به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs والنسیاپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ (۱۷:۱۷) (۴۰۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
امین سبحانی /FCBarcelona.ir


دو تیم بارسلونا و والنسیا، امشب در چهارچوب هفته ۲۲اُم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر آنچه از این دیدار می‌خواهید بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شاگردان ارنستو والورده، از ساعاتی دیگر در نیوکمپ از خفاش‌ها میزبانی می‌کنند. آنها به دنبال تداوم فرم خوب خود در لالیگا هستند و از طرفی می‌خواهند برای حریف پایتخت نشین خود در دور نیمه نهایی جام حذفی خط و نشان بکشند؛ چرا که سه ال کلاسیکوی نفس گیر در انتظار آبی و اناری هاست و قطعا پیروزی در تک تک این دیدارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

لیست بازیکنان

بازیکنان فراخوانده شده برای این دیدار عبارتند از: تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، مالکوم، لنگله، سمپر، موریو، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال، فرمائلن و پنیا.


اخبار دو تیم

ایناکی پنیا به عنوان جانشین یسپر سیلسن در این دیدار حضور دارد. سیلسن در تمرین روز گذشته تیم با مصدومیت ماهیچه پای راست مواجه شد و یک ماه و نیم از میادین دور خواهد بود. او به نفراتی همچون عثمان دمبله، رافینیا و ساموئل اومتیتی در لیست مصدومان باشگاه ملحق شد. سرخی روبرتو نیز این بازی را به دلیل محرومیت از دست داد.

در آن سوی میدان والنسیا در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات، یک چهره جدید را به خدمت گرفت. آنها روبن سوبرینو را از آلاوز خریدند، اما در این دیدار غایب خواهد بود. به علاوه نام فاکوندو رونکالیا که به تازگی از سلتا به صورت قرضی در والنسیا توپ می‌زند، در لیست نفرات منتخب میهمان به چشم می‌خورد. این در حالی است که گایا و گوئدس به علت مصدومیت و دیاخابی به دلیل محرومیت، غایبان بزرگ دیدار امشب خواهند بود.

والنسیا، فصل جاری را به معنای واقعی کلمه افتضاح آغاز کرد. آنها از ۱۱ بازی ابتدایی خود در لیگ، تنها یک برد کسب کردند! و حتی تا ۶ بازی قبل هم در یک چهارم پایانی جدول حضور داشتند. به علاوه نمایش چندان قابل قبولی را هم در لیگ قهرمانان ارائه ندادند و با حذف در دور گروهی، به رقابتهای لیگ اروپا سقوط کردند؛ جایی که این ماه قرار است برابر سلتیک در دور حذفی قرار گیرند.


اما با گذشت زمان، شرایط در مستایا به فرم خوب خود برگشت و این تیم با ۳ برد در ۵ بازی گذشته، تا رده هفتم جدول بالا آمد. همچنین با شکست ختافه، در جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی قرار دارند و به زودی با بتیس تقابل خواهند کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

نکات مهم

والنسیا و اتکتیکو مادرید، دو باشگاهی هستند که لیونل مسی در طول دوران حرفه‌ای خود بیشترین بازی را مقابل آنها انجام داده است. او تاکنون ۲۵ بار رو در روی هر یک از این دو تیم قرار گرفته است.


بهترین گلزن والنسیا در لیگ، دنی پارخو با ۵ گلِ زده است.

سرمربی والنسیا، مارسلینو گارسیا طی سالهای اخیر، ۱۹ بار برابر بارسا صف آرایی کرده که مربوط به هدایت سویا، ویارئال و دیگر تیم‌ها می‌شود. او پس از کسب ۵ تساوی و ۱۴ شکست، کماکان به دنبال اولین پیروزی خود برابر کاتالانهاست.

پخش زنده

دیدار دو تیم بارسلونا و والنسیا را می‌توانید امشب ساعت ۲۱ به صورت زنده از طریق شبکه ورزش سیما به نظاره بنشینید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!