به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs سویاپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۴۶) (۴۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


شب باشکوهی پیش روی ماست، چرا که پادشاهان کامبک می‌خواهند یکبار دیگر این کار را انجام دهند. هر آنچه باید در مورد این دیدار حساس بدانید در این خبر خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سال ۲۰۱۷ در برابر بیلبائو، سال ۲۰۱۸ در برابر اسپانیول و تنها دو هفته قبل برابر لوانته، ما این کار را انجام داده بودیم، و اکنون می‌خواهیم یک کامبک دیگر ثبت کنیم! هیچ کس ادعا نکرده که قهرمانی در جام حذفی آسان است و اگر بارسا می‌خواهد رکورد منحصر به فرد ۵ قهرمانی پیاپی در این جام را از آن خود کند، باید یکبار دیگر شکست دور رفت را در میزبانی امشب از سویا در نیوکمپ جبران نماید.

آیا می‌دانستید؟

برد سویا در بازی دور رفت این مرحله، تنها دومین پیروزی آنها در برابر بارسا در ۲۵ بازی اخیر در تمامی رقابتها بود.

تکرار نتیجه ۴ تا از ۱۰ تقابل اخیر دو تیم در نیوکمپ برای صعود بارسا به نیمه نهایی کافی خواهد بود. در فصل ۲۰۱۰/۱۱ بود که تیم گواردیولا موفق شد شکست ۳-۱ دور رفت را با پیروزی ۴-۰ خانگی جبران کند.

البته اگر یک ربع قرن به عقب برویم، شاهد این هستیم که بارسا ۸ بار بازی رفت را ۲-۰ شکست خورده بود و تنها یکبار موفق به صعود شد: در سال ۱۹۶۶ که شکست ۲-۰ دور رفت برابر مایورکا با پیروزی ۵-۱ در نیوکمپ جبران شد.

اگر بارسا بتواند سویا را از پیش رو بردارد، یک رکورد منحصر به فرد دیگر به نام خود ثبت می‌کند: ۹ حضور متوالی در نیمه نهایی جام حذفی!


یسپر سیلسن، کلمنت لنگله و نلسون سمدو تنها بازیکنانی هستند که در همه ۵ بازی این فصل بارسا در جام حذفی به میدان رفته‌اند. دنیس سوارز و عثمان دمبله با ۲ گل بهترین عملکرد را در گلزنی در جام حذفی داشته‌اند.

لئو مسی که در بازی رفت در زمین نبود، ۳۲ گل و ۱۴ پاس گل در ۳۵ بازیش برابر سویا از خود به یادگار گذاشته است.



بازیکنان چه می‌گویند؟

لئو مسی: «برگرداندن شکست ۲-۰ در برابر تیم خوبی مثل سویا کار دشواری است، تیمی که بازیکنان خوبی دارد و در ضد حمله بسیار خوب عمل می‌کند. ما نیاز به حمایت همه جانبه هوادارانمان خواهیم داشت».

ایوان راکیتیچ: «بازی در برابر دوستانم در سویا همیشه برای من خاص بوده است. ما در برابر لوانته شکست را جبران کردیم، و می‌خواهیم دوباره این کار را انجام دهیم. ما می‌خواهیم در این جام بمانیم».

سایر بازیهای دور یک چهارم نهایی

والنسیا vs ختافه (والنسیا ۳-۲ در مجموع برنده شد)
رئال بتیس vs اسپانیول (بازی رفت ۱-۱ به پایان رسید)
خیرونا vs رئال مادرید (مادریدی‌ها بازی رفت را ۴-۲ پیروز شدند)

اخبار تیم

لیست بارسا برای این بازی عبارت است از: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، سیلسن، مالکوم، لنگله، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال و فرمایلن.


دمبله، رافینیا و اومتیتی همچنان مصدوم هستند، و سمپر و موریو هم با تصمیم فنی مربی از لیست بیرون گذاشته شده‌اند. دنیس سوارز هم به نظر می‌رسد که در حال برنامه ریزی برای آینده‌اش است.

مربیان

شاید تیم پابلو ماچین با برتری پا به این دیدار بگذارد اما این مربی کاملا می‌داند که چه بازی دشواری پیش رویشان است: «ما در برابر تیمی عالی قرار می‌گیریم که می‌خواهد نتیجه را برگرداند. ما باید از برتری دور رفت نهایت بهره را بگیریم، و تلاش کنیم تا با گلزنی در این بازی، شانسمان را افزایش دهیم و تمام تلاشمان را برای صعود به کار بندیم».

ارنستو والورده بر اهمیت یک نیوکمپ پر از تماشاگر برای بازگرداندن نتیجه تاکید کرد: «ما می‌خواهیم صعود کنیم و برای این کار باید خیلی خوب باشیم. روشن و واضح است که این جام برای ما مهم است. به خوبی می‌دانیم که در این دست بازیها وقتی که عقب هستی، حمایت هواداران اهمیت دو چندانی دارد. فوتبال از لحظات مهم و بازیهای مهم تشکیل شده است. ما واقعا دوست داریم که نتیجه را برگردانیم، و این را هم می‌دانیم که بازی کردن در خانه فاکتور مهمی است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
به نظرم وال رو تحریم کنیم نبینیم...


چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
نقل قول
AGH2000 نوشته:

تلویزیون بازیو نشون نمیده؟!

فعلا که خبری نیست.


چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۲:۱۵)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
یعنی واقعا نمیخوان بازی رو از تی وی بخش کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۱:۵۰)
 
AGH2000
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
تلویزیون بازیو نشون نمیده؟!


چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۲۰:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs سویا
والورده: فکر می کنم مسی باز هم بتواند گند مرا جبران کند.


چهارشنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!