سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۲۷) (۱,۵۰۲ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بارسا یک دربی بیدردسر را پشت سر گذاشت و به لطف درخشش دوباره مسی که محور اصلی پیروزیهای دو فصل اخیر بارسا بوده است، به سادگی میزبان همشهری خود را شکست داد.
اعجوبه بارسا ۲ گل زد - که به سختی بتوان گفت کدام یک زیباتر از دیگری بود - و یک گل ساخت، و سوارز اگرچه انبوهی از زحمات او را به باد داد اما در نهایت سازنده یک گل دیگر بود. حملات جسته و گریخته اسپانیول بیرمق نیز به جایی نرسید تا بارسا با دست پر از این سفر کوتاه درون شهری به خانه بازگردد!
یکبار دیگر مسی که مراسم فرمایشی و سکوهای زرق و برق دار را حتی در سطح حضور هم نمیداند، حرفهایش را در زمین فوتبال به گوش جهانیان رساند تا نمایشهای مضحک فیفا و فرانس فوتبال، و تعریف از خودهای اسمهای بزرگ این ورزش را بیش از پیش به سخره گرفته باشد!
FCBarcelona.ir
جادوی مسی تمامی ندارد! هرگاه حس میکنی تمام جادوهای او را در این بیش از یک دهه دیدهای، او باز هم چیز جدیدی برای عرضه کردن دارد! و نمایش امشب برترین بازیکن تاریخ فوتبال «ضیافت ضربات کاشته» نام داشت! لئو مسی یکبار دیگر حرفهایش را در زمین فوتبال زد، نه روی سکوهای تبلیغاتی...
بارسا یک دربی بیدردسر را پشت سر گذاشت و به لطف درخشش دوباره مسی که محور اصلی پیروزیهای دو فصل اخیر بارسا بوده است، به سادگی میزبان همشهری خود را شکست داد.
اعجوبه بارسا ۲ گل زد - که به سختی بتوان گفت کدام یک زیباتر از دیگری بود - و یک گل ساخت، و سوارز اگرچه انبوهی از زحمات او را به باد داد اما در نهایت سازنده یک گل دیگر بود. حملات جسته و گریخته اسپانیول بیرمق نیز به جایی نرسید تا بارسا با دست پر از این سفر کوتاه درون شهری به خانه بازگردد!
یکبار دیگر مسی که مراسم فرمایشی و سکوهای زرق و برق دار را حتی در سطح حضور هم نمیداند، حرفهایش را در زمین فوتبال به گوش جهانیان رساند تا نمایشهای مضحک فیفا و فرانس فوتبال، و تعریف از خودهای اسمهای بزرگ این ورزش را بیش از پیش به سخره گرفته باشد!
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا... | ||
---|---|---|
نقل قول اسپانیایی که کلا پوست انداخته و تیم جدیدی شده، بازی به اون فوق العادگی ارائه میدهاسپانیا بعد از پا به سن گذاشتن اون بازیکن هایی که باهاشون قهرمانی اوورد کاملا یه تیم معمولی شده بعد از رفتن داوید ویا تا همین الانش هم تا حالا یه مهاجم نوک کامل نداشته ، با هافبک هاش کلا بازی میکنه ،حالا با دو تا شوت آسنسیو و سائول شده اسپانیای جدید و فوق العاده چون مربیش فرد x ه تو این بازی های به اصطلاح دوستانه اسپانیا همیشه از این برد ها داشته 5-0 6-0 مقابل انواع تیم ها حالا مربی هر کی باشه همین ایسکویی که الکی گندش کردن تو هیچ بازی مهمی کار خاصی نکرده یه بازی جلوی ایتالیا دبل کرد دو تا لایی زد هنوز تو اینستاگرام هایلایتشو میزارن دوشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۲۲)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
ضمن تبریک. یعنی فروتنی رو باید فقط از مسی اموخت.با اینکه با گلاش نردبون رو قهوه ای کرد و تو زمین جواب ابلهان رو میده
دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۸:۳۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
پپ گواردیولا که تاثیر پذیرفته از مکتب توتال فوتبال و کرایف بزرگ بود. مثل همه ی بزرگان و دانشمندان و هنرمندان که تاثیر پذیرفته از جایی هستند مثل مولانا در شعر که تاثیر پذیرفته از استادش شمس تبریزی بود .و خالق اون فصاحت و بلاغت در شعرو ادبیات بود . پپ هم خالق و بنیان گذار فوتبال نوین با سبکی حیرت انگیز و چشم نواز و زیبا و در عین حال به همراه نتیجه و قهرمانی و پیروزی بود . پپ مثل پیکاسو می ماند در هنر که خالق سبک بدیع و نوآوری بود در هنر نقاشی. هرکدام شون خالق یک سبک هنری خاص خودشن بودن در حیطه ی تخصصی خودشون . یاد میاد که چه جور تیم کاپلو مادرید یک هیچ یک هیچ با یک بازی کسل کننده تیم هارو میبرد و قهرمان میشد . انریکه را نباید با پپ مقایسه کرد هرچند انریکه مربی خوبیست مثل مورینیو و فرگوسن و هاینکس و.... دیگران اما پپ از نظر من چیزه دیگریست پپ در مربی گری خالق سبک جدیدی در فوتبال بود خالق بودن تا خوب بودن فرق زیادی دارد .ما شعرای خوبی داریم . حافظ در غزل سرایی و مولانا در مثنوی سرودن تبحر خاص خودشون رو دارند اما هر غزل سرایی حافظ و هرکس مولانا در مثنوی سرودن نمی شود . پپ بیش از هرمربی دیگری در تاریخ بارسا و جایگاه کنونی اش ورشد بازیکنانش تاثیر گذاشته حتی در ورای تیم هایش در فوتبال تاثیر گذاشته و باعث شد اسپانیا برای اولین بار در تاریخش قهرمان اروپا و جهان شود. این گفته ی تنها من نیست بلکه بزرگان فوتبال می گویند . گواه این سخن نتایجی که هیچ مربی قبل از حضور پپ در بارسا و در هیچ تیمه دیگری نگرفته بود در چهار سال مربی بارسا بودن این همه افتخار برد های پر گل و پی در پی که در اکثر انها هیچ گلی دریافت نمی کرد و کلین شیت می کرد و رکورد هایی که تا قبل از اون هیچ مربی دیگری به جا نگذاشته بود. فوتبالی شناور و روی زمین یادم است که بازیکن ها حتی سانتر نمی کردن و کرنر رو هم زمینی میزدند و کوتاه هیچ بازیکنی حق نداشت زیر توپ بزند حتی تحت شدید ترین فشارها و پرس ها با پاس کاری های سریع و حرکات ترکیبی چشم نواز و حتی بعد زدن دو یا چند گل دست از حمله نمی کشید و خلق موقعیت های زیاد در خیلی از بازی ها مالکیت توپ بالا ی 80 درصد مال بارسای پپ بود دقت پاس ها خیره کننده بود بازی سازی از دفاع شروع می شد پرس های وحشتناک در زمین حریف استفاده کردن از تمام فضا های زمین هیچ تیمی جرات نمی کرد مقابل بارسای پپ هجومی بازی کند که اگر می کرد سخت مجازات می شد دخالت مدافعین کناری در حمله گاها تمام بازیکن های بارسا ی پپ در زمین حریف بودن و بعضی بازی ها تیم مقابل حتی نزدیک دروازه هم نمی شد چه برسد به خلق موقعیت این ها همه در بارسای پپ بود و تا آن زمان هیچ تیمی این گونه بازی نکرده بود خود من محو تماشای بارسای پپ می شدم و زمان رو احساس نمی کردم بازی های فوق العاده زیبا پرگل همراه با قهرمانی و شکستن رکوردهای عجیب مثل بیشترین برد بیشترین کلین شیت بیشترین پاس بیشترین خلق موقعیت بیشترین درصد مالکییت بیشترین بردهای پرگل و بهترین بیشترین ها مال بارسای پپ بود . حال شما می گویید مقایسه کنم با بارسای انریکه واقعا عجیب است!! بعد از آن خیلی ها از بارسای پپ خیلی چیزها یاد گرفتن نمونش رئال تا آن زمان تیم ها رو یک صفر به زور می برد ولی بعد از چند فصل حضور پپ در بارسا رئال هم برد های پرگلی رو داشت مثل خیلی تیم های دیگه. تاثیر پپ روی فوتبال و مربیان و بازیکن های بزرگ غیر قابل انکار هست .در حال حاضر هم تیمش با توجه به مهره هایی که دارد هم زیبا بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد .
دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۸:۱۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:یک نکته ترسناک هم برای بعضی دوستان از جمله دوست ارجمندمان آقای ایمنی وجود داره که مدتی هست که ذهن بنده را هم مشغول کرده آن نکته این هست که فلورنتینو پرز ناگهان تصمیم بگیره که همان کاری را که با سر مربی سابق تیم ملی اسپانیا یعنی لوپتگی انجام داد با سر مربی فعلی هم انجام بده. موضوع خیلی بعیدی هم نیست به هر حال انریکه سابقه بازی در ریال را داره و شالوده تیم فعلی ملی اسپانیا هم بازیکنان ریالی هست و مربی فعلی هم قاعدتا موقتی هست. اون موقع قاعدتا با دیدگاههای فعلی دوستان در رابطه با انریکه چالشهای خیلی زیادتری به وجود خواهد آمد و..... عزیز بزرگوار...رویکرد فنی انریکه رکن بحث ماست نه تصمیمات و زندگی شخصیش...برای همین هم به نظر من امثال سعید عزیز بارسایی ترن تا خیلی مربیا و یا بازیکنای دیگه و لایق احترام ...البته مقایسه لوچو با لوپتگی در بازیچه شدن بدست امثال پرز ، از عجایب کلام دوستان بود...ولی به هر حال امیدوار باشیم که لوچو مربی رئال نشه چون اونوقت با رئالی متفاوت طرف خواهیم بود...! دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۵:۴۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
یک نکته ترسناک هم برای بعضی دوستان از جمله دوست ارجمندمان آقای ایمنی وجود داره که مدتی هست که ذهن بنده را هم مشغول کرده آن نکته این هست که فلورنتینو پرز ناگهان تصمیم بگیره که همان کاری را که با سر مربی سابق تیم ملی اسپانیا یعنی لوپتگی انجام داد با سر مربی فعلی هم انجام بده. موضوع خیلی بعیدی هم نیست به هر حال انریکه سابقه بازی در ریال را داره و شالوده تیم فعلی ملی اسپانیا هم بازیکنان ریالی هست و مربی فعلی هم قاعدتا موقتی هست. اون موقع قاعدتا با دیدگاههای فعلی دوستان در رابطه با انریکه چالشهای خیلی زیادتری به وجود خواهد آمد و..... دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۳:۰۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:دقیقا نمونه کاملی از نگاهی که نمی تونه تفکیک قائل شه بین نتیجه و کیفیت بازی توی این پست مشخصه. وارد حرفهای تکراری اصلا نمیشم. اسپانیایی که کلا پوست انداخته و تیم جدیدی شده، بازی به اون فوق العادگی ارائه میده، اما از نظر ایشون ناکام بوده چون چند تا بازی نسبتا دوستانه رو با بد شانسی باخته. دوست عزیز. ما زمان انریکه ۴ تا از سلتا خوردیم. یه بار ۴-۳ یه بار ۴-۱ فکر کنم. بی اغراق میگم اون دو بازی از بهترین بازیایی بود که تو عمرم از بارسا دیدم. چنان بازی تیم زیبا و شناور بود و اون قدری موقعیت هامون بیشتر بود که باخت خلاف جریان بازی اصلا ناراحتم نکرد. اون دو باخت قطعا کیفیت بازیش از بهترین بردهای دوران والورده با اختلاف بالاتر بوده. یه وقتی زیبا بازی می کنی، ۱۰ تا موقعیتت گل نمیشه، حریف رو دو تا ضد حمله یا ضربه شروع مجدد یا اتفاقات حاصل از تصادفات فوتبالی به گل می رسه و در نهایت بازیم می بره. اکثر باختهای معدود زمان انریکه اینطور بودن، حتی اون باختای ۴-۰ و ۳-۰ جلو پاریس و یووه. یا به طور خاص زمان ریکارد بزرگ بدشانس هم بارسا خیلی اینطوری می شد. اینها باختایین که برای هوادار عمیق ناراحتی ندارن. اما بارسا زمان والورده درست رفته اون طرف داستان. یعنی تو خیلی از بازیا این حریفه که مسلط به بازیه، موقعیت خلق می کنه، و ما تو اتفاقات و تصادفات و لحظات گل رو می زنیم و می بریم. اینها تو نقطه مقابل، بردایین که کمترین میزان خوشحالی رو دارن. امیدوارم تونسته باشم یه کمی تفاوت این داستان کیفیت بازی و نتیجه رو توضیح داده باشم. تو بارسا بازی زیبا همیشه اصله. بردی شایسته جشن و پایکوبیه که بر اساس بازی زیبا بدست بیاد، و گرنه فرقی با رئال و رئالیزم - یعنی برد و قهرمانی به هرقیمت - نخواهیم داشت. آقای ایمنی عزیز مشکل اکثر ما اصلا انریکه نیست بلکه مشکل برخوردهای دوگانه و بعضا متضاد شما هست. خیلی از ما چند ساله که در سایت حضور داریم و گزارشهای بازی شما در زمان انریکه را کاملا به خاطر داریم. اتفاقا امثال بنده در اون زمان از حمایتهای بی قید و شرط شما از تیم و همچنین سر مربی تیم لذت می بردیم و البته حقیقتا نمی دانستیم شما در همان زمان به تدریج در حال ساخت یک خدای مربیگری در ذهنتان هستید. به هر حال در اون سه سال هم بازیهای ضعیف زیادی داشتیم اما در زمان باختها به خاطر دارم که همیشه در گزارشها یکی از بازیکنان قربانی میشد مثل ماسکرانو سوارز و غیره اما در زمان بردهای درخشان هم هیچگاه تاکیدی بر مسی یا اون مثلث مخوف درخشان که به شهادت آمار و ارقام بیش از 75 درصد گلها را به ثمر رساندند و حدود 75 درصد پاس گلها را به هم دادند، نبود. اما حالا دقیقا بر عکس هست، بردهای تیم به خاطر درخشش مسی هست که بعضا واقعا هم هست و از آن مهمتر این هست که حتی در زمانهایی که تیم بازی فوق العاده ای انجام میده و مثلا با خلق موقعیتهای فراوان بازی را می بریم باز هم فقط انتقاد هست و هیچ حمایتی از تیم صورت نمیگیره و هر بار هم یک بهانه ای وجود داره. جملات کاملا تکراری پلنی وجود نداره یا تاکتیکی نداریم یا نتیجه مهم نیست را بارها و بارها شنیده ایم اما نمی گویید که چطور تیم بدون تاکتیک و حتی بدون مسی میتونه جلوی اینتر میلان بیش از 20 فرصت گل خلق کنه؟ یک سال تمام از ترکیب چهار چهار دو ایراد گرفتید و همه جور توهینی به مربی تیم شد اما نمی گویید که این سیستم یکی از روشهای کلاسیک بازی فوتبال هست که هشت سال در زمان کرایف حتی با آن تیم رویایی انجام میداد و اینکه آیه آسمانی نازل نشده که چون در مقطعی چهار سه سه بازی کردیم دیگر تا ابد الدهر بدون توجه به داشته ها باید همونجور بازی کنیم. از اینجور تناقضها به وفور وجود داره که چون مرتبا در حال تکراره خیلی از دوستان را مجبور به موضع گیری میکنه در حالیکه همه ما انریکه را دوست داریم و او را اسطوره بزرگ باشگاه می دانیم. دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۵۶)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
و باز هم کلیشه ای به نام "نتیجه " ...
دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۲۹)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:خب اهمیت تنوع تاکتیکی درست ولی آخرش که بالاخره باید همراه با موفقیت (ایشالله که اینو برابر با برد و جام میدونید ) باشه شما و دوستان خیلی از انعطاف تاکتیکی انریکه و بازی های زشت والورده صحبت کردید، همچنین کاربلد نبودن پپ و اینکه از وقتی از بارسا رفت نتیجه ای نگرفت، تیتر ها و متن های بعد از نتایج هم که اکثرا با تاکید بر همه کاره بودن مسی فقط در زمان والورده و نداشتن تاکتیک بوده (من خودم هم منتقد والورده ام و اینکه لول کاری بالایی نداره رو قبول دارم، منتهی تصور مغز متفکر و آقای خاص بودن بعضی ها هم برام سخته! )، لطف کنید بگید چطور شد انریکه با تیم اسپانیا که بهترین ها رو هم در اختیار داره یه 3-2 تو خونه به انگلیس و یه 3-2 به کرواسی باخت و جزو 4 تیم نهایی لیگ ملت ها هم نرفت ، ضمن اینکه مصاحبه کرده بود الان که مربی تیم ملیه این بازی ها خیلی براش اهمیت داره ، این من باب قضیه ی "عملکرد بعد از بارسا" اگر اون باخت مفتضحانه ی 3-0 به یوونتوس و فلسفه ی تعویض طلایی آندره گومز با متیو بین دو نیمه (لرد با لرد) رو توضیح بدید هم ممنون میشم یه چیز دیگه ای هم زیاد شنیدم تو این دو سال ، اونم اینکه زمان انریکه بارسا اگر میباخت هم با بازی زیبا و جذاب میباخت ، جذابیت بازی 4-0 پاریس و اون بازی سلتاویگو قبل الکلاسیکو 3-2 (کارت قرمز نیمار) رو شرح بدید. یا مثلا به مراتب میگن که حتی وقتی میباختیم با امید به کامبک بود و مثالش هم 6-1 رو رو میکنند ، در مورد اینکه چقدر شب فراموش نشدنی ای بود اون اتفاق و تا مدت ها خوش بودیم بحثی نیست ولی یکم منطقی باشیم، اگر باخت های انریکه رو نتیجه ی اشتباهات داوری و لغزیدن پای فلان بازیکن میدونیم ، اینم دقت کنیم که اگر var بود دو تا پنالتی و ریمونتادا ای در کار نبود. دقیقا نمونه کاملی از نگاهی که نمی تونه تفکیک قائل شه بین نتیجه و کیفیت بازی توی این پست مشخصه. وارد حرفهای تکراری اصلا نمیشم. اسپانیایی که کلا پوست انداخته و تیم جدیدی شده، بازی به اون فوق العادگی ارائه میده، اما از نظر ایشون ناکام بوده چون چند تا بازی نسبتا دوستانه رو با بد شانسی باخته. دوست عزیز. ما زمان انریکه ۴ تا از سلتا خوردیم. یه بار ۴-۳ یه بار ۴-۱ فکر کنم. بی اغراق میگم اون دو بازی از بهترین بازیایی بود که تو عمرم از بارسا دیدم. چنان بازی تیم زیبا و شناور بود و اون قدری موقعیت هامون بیشتر بود که باخت خلاف جریان بازی اصلا ناراحتم نکرد. اون دو باخت قطعا کیفیت بازیش از بهترین بردهای دوران والورده با اختلاف بالاتر بوده. یه وقتی زیبا بازی می کنی، ۱۰ تا موقعیتت گل نمیشه، حریف رو دو تا ضد حمله یا ضربه شروع مجدد یا اتفاقات حاصل از تصادفات فوتبالی به گل می رسه و در نهایت بازیم می بره. اکثر باختهای معدود زمان انریکه اینطور بودن، حتی اون باختای ۴-۰ و ۳-۰ جلو پاریس و یووه. یا به طور خاص زمان ریکارد بزرگ بدشانس هم بارسا خیلی اینطوری می شد. اینها باختایین که برای هوادار عمیق ناراحتی ندارن. اما بارسا زمان والورده درست رفته اون طرف داستان. یعنی تو خیلی از بازیا این حریفه که مسلط به بازیه، موقعیت خلق می کنه، و ما تو اتفاقات و تصادفات و لحظات گل رو می زنیم و می بریم. اینها تو نقطه مقابل، بردایین که کمترین میزان خوشحالی رو دارن. امیدوارم تونسته باشم یه کمی تفاوت این داستان کیفیت بازی و نتیجه رو توضیح داده باشم. تو بارسا بازی زیبا همیشه اصله. بردی شایسته جشن و پایکوبیه که بر اساس بازی زیبا بدست بیاد، و گرنه فرقی با رئال و رئالیزم - یعنی برد و قهرمانی به هرقیمت - نخواهیم داشت. دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ (۰:۵۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا... | ||
---|---|---|
نقل قول برادر عزیزم... چرا تمام حرفها سمت نتایج میره!؟ کسی به باخت پپ کاری نداره تیکی تاکا هم که بارها گفتم هنری ترین روش فوتباله اما... برای وضوح بیشتر بحثم ...شما دو مقطع حضور اون دو بزرگوار رو توی بارسا مقایسه کن...مجددا عرض میکنم فارغ از نتیجه... ! انعطاف تاکتیکی لوچو کاملا گویاست اگر هم مخالفی بنده احترام میزارم...ولی حرفی نمی مونه... برادر عزیزم... خب اهمیت تنوع تاکتیکی درست ولی آخرش که بالاخره باید همراه با موفقیت (ایشالله که اینو برابر با برد و جام میدونید ) باشه شما و دوستان خیلی از انعطاف تاکتیکی انریکه و بازی های زشت والورده صحبت کردید، همچنین کاربلد نبودن پپ و اینکه از وقتی از بارسا رفت نتیجه ای نگرفت، تیتر ها و متن های بعد از نتایج هم که اکثرا با تاکید بر همه کاره بودن مسی فقط در زمان والورده و نداشتن تاکتیک بوده (من خودم هم منتقد والورده ام و اینکه لول کاری بالایی نداره رو قبول دارم، منتهی تصور مغز متفکر و آقای خاص بودن بعضی ها هم برام سخته! )، لطف کنید بگید چطور شد انریکه با تیم اسپانیا که بهترین ها رو هم در اختیار داره یه 3-2 تو خونه به انگلیس و یه 3-2 به کرواسی باخت و جزو 4 تیم نهایی لیگ ملت ها هم نرفت ، ضمن اینکه مصاحبه کرده بود الان که مربی تیم ملیه این بازی ها خیلی براش اهمیت داره ، این من باب قضیه ی "عملکرد بعد از بارسا" اگر اون باخت مفتضحانه ی 3-0 به یوونتوس و فلسفه ی تعویض طلایی آندره گومز با متیو بین دو نیمه (لرد با لرد) رو توضیح بدید هم ممنون میشم یه چیز دیگه ای هم زیاد شنیدم تو این دو سال ، اونم اینکه زمان انریکه بارسا اگر میباخت هم با بازی زیبا و جذاب میباخت ، جذابیت بازی 4-0 پاریس و اون بازی سلتاویگو قبل الکلاسیکو 3-2 (کارت قرمز نیمار) رو شرح بدید. یا مثلا به مراتب میگن که حتی وقتی میباختیم با امید به کامبک بود و مثالش هم 6-1 رو رو میکنند ، در مورد اینکه چقدر شب فراموش نشدنی ای بود اون اتفاق و تا مدت ها خوش بودیم بحثی نیست ولی یکم منطقی باشیم، اگر باخت های انریکه رو نتیجه ی اشتباهات داوری و لغزیدن پای فلان بازیکن میدونیم ، اینم دقت کنیم که اگر var بود دو تا پنالتی و ریمونتادا ای در کار نبود. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲۳:۲۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
برد و بازی خوبی بود. لذت بردم.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲۲:۵۱)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول ekbari نوشته:دوست عزیز. تیم من سیتی با چندین مصدوم از بازیکن های کلیدی در مقابل چلسی قرار گرفت از خط هافبک تا حمله بعدم چه جوره که می فرمایید پلن نداره اگر پلن نداره چه جوره که تیم های لیگ برترو در لیگ قهرمانان چندتا چندتا میزنه . ما در زمانی هستیم که انالیز با کامپیوتر به قدری دقیقه که محاسبه می کند که فلان بازیکن با کدام از قسمت پاش چند بار توپ رو لمس کرده این مربی ها و بازیکن ها و انالیزورها که میلیون ها دلار پول میگیرن و نتیجه گرا بودن تیم ها براشون میلیون ها درآمد دارد چه جوره که نمی توانند تیمی رو متوقف کنند که تنها با یک سیستم و به قول شما تک پلن هست رو ببرند یا متوقف کنند ....!!!؟ لابد می فرمایید بازیکن هاش بهترین بازیکن های تاریخ بشرییت تا کنون بوده اند به خاطر همین است که می برد .اینم مغلطه شما دوستان . یک باخت مقابل چلسی داد اونم کل بازی دست سیتی بود روی اشتباه فردی و یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدن تو خونه خودشون اتوبوس رو پارک کرده بود و چشم به ضد حمله داشت دیگه همه میدونن این نوع سبک بازی به معنای این است که تیم مقابل برتر است از هر لحاظ و چاره ای جز دفاع و چشم داشتن و مترصد به اشتباهت فردی و ضربات ایستگاهی ندارند . دیدگاه من این است تیمی که توپ رو داره و حمله میکند و فشار می اورد تیم برتر است و سبک برتر و قاعدتا بازیکن برتر هم می خواهد با تیم بچه محله های ما نمی تونه قهرمان بشه و شکست ناپذیر. اگر پپ بارسای فعلی دستش بود از نظر من هیچ تیمی حریفش نبود چون این بارسا همه چی دارد . مقایسه دمبله . مسی . سوارز . مالکوم . کوتینیو ... با تیم های دیگه . یا پی اس جی .نیمار . ام با په . کاوانی .دی ماریا ... تو تیم سیتی بازیکنی که به سبک به بازی تیم پپ می خوره از نظر من استرلینگ است و آگوئرو که اونم مصدوم بود . فعلا هم که صدر نشینه لیگ است . تا یک مساوی یا شکست میدهد انتی پپ ها شروع میکنند فلسفه بافی کردند. هنوز تا آخر فصل خیلی مونده. از نظره مهره هم بیشتر از چلسی بازیکن نداره در یک حد هستند . بازم میگویم این که بگویی هیچ نقطه ضعفی ندارد تیم های پپ درست نیست .همه ی تیم ها و مربی یک نقطه ضعف هایی دارند . همه تیم ها هم با هر پلن و سبک بازی هم شکست می خورند مهم این است شما چه سبک بازی رو دوست دارید. دوست عزیز . 😏 برادر عزیزم... چرا تمام حرفها سمت نتایج میره!؟ کسی به باخت پپ کاری نداره تیکی تاکا هم که بارها گفتم هنری ترین روش فوتباله اما... برای وضوح بیشتر بحثم ...شما دو مقطع حضور اون دو بزرگوار رو توی بارسا مقایسه کن...مجددا عرض میکنم فارغ از نتیجه... ! انعطاف تاکتیکی لوچو کاملا گویاست اگر هم مخالفی بنده احترام میزارم...ولی حرفی نمی مونه... برادر عزیزم... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۵:۰۳)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول frederic*chopin نوشته:ضمنا بابا به پیر به میانسال قسم ...بحث نتیجه نیس بحث پلنیییییینگه( planing)(همین الان دوستان : پپ خیلیم قشنگ بازی میکرد ) پلنینگ ینی مدیریت پلن" ها" بر اساس بازی ها...مربی اینطوری یافتین "بیارید"بارسا (شایدم "برگردونید" بارسا) خوب پلن رو که انصافا فکر نکنم کسی از این تهمتا به شخص والورده بزنه چون ایشون منزه از این مسخره بازیا هستن...می مونه پپ و اونی که نمیدونم چرا قبولش ندارید...قضاوت با خودتون ... دوست عزیز. تیم من سیتی با چندین مصدوم از بازیکن های کلیدی در مقابل چلسی قرار گرفت از خط هافبک تا حمله بعدم چه جوره که می فرمایید پلن نداره اگر پلن نداره چه جوره که تیم های لیگ برترو در لیگ قهرمانان چندتا چندتا میزنه . ما در زمانی هستیم که انالیز با کامپیوتر به قدری دقیقه که محاسبه می کند که فلان بازیکن با کدام از قسمت پاش چند بار توپ رو لمس کرده این مربی ها و بازیکن ها و انالیزورها که میلیون ها دلار پول میگیرن و نتیجه گرا بودن تیم ها براشون میلیون ها درآمد دارد چه جوره که نمی توانند تیمی رو متوقف کنند که تنها با یک سیستم و به قول شما تک پلن هست رو ببرند یا متوقف کنند ....!!!؟ لابد می فرمایید بازیکن هاش بهترین بازیکن های تاریخ بشرییت تا کنون بوده اند به خاطر همین است که می برد .اینم مغلطه شما دوستان . یک باخت مقابل چلسی داد اونم کل بازی دست سیتی بود روی اشتباه فردی و یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدن تو خونه خودشون اتوبوس رو پارک کرده بود و چشم به ضد حمله داشت دیگه همه میدونن این نوع سبک بازی به معنای این است که تیم مقابل برتر است از هر لحاظ و چاره ای جز دفاع و چشم داشتن و مترصد به اشتباهت فردی و ضربات ایستگاهی ندارند . دیدگاه من این است تیمی که توپ رو داره و حمله میکند و فشار می اورد تیم برتر است و سبک برتر و قاعدتا بازیکن برتر هم می خواهد با تیم بچه محله های ما نمی تونه قهرمان بشه و شکست ناپذیر. اگر پپ بارسای فعلی دستش بود از نظر من هیچ تیمی حریفش نبود چون این بارسا همه چی دارد . مقایسه دمبله . مسی . سوارز . مالکوم . کوتینیو ... با تیم های دیگه . یا پی اس جی .نیمار . ام با په . کاوانی .دی ماریا ... تو تیم سیتی بازیکنی که به سبک به بازی تیم پپ می خوره از نظر من استرلینگ است و آگوئرو که اونم مصدوم بود . فعلا هم که صدر نشینه لیگ است . تا یک مساوی یا شکست میدهد انتی پپ ها شروع میکنند فلسفه بافی کردند. هنوز تا آخر فصل خیلی مونده. از نظره مهره هم بیشتر از چلسی بازیکن نداره در یک حد هستند . بازم میگویم این که بگویی هیچ نقطه ضعفی ندارد تیم های پپ درست نیست .همه ی تیم ها و مربی یک نقطه ضعف هایی دارند . همه تیم ها هم با هر پلن و سبک بازی هم شکست می خورند مهم این است شما چه سبک بازی رو دوست دارید. دوست عزیز . 😏 یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۳۷)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:دقیقا ریشه اکثر مشکلات نفهمیدن تفاوت همین مفاهیمه. برای افرادی که فوتبال رو فقط تو نتیجه می بینن - یعنی هر وقت بردی یعنی خوب بودی و هر وقت باختی یعنی بد بودی - بحث از تاکتیک و پلن کردن آب در هاون کوبیدنه که متاسفانه اکثریت هوادارها فقط اسکوربورد ورزشگاها رو می شناسن. بحث دیگه هم بحث تفاوت واقعیت با تخیلات ه. حالا یکی بیاد بگه اصلا پپ بعد بازیای بارسا مثل سوپرمن پرواز می کرد می رفت خونشون. خب حرف رو میشه زد. این حرف همسنگ همونه که بگی پپ متخصص پرورش جوون هاس یا استاد تاکتیکه. هر حرفی رو میشه زد. مهم اینه که عینیتی تو عالم واقع هم داره یا نه! چی بگم والا... . راسی مگه پرواز نمیکرد؟... من اصن بخاطر همین طرفدار بارسا شدم ای بااابااا..ناموسا نمیکرد؟. سعید جان با هر چی شوخی میکنی بکن با پروازِ پپ شوخی نکن من روش حساسم.. . یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۲۰)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
سلام ... ممنون...بله....من بازیو کامل دیدم...سوارز از دقیقه ۸۰ گذشته بود که وارد زمین شد... در کل منظورم استفاده از این فرصت هاست برای بها دادن به جوون هایی مثه النیا ست یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۲)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول frederic*chopin نوشته:ضمنا بابا به پیر به میانسال قسم ...بحث نتیجه نیس بحث پلنیییییینگه( planing)(همین الان دوستان : پپ خیلیم قشنگ بازی میکرد ) پلنینگ ینی مدیریت پلن" ها" بر اساس بازی ها...مربی اینطوری یافتین "بیارید"بارسا (شایدم "برگردونید" بارسا) خوب پلن رو که انصافا فکر نکنم کسی از این تهمتا به شخص والورده بزنه چون ایشون منزه از این مسخره بازیا هستن...می مونه پپ و اونی که نمیدونم چرا قبولش ندارید...قضاوت با خودتون ... دقیقا ریشه اکثر مشکلات نفهمیدن تفاوت همین مفاهیمه. برای افرادی که فوتبال رو فقط تو نتیجه می بینن - یعنی هر وقت بردی یعنی خوب بودی و هر وقت باختی یعنی بد بودی - بحث از تاکتیک و پلن کردن آب در هاون کوبیدنه که متاسفانه اکثریت هوادارها فقط اسکوربورد ورزشگاها رو می شناسن. بحث دیگه هم بحث تفاوت واقعیت با تخیلات ه. حالا یکی بیاد بگه اصلا پپ بعد بازیای بارسا مثل سوپرمن پرواز می کرد می رفت خونشون. خب حرف رو میشه زد. این حرف همسنگ همونه که بگی پپ متخصص پرورش جوون هاس یا استاد تاکتیکه. هر حرفی رو میشه زد. مهم اینه که عینیتی تو عالم واقع هم داره یا نه! یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۳:۳۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Shahik نوشته:اساتید پلنینگ گواردیولا این فصل برای بردن منچستر مورینیو یه آگوئرو آماده داشت وبرد جلوی چلسی نداشت وباخت. همچنین است جلوی رئال مورینیو مسی آماده کار تموم کرد. بازیکن آماده شرط اصلیست. دوست خوبم بازیکن هم موثره ولی اگه به یونایتد بعد از فرگوسن ، رئال بنیتز رئال فعلی و ...دقت کنی نقش مربی محسوس تر خواهد بود...مقایسه کن با بارسای بدون مسی لوچو ... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۴۱)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
اساتید پلنینگ گواردیولا این فصل برای بردن منچستر مورینیو یه آگوئرو آماده داشت وبرد جلوی چلسی نداشت وباخت. همچنین است جلوی رئال مورینیو مسی آماده کار تموم کرد. بازیکن آماده شرط اصلیست.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۱۰)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
آقای ایمنی عزیز چطور می فرمایید که مسی تنها محور تیم والورده است در حالی که مدتی پیش در یکی از حساسترین مقاطع فصل که بازی با مادرید و دو بازی با اینتر در پیش بود مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و اتفاقا در هر سه بازی بهترین بازیها را انجام دادیم ؟ چطور تیم بدون تاکتیک میتونه در همین بازی سخت به فرمایش خودتون 17 فرصت گل ایجاد کنه ؟ چطور می فرمایید که اگر گلها را از هایلایت بازی دیشب حذف کنیم دیگر چیز خاصی در بازی نیست ؟ یعنی می خواهید تمام اون فرصتهای تک به تک و تیر دروازه ها را نادیده بگیرید؟ تیم اسپانیول با وجودی که در دوران افتش هست اما امسال از ابتدا جز تیمهای بالا جدول لالیگا بوده و بازی با این تیم دربی سختی هست که اصلا ربطی به شرایط دو تیم نداره و حتی اگر در انتهای جدول هم باشند همیشه مشکل ساز بودند و هستند.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۱۹)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول XAVI-LEADER نوشته:دوستش داریم و بهش احترام میگذاریم! مشکل فقط اینه بعضی دوستان با تعصبات افراطی باعث شدن توی هواداران دودستگی ایجاد شه. حمایتهای بعضی از جمله خود من از پپ سر اینه که یه عده میگن لوچو خدا بود و پپ لاشخور. و دوست عزیزم اینکه الزامی وجود نداره برای عوض کردن نظر ایشون با تمام این اختلافات هم میشه هم تیمی بود و از فوتبال لذت برد البته اگر دکتر بزاره ... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۹:۳۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول XAVI-LEADER نوشته:دوستش داریم و بهش احترام میگذاریم! مشکل فقط اینه بعضی دوستان با تعصبات افراطی باعث شدن توی هواداران دودستگی ایجاد شه. حمایتهای بعضی از جمله خود من از پپ سر اینه که یه عده میگن لوچو خدا بود و پپ لاشخور. ایشون چند تا بحث دارن یکی اینکه کاملترین فوتبال رو بین این دو لوچو ارائه داد و پپ دچار تک پلنی بود...دوم اینکه پپ زمان هدایت تیم A در استفاده از استعدادها ریسک نمیکرد و این ضربه زد...در مورد الانم که اصن شان سایت اجل از بحثه... فقط بیان ایشون تندتره بخاطر فشارهای مسئولیت و بخصوص بعضی حرفا که وجدانا شاخ آوره...!!! پارسال هم که هی میگفت باد نکنید دوستان باد میکردن!! رقص وپایکوبی که اوه اوه بردیم بردیم...خوب برخی دلیل منطقی رو نمیپذیرفتن لج میکردن برخورد نامطلوب میدیدن...ایشون هم کم توهین ها رو تحمل نکردن...که مفصلش رو توی" ۱۳ سال عاشقی" عرض کردم... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۹:۲۷)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول frederic*chopin نوشته:ضمنا بابا به پیر به میانسال قسم ...بحث نتیجه نیس بحث پلنیییییینگه( planing)(همین الان دوستان: پپ خیلیم قشنگ بازی میکرد) پلنینگ ینی مدیریت پلن" ها" بر اساس بازی ها...مربی اینطوری یافتین "بیارید"بارسا (شایدم "برگردونید" بارسا) انصافا فکر نکنم کسی از این تهمتا به شخص والورده بزنه چون ایشون منزه از این مسخره بازیا هستن...می مونه پپ و اونی که نمیدونم چرا دوسش ندارید...قضاوت با خودتون ... دوستش داریم و بهش احترام میگذاریم! مشکل فقط اینه بعضی دوستان با تعصبات افراطی باعث شدن توی هواداران دودستگی ایجاد شه. حمایتهای بعضی از جمله خود من از پپ سر اینه که یه عده میگن لوچو خدا بود و پپ لاشخور. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۸:۴۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
سلام خدا بر مسی... این بشر جلوۀ خدا در فوتباله. هر وقت اراده کرد یه کاری کرد. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۸:۴۱)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
ضمنا بابا به پیر به میانسال قسم ...بحث نتیجه نیس بحث پلنیییییینگه( planing)(همین الان دوستان : پپ خیلیم قشنگ بازی میکرد ) پلنینگ ینی مدیریت پلن" ها" بر اساس بازی ها...مربی اینطوری یافتین "بیارید"بارسا (شایدم "برگردونید" بارسا) خوب پلن رو که انصافا فکر نکنم کسی از این تهمتا به شخص والورده بزنه چون ایشون منزه از این مسخره بازیا هستن...می مونه پپ و اونی که نمیدونم چرا قبولش ندارید...قضاوت با خودتون ... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۸:۳۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
اولا ثانیا سلام مسی به عمه ی فرانس و پله بود... ثالثا کم کم دارم به این نتیجه میرسم که مسی اونوقتایی که خوب بازی نمیکنه حسش نی!!!! وگرنه بخواد، میشه دیشب که اسپانیول رو به زباله کشید... چن وقت دیگه پله میگه اگه راس میگی با آپاندیست برگردون بزن ببینم، فرداش میزنه... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۸:۲۰)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
آقا هیچ دقت کردین دیسب مسی عملا میخواست پله رو رنگی کنه، دوبار هد خوشگل زد یکبارم با راست زد. یعنی تابلو میخواد طرف رو عملا منهدم کنه. دمش گرم که مرد عمل
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۸:۰۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نیمه اول عالی و نیمه دوم کمی عقب کشید تیم اما باز مالک میدان بود در دفاع بهتر شدیم اما خیلی خیلی کار داره تا بهش امیدوار باشیم و مستحکم باشه و کلا بیشتر سرها رو تیم حریف زد مسی تفاوت ها رو رقم میزنه و این رو از زمانی که اومده تو تیم معلومه و با رفتن رونالدینیو و اومدن پپ نقشش بیشتر شده و هر سال بیشتر میشه ( یادمون نره بازی با من سیتی و یا بایرن پپ بود که مسی گره گشا تیم بود و بازی رو در آورد و خیلی از بازی های دیگه ) پس نباید بگیم که تنها مسی که تیم والورده رو جمع میکنه و مطمئنا مسی تاثیرش رو در هر شرایطی میذاره دمبله اگر همینطور ادامه بده میتونه کمک حال تیم در شرایط سخت باشه و امیدوارم از این بهتر هم بشه پپ الان انگلیس رو قبضه کرده و با یک باخت ببین چی شده که تمام مخالف هاش خوشحال شدن و اینکه پپ نتونسته قهرمان اروپا بشه آره یه ضعف داره اونم اینکه همش به فکر حملست و دفاعش جا میمونه که امسال بهتر شده در این زمینه ( در بازی با چلسی نیمه اول چلسی ای وجود نداشت فقط اون گل کانته که با شانس همراه بوده و گل شد و نیمه دوم با اعتماد به نفس بالاتر بازی کرده و بازی رو برده ) بزرگی پپ اونجاست که سرمربیان تیمهایی که فوتبال هجومی بازی میکنن جلوی اون دفاع مکنن باید یادمون باشه در این چند سال فقط تیم پپ در بارسا بوده که هر سال رشد داشته و پیشرفت داشته و اگر ناداوری ها و یا بدشانسی ها برای گل زدن نبود در اون ۴ سال باید یا ۴ یا ۳ چمپیوزلیگ میبرد یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۶:۵۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
ممنون سعید جان، مثل همیشه حق مطلب رو ادا کردید. زنده باد بارسا زنده باد مسی زنده باد طرفداران بارسا یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۳:۱۷)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول bar.s.lona نوشته:تبریک بابت برد... جدا از هر بحثی اینکه والورده تو همچین بازی راحتی - که میشه گفت نیمه دومش بیشتر دست گرمی بود واسه بازیکنا و نتیجه تقریبا مشخص بود- به بازیکنایی مثه النیا و میراندا و سوارز فرصت نداد واقعا عجیب بود... سلام دوست من سوارز به جای راکیتیچ داخل شد و ۲۰ دقیقه هم بود. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲:۲۸)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:الان از این پست می خوای نتیجه بگیری برنامه و تاکتیک کلا چیز به درد نخوریه؟ یاد حرف سرهنگ افتادم که می گفت چرا وقتی میشه توپ رو با یه ضربه بفرستی اون سر زمین، انقدر بخوای پاس بدی... ضعف تاکتیکی پپ به مفهوم تاکتیک و برنامه بر نمی گرده! مشکل پپ اینه که کلا از فوتبال همون چیزی رو که از کرویف یاد گرفته بلده و کلا یه پلن داره و اون پلن هم تو همون بارسا منقضی شد و دلیل رفتنش همین بود. و به همین دلیلم ۵ سال با وجود در اختیار داشتن بهترین تیمهای دنیا نتونسته به فینال اروپا برسه. چون هیچ پلن بی و تفکر دیگه ای نداره و مربیای بزرگ و تیمهای که نصف تیم پپ ابزار داشته باشن به راحتی خلع سلاحش می کنن. این منطقا معنیش این نیست که پلن و تاکتیک چیز به درد نخوریه! در ضمن چلسی جز دو گلش کلی موقعیت داشت که حضرت پدرو اکثرشو نابود کرد. بازیای قدیمی بارسلونارو داشتی میدیدی پدرو وسط زمین خالی خالی پا عوض میکرداصلا به محوطه نمیرسید که بخواد موقعیت گل داشته باشه.ولی برنامه وتاکتیک مال تا قبل زمین چمنه وبس .همین امشب اگر دوست خوبمون نلسون سمدو موفق میشد پاساشو که به بازیکنای اسپانیول رسونده بود دوتا یا سه تا گل خورده بودیم .و روح همه برنامه نویسا الان شاد شده بود. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲:۲۱)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا... | ||
---|---|---|
تبریک بابت برد... جدا از هر بحثی اینکه والورده تو همچین بازی راحتی - که میشه گفت نیمه دومش بیشتر دست گرمی بود واسه بازیکنا و نتیجه تقریبا مشخص بود- به بازیکنایی مثه النیا و میراندا و سوارز فرصت نداد واقعا عجیب بود... یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Shahik نوشته:دوستان عزیز شیفته برنامه تیمی امشب پپ گواردیولا که خودش دیگه برنامه نویسه تا برنامه ساز جلوی چلسی که غیر از دوگلش هیچ هایلایتی نداشت باخت.اینکه بعداز رفتن از بارسلونا با هیچ تیمی تواروپا باهمه برنامه ها و از همه مهمتر هزینه هاش کاری نکرده را دیگه نگیم بهتر است. الان از این پست می خوای نتیجه بگیری برنامه و تاکتیک کلا چیز به درد نخوریه؟ یاد حرف سرهنگ افتادم که می گفت چرا وقتی میشه توپ رو با یه ضربه بفرستی اون سر زمین، انقدر بخوای پاس بدی... ضعف تاکتیکی پپ به مفهوم تاکتیک و برنامه بر نمی گرده! مشکل پپ اینه که کلا از فوتبال همون چیزی رو که از کرویف یاد گرفته بلده و کلا یه پلن داره و اون پلن هم تو همون بارسا منقضی شد و دلیل رفتنش همین بود. و به همین دلیلم ۵ سال با وجود در اختیار داشتن بهترین تیمهای دنیا نتونسته به فینال اروپا برسه. چون هیچ پلن بی و تفکر دیگه ای نداره و مربیای بزرگ و تیمهای که نصف تیم پپ ابزار داشته باشن به راحتی خلع سلاحش می کنن. این منطقا معنیش این نیست که پلن و تاکتیک چیز به درد نخوریه! در ضمن چلسی جز دو گلش کلی موقعیت داشت که حضرت پدرو اکثرشو نابود کرد. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲:۰۹)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
دوستان عزیز شیفته برنامه تیمی امشب پپ گواردیولا که خودش دیگه برنامه نویسه تا برنامه ساز جلوی چلسی که غیر از دوگلش هیچ هایلایتی نداشت باخت.اینکه بعداز رفتن از بارسلونا با هیچ تیمی تواروپا باهمه برنامه ها و از همه مهمتر هزینه هاش کاری نکرده را دیگه نگیم بهتر است.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۲:۰۲)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
یه نگاهی به آمار بندازیم خیلی خوب مشخص میشه که کیفیت بازی چقدر موضوع متفاوتیه از نتیجه بازی (عدد اول مال اسپانیول و عدد دوم مال بارسا): مالکیت توپ: ۴۵ در برابر ۵۵ شوت: ۱۵ در برابر ۱۷ شوت در چهارچوب: ۳ در برابر ۹ پاس: ۴۵۴ در برابر ۵۸۴ کرنر: ۱۱ در برابر ۴ اینها نشون میده حتی در یکی از بزرگترین بردهای فصلمون هم چندان تیم برتر بازی نبودیم، اونم در برابر یه تیم در دوران افت. چنین سبک بازی اگه با برد ۱۰-۰ هم همراه باشه، هیچ جای امیدواری نیست، چون کاملا مبتنی بر اتفاقات و لحظات ه، نه بر روندها و برنامه ها. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۵۵)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
قبلا یه بارسا بود و یه پرس وحشتناک !! چیزی که تیم بهش معروف بود !! متاسفانه خیلی وقته دیگه ازش خبری نیس
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:تبریک به همه دوستان. بر خلاف نتیجه فکر میکنم بازی سختی بود و اسپانیول هم با وجود باختهای اخیر هنوز جز تیمهای بالانشین لالیگای امسال هست. به نظرم این جمله که مسی محور اصلی پیروزیهای دو فصل اخیر بارسا بوده است صحیح نیست بلکه به شهادت همه فوتبال دوستان مسی محور اصلی پیروزیهای بارسا در تمامی ده سال اخیر از 2008 به بعد بوده است. در مورد اظهار نظر پله هم چیزی نمیگویم و فقط از بازی این بازیکن در تیمم لذت می برم. قطعا مسی همیشه محور تیم بوده اما زمان والورده تنها محور تیمه. همیشه تفاوت هست بین عملکرد فردی و تاکتیک تیمی و دومی زمان والورده وجود خارجی نداشته. قبل از اون هم مسی محور بارسا بود اما «تیم» بود که بازی می کرد. حتی تو بازی امشب که نتیجه صرفا خوب بود، اگر گلها رو از هایلایت بازی حذف کنیم هیچ چیز خاصی تو بازی بارسا نمی بینیم، اونم در برابر تیمی که در دوران افتشه. همچنان نگران برخورد به تیمهای بزرگ اروپاییم چون با این کار تیمی ضعیف احتمالا فاجعه ای بدتر از فاجعه المپیکو تکرار خواهد شد. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۴۹)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه دوستان. بر خلاف نتیجه فکر میکنم بازی سختی بود و اسپانیول هم با وجود باختهای اخیر هنوز جز تیمهای بالانشین لالیگای امسال هست. به نظرم این جمله که مسی محور اصلی پیروزیهای دو فصل اخیر بارسا بوده است صحیح نیست بلکه به شهادت همه فوتبال دوستان مسی محور اصلی پیروزیهای بارسا در تمامی ده سال اخیر از 2008 به بعد بوده است. در مورد اظهار نظر پله هم چیزی نمیگویم و فقط از بازی این بازیکن در تیمم لذت می برم. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۴۲)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
امشب به معنای واقعی کلمه بی نقص بازی کردیم.اگه این نمایش ها ادامه داشته باشه بدون شک میتونیم سه گانه رو بگیریم.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۳۸)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
مسی خواهشا تموم نشو😥😖
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۳۴)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
مسی عالی بود حیف که ضربه سرش گل نشد. در مجموع هم خوب بازی کردیم. یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۳۲)
|
پاسخ به: سلام مسی به فرانس فوتبال؛ سلام مسی به پله [ اسپانیول ۰ - بارسا ۴ ] | ||
---|---|---|
رفتار زشت مسی با پله رو محکوم می کنم.
یکشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۷ (۱:۲۹)
|