به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۴۱) (۸۵۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در شبی که بارسا مثل اکثر بازیهای دوران والورده تیم ضعیف‌تر میدان و جبهه دفاع کننده بود، بارسا با دو اتفاق به دو گل رسید و ختافه انواع و اقسام موقعیت‌ها را خراب کرد تا یک برد والورده‌ای دیگر برای بارسلونا بدست آمده باشد...


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ختافه ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی طوفانی بود و حتی گل هم زد که داور نپذیرفت. در دقیقه ۲۰ اما مسی از یک توپ مرده گل ساخت. سوارز در اواخر نیمه، یک گل تماشایی به ثمر رساند تا بارسا به روند بردهای بدون شایستگی و عاری از بازی زیباش ادامه دهد.

تحت نظر والورده، بارسا به تیمی تبدیل شده که تقریبا در برابر هر حریفی، در اکثر دقایق بازی دفاع می‌کند، زیر توپ می‌زند، وقت تلف می‌کند... تیمی که زمانی سمبل زیبایی فوتبال بود، به لطف والورده تولید کننده فیلمهای ۲ ساعته خواب آور شده است.

وقتی جسارت حریفان کوچک و بزرگ بارسا را می‌بینیم، که به درستی ضعف و شکنندگی تیمِ دفاعی والورده را در کارهای دفاعی تشخیص داده‌اند، تنها به یک جمع‌بندی می‌رسیم: تحت نظر والورده، بارسا دیگر برای هیچ تیمی ترسناک نیست...

🔮 تیتر خبر از: rezanadafi10
🌐 گزارش بازی با شما!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
حرف اینه : کلوپ حتی بدون هیچ جامی والورده نمیشه...و والورده حتی با تمام جامها کلوپ نخواهد شد...


چهارشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۷ (۵:۰۹)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Ali3030 نوشته:

اگه کیفیت بازی لیورپول رو تو این بازی میدیدی فک کنم الان قشنگ کلوپ رو با خاک یکسان میکردی هر چند به نظر من کلوپ از بهترینهاست هر چن نتیجه نگیره ولی بعضی وقتا نمیشه تو همه جامها جنگید به نظرم لیگ قهرمانانم امسال مال لیورپول نیست ولی کاملا منطقیه یه جامم بگیرن بسه نگیرنم مهم نیست

خدا خیرت بده شما که طرفدار کلوپی و بازیهایی با اون سرعت انتقال بالا و محوریت هجوم رو میپسندی چن دیقه مقابل هیپنوتیزم والورده دووم میاری و نمیخوابی...؟؟


چهارشنبه، ۱۹ دی ۱۳۹۷ (۵:۰۵)
 
Ali3030
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

يه روزى برسه كه عده اى تفاوت بحث نتيجه رو با كيفيت بازى متوجه بشن بايد عيد اعلام كرد.

اگه کیفیت بازی لیورپول رو تو این بازی میدیدی فک کنم الان قشنگ کلوپ رو با خاک یکسان میکردی هر چند به نظر من کلوپ از بهترینهاست هر چن نتیجه نگیره ولی بعضی وقتا نمیشه تو همه جامها جنگید به نظرم لیگ قهرمانانم امسال مال لیورپول نیست ولی کاملا منطقیه یه جامم بگیرن بسه نگیرنم مهم نیست


سه‌شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ (۱۸:۰۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
يه روزى برسه كه عده اى تفاوت بحث نتيجه رو با كيفيت بازى متوجه بشن بايد عيد اعلام كرد.


سه‌شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ (۱۱:۲۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Ali3030 نوشته:

امشب لیورپول از جام اتحادیه حذف شد هر چند اخراش به بازیکنای اصلیشم بازی داد مقابل تیم درجه سه و چهارم حذف شد ولی همشون شعار تو تنها قدم نخواهی زد رو حفظن

دوست خوبم ...سالهای قبل هم بارسا حذف میشد ولی هضم نمیشد...نتیجه و جام مهم نیست...والا اگه خوب باشن و وقت دیدنشون افتخار کنیم هیچ مشکلی نیست...موضوع فقط همینه .. نمیشه افتخار کرد...


سه‌شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ (۴:۴۸)
 
Ali3030
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
امشب لیورپول از جام اتحادیه حذف شد هر چند اخراش به بازیکنای اصلیشم بازی داد مقابل تیم درجه سه و چهارم حذف شد ولی همشون شعار تو تنها قدم نخواهی زد رو حفظن


سه‌شنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۷ (۳:۲۴)
 
Ali3030
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
قبلنا فک میکردم بهترین طرفدارا مال بارساست ولی الان میفهمم قطعا بهترین طرفدارای دنیا رو نداریم متاسفانه با احترام به همگی


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲۱:۵۵)
 
Shahik
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بازی خوب رو شناختن نیاز به اندیشمند بودن نداره. نیاز به شناخت کرویف و دیدن اون دورانم نداره. برو بازیهای بارسای دهه اخیر رو ببین کفایت می کنه. از هر آدمی با هر ضریب هوشی هم بر میاد.

آهان پس روش شناختن بازی خوب این بوده ؟!!!! کارشناسی آسان: پای تلویزیون نشسته وتخمه میشکنید و کارشناس میشوید ....
برای برد تیم محبوب خوشحال میشیم واز باختش ناراحت ما هوادار " تیم" هستیم.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۹:۰۰)
 
VeriaLEO
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

سلام در رابطه با بازی همه نظرات رو دقیق گفتن چه موافق ها و چه مخالف ها
البته همه یه طرفه به قاصی میرن اونی که مخالف سبک بازی تیمه خوبی های تیم رو نمیبینه و برعکس اونی که موافق این سبک بازیه و برد ، بدی های تیم رو نمیبینه
این تیم نوسان زیاد داره چه در دفاع و چهدر هجوم اما مطمئنا فاکتورهای خوب هم داره اما باید خیلی بهتر از این باشه تا در دو ماه آخر بهترین نتیجه رو بگیره

اما در رابطه با موضوع بحث شما از هواداران بارسا در اسپانیا ، بله ما همه لاپورتا رو میخواستیم به دلیل اینکه تصمیم های خوبی گرفت و البته نتایج اما اونا چه فکری دارن رو نمیدونم و اینکه زمانی که لاپورتا گفت که مدیر ورزشی من آبیدال هست خیلی از عوامل مهم سایت از لاپورتا خرده گرفتن که این چه انتخابی هست و الان آبیدال خوب خودش رو نشون داده و این یکی از کارهای لاپورتا بوده
و
در مورد سرمری لاپورتا گفته تنها کار خوب مدیریت انتخاب والورده بوده و اگر هم من بودم انتخاب من میشد پس اینجا هم اگر لاپورتا می اومد مطمئنا گزینه سرمربی گریش همین والورده بوده پس نباید الکی بگیم لاپورتا لاپورتا چون دو تصمیم مهمش رو الان در تیم میبینیم
و آیا باز همین حرفها رو میزدید اگر انتخاب لاپورتا همین بوده
اما در بحث مدیریت مطمئنا مدیرهای کارامد بهتری میاورد
ولی در کل با انتخاب آبیدال من در خرید و بها دادنش به لاماسیا تا اینجا راضی هستم اما امیدوارم روند بازی تیم بهتر بشه و اگر نشد بهترین گزینه بیاد بالا سر تیم

بی زحمت منبعی که لاپورتا گفته اگه من هم بودم والورده رو انتخاب میکردم ذکر کنید.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۶:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

من تعریف بازی خوب بلد نیستم چون تیمی تحت نظارت من تو لالیگا بازی نمیکنه...هه اونایی که زیبایی فوتبال را بهتر میشناسن کتاب بنویسن بقیه هم بهره مند شن. یک طرفدار عادییم از همین حوالی.....

بازی خوب رو شناختن نیاز به اندیشمند بودن نداره. نیاز به شناخت کرویف و دیدن اون دورانم نداره. برو بازیهای بارسای دهه اخیر رو ببین کفایت می کنه. از هر آدمی با هر ضریب هوشی هم بر میاد.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۶:۲۷)
 
Shahik
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دیگه مشخصه تعریف از «بازی خوب» باید این باشه که بتونی از چنین مزخرفی لذت ببری...

من تعریف بازی خوب بلد نیستم چون تیمی تحت نظارت من تو لالیگا بازی نمیکنه...هه اونایی که زیبایی فوتبال را بهتر میشناسن کتاب بنویسن بقیه هم بهره مند شن. یک طرفدار عادییم از همین حوالی.....


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۶:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

دوست داری چی تو زمین ببینی "توپ توسط پیکه سانتر میشه سوارز به کمر سر میخوره رو زمین پاهارو میده بالا مسی میپره رو پاهای اون و یه پرش بلند و گل با ضربه سر" توقعاتی داری !!!! بازی خوب برد خوب حالا ایشالا بهترم بازی میکنن....

دیگه مشخصه تعریف از «بازی خوب» باید این باشه که بتونی از چنین مزخرفی لذت ببری...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۴:۴۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
alimohajer نوشته:

احسنت ،دقیقا چند وقت میخوام اینجا همینهارو به عرض دوستان گلم بگم. اگر سری به اخبار رسمی اروپا و بلوگرانا بزنید والورده خیلی مورد تایید هستش یعنی درصد زیادی از مردم بارسلون قبولش دارن. خوب ما که کاسه داغ تر از آش نیستیم که. نه سهامداریم نه همشهری متعصب. البته که بازی زیباتر بسیار بهتره اما بقیه تیمها هم مثل قبل دست و پا بسته نیستند. تازه بگذریم از ایتکه ختافه تیم بالای جدول امسال و اینم اولین بازی بعد از تعطیلات. من قطعا فکر میکنم اگر بارسا تغییر شیوه بازی داده 1000 درصد با نظارت کامل مشاوران و متفکران تو باشگاه. من تعصبی رو والورده ندارم اما بیایم کمی از بالاتر و از دید مردم همونجا قضیه رو ببینیم. به امید روز و روزگاری خوش برای همتون😘😘

دوست عزیز، مردم اونجا اگه عقل و شعور داشتن بین لاپورتا و بارتمئو به بارتمئو رای نمی دادن! اینکه احمقا تو اکثریتن هیچ چیزی رو ثابت نمی کنه!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۴:۴۷)
 
bardiya30
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

اینو قبول ندارم که چون ما شهروند بارسلونا نیستیم نباید نظری خلاف ساکنین اونجا داشته باشیم. بارسلونا که یه تیم محلی نیست. میلیونها طرفدار در سراسر جهان داره. طرفدارایی که مثلا بلیط میگیرن از ژاپن میرن اونجا که یه بازی رو ببینن. در ثانی مردم بارسلونا تو قضایای فوتبالی و سیاسی چند سال اخیر، قشنگ همه رو روسفید کردن. همینکه الان لاپورتا مدیر باشگاه نیس صدقه سر همون کسایی که شما همشهری متعصب خطابشون میفرمایید.

سلام در رابطه با بازی همه نظرات رو دقیق گفتن چه موافق ها و چه مخالف ها
البته همه یه طرفه به قاصی میرن اونی که مخالف سبک بازی تیمه خوبی های تیم رو نمیبینه و برعکس اونی که موافق این سبک بازیه و برد ، بدی های تیم رو نمیبینه
این تیم نوسان زیاد داره چه در دفاع و چهدر هجوم اما مطمئنا فاکتورهای خوب هم داره اما باید خیلی بهتر از این باشه تا در دو ماه آخر بهترین نتیجه رو بگیره

اما در رابطه با موضوع بحث شما از هواداران بارسا در اسپانیا ، بله ما همه لاپورتا رو میخواستیم به دلیل اینکه تصمیم های خوبی گرفت و البته نتایج اما اونا چه فکری دارن رو نمیدونم و اینکه زمانی که لاپورتا گفت که مدیر ورزشی من آبیدال هست خیلی از عوامل مهم سایت از لاپورتا خرده گرفتن که این چه انتخابی هست و الان آبیدال خوب خودش رو نشون داده و این یکی از کارهای لاپورتا بوده
و
در مورد سرمری لاپورتا گفته تنها کار خوب مدیریت انتخاب والورده بوده و اگر هم من بودم انتخاب من میشد پس اینجا هم اگر لاپورتا می اومد مطمئنا گزینه سرمربی گریش همین والورده بوده پس نباید الکی بگیم لاپورتا لاپورتا چون دو تصمیم مهمش رو الان در تیم میبینیم
و آیا باز همین حرفها رو میزدید اگر انتخاب لاپورتا همین بوده
اما در بحث مدیریت مطمئنا مدیرهای کارامد بهتری میاورد
ولی در کل با انتخاب آبیدال من در خرید و بها دادنش به لاماسیا تا اینجا راضی هستم اما امیدوارم روند بازی تیم بهتر بشه و اگر نشد بهترین گزینه بیاد بالا سر تیم


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۴:۱۳)
 
Shahik
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
دوست داری چی تو زمین ببینی "توپ توسط پیکه سانتر میشه سوارز به کمر سر میخوره رو زمین پاهارو میده بالا مسی میپره رو پاهای اون و یه پرش بلند و گل با ضربه سر" توقعاتی داری !!!! بازی خوب برد خوب حالا ایشالا بهترم بازی میکنن....


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱۰:۴۸)
 
VeriaLEO
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
alimohajer نوشته:

احسنت ،دقیقا چند وقت میخوام اینجا همینهارو به عرض دوستان گلم بگم. اگر سری به اخبار رسمی اروپا و بلوگرانا بزنید والورده خیلی مورد تایید هستش یعنی درصد زیادی از مردم بارسلون قبولش دارن. خوب ما که کاسه داغ تر از آش نیستیم که. نه سهامداریم نه همشهری متعصب. البته که بازی زیباتر بسیار بهتره اما بقیه تیمها هم مثل قبل دست و پا بسته نیستند. تازه بگذریم از ایتکه ختافه تیم بالای جدول امسال و اینم اولین بازی بعد از تعطیلات. من قطعا فکر میکنم اگر بارسا تغییر شیوه بازی داده 1000 درصد با نظارت کامل مشاوران و متفکران تو باشگاه. من تعصبی رو والورده ندارم اما بیایم کمی از بالاتر و از دید مردم همونجا قضیه رو ببینیم. به امید روز و روزگاری خوش برای همتون😘😘

اینو قبول ندارم که چون ما شهروند بارسلونا نیستیم نباید نظری خلاف ساکنین اونجا داشته باشیم. بارسلونا که یه تیم محلی نیست. میلیونها طرفدار در سراسر جهان داره. طرفدارایی که مثلا بلیط میگیرن از ژاپن میرن اونجا که یه بازی رو ببینن. در ثانی مردم بارسلونا تو قضایای فوتبالی و سیاسی چند سال اخیر، قشنگ همه رو روسفید کردن. همینکه الان لاپورتا مدیر باشگاه نیس صدقه سر همون کسایی که شما همشهری متعصب خطابشون میفرمایید.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۷:۵۳)
 
alimohajer
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
pob1188 نوشته:

تمام مربی هایی که داشتیم وظیفشون رو انجام دادن ولی من موندم چرا ما اینقدر از مربی ایراد میگیریم وقتی مربی تو کاتالونیا قبولش دارن مدیریت قبولش داره مهم تر از اون بازیکنا و به ویژه مسی قبولش داره و داره باهاش کار میکنه چرا ما باید اینهمه از مربی ایراد بگیریم . درست من هم قبول دارم بازی های بارسا طراوت قبلی رو نداره ولی دیگه بازیکنا هم اون بازیکنای قبلی نیستن شیوه بقیه تیمها بارسا رو مجبور کرده که بیشتر مراقب دربازه خودی باشن البته این کار هم همیشه خوب انجام نمیشه ولی به با احترام به دوستان محترم بنظر من دیگه توی لالیگا نمیشه سرا سر هجومی بازی کرد بقیه تیمها یاد گرفتن چطور برای بارسا دردسر درست کنن همین ختافه و از این دست تیمها قبلا خیلی موی دماغ بودن ما حمله میکردیم و اونها منتظر یک اشتباه ما بودن و زهر خودشون هم میریختن. زنده باد بارسا ئ طرفداران بارسا

احسنت ،دقیقا چند وقت میخوام اینجا همینهارو به عرض دوستان گلم بگم. اگر سری به اخبار رسمی اروپا و بلوگرانا بزنید والورده خیلی مورد تایید هستش یعنی درصد زیادی از مردم بارسلون قبولش دارن. خوب ما که کاسه داغ تر از آش نیستیم که. نه سهامداریم نه همشهری متعصب. البته که بازی زیباتر بسیار بهتره اما بقیه تیمها هم مثل قبل دست و پا بسته نیستند. تازه بگذریم از ایتکه ختافه تیم بالای جدول امسال و اینم اولین بازی بعد از تعطیلات. من قطعا فکر میکنم اگر بارسا تغییر شیوه بازی داده 1000 درصد با نظارت کامل مشاوران و متفکران تو باشگاه. من تعصبی رو والورده ندارم اما بیایم کمی از بالاتر و از دید مردم همونجا قضیه رو ببینیم. به امید روز و روزگاری خوش برای همتون😘😘


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۷:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید

یعنی مشخصه زمان پخش بازیای بارسا یه شبکه دیگه رو نگا می کنی، یا اینکه نمی دونی بارسا کدوم یکی تیمه تو زمین!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۶:۴۲)
 
AGH2000
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

وقتی آدم میبینه نظراتش در انتخاب مربی و بازیکن تاثیرگذار نیس خودش باس محترمانه رفتار کنه.البت هر کسی باید بتونه نظرشو ابراز کنه چه موافق چه مخالف و باید نظر همه شنیده بشه و قابل احترام باشه ولی واقعیت هارو باس منطقی دید قطعا" مدیرای بارسا که من با خیلیاشون هم نظر نیستم بیش از هر کسی میخوان تیم نتیجه بگیره و این افتخار در وهله اول ب پای همون افراد (کل تیم از بازیکنا تا مربی و مدیر و...)نوشته میشه هیشکی هم به اندازه اونا خواهان نتیجه گرفتن تیم نیس و اونا مسایلی رو از نزدیک میبینن که ما یا حتی روزنامه ها و .. در جریانشون نیستن پس بیاییم انرژی مثبت به تیم بدیم و امیدوار باشیم + اینکه تیمای دیگم همینطور بس ننشستن اونام دارن کار میکنن سطح تیما ب هم خیلی نزدیک شده و قهرمانی سخت تر از قبل.. دوره پپ و انریکه هم تموم شده حداقل فعلا".اونا دیگه نیستن وفعلا"هم بر نمیگردن زمانم ب عقب بر نمی گرده .من خودم عاشق بارسای پپ بودم دیوونش بودم ولی دیگه گذشت باید نگاهمون به جلو باشه.حالا شاید سال 2021 انتخابات جدید بشه و لاپورتا و پپ دوباره بیان.ولی فعلا" باس در زمان حال با واقعیات دست و پنجه نرم کرد فقط اینو میدونم که یه عاشق همیشه و در همه حال عاشق عشقش باقی میمونه..... مرسی زنده باد بارسا و بارسایی ب امید رهایی کاتالان از یوغ دولت مرکزی ظالم مادرید

باریک الله...
بخوایم یا نخوایم،حقیقت همینه...
باید قبول کرد.
Viva Barca


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۵:۴۶)
 
AGH2000
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
Viva King Leo


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۵:۴۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

من موندم وقتی بارسا ب امید خدا قهرمان اروپا امسال شد یه عده از کسایی ک ظاهرا" بارسایین چی میخوان بگن لابد میگن داور یا قرعه یا زمین کج بود یا چمن زرد بود یا ....

هم تیمی عزیز... اگر بگن خودت یه مربی انتخاب کن اسم دکتر اصن به ذهنت خطور میکنه؟ اگر امسال ۶ گانه هم بگیره خودت راضی ای سال بعد بمونه؟ اگر بگن هر سال جام میگیره ولی به هر روشی که شد حاضری لایف تایم بالاسر تیم باشه؟
باور کن ما هم خسته شدیم بس ک از مربی خسته شدیم...!!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۴:۴۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
jamshid27 نوشته:

من موندم وقتی بارسا ب امید خدا قهرمان اروپا امسال شد یه عده از کسایی ک ظاهرا" بارسایین چی میخوان بگن لابد میگن داور یا قرعه یا زمین کج بود یا چمن زرد بود یا ....

رفیق گلم...بحث نتیجه نیست..‌بحث جام هم نیست...باور کن نه شما ن من و نه هیچ بارساییه با اصالتی عقده ی جام نداریم وگرنه header سایت و پرچممون مثه شورت سفید بود...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۴:۳۸)
 
jamshid27
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
وقتی آدم میبینه نظراتش در انتخاب مربی و بازیکن تاثیرگذار نیس خودش باس محترمانه رفتار کنه.البت هر کسی باید بتونه نظرشو ابراز کنه چه موافق چه مخالف و باید نظر همه شنیده بشه و قابل احترام باشه ولی واقعیت هارو باس منطقی دید قطعا" مدیرای بارسا که من با خیلیاشون هم نظر نیستم بیش از هر کسی میخوان تیم نتیجه بگیره و این افتخار در وهله اول ب پای همون افراد (کل تیم از بازیکنا تا مربی و مدیر و...)نوشته میشه هیشکی هم به اندازه اونا خواهان نتیجه گرفتن تیم نیس و اونا مسایلی رو از نزدیک میبینن که ما یا حتی روزنامه ها و .. در جریانشون نیستن پس بیاییم انرژی مثبت به تیم بدیم و امیدوار باشیم + اینکه تیمای دیگم همینطور بس ننشستن اونام دارن کار میکنن سطح تیما ب هم خیلی نزدیک شده و قهرمانی سخت تر از قبل.. دوره پپ و انریکه هم تموم شده حداقل فعلا".اونا دیگه نیستن وفعلا"هم بر نمیگردن زمانم ب عقب بر نمی گرده .من خودم عاشق بارسای پپ بودم دیوونش بودم ولی دیگه گذشت باید نگاهمون به جلو باشه.حالا شاید سال 2021 انتخابات جدید بشه و لاپورتا و پپ دوباره بیان.ولی فعلا" باس در زمان حال با واقعیات دست و پنجه نرم کرد فقط اینو میدونم که یه عاشق همیشه و در همه حال عاشق عشقش باقی میمونه..... مرسی زنده باد بارسا و بارسایی ب امید رهایی کاتالان از یوغ دولت مرکزی ظالم مادرید


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۴:۰۰)
 
pob1188
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
تمام مربی هایی که داشتیم وظیفشون رو انجام دادن ولی من موندم چرا ما اینقدر از مربی ایراد میگیریم وقتی مربی تو کاتالونیا قبولش دارن مدیریت قبولش داره مهم تر از اون بازیکنا و به ویژه مسی قبولش داره و داره باهاش کار میکنه چرا ما باید اینهمه از مربی ایراد بگیریم . درست من هم قبول دارم بازی های بارسا طراوت قبلی رو نداره ولی دیگه بازیکنا هم اون بازیکنای قبلی نیستن شیوه بقیه تیمها بارسا رو مجبور کرده که بیشتر مراقب دربازه خودی باشن البته این کار هم همیشه خوب انجام نمیشه ولی به با احترام به دوستان محترم بنظر من دیگه توی لالیگا نمیشه سرا سر هجومی بازی کرد بقیه تیمها یاد گرفتن چطور برای بارسا دردسر درست کنن همین ختافه و از این دست تیمها قبلا خیلی موی دماغ بودن ما حمله میکردیم و اونها منتظر یک اشتباه ما بودن و زهر خودشون هم میریختن. زنده باد بارسا ئ طرفداران بارسا


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۳:۴۹)
 
jamshid27
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
من موندم وقتی بارسا ب امید خدا قهرمان اروپا امسال شد یه عده از کسایی ک ظاهرا" بارسایین چی میخوان بگن لابد میگن داور یا قرعه یا زمین کج بود یا چمن زرد بود یا ....


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۳:۳۷)
 
jamshid27
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
تبریک ب همگی بارساییای واقعی. بازی خوبی نبود اما با توجه ب اینکه بعد از تعطیلات 2 هفته ای و سفرای خسته کننده بازیکنای لاتینمون و با توجه ب اینکه تو زمین بهترین تیم لا لیگا( از لحاظ خط دفاعی ) بازی کردیم بد نبود هر چن خودمم اصن راضی نبودم ولی برا برگشتن تیم ب فرم همیشگی لازم بود ببریم و وقتی میبینم 2ریالیا ب چ خفتو خواری افتادن خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی حاااااااااااااااااااااااااااالی میکنم که چ جوری 2ریالیای چکش خورده دقه 2 جرررررررررررررررررررررررررررررررر داده میشن توسط تیم 16 جدول اونم تو زمین خودشون


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۳:۳۲)
 
jamshid27
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

کاش یکی پیدا میشد بهمون دلخوشی میداد که این بازی مضخرف و دفاع مضخرف تر، بخشی از برنامه ذخیره سازی انرژی برای مقاطع انتهایی فصل و چمپیونزلیگه.

اره همینه


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۳:۲۲)
 
ekbari
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید

بفرمایید تحویل بگیرید ....بازی بارسای پپ کجا این کجا ....دیگه بازی بارسای پپ هیچی ....بازی آرسنال...بازی لیورپول...سیتی...پاریس..به نظرم از تیم والورده بهتراست ...کجاست فلسفه بارسا واقعا کجاست
این بارسا یه چیزی کم داره که از پر مهره ترین تیم اروپا بازی زیبا همراه با نتیجه
اونم کسی مثل پپ است شما یکی رو نام ببرید که اعتقاد به بازی زیبا در عین اقتدار..و شخصیت قهرمانی داشته باشد منم میگم اون
حالا هی بعضی از دوستان میگن پپ چون با بایرن قهرمان اروپا نشده پس مربی بزرگی نیست و تیمش پلن نداره
این دلیل نمیشه اونم دلایل خودش رو داره که باشه بعدا بهش اشاره خواهم کرد
یعنی خداییش الان اگر پپ مربی این بارسا بود نمیتونست این تیم رو قهرمان اروپا
همراه با بازی زیبا و چشم نواز کنه به نظرم می تونست این کارو بکنه
حالا اگر هرکس تونست بازی زیبا و همراه با نتیجه رو بگیره از پر مهره ترین تیم
اروپا من یکی که خوشحال میشم .
قولم میدم نگم هنر نکرده مسی همه کاره بوده یا پر مهره ترین تیم اروپا دستش بوده...
قول میدم نگم اگر دست پسر همسایه ما هم که خوب سیستم میچینه تو تیم pes2018 و قهرمان میشه اونم اگر بود این تیم رو قهرمان می کرد ..
به جاش میگم ایول دمت گرم از پر مهره ترین تیم اروپا و بهترین بازیکن ها بهترین بازی
همراه با زیبا ترین و بهترین نتیجه رو گرفتی . پس از نظر من تو بهترینی .
ممنون که سرگرم ه مون کردین و به وجد اوردی و محو تماشای بازی کردی مارو
اما این تیم اقای والورده
شاید این تیم بازم شاید!!...این تیم سگانه روفتح کنه اما یه چیزی از نظر من کم داره


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۳:۰۱)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید

از دوست خوب و تمام طرفداران والورده چن تا سوال ؟ با توجه به اسم "بارسا": از بین
۱ بد ۲ متوسط ۳ خوب ۴ عالی
کدوم گزینه رو به این بارسا میدی؟
کدوم گزینه رو به مربی فعلی میدی؟
کدوم گزینه رو در حقیقت برای عنوان سرمربیگری بارسا میپسندی؟
و در نهایت کدوم یک از این گزینه ها رو از این تیم با این تاریخ و سرمایه و بازیکنا و king و آکادمی توقع داری...؟؟؟
انصافا در بهترین و خوش بینانه ترین و متعصبانه ترین حالت جواب سوال ۱ و ۲ رو باید (خوب) بدونی ک همین ینی با top و عالی اختلاف داره...نمیخوای تیمت عالی باشه...؟؟ راضی هسی؟


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۳۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
کاش میشد این عذاب الهی رو skip کرد...مربی بعدی رو ندید دوست دارم...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۲۸)
 
ekbari
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید

بفرمایید تحویل بگیرید ....بازی بارسای پپ کجا این کجا ....دیگه بازی بارسای پپ هیچی ....بازی آرسنال...بازی لیورپول...سیتی...پاریس..به نظرم از تیم والورده بهتراست ...کجاست فلسفه بارسا واقعا کجاست
این بارسا یه چیزی کم داره که از پر مهره ترین تیم اروپا بازی زیبا همراه با نتیجه
اونم کسی مثل پپ است شما یکی رو نام ببرید که اعتقاد به بازی زیبا در عین اقتدار..و شخصیت قهرمانی داشته باشد منم میگم اون
حالا هی بعضی از دوستان میگن پپ چون با بایرن قهرمان اروپا نشده پس مربی بزرگی نیست و تیمش پلن نداره
این دلیل نمیشه اونم دلایل خودش رو داره که باشه بعدا بهش اشاره خواهم کرد


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۲۸)
 
tmagh
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نمیدانم سایت رسمی ملاکش برای شانسهای ایجاد شده چی هست ولی همانطور که برای ختافه را یک شانس نوشته برای بارسا را هم سه شانس نوشته که قطعا بیشتر بود بنابراین بعیده که عمدی در کارشون باشه.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۲۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید

جدّا به این حرف اعتقاد داری ؟ این بارسا حتی ورژن هم نیست یه چیزی در حد دمو پر از باگ و گلیچ و ... دوست خوب جدا از تعصب واقعا این چیزی ک میبینی رو از بارسای پدر(کرایف) و بارسای مدیریتی رایکارد ..و هنر پپ...و نبوغ لوچوی دوست داشتنی بیشتر میپسندی...؟؟!!!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۰۸)
 
VeriaLEO
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
این گلای استثنایی هم که سوارز میزنه مثل تیریه بر قلب کسایی مثل من که خستن از اینکه یه مهاجم که اکثرا از انجام بدیهیات عاجزه فقط بخاطر این درخششای غیر عادی و گاه و بیگاهش تو تیم موندگار بشه.
به زبان خودمونی: میخوام صد سال سیا از این گلا نزنه!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۰۴)
 
tmagh
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
همیشه بازیهای بعد از تعطیلات ابتدای سال مشکل هست و حالا هم روبروی یکی از تیمهای بالای جدول امسال لالیگا با بهترین خط دفاعی تا اینجای فصل بازی داشتیم که طبعا کار سختتر هم شد. بازی در نیمه اول خوب بود و فرصتهای دیگری هم به جز دو گل داشتیم ضمن اینکه گل حریف هم بعد از خطای کاملا واضح روی دمبله در پشت محوطه جریمه که داور نگرفت زده شد اما در نیمه دوم بازی قدری افت کرد و حریف در دقایقی بهتر بازی کرد هر چند گلر حریف با 5 سیو عالی از بهترین بازیکنان تیمش بود. با توجه به شکست رئال و تساوی سویا و آتلتیکو این پیروزی برای افزایش فاصله با رقبا ضروری بود. به نظرم ورود آلنیا به جای آرتور می توانست خیلی زودتر انجام بشه ضمن اینکه روبرتو هم در سمت راست مثل همیشه نبود.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
خلط شتر به وجود بی وجود راسل و اون شجره ی خبیثه و منحوسه و ملعونه اش بیاد ک باشگاه رو یتیم کردند...ننگی که با سیلاب عرق های مسی و تیغ غیرت و تعصب این همه طرفدار هم پاک نمیشه ...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۲:۰۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
VeriaLEO نوشته:

کاش یکی پیدا میشد بهمون دلخوشی میداد که این بازی مضخرف و دفاع مضخرف تر، بخشی از برنامه ذخیره سازی انرژی برای مقاطع انتهایی فصل و چمپیونزلیگه.

نه متاسفانه نیست...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۶)
 
borselan
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
دیگه کم کم باید خودمونو واسه تحقیر در اروپا آماده کنیم
موندم چجوری این تیم بازیاشو میبره
فقط پاس به عقب میدن


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۳)
 
hemad
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
یه موقعیت گل رو فقط آلبا براشون به وجود آورد با تیرک دیگه چجوری حساب کردن ختافه یه موقعیت داشت من موندم!
از این مدیریت هیچی بعید نیست! ای کاش نصف این مهره های والورده رو دست انریکه و تیتوی مرحوم میدادن! مستر والورده با این همه بازیکنی که داره تیمش چهارتا موقعیت نداره! کلن دیگه میشه دیدن نیمه دوم بازیهای بارسا رو فاکتور گرفت! از بس که تیم افتضاحه تو نیمه های دوم!


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
VeriaLEO
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
کاش یکی پیدا میشد بهمون دلخوشی میداد که این بازی مضخرف و دفاع مضخرف تر، بخشی از برنامه ذخیره سازی انرژی برای مقاطع انتهایی فصل و چمپیونزلیگه.


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۲)
 
akbarimatin17
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

تبریک بابت برد بی برکت...افت بعد تعطیلات کاملا مشهود بود ک دور از انتظار هم نبود...اما سوارز..!!!!! ک فقط خودش قبول نداره تموم شده...مسی هم توو رودرواسی گیر کرده باهاش... دمبل هم که هنوز مثه نوجوونا بی تجربه و گنگ...و سخنی با دوستان والورده پرست : که بازی این بارسا واقعا تماشا نداره...

اتفاقا این تیم یکی از بهترین ورژن های تاریخ بارساست.این تیم هم تو دفاع هم حمله فوقالعادس چیزی که تو سالهای قبل اصلا شاهدش نبودیم.به نظرم شمایی که به بازی این تیم علاقه ای ندارید میتونید برید بازیای سیتی رو تماشا کنید


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۱)
 
VeriaLEO
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
تیتر فوق العاده‌ای بود....مختصر و مفید و گویای همه چیز


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۵۱)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
والا بخدا زحمتی که واسه این سایت کشیده میشه توو باشگاه واس تیم کشیده نمیشه...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۴۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
تبریک بابت برد بی برکت...افت بعد تعطیلات کاملا مشهود بود ک دور از انتظار هم نبود...اما سوارز..!!!!! ک فقط خودش قبول نداره تموم شده...مسی هم توو رودرواسی گیر کرده باهاش... دمبل هم که هنوز مثه نوجوونا بی تجربه و گنگ...و سخنی با دوستان والورده پرست : که بازی این بارسا واقعا تماشا نداره...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: اقتدار فراموش شده... [ ختافه ۱ - بارسا ۲ ]
کاری به این سبک بازی شرم آور ندارم. اصلا این تیم دیگه حتی ۲ ساعت تحمل بازیاشم سخت شده چه برسه به اینکه بخوای تحلیل بکنی...

فقط اونجایی فهمیدم خانه از پایبست ویران است که تو سایت رسمی تعداد موقعیتای ختافه رو زده ۱ ...


دوشنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۷ (۱:۴۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۷۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!