به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!نقل و انتقالات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۱۶:۲۹) (۷۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
امین سبحانی / FCBarcelona.ir


ایوان راکیتیچ، یکی از موثرترین مهره‌های این فصل بارسا محسوب می‌شود. او با عملکرد خوب خود مشتریان زیادی را به سمت باشگاه کشیده و در حال حاضر مهمترین آنها چلسی است. اما شرایط این انتقال چیست و آیا عملی خواهد شد؟!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اگر غیر از لیونل مسی، یک بازیکن تاثیرگذار دیگر در تیم والورده باشد، بی‌شک ایوان راکیتیچ است. مرد کروات تقریبا همیشه در ترکیب بارسا حضور داشته و پای ثابت بازی‌ها بوده است. همین امر باعث شده تا مشتریان جدی برای او در بازار نقل و انتقالات پیدا شوند و تابستان گذشته بود که پاریس سنت ژرمن قصد خریدش را داشت، اما با مخالفت والورده این انتقال منتفی شد.

اکنون چلسی مشتاق به خدمت گرفتن ایوان راکیتیچ است. آنها در تدارک ارائه پیشنهادی وسوسه انگیز در تابستان هستند. خرید فرانکی دی یانگ و آدرین رابیو، ترافیک خط هافبک تیم را بالا برده و همین موضوع احتمالا به خروج راکیتیچ کمک زیادی کند. بی‌شک فروش این بازیکن عواید زیادی را برای باشگاه به همراه خواهد داشت.

تابستان گذشته بود که پیشنهادی از سوی سران پاریس سنت ژرمن به دفتر باشگاه ارسال شد و علاقمندی این تیم به راکیتیچ را بیان کرد. اما ارنستو والورده موفق به متقاعد کردن این بازیکن شد تا اینکه این روزها خبرعلاقه چلسی به گوش می‌رسد. به نظر نمی‌رسد پاریسی‌ها دیگر علاقه‌ای به جلو آمدن داشته باشند و جدی‌ترین گزینه، از آنِ انگلیسی هاست. علاوه بر چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال نیز خرید راکیتیچ را در برنامه‌های خود دارند و در انتظار توافق نهایی بارسا و ایوان برای جدایی هستند.


راکیتیچ بارها از علاقه خود به ماندن در بارسا صحبت کرده و این تیم و شهر بارسلونا را دوست دارد. به علاوه مورد اعتماد سرمربی فعلی است و همین کافی بود که تابستان گذشته دست رد به سینه پاریسی‌ها و پیشنهاد وحشتناک ۹۰ میلیون یورویی آنها بزند. جالب است که این مبلغ بسیار نزدیک به بند آزادسازی 125 میلیون یورویی او بود!

باشگاه بارسلونا صریحا به راکیتیچ اعلام کرده است که علی رغم فرم خوب و عملکرد درخشانش در ترکیب تیم، برنامه‌ای برای اضافه کردن دستمزد وی ندارد و مذاکره جدیدی در کار نخواهد بود. راکیتیچ تا سال ۲۰۲۱ با بارسا قرارداد دارد و به نظر خروجش در ژوئن چندان دور از ذهن نیست.

همان طور که می‌دانید در بازه نقل و انتقالات هر نوع خبری به گوش می‌رسد، اما باید تا پایان فصل صبر کرد و منتظر نهایی شدن انتقال بازیکنان ماند. در حال حاضر مهمترین چیز نتیجه گرفتن تیم و کسب عناوین است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
pob1188
پاسخ به: چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!
میگن با کی روش دارن مزاکره میکنند.!!!!!!!


سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۳۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!
بلکه دردِ فراقِ عشقش بزنه ول کنِ والورده بهش اتصالی کنه...مارو ول کنه بره...!


سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۰۸)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!
تا وقتی والورده هست هیچ فرقی نمیکنه کی باشه و کی بره


سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۱۹:۲۷)
 
iman_khatar
پاسخ به: چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!
رابیو که کلا منتفی شد ولی اگه قراره النیا پیشرفت کنه بین ویدال و راکیتیچ یکی باید بره و البته اولین خروجی بارسا باید والورده باشه وگرنه همین اشه و همین کاسه


سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۱۸:۰۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چلسی، مشتری جدید راکیتیچ!
بدیم بره والورده رو هم روش اشانتیون بدیم.


سه‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۰ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!