به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۰۲) (۹۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بازی بدون حساسیت برای بارسا و بینهایت حساس برای تاتنهام، به نهایتِ حساسیت در نیوکمپ دچار شد و لندنی‌ها که تا آستانه حذف شدن از این رقابتها پیش رفته بودند، موفق شدند مزد بازی خوب خود را با یک گل ارزشمند و صعود به دور بعد دریافت کنند!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا بازی را خوب شروع کرد و هنوز تیمها به خودشان نیامده بودند که دمبله با یک توپ ربایی زیرکانه و یک استارت انفجاری و یکی از آن تو سر توپ‌های معروفش، یکی از زیباترین گلهای دور گروهی لیگ قهرمانان را به ثمر رساند تا یکبار دیگر ارزشهای فنی خود را اثبات کرده باشد.

هرچه بازی جلوتر رفت، تاتنهام ذره ذره جلوتر آمد و تسلط بیشتری به توپ و میدان پیدا کرد. سفیدپوشان لندنی حملات جسته و گریخته‌ای را به روی دروازه بارسا ترتیب دادند که تنها یکی از آنها در مصاف تک به تک سان با سیلسن، به موقعیت خطرناک تبدیل شد. در اواخر نیمه اول کوتینیو می‌توانست روی یک حرکت انفرادی گل دوم را به ثمر برساند که ضربه او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم اما به طور کامل در اختیار تاتنهام بود. بارسا که مطابق اکثر نیمه دوم‌های زمان والورده عقب نشسته بود، فرصت را در اختیار تاتنهام قرار داد که انواع و اقسام موقعیت‌های خطرناک را به روی دروازه‌اش به وجود آورد، که واکنش‌های خیره کننده سیلسن هر بار آنها را ناکام می‌گذاشت.

زمانی که خبر به تساوی کشاندن بازی در سن سیرو توسط اینتر به نیوکمپ مخابره شد، لندنی‌ها خود را در آستانه حذف شدن دیدند. پوچتینو تمام مهره‌های هجومیش را به میدان فرستاد و سرانجام آنها موفق شدند در حالی که اعجوبه بارسا مسی هم به زمین آمده بود، مزد بازی هجومیشان را بگیرند و به گل تساوی دست یابند.


در اواخر بازی باز هم این کوتینیو بود که تا آستانه زدن گل برتری پیش رفت و مجددا در برابر تیر دروازه تاتنهام ناکام ماند. آخرین بخت میهمان برای پیروزی را هم دنی رز از دست داد تا سرانجام دو تیم به تساوی و صعود همراه یکدیگر رضایت دهند.

از نکات حائز اهمیت این دیدار، فرصت بازی به ستارگان جوان بارسا مثل آلنیا و میراندا بود، در حالی که دنیس سوارز هم در دقایق پایانی بازی به میدان آمد و مونیر با عملکرد ضعیف خود تعویض شد.

اکنون بارسا برای شناخت حریف دور بعد خود از میان تیمهای دوم گروههای دیگر، باید یک هفته به انتظار بنشیند.

🔮 تیتر خبر از: maisamsoltani99
🌐 گزارش بازی با شما!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
parsafcb
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
یا مثلا اینکه بارسایی اصیل پی بازی قشنگه هر کی پی نتیجس اصلا فوتبال حالیش نمیشه و ماها خاصیم و ...
آدم میشناسم 20 ساله طرفدار بارساس نتیجه ها براش مهمن و در مورد همچین بازیی که با جوونامون جلو تیمی که باید صعود میکرده بازی کردیم انقدر در پس تخریب مربی و نکات ریز آماری بازی بر نمیاد
این همه طرفدار تیم های مختلف داریم اینهمه طرفدار بارسا در جهان داریم نمیدونم چرا اینجا یه سریا همیشه باید باشن که احساس کنن خونشون رنگین تره و حرف حرف اوناست بقیه چیزی حالیشون نیست دو روزه طرفدار تیمن
کاری نداره که
یه لپ تاپ وردارین روش پِس نصب کنید (باید تخیلی باشه، آخه با فیفا اصلا نمیشه این سبکی که شماها مد نظرتونه بازی کرد لااقل تو فوتبال امروزی)
توش شیوه های نوین تیکی تاکا رو اجرا کنید برد هم اصلا رکن نیست career بردارید آخر شید اصلا مهم اینه که نگاه شما فراتره
بقیه هم که کورن پی نتیجه و طرفدار دوزاری ان بشینن بازی های تیمو نگاه کنن


دوشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۵۹)
 
parsafcb
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
خداروشکر این سایت با کامنت های آنتوان چخوف بهمون معنی شعار باشگاه رو هم آموخت


دوشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۴۶)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
بسم الله.


پنج‌شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

انفاقا اصن موضوع بحث کردن نیس.
متاسفانه شماتمام کسانی رو که نظری مخالف نظر شما دارن غیر منطقی خطاب میکنی.
این ینی توهین.
بنده حاضرم تمام نظرات شما رو بشنوم و جواب بدم.البته اگه واقعا دنبال بحث منطقی هستید.
تا حالا کسی که به بقیه صفت نفهمی و بی منطقی زده شمایید.
این نصیحت رو هم برادرانه به شما میکنم با این رویه فقط و فقط از مقبولیت سایت کم خواهدشد.
بنده قریب به 28 سال فوتبال میبینم و طرفدار بارسا بودم و هستم.
پس مطمین باشید فلسفه فراتر از یک باشگاه رو با تمام وجود درک کردم.تو این مدت از هبچ بازیکن یا مربی بارسا برای خودم بت نساختم .

اگر بحث منطقی بلدی بکنی بسم الله. من استقبال می کنم. معمولا با هوادارهای قدیمی تر میشه بحث درست کرد.


پنج‌شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۷ (۱:۴۷)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این اصلا ربطی به احترام نداشت. موضوع بحث کردنه. بحث رو فقط باید با افرادی انجام داد که اصول بحث منطقی رو بلدن.

انفاقا اصن موضوع بحث کردن نیس.
متاسفانه شماتمام کسانی رو که نظری مخالف نظر شما دارن غیر منطقی خطاب میکنی.
این ینی توهین.
بنده حاضرم تمام نظرات شما رو بشنوم و جواب بدم.البته اگه واقعا دنبال بحث منطقی هستید.
تا حالا کسی که به بقیه صفت نفهمی و بی منطقی زده شمایید.
این نصیحت رو هم برادرانه به شما میکنم با این رویه فقط و فقط از مقبولیت سایت کم خواهدشد.
بنده قریب به 28 سال فوتبال میبینم و طرفدار بارسا بودم و هستم.
پس مطمین باشید فلسفه فراتر از یک باشگاه رو با تمام وجود درک کردم.تو این مدت از هبچ بازیکن یا مربی بارسا برای خودم بت نساختم .


پنج‌شنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۷ (۱:۰۹)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

!!!... بحث نبردن نیست ...بحث اشباع نشدن با برده...پسر خوب طرفدار بهترین تیم دنیا با بهترین فلسفه دنیا با بهترین بازیکن دنیایی ...زود راضی نشو عزیز... بردن کمترین توقع ما از بارساس...

به نظرم اگر سکوت کنم . تو این سطح فکری بهتره هههه


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۹:۳۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

نمردیمو معنی فراتر از یه باشگاهم به لطف اساتید فلسفه وفوتبال فهمیدیم. خدایا شکرت من تا حالا فکر میکردم یعنی به چیزی بیشتر ازبردن فکر میکنیم تونگو اصلا به بردن فکر نمیکنیم وکل بازیامون حالت دوستانه و خیریه داره برد وباخت مطرح نیست...... فیلسوف نکش مرگ من شدم ......

!!!... بحث نبردن نیست ...بحث اشباع نشدن با برده...پسر خوب طرفدار بهترین تیم دنیا با بهترین فلسفه دنیا با بهترین بازیکن دنیایی ...زود راضی نشو عزیز... بردن کمترین توقع ما از بارساس...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۹:۱۵)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اتفاقا دارم کدی می نویسم که آمار رو بعد هر بازی استخراج و منتشر کنیم تا همه چیز روشن تر بشه.

خدا خیرت بده خودت میدونی فایده نداره ک...چه زحمتیه آخه...بابا قشنگ مشخصه بحث لج بازیه والا احترام میزاری یه چیز میگن نمیزاری چیز دیگ...خدا اجر حضرت موسی رو زیاد کنه...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۹:۰۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
tmagh نوشته:

ای کاش از این به بعد در همه بازیها آمار بازی هم گذاشته بشه تا این تصور به وجود نیاد که حالا که با تیم ذخیرمون جلوی تیم عالی تاتنهام بازی کردیم و بازی پایاپایی هم ارائه دادیم از آمار استفاده میشه تا به مربی تیم تیکه ای انداخته بشه.

اتفاقا دارم کدی می نویسم که آمار رو بعد هر بازی استخراج و منتشر کنیم تا همه چیز روشن تر بشه.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۸:۲۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

دوست عزیز معنای اول فراتر از یک باشگاه احترام به تمام عقاید و نظرات و تضادهاست.
که متاسفانه از جمله شما اصن این معنی برداشت نمیشه.
سر مسائل دیگه میشه بحث کرد.

این اصلا ربطی به احترام نداشت. موضوع بحث کردنه. بحث رو فقط باید با افرادی انجام داد که اصول بحث منطقی رو بلدن.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۸:۲۰)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

اینو به من نگو به افرادی بگو که بقیه را کوته فکر خطاب میکنن و شعار فراتر از یه باشگاهو به "من فراتر از بقیه ام "تبدیل میکنن. ....

اره.راست میگی.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۵:۰۲)
 
tmagh
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اینم افتخاری دیگر برای عصر والورده:


ای کاش از این به بعد در همه بازیها آمار بازی هم گذاشته بشه تا این تصور به وجود نیاد که حالا که با تیم ذخیرمون جلوی تیم عالی تاتنهام بازی کردیم و بازی پایاپایی هم ارائه دادیم از آمار استفاده میشه تا به مربی تیم تیکه ای انداخته بشه.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۴۱)
 
tmagh
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
بازی سختی بود که با وجودی که مساوی شد اما به نظرم دستاوردهای مثبتی هم داشت. هم به بازیکنان اصلیمون به اندازه کافی استراحت دادیم هم چند نفر از جوانانمون در یک بازی بسیار سخت و جلوی یک تیم با انگیزه محک جدی خوردن و هم با این نتیجه بحث فیرپلی را در روز آخر بازیها رعایت کردیم.
در مورد قرعه مرحله بعد هم دوست دارم مجددا به رم بخوریم و هرچه زودتر حسابمان را تصفیه کنیم و بدهکارشون نباشیم.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۳۸)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

فلسفه اصلی ورزش تلاش جوانمردانه برای پیروزیه در کنار احترام.

اینو به من نگو به افرادی بگو که بقیه را کوته فکر خطاب میکنن و شعار فراتر از یه باشگاهو به "من فراتر از بقیه ام "تبدیل میکنن. ....


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۹)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

نمردیمو معنی فراتر از یه باشگاهم به اساتید فلسفه وفوتبال فهمیدیم. خدایا شکرت من تا حالا فکر میکردم یعنی به چیزی بیشتر ازبردن فکر میکنیم تونگو اصلا به بردن فکر نمیکنیم وکل بازیامون حالت دوستانه و خیریه داره برد وباخت مطرح نیست...... فیلسوف نکش مرگ من شدم ......

فلسفه اصلی ورزش تلاش جوانمردانه برای پیروزیه در کنار احترام.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۲)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

در مقابل این سطح از فکر فقط باید سکوت کنی. خودت رو به زحمت ننداز.

دوست عزیز معنای اول فراتر از یک باشگاه احترام به تمام عقاید و نظرات و تضادهاست.
که متاسفانه از جمله شما اصن این معنی برداشت نمیشه.
سر مسائل دیگه میشه بحث کرد.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۰)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نمردیمو معنی فراتر از یه باشگاهم به لطف اساتید فلسفه وفوتبال فهمیدیم. خدایا شکرت من تا حالا فکر میکردم یعنی به چیزی بیشتر ازبردن فکر میکنیم تونگو اصلا به بردن فکر نمیکنیم وکل بازیامون حالت دوستانه و خیریه داره برد وباخت مطرح نیست...... فیلسوف نکش مرگ من شدم ......


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
اینم افتخاری دیگر برای عصر والورده:




چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
hamid&sanavi نوشته:

موافقم با نظر شما دوست عزیز.
بوسکتس اصلا خصوصیات یه هافبک دفاعی جنگنده رو نداره مخصوصا با توجه به سیستم هجومی بارسا.
این ضعف تو بازی مقابل تیم های سرعتی بخصوص در ضد حمله بیشتر نمود پیدا میکنه.
ما دو تا سی ال رو همین ضعف به باد فنا دادیم.

خیلی بیشتر از ۲ تا سی ال. این آدم کلا ده ساله پاشنه آشیل کارهای دفاعی تیم بوده. اما چاره ش این نیست که راکیتیچ رو بذاری کنارش، چاره ش اینه که کلا بذاریش بیرون و ویدال رو بذاری تو!

افسوس از اعجوبه ای مثل یایا توره که به خاطر رفاقت بابای این با پپ از تیم بیرون شد. خدا ازت نگذره پپ...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۴:۰۲)
 
hamid&sanavi
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
borselan نوشته:

دیگه برای همه محرز شد که چرا والورده اینقدر به راکیتیچ بازی میده وبوسکتس رو به عنوان هافبک دفاعی تنها بازی نمیده.اصلا دوندگی نداره بوسکتس
تو بازیای مهم باید راکیتیچ و ویدال و بوسکتس با هم بازی کنن وگرنه حتی نمیتونیم توپ از حریف بگیریم
مسی نزدیک به ۱۰ دقیقه توپ به پاش نخورد و اصلا نمیتونستن توپو بهش برسونن
بوسکتس واقعا تموم شده اومدن رابیوت از نون شب واجبتره

موافقم با نظر شما دوست عزیز.
بوسکتس اصلا خصوصیات یه هافبک دفاعی جنگنده رو نداره مخصوصا با توجه به سیستم هجومی بارسا.
این ضعف تو بازی مقابل تیم های سرعتی بخصوص در ضد حمله بیشتر نمود پیدا میکنه.
ما دو تا سی ال رو همین ضعف به باد فنا دادیم.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۳:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

و باز هم بحث شیرین "نتیجه"...
تیم بازی رو ببازه بهتره تا اینکه قافیه رو ببازه...البته من فکر نمیکنم شما دوست گلم طرفدار والورده و راضی از وضعیت فعلی باشی...

در مقابل این سطح از فکر فقط باید سکوت کنی. خودت رو به زحمت ننداز.


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۳:۳۱)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

بردن شرط لازم بازی فوتبال است ولی شرط کافی نیست. اما چون کافی نیست ما بیخیالش نمیشیم.چون لازم است....در این سایت هواداری بارسلونا حرف زدن از کفن پوشان اصلا جایز نیست..... وسلام

دوست خوب...اولا وقتی شعار شما "Més que un club" باشه " برد" شرط هم نیست چه برسه به لزوم...ضمنا وقتی امر دائر است بین شرط لازم و رکن مبنای اعتقاد، اصل ، حفظ رکن است بخاطر وجود همون مبنا... رئالی بودن چیز خاصی نیست غیر از رجحان برد بر تمامی مبانی...تمام تیم ها هم بگونه ای رئالیند با دوز پایین تر...افتخارمون این بود که ما متفاوتیم...فراتر از یک باشگاه...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۵۲)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

کاملا گویا...یه ۱۲ تا cl کم داریم و یه پیراهن سفید...

بردن شرط لازم بازی فوتبال است ولی شرط کافی نیست. اما چون کافی نیست ما بیخیالش نمیشیم.چون لازم است....در این سایت هواداری بارسلونا حرف زدن از کفن پوشان اصلا جایز نیست..... وسلام


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۲:۰۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

من طرفدار هرچی هستم مطمئنا طرفدار باخت ولی عوضش ارائه بازی زیبا نیستم این جور فلسفه ها برای ما معمولیا درکناک نیست درد ناکه........

کاملا گویا...یه ۱۲ تا cl کم داریم و یه پیراهن سفید...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۵۲)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

و باز هم بحث شیرین "نتیجه"...
البته من فکر نمیکنم شما دوست گلم طرفدار والورده و راضی از وضعیت فعلی باشی...

من طرفدار هرچی هستم مطمئنا طرفدار باخت ولی عوضش ارائه بازی زیبا نیستم این جور فلسفه ها برای ما معمولیا درکناک نیست درد ناکه........


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۴۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

کابوس چیز عذاب آوریه مخصوصا پشت سرهم باش دیگه بدتر از خدا میخوام که البته اگه از من ناچیز بپذیره کابوسای سه تایی وجهار تایی را به حق همین دلسوخته گان مغز متفکردیگه تکرار نشه آممممین .................

و باز هم بحث شیرین "نتیجه"...
تیم بازی رو ببازه بهتره تا اینکه قافیه رو ببازه...البته من فکر نمیکنم شما دوست گلم طرفدار والورده و راضی از وضعیت فعلی باشی...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۴۲)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

والورده از پس تنها چیزی که باس بربیاد مغز غیر متفکر خودشه...کابوس این روزای بارسا شبیه فیلم ژانر وحشته که یه هیولا میاد واسه نابودی زمین، یه موجود فرا زمینی هم جلوش وایمیسه چون از زمینیا کاری بر نمیاد(بهتر بگم سیب زمینیا)...
خدا سوپر هیرومون رو حفظ کنه که یه تنه پرچمو گرفته بالا...ایشالا زودتر شاهد تیتراژ پایانی این کابوس باشیم ...زودتر پاشیم...

کابوس چیز عذاب آوریه مخصوصا پشت سرهم باش دیگه بدتر از خدا میخوام که البته اگه از من ناچیز بپذیره کابوسای سه تایی وجهار تایی را به حق همین دلسوخته گان مغز متفکردیگه تکرار نشه آممممین .................


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۳۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

اگه والورده پس منتقدای مغز متفکرش بربیاد از پس این سمدو برنمیاد فقط کم مونده خودش توپو سانتر کنه رو دروازه تیم که مهاجما حریف بیش ازین اذیت نباشن...........

والورده از پس تنها چیزی که باس بربیاد مغز متفکر خودشه...کابوس این روزای بارسا شبیه فیلم ژانر وحشته که یه هیولا میاد واسه نابودی زمین، یه موجود فرا زمینی هم جلوش وایمیسه چون از زمینیا کاری بر نمیاد(بهتر بگم سیب زمینیا)...
خدا سوپر هیرومون رو حفظ کنه که یه تنه پرچمو گرفته بالا...ایشالا زودتر شاهد تیتراژ پایانی این کابوس باشیم ...زودتر پاشیم...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۲۴)
 
Ali3030
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
تو روزی که خیلیا بادالتماس صعود کردن به نظرمذبازی بدی انجام‌ نداد تیم البته که بارسا همیشه‌ میتونه بهتر از اینم باشه


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۱۶)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
اگه والورده پس منتقدای مغز متفکرش بربیاد از پس این سمدو برنمیاد فقط کم مونده خودش توپو سانتر کنه رو دروازه تیم که مهاجما حریف بیش ازین اذیت نباشن...........


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۱:۰۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
کاش مسی با این بکس نسل بعد هم بود... خیلی با شعورن ...تا اون موقع هم طلسم دکتر باطل میشد ایشالا به حق گمپر ...!
آقا فک کن مسی بره ولی هنوز طلسم مونده باشه...
(اصن شوخیشم قشنگ نیس)


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۵۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
خوب، بد، جلف...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۵۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
از نکات جالب این بازی نمایش شخصیت خیلی اروم و سر به زیر ارتور بود واقعا خیلی خوبه این پسر


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۴۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
borselan نوشته:

دیگه برای همه محرز شد که چرا والورده اینقدر به راکیتیچ بازی میده وبوسکتس رو به عنوان هافبک دفاعی تنها بازی نمیده.اصلا دوندگی نداره بوسکتس
تو بازیای مهم باید راکیتیچ و ویدال و بوسکتس با هم بازی کنن وگرنه حتی نمیتونیم توپ از حریف بگیریم
مسی نزدیک به ۱۰ دقیقه توپ به پاش نخورد و اصلا نمیتونستن توپو بهش برسونن
بوسکتس واقعا تموم شده اومدن رابیوت از نون شب واجبتره

ربیوت پستش با بوسکتس فرق داره فکر کنم🤔


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۱۰:۴۵)
 
borselan
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
دیگه برای همه محرز شد که چرا والورده اینقدر به راکیتیچ بازی میده وبوسکتس رو به عنوان هافبک دفاعی تنها بازی نمیده.اصلا دوندگی نداره بوسکتس
تو بازیای مهم باید راکیتیچ و ویدال و بوسکتس با هم بازی کنن وگرنه حتی نمیتونیم توپ از حریف بگیریم
مسی نزدیک به ۱۰ دقیقه توپ به پاش نخورد و اصلا نمیتونستن توپو بهش برسونن
بوسکتس واقعا تموم شده اومدن رابیوت از نون شب واجبتره


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۳:۰۷)
 
jamshid27
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
فقط خداکنه مرحله بعد بخوریم به رم


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۵۶)
 
bardiya30
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
زیباترین لحطات مسابقه بازی دادن به آلنیا و میراندا بود و فرم خوبی که دمبله داره و هر روز بهتر میشه
بازی رو خوب شروع کردیم اما بعد از کل تیم تاتنهام بازی رو بدست کرفت و بهتر شد و البته بارسا بی خیال و شل وچشم به ضدحمله که در پوسته بارسا این نوع بازی نمیخوره
در هر شرایطی من دوست دارم بازی رو زیبا بازی کنه بارسا و با برد بیاد بیرون حتی اگر صعود کرده باشه
امیدوارم قرعه مناسبی بخوره به تیم و عالی بشیم


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۲۷)
 
Shahik
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
لنگله بسیار ضعیف روی گل یارگیری نکرد اصلا بعید میدونم بلد باش یارگیری.وتعویض راکیتیچ و بوسکتس اشتباه بود.بازیکن عزیزخجالت بکش حساس نیست بازی چمپیونزلیگ که هست مثه ادم بازی کن خو,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

یه صحنه بود اواخر بازی بازیکنای تاتنهام یه پاس در عمق دادن بوسکتس نتونست توپو قطع کنه . بعد عین بز همونجا وایساد و فقط زد تو سر خودش !!! کی شرت کم میشه ما یه نفس راحت بکشیم !! بازیکنا در حمله و دفاع به شدت به شدت به شدت کند عمل میکنن !! یه نفر توپو ورمیداره میره جلو بقیه سر جاشون وایمیستن فقط !!! با این بازی ایستا و به شدت کند امیدوارم به لیورپول نخوریم مرحله بعد

۱۰ ساله این آقا وسط زمین بارسا قدم می زده و یه مشت تعریف مضحک الکی ازش می کنن که بازیش به چشم نمیاد و فلان و بیسار. تو این ۱۰ سال حتی یه بار تو ضد حملات رو دروازه بارسا مهره تاثیرگذار نبوده و اکثر اوقات اتفاقا شروع کننده ضد حملات برای حریف بوده!

نهایت درد رو حس می کنم وقتی اون بازوبند مقدس رو روی دستای این شل می بینم...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
یک بازی ضعیف دیگه. نگید تیم دوم بود که تیم اصلیمونم بارها و بارها جلو تیمای ته جدولی لالیگا به همین شکل و حتی بدتر از این تحت فشار قرار گرفته.

مشخص نیست تا کی می تونیم با بی دقتی بازیکنای حریف و درخشش دروازبانامون از باختهای سنگین فرار کنیم...


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۱۲)
 
rockstar
پاسخ به: خوب، بد، زشت... [ بارسا ۱ - تاتنهام ۱ ]
یه صحنه بود اواخر بازی بازیکنای تاتنهام یه پاس در عمق دادن بوسکتس نتونست توپو قطع کنه . بعد عین بز همونجا وایساد و فقط زد تو سر خودش !!! کی شرت کم میشه ما یه نفس راحت بکشیم !! بازیکنا در حمله و دفاع به شدت به شدت به شدت کند عمل میکنن !! یه نفر توپو ورمیداره میره جلو بقیه سر جاشون وایمیستن فقط !!! با این بازی ایستا و به شدت کند امیدوارم به لیورپول نخوریم مرحله بعد


چهارشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۷ (۲:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۱۷ کاربر آنلاین است. (۲۷۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!