به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs لگانسپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۷ (۱۳:۲۵) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


امشب بارسا در حالی به دنبال کسب هفتمین پیروزی پیاپی خود در لیگ خواهد بود که با یکی از دو تیمی رو در رو می‌شود که موفق شد در نیم فصل اول آنها را شکست دهد. هر آنچه لازم است در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از بازی برابر تمام تیمهای لیگ، بارسا با ۵ امتیاز برتری در صدر جدول ایستاد. اکنون همه چیز دوباره آغاز می‌شود، و بارسا نیم فصل دوم را با میزبانی از لگانس در نیوکمپ آغاز خواهد کرد.

این تیم مادریدی سومین فصل است که در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا حضور دارد و یکی از دو تیمی است که موفق شده‌اند در این فصل لالیگا کاتالان‌ها را شکست دهند. سپتامبر گذشته در بوتارک بود که در یک دقیقه دیوانه وار، میزبان گل کوتینیو را با دو گل پاسخ داد.



آن شکست بخشی از آن ۴ بازی پیاپی بود که بارسا در آنها موفق به کسب پیروزی نشد. اما اوضاع از آن زمان بهبود پیدا کرده و آبی و اناری‌ها اکنون به دنبال ارتقای روند ۶ پیروزی پیاپی خود در لیگ هستند.

وضعیت رقبا

تمام رقیبان بارسا در مسیر قهرمانی، این هفته بازی کرده‌اند. رئال مادرید ۲-۰ سویا را شکست داد و جای آنها را در رتبه سوم جدول گرفت، و اتلتیکو هم با پیروزی ۳-۰ برابر تیم انتهای جدولی هوئسکا فاصله‌اش را با بارسا به ۲ امتیاز رساند.

آیا می‌دانستید؟

لئو مسی (مطابق انتظار) با ۷ گل برترین گلزن بارسا در برابر لگانس است که در حقیقت یک رکورد لالیگایی در برابر «خیار کاران» محسوب می‌شود. ۱۷ گلی که اعجوبه آرژانتینی تا کنون در این فصل از لیگ به ثمر رسانده، از قضا با کل گلهای زده لگانس برابری می‌کند!

مهاجمان اغلب کار دشواری در برابر لگانس دارند. آنها تنها به ۶۶ شوت اجازه رسیدن به دروازه‌شان را داده‌اند که پس از اتلتیکو (۵۸) بهترین آمار در لیگ محسوب می‌شود.


بارسا در ۹ بازی از ۱۹ بازی این فصلش در لالیگا از حریفانش عقب افتاده اما در ۷ تای آنها موفق شده امتیاز کسب کند و ۳ تای آنها را هم برده است.

لوئیز سوارز در ۶ فصل اخیرش، موفق شده ۱۵ گل یا بیشتر در لیگ برای بارسا و لیورپول به ثمر برساند. او تنها به یک گل نیاز دارد تا برای هفتمین فصل متوالی این کار را تکرار کرده باشد.

مربیان

والورده از زمان حضور روی نیمکت بارسا ۳ بار با مائوریسیو پلگرینو روبرو شده و به طرز عجیبی هرگز موفق به پیروزی نشده است! مربی آرژانتینی لگانس صرف نظر از پیروزی دور رفتش در برابر بارسا، فصل پیش با آلاوز هم موفق شد یک پیروزی و یک تساوی در برابر بارسا بدست آورد.

پلگرینو اعتماد به نفس کافی برای ادامه دادن به این روند بدون شکست را دارد. در صحبتهای پیش از بازی امشب، او تاکید داشت که «ما از آخرین باری که در برابر بارسا قرار گرفتیم، پیشرفت کرده‌ایم و بهتر شده‌ایم».

مربی بارسا اظهار کرد که تیمش در بازی آخر برابر لگانس در بهترین فرم خود نبود و سعی کرد این شکست را آنطور که در ویدئوی زیر خواهید دید توضیح دهد:



هفته گذشته

لگانس با پیروزی نزدیک ۱-۰ برابر هوئسکا با گل ان-نصیری و بارسا با پیروزی ۳-۰ برابر ایبار با گلهای مسی و سوارز (۲) پا به این میدان خواهند گذاشت.



اخبار تیم

توماس فرمایلن به طور کامل از مصدومیت رهایی یافته و در لیست تیم قرار گرفته است. سرخی سمپر هم از مصدومیت برگشته اما به همراه دنیس سوارز جایی در لیست پیدا نکرده است، در کنار تنها ۲ بازیکن مصدوم تیم یعنی ساموئل اومتیتی و رافینیا.

ترکیب بارسا برای این بازی عبارت است از:

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لگانس که از ۵ بازی اخیرش تنها یک پیروزی بدست آورده و البته فقط یک بازی را هم واگذار کرده است، برترین گلزنش گیدو کاریو و هافبک کلیدی‌اش روبن پرز را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال به نظر می‌رسد نبیل الزهر مراکشی که دو بار با پیراهن لگانس دروازه بارسا را گشوده، به این بازی خواهد رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لگانس
کاش به اون بچه هم یکم بازی برسه ...


یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۷ (۲۰:۵۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لگانس
این فصل که ما فلسفه دوستا کاسب نیسیم...بلکه مسی نتایج فردی رو درو کنه یادمون بره ....


یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۷ (۱۸:۵۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لگانس
به امید پیروزی و حفظ فاصله امتیاز در صدر؛ گرچه این بارسا اصلا اون بارسایی نیست که هوادارا می خوان ...


یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۷ (۱۷:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لگانس
به امید درخشش دوباره مسی و بی دقتی دوباره مهاجمین حریف.


یکشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۷ (۱۳:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!