به شرح زیر است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، دمبله، رافینیا، سیلسن، مالکوم، لنگله، آلبا، مونیر، روبرتو، ویدال و چومی.


با وجود اضافه شدن مالکوم به لیست، دنیس سوارز هنوز خارج از ترکیب بارساست.

نقطه نظرات

جوردی آلبا: «نبود لئو یک فقدان بزرگ است. با حضور او ما همگی بهتر بازی می‌کنیم. اکنون باید بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و توان این کار را داریم».

ارنستو والورده: «ما باید با هم تلاش کنیم تا اثر نبود مسی را به حداقل ممکن کاهش دهیم. ما بازیکنانی داریم که جای او را پر کنند. تمام تیم هرچه در چنته دارد رو خواهد کرد».

آخرین بار چه شد

آخرین باری که بارسا بدون مسی در برابر اینتر میلان قرار گرفت به ۲۴ نوامبر ۲۰۰۹ باز می‌گردد. بارسا آن بازی را در دور گروهی لیگ قهرمانان با دو گل از پیکه و پدرو به سود خود به پایان رساند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اینتر میلان
حالا که مسی نیست امیدوارم لااقل به مالکوم بازی برسه


چهارشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۷ (۱۸:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!