به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اندآبی و اناری‌ها
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۱۵:۲۴) (۷۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


عثمان دمبله جایگاهش را در ذهن مدیریت باشگاه از یک سو، و در رختکن تیم از سوی دیگر به مخاطره انداخت، روزی که در زمین تمرینی حاضر نشد. معضلات ایجاد شده ناشی از سبک زندگی او کم کم در حال تبدیل شدن به یک دغدغه جدی برای باشگاهند. در این خبر به بررسی ابعاد اجتماعی و سبک زندگی ستاره جوان بارسا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پنج شنبه پیش از بازی برابر بتیس، دمبله برای بیش از یک ساعت در دسترس نبود، پیش از آنکه باشگاه اعلام کند که او با مشکلات گوارشی درگیر است. مشکل گوارشی که صرف نظر از مشکلات شخصی، مشکلات ورزشی هم ایجاد می‌کند. او به همین دلیل، از ترکیب بارسا برای بازی برابر بتیس بیرون ماند.

آن روز صبح که او سر تمرین حاضر نشد و موبایلش سایلنت بود، باشگاه تا ۳۰ دقیقه پس از آغاز جلسه تمرینی ۱۱ صبح موفق نشد با او ارتباط برقرار کند. در حالت عادی او باید یک ساعت پیش از تمرین در باشگاه حاضر می‌بود. در نهایت زمانی که باشگاه موفق شد از طریق تلفن با او تماس حاصل کند، ستاره فرانسوی بارسا اذعان داشت که احساس بیماری می‌کند و در خواست کرد تا یکی از اعضای تیم پزشکی برای بررسی مشکل گوارشیش اعزام شود.

این جلسه معاینه به سرعت برگزار شد، اگرچه حضور یک عضو تیم پزشکی در خانه دمبله مسئله را حل نکرد. این شخص به سرعت خود را به آدرس محل سکونت دمبله رساند و زنگ را به صدا در آورد و یکی از دوستان دمبله پاسخ داد. یکی از معدود افرادی که بیدار بود!

پیش از مواجهه با دمبله، این عضو تیم پزشکی با تعداد زیادی از دوستان جوان این بازیکن مواجه شد که خوابیده بودند، در حالی که تقریبا روز به میانه رسیده بود. دمبله با این پزشک صحبت کرد و توضیح داد که حالش چطور است. او در شکمش احساس درد می‌کرد، اما پزشک چیز غیر طبیعی تشخیص نداد. با این حال او به دمبله پیشنهاد کرد که در تخت بماند و استراحت کند.


باشگاه و مربی از داستان مطلع شدند و تصمیم گرفتند که چطور با این مسئله روبرو شوند. بارسلونا احساس می‌کند که مشکل اصلی دمبله، شیوه زندگی اوست و مهمتر از همه، تاثیری که برخی از دوستان قدیمی او که از محله محل تولدش بانیلو با او بوده‌اند، بر زندگیش دارند. بسیاری از این دوستان در بارسلونا با او زندگی می‌کنند. آنها تمام روز را در کنار هم می‌گذرانند و این یعنی هیچ بخشی از زندگی دمبله خارج از حلقه دوستانش نیست.

این معضلات اجتماعی زنگ خطر را به صدا در آورده‌اند و باشگاه نگرانیش را به نماینده این بازیکن اعلام کرده است. دمبله باید شیوه زندگیش را تغییر دهد و بیشتر روی تیم، شغلش به عنوان یک بازیکن و شیوه زندگی به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای متمرکز باشد. و حداقل برای یک مدت کوتاه، باید پلی استیشن بازی کردن با دوستانش را کنار بگذارد!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pob1188
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
الان بهترین فرصت برای مالکوم که جای دمبله رو بگیره مطمعنم که مالکوم جای نیمار هم پر میکنه . درسته خیلی از دوستان از سبک کاری مربی خوششون نمیات ولی بهر حال الان مربی تیم اونه و وقتی مسی باهاش کار میکنه یعنی مشکلی نیست . به امید پیروزهای بارسا


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ (۹:۴۵)
 
mehrasa10
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
با اینکه استعداد داره و خوبم بازی میکنه بعضی اوقات ولی حالم از این جور بازیکنا ب هم میخورع .....میخوای FIFA بازی کنی غلط کردی اومدی تویه بارسا زاغال


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ (۹:۳۹)
 
iman_khatar
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
کاملا مشخصه دوست های دمبله هم تیمی هاش نیستن و اصلا نتونسته با تیم هماهنگ بشه


سه‌شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۷ (۹:۱۰)
 
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
اون زمانی ک 3 برابر قیمت خریدنش
و تو تمرینهای دورتموند نمی رفت تا بیاد بارسا
داد می زد ک بازیکن خوبی نیست و پر حاشیه است


دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۲۲:۳۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
نشستن با بکس لوبیا زدن شب...خو باد داره داداش ...چه آویزونایین رفیقاش...آمریکا توو سواحل نورماندی انقد چترباز نداشت که خونه ی این داره...
باس تیم pes 19 باشگاه رو راه بندازن چرا جلو پیشرفت این بچه رو میگیرین آخه...!؟
کسی که رفتار حرفه ای و عرق رو به خاطر منافعش زمان دورتموند زیر پا گذاشت همین کار رو با هر چیزی که جلو منافعش باشه انجام میده...بی غیرت بی غیرته حتی توو لباس بارسا...!


دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۲۰:۳۵)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
امیدوارم به خودش بیاد حیفه. اونهمه تلاش کرد تا بیاد بارسا و داره اینجوری فرصتشو هدر میده...


دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۱۶:۳۲)
 
bardiya30
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
حیفه این بازیکن و امیدوارم به خودش بیاد چون یکی از ۳ استعداد برتر جهانه

به قول پویول که گفته بعضی مواقع چیزی رو از دست میدی که بعدا میفهمی چی بوده که اون زمان دیکه دیره
و
امیدوارم عثمان بدونه کجا هست


دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۱۶:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: زنگ خطرها در مورد دمبله به صدا در آمده‌اند
يعنى قشنك مشخصه يه مشت سياه گدا گشنه رو با خودش آورده تو خونه ش چتر انداختن.

راه حلش اينه زنش بديم.

از شوخى گذشته اميدوارم با اين رفتارهاى كودكانه استعدادشو نابود نكنه. واقعا حيفه. بودن زير دست والورده به تنهايى خودش نابودگر هست، ديگه خودت خودتو نابودتر نكن!


دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ (۱۵:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!