به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگوپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱ دی ۱۳۹۷ (۱۴:۱۲) (۳۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی
FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها، امشب آخرین بازی سال 2018 میلادی خود را در نیوکمپ و مقابل سلتا ویگو برگزار خواهند کرد. هر آنچه لازم است از این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فرم دو تیم

روزهای سرد زمستانی را سپری می‌کنیم و این فوتبال است که گرمی بخش هواداران می‌باشد. آخرین بازی سال 2018 میلادی، برای شاگردان ارنستو والورده با میزبانی از سلتا رقم می‌خورد و پس از آن، فوتبال اسپانیا، دو هفته تعطیل خواهد بود. از این رو، مردان ایالت کاتالونیا قصد دارند تا با پیروزی برابر حریف امشب خود، حداقل اختلاف سه امتیازی با سویا و اتلتیکو مادرید در صدر جدول ایجاد کنند و با خاطری آسوده به تعطیلات سال نوی میلادی بروند. آنها اکنون با 34 امتیاز در رده اول جدول 20 تیمی لالیگا قرار دارند و پس از آنها، سویا و اتلتیکو مادرید با 31 امتیاز و رئال مادرید با 29 امتیاز، در جایگاه‌های دوم تا چهارم حضور دارند.

بارسا، سه بازی اخیر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته که دو تای آن با برد خارج از خانه مقابل اسپانیول و لوانته همراه بوده است. در حال حاضر هدف اصلی تیم، پیروزی در دیدار امشب و محکم‌تر کردن صدرنشینی لالیگا پیش از آغاز دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان است. آنها در دور یک هشتم نهایی، به المپیک لیون برخورد کردند و امید زیادی برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها دارند.


سلتا ویگو که هم اکنون رتبه نهم و میانی جدول را در اختیار دارد، 21 امتیازی است و به نظر می‌آید شانس چندانی برای کسب امتیاز در نیوکمپ نداشته باشد. گالیسیایی‌ها هفته قبل در خانه برابر لگانس با تساوی بدون گل متوقف شدند و با شکست برابر رئال سوسیداد نیز از جام حذفی کنار رفته‌اند.

غایبان دو تیم

بارسا: سرخی روبرتو، ساموئل اومتیتی، مالکوم، سرخی سمپر، توماس فرمائلن، رافینیا، مونیر و جیسون موریو
سلتا: داوید جونکا

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آخرین بار چه گذشت؟!

هفته 33اُم لالیگا فصل گذشته، دو تیم بارسلونا و سلتا ویگو در بالایدوس به مصاف یکدیگر رفتند. در آن دیدار که شاگردان والورده نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه کردند، در نهایت تساوی 2-2 به دست آمد تا میزبان نتیجه بازی جسورانه‌اش را بگیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
کاش میشد مربی تیم ها رو با همه پرسی یا حداقل بازیکنا انتخاب کنن...


شنبه، ۱ دی ۱۳۹۷ (۲۳:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سلتا ویگو
رئال امسال بدترین تیم ۲۵ سال اخیرش بوده و با این حال ما ازشون ۵ امتیاز فقط جلوییم. اگه رئال چند سال اخیر بود الان احتمالا ۲۰ امتیاز از ما جلوتر بودن. دو ساله که خبری از بازی زیبا نیست و امسالم انقدر بازی تیم شکننده س که جلوی هر تیمی ممکنه بافته بشیم.

خدا کنه مسی بازم بازی رو در بیاره.


شنبه، ۱ دی ۱۳۹۷ (۱۴:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۸ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!