به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چهار روز عزای عمومی در پی درگذشت مدیر اسبق بارسلونابارسلونا
فرستنده علی شکرانه در تاريخ سه‌شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۱۶:۴۹) (۶۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: مارکا
علی شکرانه / FCBarcelona.ir


جوزپ لوییس نونیز که از سال 1978 تا 2000 ریاست باشگاه را بر عهده داشت، روز دوشنبه در سن 87 سالگی درگذشت. باشگاه برای گرامیداشت یاد او برنامه‌هایی تدارک دیده است که در این خبر به بررسی آنها پرداخته‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نونیز نقش برجسته‌ای در تاریخ بارسا دارد و بسیاری از لحظات تاریخی باشگاه با نام او گره خورده است. بارسلونا تحت مدیریت او در سال 1979 برنده جام در جام اروپا شد و در سال 1992 برای نخستین بار لیگ قهرمانان را فتح کرد. او ستاره‌های بزرگی مثل شوستر، مارادونا، روماریو و ریوالدو را به نیوکمپ آورد و همچنین پایه گذار لاماسیا بود.

اعضای تیم پیش از تمرین روز سه شنبه به او ادای احترام خواهند کرد. بازی چهارشنبه برابر لئونزا نیز با یک دقیقه سکوت آغاز می‌شود و بازیکنان با روبان‌های مشکی به میدان خواهند رفت. باشگاه برای چهار روز عزای عمومی اعلام کرده و در طول این مدت پرچم‌های بارسلونا حالت نیمه برافراشته خواهند داشت.


هم اکنون محلی در نیوکمپ برای ادای احترام به مدیر سابق باشگاه در نظر گرفته شده و به روی عموم باز است. پیشتر به مناسب درگذشت تیتو ویلانووا و یوهان کرویف نیز چنین برنامه مشابهی تنظیم شده بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
tmagh
پاسخ به: چهار روز عزای عمومی در پی درگذشت مدیر اسبق بارسلونا
زمانی که طرفداری از بارسا را شروع کردم (در اولین فصلی که کرویف به بارسا آمد یعنی فصل 89-1988) او رییس باشگاه بود و بنابراین بخشی از بهترین خاطراتم با این تیم به دوران ریاست او مربوط میشه اما یکی از بدترین خاطراتم یعنی اخراج کرویف در 1996 هم مربوط به دوران او هست. در مجموع یکی از بهترین روسای باشگاه بود که جمعی از بزرگترین بازیکنان و مربیان را در تیم جمع کرد و از پایه گذاران موفقیتهای بعدی بود هر چند پس از او باشگاه با ورود گاسپارت دچار مشکلات فراوانی شد و در واقع به مدت چند سال دوران بدی هم از لحاظ نتایج هم از لحاظ مدیریتی داشتیم.


چهارشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چهار روز عزای عمومی در پی درگذشت مدیر اسبق بارسلونا
به امید یک هفته جشن و سرور در پی کم شدن شر والورده.


سه‌شنبه، ۱۳ آذر ۱۳۹۷ (۲۰:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!