به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۴۶) (۱,۷۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در یکی از کسل کننده‌ترین الکلاسیکوهای تاریخ، بارسا موفق شد با تک گل راکیتیچ به پیروزی برسد تا صرف نظر از کیفیت افتضاح دو تیم، یک آمار جالب برای بارسا بدست آمده باشد: ۴ سال پیاپی پیروزی در ورزشگاه خانگی رئال مادرید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سومین الکلاسیکوی ماه، بسیار ضعیف‌تر از دو نسخه قبلی بود و در مصاف به در و دیوار زدن دو تیم بی‌برنامه، باز هم این سکه اقبال والورده بود که حکم به کسب نتیجه داد.

بارسا در حالی دو بار در فاصله ۳ روز موفق شده رقیب دیرینه‌اش را در خانه شکست دهد، که کمتر کسی در تاریخ بارسا می‌تواند باور کند چنین اتفاق بزرگی بتواند این قدر کسل کننده و بی‌هیجان باشد. و این همه یعنی جادوی ارنستو والورده...

🔮 تیتر خبر از: kazemiiahmad
🌐 گزارش بازی با شما!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
d1358 نوشته:

سلام،نمیدونم به لحاظ سن و سال چقدر باهاتون فاصله سنی دارم ولی چیزی که میدونم اینه که منم مثل شما از بردها و بازیای قشنگ بارسا شاد شدم و از باختاش و بازیای بدش ناراحت،البته منصفانه بخوایم نگا به قضیه کنیم دوستانی که درمورد نحوه گزارش بازی ابراز ناراحتی میکنن شاید حق دارن و شایدم آقای ایمنی دوست داشتنی هم حق داره از نحوه بازی تیم ابراز ناراحتی کنن ولی هرچند بازی تیم مون واقعا زشته و تماشاچی پسند نیست و صدالبته سیستم تاکتیکی مربی تاثیرگزاره ولی بی انصافیه که فراموش کنیم سن بازیکنامون نسبت به اون دوران بالاتر رفته و دیگه نمیشه اون‌انتظار ۱۰سال پیش رو ازشون داشت بازیکنامون نسبت به اون سال های باشکوه(بقول دوستمون تاچند هفته بعد از بازی ها از نکات بازی آلاف اولوف میکردیم) مسن تر شدن ، نه مسی اون مسی ۲۰یا۲۵ساله ست نه بوسکتس نه پیکه و نه خیلی از بازیکنای دیگمون،مضاف براین رفتن ۲تا هافبک تکرار نشدنی(ژاوی و اینیستا)از بارسا که خداییش تاکتیک ناب و لذت بخش بارسا رو این دوتا مهندسی میکردن کم تاثی نداشته،قبول کنید ما اون سالها به جای بوسکی کند الان ۱بازیکن جوون و خوش فکر داشتیم،به جای راکیتیچ ۱ژاوی داشتیم که برای کل بازی از دقیقه ۱تا۹۰ برنامه داشت،اینیستایی بازی میکرد که گرفتن توپ ازش مثل گرفتن غذا از دهن شیر بود یاد اون سانتر و پاس های طلایی که نمیتونم باور کنم بازم تکرار نمیشه بخیر،پس درنتیجه اول از آقای ایمنی تقاضا میکنم به احترام هوادارایی که تعدادشون هم کم نیست گزارشای بیطرف بنویسن و اینم بدونیم که انریکه و پپ تموم شدن همونطور که ژاوی و اینیستا تموم شدن و همونطور که نمیشه راکیتیچ رو با ژاوی و اینیستا مقایسه کرد پس نمیشه والورده رو هم با اونا مقایسه کرد ما باید قبول کنیم که کماکان منتظر دوره جدیدی باشیم منتظر بشیم اون روزیکه ژاوی بشه مربی تیم و نسل جدیدی بیادکه بازی هاشون هم تراوت داشته باشه این نسل طلایی تموم شده و داره نفس های آخرش رو میکشه پپ هم بیاد مربی بشه یا انریکه هم برگرده ازین تیم بیشتر ازین درنمیاد چراکه بغیر آرتور که شاید ۲۰درصد ژاوی شده هافبک خلاقی نداریم که به بازی نفس و جون بده پس خیلی به مربی خورده نگیریم بضاعت هافبکی ما همینه افت مسی هم دقیقا بخاطر نبود اون دوتاست،هراز چندباری هم که مسی بازی برامون درمیاره بخاطر نبوغشه،درنتیجه تحمل کنیم تا نسل بعدی وارد تیم بشن،اینم بگم که فوتبال حافظه نداره و اونیکه میمونه نتیجست همون عاملی که میگه رئال ۳تا قهرمانی پیاپی چمپیونز داره وگرنه مسائل دیگه قرار نیست تو ذهن ها بمونن اصولا همونطورکه آفساید یا خطای راموس تو چمپیونز و بازی با اتلتیکو یا پنالتی دقیقه ۹۳ جلوی یووه برا کسی بولد نشده و اونیکه مونده همین نتیجه بوده،از همین بردهای پشت سرهم تو سانتیاگو لذت ببریم ازاینکه بعد ۹دهه ازشون جلو افتادیم

تا حد زیادی با حرفات موافقم هر کاری ابزار خاص خودشو میخواد.منتها اینجام به معنای واقعی یه پازل کوچیک از فرهنگ کشورمونو میبینیم یه سریا از رو علاقه و عشق زیاد مسایلی رو مطرح میکنن که درستو غلطش بماند یه سریا هم دقیقا" فرهنگ سرکوبو دیکتاتوری(هر کس با ما نیس از ما نیست)و یه سریام اینجارو با جایی واسه جبران عقده های حقارت دوران کودکیشون اشتباه گرفتن.... و البته جدای از اینا حرفایی هم مطرح میشه که توش نکات آموزشی زیادیم هست.حرف آخر اینکه هیچکس کامل نیست وچیزی که خودم تو زندگیم هر روز روش کار میکنم اینه که سعی میکنم به نظر مخالفم احترام بذارم که این جمله آخرم بزرگترین مشکل فرهنگی امروز جامعه ماست.از مدیر سایتم با اینکه سر یه سری مسایل باش اختلاف دارم بخاطر زحماتی که واسه سایت میکشه از خودشو تیمش ممنونم


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۲۰:۳۶)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

یه کلام هم از مادر عروس بشنویم. کلاس چندمی عمو جون؟
مهمترین ایراد سایت اینه که اجازه میده دانش آموزان پیش از انجام تکالیفشون بیان تو کار بزرگترها دخالت کنن.

برادر من خودم هم دانش اموزم ناراحت نشیا ولی بزرگی به عقل است نه به سال...... شما که بزرگتر از مایی باید بهتر از ما اینا رو بدونی اخه.


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۳۰)
 
Ali3030
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اولا کلا از مدیر سایت تشکر میکنم که یه سایت اختصاصی طرفداری بارسا واسمون راه انداخته
ولی اینکه یه عده به هر علتی طرفدار بارسای الان هستن که مربیش والورده هست نباید تو گزارش اولیه با این حجم از حقارت تیمشون روبرو بشن اونم تو بازی که در اون حد بد نبودن و بازی رو هم بردن
من هم طرفدار فوتبال زیبا هستم قطعا ولی خوب بعضی وقتا باید با همینم ساخت و این بارسا قطعا بدترین بارسای تاریخ نیست
#همیشه بارسااااااااا


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

چشم. متن بازی بعد رو برای شما به صورت پیام شخصی بفرستم؟

بازی وایکانو با تو. اگر خوب بود بازی لیونم با تو. آره تا یه ربع بعد اتمام بازی پیام شخصی کن.


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۵۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

با هرکس باید به روش خودش صحبت کرد. همونطور که در جواب برچسپ زدن های شما، دقیقا همون عناوین رو استفاده کردم.

حالا شدی پسر خوب و داری یاد می گیری...


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۵۹)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این گوی و این میدان. یه بار بنویس ببینیم چه می کنی.

چشم. متن بازی بعد رو برای شما به صورت پیام شخصی بفرستم؟


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۷)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

این هم ادبیات کسی که با منطق احترام به نظر دیگران و محکوم نکردن کسی میاد جلو...

با هرکس باید به روش خودش صحبت کرد. همونطور که در جواب برچسپ زدن های شما، دقیقا همون عناوین رو استفاده کردم.


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

یه کلام هم از مادر عروس بشنویم. کلاس چندمی عمو جون؟
مهمترین ایراد سایت اینه که اجازه میده دانش آموزان پیش از انجام تکالیفشون بیان تو کار بزرگترها دخالت کنن.

این هم ادبیات کسی که با منطق احترام به نظر دیگران و محکوم نکردن کسی میاد جلو...


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

درسته قطعا هرچیزی بنویسم بازم عده ای با نظر من مخالفن ولی وظیفه خودم میبینم که به انتقادات و پیشنهادات هم توجه کنم و موردی که صد بار ازم ایراد گرفته شد رو لحاظ میکنم. چون عقل چند نفر بهتر از یه نفره.

این گوی و این میدان. یه بار بنویس ببینیم چه می کنی.


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۰)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Goh_verde نوشته:

البته این سایت واقعا مشکل مدیریتی داره
کسی که فک میکنه نظر همه محترمه قطعا نمی تونه مدیر خوبی باشه
و حتم دارم چارده سال زمان طولانی ای هست برای فهمیدن این واقعیت
حتم دارم این سایت دست هر کدوم از شما برادرای سلحشور که از مدیریت انتقاد دارین می بود بعد یه ماه تمام نظرات مخالف رو بلاک می کردین
مدیر این سایت قطعا خیلی آدم صبور و بی کاریه که به شمایی که تو خیلی از سایتا نظرتون حتی توسط ادمین تایید نمیشه کرسی ای داده برای چانه زنی
این سیاست درستی برای اداره ی یک سایت که نه، برای اداره ی هیچی نیست
همه ی سایتای دنیا نگاه خودشون رو دارن و نظرات باید توسط یه سیستمی تایید بشه و اینجا متاسفانه هرکی هرچی دلش میخواد میگه
ضیافتیه برای خودش
غذاها رو می خوریم
سفره رو می خوریم
صاحب سفره رو می خوریم
و بعد میگیم شور بود

یه کلام هم از مادر عروس بشنویم. کلاس چندمی عمو جون؟
مهمترین ایراد سایت اینه که اجازه میده دانش آموزان پیش از انجام تکالیفشون بیان تو کار بزرگترها دخالت کنن.


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۰)
 
علی_آرین
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

به نکته خوبی اشاره کردی اما قبل از این که این سوال رو مطرح کنی از خودت بپرس مسی تو چه دورانی اینقدر بد بوده؟ بله دوست عزیز قطعا دوران ارنستوی دانا - مربی که کوتینیوی لیورپول رو با این عظمتش، دمبله جوان رو با اون بازی خوبش، مالکوم، سمدو، آرتور و ... رو نابود کرد طوری که کوتینیو دیشب یه دریبل ساده رو هم به زور میزد. حالا نوبیت مسی هم رسیده، مسی که به خاطر تاکتیک های غلط مربی کل فشار تیم و البته کل تمرکز تیم حریف رو به دوش میکشه و عملا خنثی میشه.

فک نمیکنم تنبلی مسی ارتباط مستقیمی با سبک مربی گری ارنست داشته باشه ، مسی توی دوران مربی هایی مثل انریکه و تاتا و تیتو ک فرق زیادی با این آقا نداشتن هم بازی کرده و اون موقع با الانش زمین تا آسمون فرق میکرد ، الان مسی تنبل شده و حتی حال پا به توپ شدن و دریبل زدن هم نداره و میره یه جا وایمیسه ک توپ بهش نرسه یا اینکه توی ضدحمله ها ک همه با تمام سرعت میدون مسی نرم میدوه و جا میمونه !


دوشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۱)
 
Goh_verde
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
البته این سایت واقعا مشکل مدیریتی داره
کسی که فک میکنه نظر همه محترمه قطعا نمی تونه مدیر خوبی باشه
و حتم دارم چارده سال زمان طولانی ای هست برای فهمیدن این واقعیت
حتم دارم این سایت دست هر کدوم از شما برادرای سلحشور که از مدیریت انتقاد دارین می بود بعد یه ماه تمام نظرات مخالف رو بلاک می کردین
مدیر این سایت قطعا خیلی آدم صبور و بی کاریه که به شمایی که تو خیلی از سایتا نظرتون حتی توسط ادمین تایید نمیشه کرسی ای داده برای چانه زنی
این سیاست درستی برای اداره ی یک سایت که نه، برای اداره ی هیچی نیست
همه ی سایتای دنیا نگاه خودشون رو دارن و نظرات باید توسط یه سیستمی تایید بشه و اینجا متاسفانه هرکی هرچی دلش میخواد میگه
ضیافتیه برای خودش
غذاها رو می خوریم
سفره رو می خوریم
صاحب سفره رو می خوریم
و بعد میگیم شور بود


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۳۳)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
خخخخخخخخخ عالیه برنابعو. از بس فشار کشیدم اول برنابعو رو بارتومعو خوندم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۱۷)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Gpi93 نوشته:

اولا اینکه شکست رئال اونم تو خونش اونم دو بار پشت سر هم اتفاقیه که رئالیا حاضرن بمیرن ولی اتفاق نیفته ولی ٱفتاد!

ثانیا این الکلاسیکو نسبت به قبلی از نظر کیفی خیلی بهتر بود . خصوصا بارسا که چند درجه با کیفیت تر از بازی قبلی بود و اگه سوارز و دمبله انقدر راحت موقعیت های حتمی رو از دست نمیدادن نتیجه پنج صفر بود نه یک صفر. این بازی در کل چه از نظر حمله و چه از نظر دفاع بهتر از بازی قبلی بودیم.

ثالثا. چقدر خوبه این برنابئو!

واقعا گفتی خوبه یا طعنه زدی؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۱۷)
 
Shahik
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Goh_verde نوشته:

رفقا
بردن رئال همیشه لذت بخشه
حتی من اعتقاد دارم درباره ی این بازی به خصوص هرچقدر بدتر باشیم و ببریم، بیشتر رئالیا رو می چزونیم و کیفش بیشتره
اما
اما
رفقا بارسا فقط یه تیم فوتبال نیست
بارسا فقط یه طرف یه رقابتی که توش برد و باخت مهمه، نیست
بارسا یه فلسفه ست
یه زندگیه
یه ایده ست
و شما
همه ی شمایی که برای بردا و نتیجه گرفتناش اومدین طرفدارش شدین
دقیقا ضد ایده ی این جریانی که اسمش بارسا هست، هستین
به نظر من یکی از بهترین بازیای بارسا همون بازی مقابل چلسی تو چمپونزلیگ بود که باختیم و حذف شدیم
بازی ای که بالای هشتاد درصد توپ دست بارسا بود، دروگبا دفاع چپ بازی میکرد، و حدود بیست تا موقعیت گل واقعا خطرناک داشتیم....اما باختیم و بعد از حذف مون تمام هوادارا تو نیوکمپ ایستاده تیم رو تشویق کردن
بهرحال هیچ ایرادی نداره اگه من یه جفت کفش رو برای زیبایی ش دوست داشته باشم و شما همون کفش رو برای اینکه فقط پنجه ی پاتونو اذیت نمیکنه انتخاب کرده باشین
همه ی ما هوادار این تیم هستیم
ولی باور کنید بارسا فقط به این دلیل برد که رئال خیلی تیم بدتر و بی برنامه تری هست و ما تو چمپیونز لیگ دوباره به یه تیمی در قواره ی همون رم خواهیم باخت
امیدوارم با شانس سه گانه ام ببریم
چون حداقل لیاقت مسی یه توپ طلای دیگه و یه قهرمانی چمپونز لیگ به عنوان کاپیتان، هست
ولی این تیم خیلی بده
واقعا خیلی بده
.
حالا این وسط یه عده ام هستن که واقعا والورده فن هستن و براش استیکر قلب گذاشتن
اینا که دیگه معلوم الحالن و احتمالا سواد و شعورشون در حدیه که ممکنه برای اینکه پاشون خیلی راحت تر باشه به جای کفش برای مجلس دومادی شونم دمپایی بپوشن
جالبه که بدونید این تفکر صرفا برد
و برد به هر شکل و قیمتی دقیقا ضد ایده ی تفکریه که بارسلونا بر پایه ی اون شکل گرفته
و خیلی از کسانی که اینجا نظر گذاشتن واقعا رئالی های بالقوه ای هستن، که با دو سال بدون جام برای بارسا، تیم شونم عوض میکنن
هرچند هیچ ننگی نیست تو تعویض تیم
من خودم اگه دو سال دیگه بارسا بخواد رئالی بازی کنه میرم طرفدار دورتموند یا آژاکس میشم مثلا
چون به رنگ لباس و پرچم و بازیکن و مربی ش تعصب ندارم
هوادار فلسفه و تاریخشم
بهرحال این چیز واضحیه
مثلا میلان یک دهه قبل شاید سه چهار برابر میلان فعلی طرفدار داشت و در واقع شصت هفتاد درصد طرفداراش، طرفدار بازیکنا و جام هاش تو یه مقطع خاص بودن، و الان از هیشکدوم خبری نیست
فکر میکنم شصت هفتاد درصد هوادار فعلی بارسا ام، طرفدارای نتیجه هستن
مثلا تو خونه و مدرسه همکلاسیاشون و اقوام شون رئالین و اینا می خوان یه چیزی تو زندگی داشته باشن که بتونن درباره ش با یکی کل کل کنن و ترجیحا اکثر مواقع طرف برنده ی اون کلکل باشن، اینطوری میشه که والورده ام استیکر قلب و بوس میگیره

خسته نباشی تایپیست!!!!


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۱۶)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Gpi93 نوشته:

اولا اینکه شکست رئال اونم تو خونش اونم دو بار پشت سر هم اتفاقیه که رئالیا حاضرن بمیرن ولی اتفاق نیفته ولی ٱفتاد!

ثانیا این الکلاسیکو نسبت به قبلی از نظر کیفی خیلی بهتر بود . خصوصا بارسا که چند درجه با کیفیت تر از بازی قبلی بود و اگه سوارز و دمبله انقدر راحت موقعیت های حتمی رو از دست نمیدادن نتیجه پنج صفر بود نه یک صفر. این بازی در کل چه از نظر حمله و چه از نظر دفاع بهتر از بازی قبلی بودیم.

ثالثا. چقدر خوبه این برنابئو!

احسنت دوست عزیز. اینهمه از بدی والورده گفتیم بعد از این هم فرصت زیاده واسه نقدش. حداقل الانو بخاطر تحقیر تاریخی مالدیوی ها جشن بگیریم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۱:۳۶)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اقا من تو سایتای دیگه دیدم میگن دمبله عالی بود ولی این همه موقعیت خراب کرد که میگین الان خوب بود یا بد؟؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۱:۱۱)
 
Gpi93
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اولا اینکه شکست رئال اونم تو خونش اونم دو بار پشت سر هم اتفاقیه که رئالیا حاضرن بمیرن ولی اتفاق نیفته ولی ٱفتاد!

ثانیا این الکلاسیکو نسبت به قبلی از نظر کیفی خیلی بهتر بود . خصوصا بارسا که چند درجه با کیفیت تر از بازی قبلی بود و اگه سوارز و دمبله انقدر راحت موقعیت های حتمی رو از دست نمیدادن نتیجه پنج صفر بود نه یک صفر. این بازی در کل چه از نظر حمله و چه از نظر دفاع بهتر از بازی قبلی بودیم.

ثالثا. چقدر خوبه این برنابئو!


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲۰:۵۱)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

اولا که نمی تونی چون کار تو نیست! هر وقت تونستی بیا تو اون سطح صحبت کن.

بعدم قصه تعریف نکن. آستین بالا بزن یه چیزی بنویس. ما اینجا هیچ فضای بسته ای نداریم. کسی فکر می کنه بلده گزارش بنویسه، بسم الله.

اما این رو بدون که هرچیم بنویسی یه سری هستن که خوششون نمیاد. هیچ چیزی هیچ وقت نمی تونه همه رو راضی کنه.

درسته قطعا هرچیزی بنویسم بازم عده ای با نظر من مخالفن ولی وظیفه خودم میبینم که به انتقادات و پیشنهادات هم توجه کنم و موردی که صد بار ازم ایراد گرفته شد رو لحاظ میکنم. چون عقل چند نفر بهتر از یه نفره.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۹:۲۳)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
بعضی از دوستان تو کامنتاشون انگار خواستن کتاب تالیف کنن. باور بفرمایید بیشتر حرف زدن نشانه درست تر بودن حرف نیست! طوری بنویسد که به جز خودتون کس دیگه ای هم بخونتش!
در ضمن طوری بحث میشه که انگار یه سری بدیهیات رو فقط خودتون بهش واقفید. در اینکه والورده بدرد بارسا و مکتبش نمیخوره شکی نیست. مشکلی هم که ما با تعصب و غرض ورزی در این سایت داریم فقط مختص این دو سال نیست. علت اینکه تو این سالها هیچوقت رغبت نکردم تو این سایت ثبت نام کنم همین جو زورگویانه حاکم بود که هر نظر مخالفی رو به نفهمی محکوم میکرد. امروز که کامنتهای مخالف رو خوندم و در جواب دیدم که اقلیت محسوب شدن، فقط اومدم بگم که اقلیت نیستن بلکه همیشه اونی که میخواد نظرشو تحمیل کنه دیگران رو در اقلیت میبینه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۹:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

آها پس یعنی منم اگه یه سایت بزنم و 20 سال اداره ش کنم، میتونم نظرم رو به جمع تعمیم بدم و بگم هرکی مخالفه، اقلیت نفهم و فاقد درک و جزو جماعت موهومه؟ اینه منطقتون؟
در مورد اینکه میفرمایی چطور گزارشی مینوشتم: بدون حب و بغض (و تنفری که از والورده دارم) به سوار بودن بارسا به بازی خصوصا در نمیه اول، خلق موقعیت های متعدد که با بی دقتی بازیکنان هدر رفت و اینکه رئال به نسبت به بازی قبل هیچ حرفی برای گفتن نداشت (مگر در انتهای بازی) اشاره میکردم. در خلال اینها به هایلایت لحظات و موقعیت های حساس تر میپرداختم و به علاوه گزارشی از ترکیب و سیستم بازی دو تیم به همراه تحلیلی که از نقاط قوت و ضعف و اشتباهات طرفین دیدم ارائه میکردم.
مهمتر از همه به مغلوب کردن رئال پس از 9 دهه در میزان برد در الکلاسیکوها به این سادگی نمیگذشتم و قطعا خیلی بیشتر روش مانور میدادم.

اولا که نمی تونی چون کار تو نیست! هر وقت تونستی بیا تو اون سطح صحبت کن.

بعدم قصه تعریف نکن. آستین بالا بزن یه چیزی بنویس. ما اینجا هیچ فضای بسته ای نداریم. کسی فکر می کنه بلده گزارش بنویسه، بسم الله.

اما این رو بدون که هرچیم بنویسی یه سری هستن که خوششون نمیاد. هیچ چیزی هیچ وقت نمی تونه همه رو راضی کنه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۹:۱۴)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

چون من ۱۴ ساله که دارم اینجا رو اداره می کنم و تو یه روزه از راه رسیدی در جایگاهی نیستی که به من بگی چی کار کنم.

اینم بدون که هر آدمی خودش برچسب به خودش می زنه. خیلی جو چگوارا نگیر!

در ضمن جای این ژست اپوزوسیون بیا یه گزارش بازی برای بازی دیشب بنویس ببینم چی می نویسی.

آها پس یعنی منم اگه یه سایت بزنم و 20 سال اداره ش کنم، میتونم نظرم رو به جمع تعمیم بدم و بگم هرکی مخالفه، اقلیت نفهم و فاقد درک و جزو جماعت موهومه؟ اینه منطقتون؟
در مورد اینکه میفرمایی چطور گزارشی مینوشتم: بدون حب و بغض (و تنفری که از والورده دارم) به سوار بودن بارسا به بازی خصوصا در نمیه اول، خلق موقعیت های متعدد که با بی دقتی بازیکنان هدر رفت و اینکه رئال به نسبت به بازی قبل هیچ حرفی برای گفتن نداشت (مگر در انتهای بازی) اشاره میکردم. در خلال اینها به هایلایت لحظات و موقعیت های حساس تر میپرداختم و به علاوه گزارشی از ترکیب و سیستم بازی دو تیم به همراه تحلیلی که از نقاط قوت و ضعف و اشتباهات طرفین دیدم ارائه میکردم.
مهمتر از همه از مغلوب کردن رئال پس از 9 دهه در میزان برد در الکلاسیکوها به این سادگی نمیگذشتم و قطعا خیلی بیشتر روش مانور میدادم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۸:۵۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
تو بگو با کیان زیستی تا بگم کیستی ... ببین کی طرفدار بارساس :
مشاهده لینک


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۸:۲۹)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بار...
نقل قول
منتظر بشیم اون روزیکه ژاوی بشه مربی تیم و نسل جدیدی بیادکه بازی هاشون هم تراوت داشته باشه

بزرگوار اصلا هوش تاکتیکی و شناختی که از تیما داره از پیش بینی جام ملت هاش معلومه ❤️


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۸:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
d1358 نوشته:

سلام،نمیدونم به لحاظ سن و سال چقدر باهاتون فاصله سنی دارم ولی چیزی که میدونم اینه که منم مثل شما از بردها و بازیای قشنگ بارسا شاد شدم و از باختاش و بازیای بدش ناراحت،البته منصفانه بخوایم نگا به قضیه کنیم دوستانی که درمورد نحوه گزارش بازی ابراز ناراحتی میکنن شاید حق دارن و شایدم آقای ایمنی دوست داشتنی هم حق داره از نحوه بازی تیم ابراز ناراحتی کنن ولی هرچند بازی تیم مون واقعا زشته و تماشاچی پسند نیست و صدالبته سیستم تاکتیکی مربی تاثیرگزاره ولی بی انصافیه که فراموش کنیم سن بازیکنامون نسبت به اون دوران بالاتر رفته و دیگه نمیشه اون‌انتظار ۱۰سال پیش رو ازشون داشت بازیکنامون نسبت به اون سال های باشکوه(بقول دوستمون تاچند هفته بعد از بازی ها از نکات بازی آلاف اولوف میکردیم) مسن تر شدن ، نه مسی اون مسی ۲۰یا۲۵ساله ست نه بوسکتس نه پیکه و نه خیلی از بازیکنای دیگمون،مضاف براین رفتن ۲تا هافبک تکرار نشدنی(ژاوی و اینیستا)از بارسا که خداییش تاکتیک ناب و لذت بخش بارسا رو این دوتا مهندسی میکردن کم تاثی نداشته،قبول کنید ما اون سالها به جای بوسکی کند الان ۱بازیکن جوون و خوش فکر داشتیم،به جای راکیتیچ ۱ژاوی داشتیم که برای کل بازی از دقیقه ۱تا۹۰ برنامه داشت،اینیستایی بازی میکرد که گرفتن توپ ازش مثل گرفتن غذا از دهن شیر بود یاد اون سانتر و پاس های طلایی که نمیتونم باور کنم بازم تکرار نمیشه بخیر،پس درنتیجه اول از آقای ایمنی تقاضا میکنم به احترام هوادارایی که تعدادشون هم کم نیست گزارشای بیطرف بنویسن و اینم بدونیم که انریکه و پپ تموم شدن همونطور که ژاوی و اینیستا تموم شدن و همونطور که نمیشه راکیتیچ رو با ژاوی و اینیستا مقایسه کرد پس نمیشه والورده رو هم با اونا مقایسه کرد ما باید قبول کنیم که کماکان منتظر دوره جدیدی باشیم منتظر بشیم اون روزیکه ژاوی بشه مربی تیم و نسل جدیدی بیادکه بازی هاشون هم تراوت داشته باشه این نسل طلایی تموم شده و داره نفس های آخرش رو میکشه پپ هم بیاد مربی بشه یا انریکه هم برگرده ازین تیم بیشتر ازین درنمیاد چراکه بغیر آرتور که شاید ۲۰درصد ژاوی شده هافبک خلاقی نداریم که به بازی نفس و جون بده پس خیلی به مربی خورده نگیریم بضاعت هافبکی ما همینه افت مسی هم دقیقا بخاطر نبود اون دوتاست،هراز چندباری هم که مسی بازی برامون درمیاره بخاطر نبوغشه،درنتیجه تحمل کنیم تا نسل بعدی وارد تیم بشن،اینم بگم که فوتبال حافظه نداره و اونیکه میمونه نتیجست همون عاملی که میگه رئال ۳تا قهرمانی پیاپی چمپیونز داره وگرنه مسائل دیگه قرار نیست تو ذهن ها بمونن اصولا همونطورکه آفساید یا خطای راموس تو چمپیونز و بازی با اتلتیکو یا پنالتی دقیقه ۹۳ جلوی یووه برا کسی بولد نشده و اونیکه مونده همین نتیجه بوده،از همین بردهای پشت سرهم تو سانتیاگو لذت ببریم ازاینکه بعد ۹دهه ازشون جلو افتادیم

اینکه این تیم اون تیم پر مهره زمان پپ نیست قبول. اما این تیم هم کم مهره نداره. مشکل وضع بد این تیم کاملا مربیه. یه مربی بلد و کاریزماتیک بالای سر این تیم باشه می تونه از این استعدادهای افول کرده ای که داریم نهایت بهره رو بگیره.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۵۷)
 
Goh_verde
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

من نمیدونم چرا مطلبی با این وضوح مورد بحث و جدله ... وقتی همه به تاثیرات مخرب کسی ک سطح فکریش هم به تفکرات مربیای پایه ی بارسا نمیرسه اذعان دارند دیگ نباید توقع لذت و یا رضایت داشت ... قطعا طرفدار حقیقت و ماهیتی ک بارسا رو بارسا کرد نمیتونه راضی باشه و حتی آروم بشینه... تا وقتی وضع اینجور باشه این "عادت کردنه" ک اشتباهه ن مخالفت کردن... تمام حرکتهای عالم به خاطر همین تفکر ایجاد شده و هر جامعه ای ک زیر یوغ مونده همون "عادت کردن" معروف رو انتخاب کرده... ضمنا اینکه ما طرفداریم و وظیفه مون طرفداری در هر شرایطه رو کجا بنیان گذاری کردن ؟؟ کدوم عقل میگه چشم و گوش بسته تبعیت کن؟؟؟ نه عقل اینو میگه نه خدا و پیغمبر ص....اینی ک بعضی دوستان توقع دارند، تعصبه ... ک تعصب کاملا غیر عقلاییه... ما طرفداران فلسفه ی باشگاهیم ک خودش ی جریان فرهنگی ورزشیه ...نه چن تا هوادار متعصب بدون هیچ دلیل و منطقی ... اینجا ایرانه... آرژانتین نیس ک... این تیم همشهریمون نیس ک عرق داشته باشیم ... ما مدعی طرفداری از جنس تفکر بارساییزم هستیم... جنسی ک فرا تر از یک باشگاهه... دل عاشق وقتی نقصی رو ببینه اگ جدا از احساساتش عقل رو هم درگیر کنه اونوقته ک پا میشه ... بیخیال نیست ... مثه تربیت بچه ک از خودش عزیزتره ...مادر بچه اش رو میزنه ظاهرش کتکه ولی باطنش عشق ب صلاح فرزند ... مثه جراحی که ظارش تیغ و خونه و باطنش شفا و سلامت... اتفاقا اگ مدیر این انتقاد و ناراحتی عمیقی ک ابراز میکنه از روی همون دلسوزی و عشق باشه تا دلیلی براش وجود داره نباید خاموش بشه... دلیل هم ک همچنان موجود تر از خود باشگاه ... علاقه ی شخصی ایشون به لوچو، ی بحثه... ک اگ به اون استناد بشه اشتباس... ولی بحث فنیه ... اینکه زمان لوچو هم ضد حمله داشتیم هم فضای ترکیبی هم ارسال بلند و هم پرسینگ متناسب با تیم مقابل ... حتی اگ بر فرض اغراقی هم دیده بشه ، میشه ب پاس این همه سال زحمات ایشون چشم پوشی بشه... ب هر حال هر شخصی علائقی داره ...ک البته در مورد لوچو نمیشه این رو اغراق دونست...
مطلب بعد اینکه سایت طرفداری و عشق میتونه منتقد و کارشناسی عمل کنه ... نظر کاملا بی جهت رو میتونید توو سایتهای خبری پیدا کنید...
ودر آخر ...خودم و دوستان هرکدوم مدعی عشق و علاقه ایم پاشیم و حرکتی برای تیم بزنیم ...ایشون 13 ساله اینو ثابت کرده ... عشق ب عمله وگرنه ادعا سهل و مدعی فراوون ...

بی خیال آقا
بیشتر این دوستان زمانی طرفدار سینه چاک تاتا مارتینو هم بودن
چون واقعا اون اوایل خوب نتیجه می گرفت و حتی رئال رو رفت و برگشت برد
منتهی چه بردنی
با بکش زیرش به سبک قلعه نویی
کل بارسا شده بود بکش زیرش
البته این خودش یه تاکتیکه
چیزی که درباره ی والورده وجود داره اینه که دریغ از یه تاکتیک
گاهی حتی ساده ترین مسائل رو بی دلیل تغییر میده
و گاهی بی دلیل لجبازه
مثلا اصرارش به بازی دادن به دوجین بازیکن که حتی الان تو تیم نیستن به جای مالکوم
یا پست غیر تخصصی کوتینیو و دمبله
و جابه جائی دفاع چپ و راست تو زمین که به عمرم ندیدم
بذار اینا ام حال کنن و خوش باشن
.
در آخر خطاب به اونایی که میگن این سایت جانبدارانه ست
اولا که تقریبا این تنها سایتیه که واقعا داره مشکل تیم رو می بینه و بقیه کانالا و پیجا و سایتا تو باد چارتا برد خوابیدن
ثانیا اصلا گیرم حق با شما باشه
آقا منو بازه...چرا وقت تون رو حروم میکنید که این ما اقلیت نادون رو آگاه کنید، برید تو بقیه ی سایتا و پیجا و کانالا با اکثریت آگاه و هوشیار تون عیش این بردها رو تقسیم کنید
واقعا بذارید ما چارتا هوادار کج فهم تو باتلاق حماقت مون فرو بریم
مسئله خیلی ساده ست
این بارسای ما نیست
مث اینه که بچه ی آدم پولدار بشه
اما نه از راهی که تو دوس داری
مثلا بره بانک بزنه و پولدار بشه
جگر گوشه ته
ولی تو براش نگرانی
هر یه قرونی که به ثروتش اضافه بشه تازه بیشتر نگران میشی و بیشتر از برگشتش ناامید میشی
دقیقا وضعیت فعلی اینه
هر بازی که می گذره بدتر و بدتر و بی برنامه تر می شیم و از همه بدتر اینکه بازی به بازی داریم از اون چیزی که یه زمانی به اسم بارسا می شناختیمش دورتر میشیم
ما تو بازی دیروز اصن بارسا رو ندیدیم
میشه گفت یه اتلتیکو شلخته با تجمع اتوبوسی از بازیکنا دیدیم که تو ضد حملاتم هیچ برنامه ای نداشت
کاملا شلخته و بی برنامه
اونی ام که میگه هواداری یعنی حمایت کور کورانه در هر حالتی، دقیقا اولین کسیه که با حذف از سی ال میاد فحش ناموس میده به والورده
نمونه ش...کم نیستن کسائی که همین الان میگن مسی محو بود. تقصیر مسیه که فوق العاده نبودیم....پس چی شد اون حمایت
اینا همون هوادارای حامی همه جانبه ان که تو شادی بالای ابرا ان و تو غم زیر هزار خروار خاک
این وسط مائیم که از باختا ناراحتیم، از بردا ناراحتیم
هر بازی که میگذره بیشتر با فرزند مون احساس غریبگی می کنیم
هر بازی بیشتر از دستش می دیم


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

سوالم اینه که چرا همین کار رو خود شما نباید انجام بدین؟
ضمنا تبریک میگم. جماعت موهوم هم به لیست برچسپ هاتون اضافه شد. باید یه دیکشنری از این القابی که نثار مخالفینتون میکنین تهیه بشه.

چون من ۱۴ ساله که دارم اینجا رو اداره می کنم و تو یه روزه از راه رسیدی در جایگاهی نیستی که به من بگی چی کار کنم.

اینم بدون که هر آدمی خودش برچسب به خودش می زنه. خیلی جو چگوارا نگیر!

در ضمن جای این ژست اپوزوسیون بیا یه گزارش بازی برای بازی دیشب بنویس ببینم چی می نویسی.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۵۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
ایشالا مربی عوض میشه فردی لایق میاد ... اون وقت میبینیم ک هیچ مشکلی نیست مثه قدیم ...
منتظرتیم مهندس


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۴۷)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بار...
نقل قول
سلام،نمیدونم به لحاظ سن و سال چقدر باهاتون فاصله سنی دارم ولی چیزی که میدونم اینه که منم مثل شما از بردها و بازیای قشنگ بارسا شاد شدم و از باختاش و بازیای بدش ناراحت،البته منصفانه بخوایم نگا به قضیه کنیم دوستانی که درمورد نحوه گزارش بازی ابراز ناراحتی میکنن شاید حق دارن و شایدم آقای ایمنی دوست داشتنی هم حق داره از نحوه بازی تیم ابراز ناراحتی کنن ولی هرچند بازی تیم مون واقعا زشته و تماشاچی پسند نیست و صدالبته سیستم تاکتیکی مربی تاثیرگزاره ولی بی انصافیه که فراموش کنیم سن بازیکنامون نسبت به اون دوران بالاتر رفته و دیگه نمیشه اون‌انتظار ۱۰سال پیش رو ازشون داشت بازیکنامون نسبت به اون سال های باشکوه(بقول دوستمون تاچند هفته بعد از بازی ها از نکات بازی آلاف اولوف میکردیم) مسن تر شدن ، نه مسی اون مسی ۲۰یا۲۵ساله ست نه بوسکتس نه پیکه و نه خیلی از بازیکنای دیگمون،مضاف براین رفتن ۲تا هافبک تکرار نشدنی(ژاوی و اینیستا)از بارسا که خداییش تاکتیک ناب و لذت بخش بارسا رو این دوتا مهندسی میکردن کم تاثی نداشته،قبول کنید ما اون سالها به جای بوسکی کند الان ۱بازیکن جوون و خوش فکر داشتیم،به جای راکیتیچ ۱ژاوی داشتیم که برای کل بازی از دقیقه ۱تا۹۰ برنامه داشت،اینیستایی بازی میکرد که گرفتن توپ ازش مثل گرفتن غذا از دهن شیر بود یاد اون سانتر و پاس های طلایی که نمیتونم باور کنم بازم تکرار نمیشه بخیر،پس درنتیجه اول از آقای ایمنی تقاضا میکنم به احترام هوادارایی که تعدادشون هم کم نیست گزارشای بیطرف بنویسن و اینم بدونیم که انریکه و پپ تموم شدن همونطور که ژاوی و اینیستا تموم شدن و همونطور که نمیشه راکیتیچ رو با ژاوی و اینیستا مقایسه کرد پس نمیشه والورده رو هم با اونا مقایسه کرد ما باید قبول کنیم که کماکان منتظر دوره جدیدی باشیم منتظر بشیم اون روزیکه ژاوی بشه مربی تیم و نسل جدیدی بیادکه بازی هاشون هم تراوت داشته باشه این نسل طلایی تموم شده و داره نفس های آخرش رو میکشه پپ هم بیاد مربی بشه یا انریکه هم برگرده ازین تیم بیشتر ازین درنمیاد چراکه بغیر آرتور که شاید ۲۰درصد ژاوی شده هافبک خلاقی نداریم که به بازی نفس و جون بده پس خیلی به مربی خورده نگیریم بضاعت هافبکی ما همینه افت مسی هم دقیقا بخاطر نبود اون دوتاست،هراز چندباری هم که مسی بازی برامون درمیاره بخاطر نبوغشه،درنتیجه تحمل کنیم تا نسل بعدی وارد تیم بشن،اینم بگم که فوتبال حافظه نداره و اونیکه میمونه نتیجست همون عاملی که میگه رئال ۳تا قهرمانی پیاپی چمپیونز داره وگرنه مسائل دیگه قرار نیست تو ذهن ها بمونن اصولا همونطورکه آفساید یا خطای راموس تو چمپیونز و بازی با اتلتیکو یا پنالتی دقیقه ۹۳ جلوی یووه برا کسی بولد نشده و اونیکه مونده همین نتیجه بوده،از همین بردهای پشت سرهم تو سانتیاگو لذت ببریم ازاینکه بعد ۹دهه ازشون جلو افتادیم




یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۳۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
آخه انصافا چطوری میشه از دفاع 11 نفره تیمی ک قدیما 11 نفر مهاجم داشت دفاع کرد؟ ...چون ریال رو بردیم ؟ همین؟!!! ...چون بردیم ...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۳۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اگر بعضی مواقع برخورد تندی میشه هم در جواب لجاجت و سماجت بعضیاس ... وگرنه بارها و بارها دیدیم ک ایشون با دوستان مباحثه غیر جدل گونه داشتند... متناسب با سطح طرف مقابل ...
به هر حال فشار کار سایت و غم و غصه ی سرطانی ک عشقمون رو دچار کرده و بعضی نظراتی ک انصافا "یضحک به السکری" ایشون رو عصبی میکنه و بیش از پیش تندتر... ایشون نمیتونه جلوی این همه فساد و ظلم به عشقش آروم بشینه ...اتفاقا چون عاشق تره...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۲۸)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اقا من خوشحالم از رعال جلو می افتادیم ولی تاریخ بنویسه بارسا با مربیگری والورده از رعال جلو افتاد کمی بی انصافی کریدیم نسبت به پپ و لوچو


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۲۸)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

تازه نمیشه لذت برد. به لطف دوستان خراب شد.
ان تا جای دیگه در مورد مطالبی که گفتی صحبت شده و میشه در آینده هم صحبت کرد. اصن چرا جای دور بریم؟ تو دل همین گزارش هم میشد کل اشتباهات مربی و فردی و تیمی عنوان بشن. تو یه جمع هشت نفره داشتم بازی رو میدیدم و تا سوت آخر پلک نزدیم. اونوقت میگی بازی خواب آور بود؟
ضمنا آقا جان شما نگران اینید که اگه یه بازی بگیم به به، طاعون والورده کماکان ادامه پیدا کنه. خب اینجا بچه ها که از نبوغ والورده و تصمیمات تاکتیکیش حرف نزدن. همه موفقیتو بنویس پای بازیکنا ولی دیگه اینطوری به مردم ضدحال نزن.

من راحت خوابیدم. چون میدونستم بازی زیبایی بازی نمیکنه. حالا شما نخوابیدین. تاکتیک واولدره هم دفاع بکن بقیه کار ها رو خط حمله میکنه هست. رعال دیروز مالکیت بازی رو داشت. ورزش۱۱ نوشته.......... تازه تاکتیک والورده تعربف داره؟؟


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۲۵)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
من نمیدونم چرا مطلبی با این وضوح مورد بحث و جدله ... وقتی همه به تاثیرات مخرب کسی ک سطح فکریش هم به تفکرات مربیای پایه ی بارسا نمیرسه اذعان دارند دیگ نباید توقع لذت و یا رضایت داشت ... قطعا طرفدار حقیقت و ماهیتی ک بارسا رو بارسا کرد نمیتونه راضی باشه و حتی آروم بشینه... تا وقتی وضع اینجور باشه این "عادت کردنه" ک اشتباهه ن مخالفت کردن... تمام حرکتهای عالم به خاطر همین تفکر ایجاد شده و هر جامعه ای ک زیر یوغ مونده همون "عادت کردن" معروف رو انتخاب کرده...
ضمنا اینکه ما طرفداریم و وظیفه مون طرفداری در هر شرایطه رو کجا بنیان گذاری کردن ؟؟ کدوم عقل میگه چشم و گوش بسته تبعیت کن؟؟؟ نه عقل اینو میگه نه خدا و پیغمبر ص....اینی ک بعضی دوستان توقع دارند، تعصبه ... ک تعصب کاملا غیر عقلاییه... ما طرفداران فلسفه ی باشگاهیم ک خودش ی جریان فرهنگی ورزشیه ...نه چن تا هوادار متعصب بدون هیچ دلیل و منطقی ... اینجا ایرانه... آرژانتین نیس ک... این تیم همشهری مونم نیس ک عرق داشته باشیم ...
ما مدعی طرفداری از جنس تفکر بارساییزم هستیم... جنسی ک فرا تر از یک باشگاهه... دل عاشق وقتی نقصی رو ببینه اگ جدا از احساساتش عقل رو هم درگیر کنه اونوقته ک پا میشه ... بیخیال نیست ... مثه تربیت بچه ک از خودش عزیزتره ...مادر بچه اش رو میزنه ظاهرش کتکه ولی باطنش عشق ب صلاح فرزند ... مثه جراحی که ظاهرش تیغ و خونه و باطنش شفا و سلامت...
اتفاقا اگ مدیر این انتقاد و ناراحتی عمیقی ک ابراز میکنه از روی همون دلسوزی و عشق باشه تا دلیلی براش وجود داره نباید خاموش بشه... دلیل هم ک همچنان موجود تر از خود باشگاه ... علاقه ی شخصی ایشون به لوچو، ی بحثه... ک اگ به اون استناد بشه اشتباس... ولی بحث فنیه ... اینکه زمان لوچو هم ضد حمله داشتیم هم فضای ترکیبی هم ارسال بلند و هم پرسینگ متناسب با تیم مقابل ... حتی اگ بر فرض اغراقی هم دیده بشه ، میشه ب پاس این همه سال زحمات ایشون چشم پوشی بشه... ب هر حال هر شخصی علائقی داره ...ک البته در مورد لوچو نمیشه این رو اغراق دونست...
مطلب بعد اینکه سایت طرفداری و عشق میتونه منتقد و کارشناسی عمل کنه ... نظر کاملا بی جهت رو میتونید توو سایتهای خبری پیدا کنید...

و در آخر ...خودم و دوستان هرکدوم مدعی عشق و علاقه ایم پاشیم و حرکتی برای تیم بزنیم ...ایشون 13 ساله اینو ثابت کرده ... عشق ب عمله وگرنه ادعا سهل و مدعی فراوون ...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۱۶)
 
d1358
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
ببخشید متنم طولانی شد


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۵۲)
 
d1358
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
سلام،نمیدونم به لحاظ سن و سال چقدر باهاتون فاصله سنی دارم ولی چیزی که میدونم اینه که منم مثل شما از بردها و بازیای قشنگ بارسا شاد شدم و از باختاش و بازیای بدش ناراحت،البته منصفانه بخوایم نگا به قضیه کنیم دوستانی که درمورد نحوه گزارش بازی ابراز ناراحتی میکنن شاید حق دارن و شایدم آقای ایمنی دوست داشتنی هم حق داره از نحوه بازی تیم ابراز ناراحتی کنن ولی هرچند بازی تیم مون واقعا زشته و تماشاچی پسند نیست و صدالبته سیستم تاکتیکی مربی تاثیرگزاره ولی بی انصافیه که فراموش کنیم سن بازیکنامون نسبت به اون دوران بالاتر رفته و دیگه نمیشه اون‌انتظار ۱۰سال پیش رو ازشون داشت بازیکنامون نسبت به اون سال های باشکوه(بقول دوستمون تاچند هفته بعد از بازی ها از نکات بازی آلاف اولوف میکردیم) مسن تر شدن ، نه مسی اون مسی ۲۰یا۲۵ساله ست نه بوسکتس نه پیکه و نه خیلی از بازیکنای دیگمون،مضاف براین رفتن ۲تا هافبک تکرار نشدنی(ژاوی و اینیستا)از بارسا که خداییش تاکتیک ناب و لذت بخش بارسا رو این دوتا مهندسی میکردن کم تاثی نداشته،قبول کنید ما اون سالها به جای بوسکی کند الان ۱بازیکن جوون و خوش فکر داشتیم،به جای راکیتیچ ۱ژاوی داشتیم که برای کل بازی از دقیقه ۱تا۹۰ برنامه داشت،اینیستایی بازی میکرد که گرفتن توپ ازش مثل گرفتن غذا از دهن شیر بود یاد اون سانتر و پاس های طلایی که نمیتونم باور کنم بازم تکرار نمیشه بخیر،پس درنتیجه اول از آقای ایمنی تقاضا میکنم به احترام هوادارایی که تعدادشون هم کم نیست گزارشای بیطرف بنویسن و اینم بدونیم که انریکه و پپ تموم شدن همونطور که ژاوی و اینیستا تموم شدن و همونطور که نمیشه راکیتیچ رو با ژاوی و اینیستا مقایسه کرد پس نمیشه والورده رو هم با اونا مقایسه کرد ما باید قبول کنیم که کماکان منتظر دوره جدیدی باشیم منتظر بشیم اون روزیکه ژاوی بشه مربی تیم و نسل جدیدی بیادکه بازی هاشون هم تراوت داشته باشه این نسل طلایی تموم شده و داره نفس های آخرش رو میکشه پپ هم بیاد مربی بشه یا انریکه هم برگرده ازین تیم بیشتر ازین درنمیاد چراکه بغیر آرتور که شاید ۲۰درصد ژاوی شده هافبک خلاقی نداریم که به بازی نفس و جون بده پس خیلی به مربی خورده نگیریم بضاعت هافبکی ما همینه افت مسی هم دقیقا بخاطر نبود اون دوتاست،هراز چندباری هم که مسی بازی برامون درمیاره بخاطر نبوغشه،درنتیجه تحمل کنیم تا نسل بعدی وارد تیم بشن،اینم بگم که فوتبال حافظه نداره و اونیکه میمونه نتیجست همون عاملی که میگه رئال ۳تا قهرمانی پیاپی چمپیونز داره وگرنه مسائل دیگه قرار نیست تو ذهن ها بمونن اصولا همونطورکه آفساید یا خطای راموس تو چمپیونز و بازی با اتلتیکو یا پنالتی دقیقه ۹۳ جلوی یووه برا کسی بولد نشده و اونیکه مونده همین نتیجه بوده،از همین بردهای پشت سرهم تو سانتیاگو لذت ببریم ازاینکه بعد ۹دهه ازشون جلو افتادیم


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۵۰)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
bardiabarca82 نوشته:

برادر زهر نمیکنیم شما از پیروزیت لذت ببر. ما دارمی از سبک بازی ( تاکید بیشتر) بارسا حرف میزنیم. که بازی خواب اوره و این اقای ارنستو بعد از یه سال نتونسته بفههمه پست کوتینیو وینگر چپ نیست. پست دمبله وینگر چپ نیست( دورتموند وینگر راست بود). خدا میدونه والورده کی تموم میشه............

تازه نمیشه لذت برد. به لطف دوستان خراب شد.
ان تا جای دیگه در مورد مطالبی که گفتی صحبت شده و میشه در آینده هم صحبت کرد. اصن چرا جای دور بریم؟ تو دل همین گزارش هم میشد کل اشتباهات مربی و فردی و تیمی عنوان بشن. تو یه جمع هشت نفره داشتم بازی رو میدیدم و تا سوت آخر پلک نزدیم. اونوقت میگی بازی خواب آور بود؟
ضمنا آقا جان شما نگران اینید که اگه یه بازی بگیم به به، طاعون والورده کماکان ادامه پیدا کنه. خب اینجا بچه ها که از نبوغ والورده و تصمیمات تاکتیکیش حرف نزدن. همه موفقیتو بنویس پای بازیکنا ولی دیگه اینطوری به مردم ضدحال نزن.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۱۸)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
مگه کوتینیو یه بازیکن ۱۹ ساله هستش که داره بازی هام مهم فصل رو از دست میده و در برابر تیم های ضعیف تر( از لحاظ کلامی الان تیم های محلی هم برای بارسا مشکل ساز بشند) بازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۰۶)
 
bardiabarca82
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
برادر زهر نمیکنیم شما از پیروزیت لذت ببر. ما دارمی از سبک بازی ( تاکید بیشتر) بارسا حرف میزنیم. که بازی خواب اوره و این اقای ارنستو بعد از یه سال نتونسته بفههمه پست کوتینیو وینگر چپ نیست. پست دمبله وینگر چپ نیست( دورتموند وینگر راست بود). خدا میدونه والورده کی تموم میشه............


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۰۴)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
کامنتا رو ببینید. بعد از دو تحقیر پیاپی مادریدی ها تو خونه خودشون ظرف 3 روز، اینه وضع هوادارا. همه دارن میزنن تو سر و کله ی هم!
منشا این تفرقه و آشوب و کینه ورزی ها چیه به نظر شما؟
واقعا هنر میخواست که کسی بتونه این برد تاریخی رو اینطوری به کام همه زهرمار کنه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۵۳)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوست عزیز خیلی خودتو جدی نگیر و نماینده عده ای ندون. نظر خودتو بده و نظر خودت رو بسط به جماعت موهوم نده.

سوالم اینه که چرا همین کار رو خود شما نباید انجام بدین؟
ضمنا تبریک میگم. جماعت موهوم هم به لیست برچسپ هاتون اضافه شد. باید یه دیکشنری از این القابی که نثار مخالفینتون میکنین تهیه بشه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۴۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Blades.of.Chaos نوشته:

دوستان فقط ببینید عمق فاجعه کجاست که حتی مایی که از والورده متنفریم و میخوایم سر به تنش نباشه هم خونمون از شدت این تعصباتی که در گزارشات سایت موج میزنه به جوش اومده!

دوست عزیز خیلی خودتو جدی نگیر و نماینده عده ای ندون. نظر خودتو بده و نظر خودت رو بسط به جماعت موهوم نده.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۳۴)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
دوستان فقط ببینید عمق فاجعه کجاست که حتی مایی که از والورده متنفریم و میخوایم سر به تنش نباشه هم خونمون از شدت این تعصباتی که در گزارشات سایت موج میزنه به جوش اومده!

بحث فقط والورده نیست. این قصه سر دراز دارد! کسایی که خیلی وقته به این سایت سر میزنن خوب میدونن که ما از کی داریم زجر میکشیم.
و متاسفم از اینکه اولین کانون هوداری بارسلونا در ایران بخاطر همین تعصبات بی پایان متروک ترین اونها هم هست!


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۲۹)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوستان هر چقدرم سرتون رو زیر برف بکنید، نمی تونید واقعیت رو تغییر بدید. میگید چرا هر بازی داریم از کیفیت بد بازی میگیم؟ چون هر بازی داریم کیفیت بدی رو تو زمین تماشا می کنیم. به همین سادگی! با هوچیگری و جوسازی هم چیزی رو نمیشه تغییر داد.

بازم برچسپ زدن به نظر مخالف؟ هوچیگری! جوسازی! اقلیت نفهم! فاقد درک و....
خب هرکسی میتونه این القاب رو به افرادی که باهاش مخالفن اعطا کنه. کاری نداره!
الان منم میتونم بگم شما سرتون رو زیر برف کردی، جزو اقلیتی، مدام جوسازی میکنی، تعصبات بی جا داری و....


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۲۳)
 
Goh_verde
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
رفقا
بردن رئال همیشه لذت بخشه
حتی من اعتقاد دارم درباره ی این بازی به خصوص هرچقدر بدتر باشیم و ببریم، بیشتر رئالیا رو می چزونیم و کیفش بیشتره
اما
اما
رفقا بارسا فقط یه تیم فوتبال نیست
بارسا فقط یه طرف یه رقابتی که توش برد و باخت مهمه، نیست
بارسا یه فلسفه ست
یه زندگیه
یه ایده ست
و شما
همه ی شمایی که برای بردا و نتیجه گرفتناش اومدین طرفدارش شدین
دقیقا ضد ایده ی این جریانی که اسمش بارسا هست، هستین
به نظر من یکی از بهترین بازیای بارسا همون بازی مقابل چلسی تو چمپونزلیگ بود که باختیم و حذف شدیم
بازی ای که بالای هشتاد درصد توپ دست بارسا بود، دروگبا دفاع چپ بازی میکرد، و حدود بیست تا موقعیت گل واقعا خطرناک داشتیم....اما باختیم و بعد از حذف مون تمام هوادارا تو نیوکمپ ایستاده تیم رو تشویق کردن
بهرحال هیچ ایرادی نداره اگه من یه جفت کفش رو برای زیبایی ش دوست داشته باشم و شما همون کفش رو برای اینکه فقط پنجه ی پاتونو اذیت نمیکنه انتخاب کرده باشین
همه ی ما هوادار این تیم هستیم
ولی باور کنید بارسا فقط به این دلیل برد که رئال خیلی تیم بدتر و بی برنامه تری هست و ما تو چمپیونز لیگ دوباره به یه تیمی در قواره ی همون رم خواهیم باخت
امیدوارم با شانس سه گانه ام ببریم
چون حداقل لیاقت مسی یه توپ طلای دیگه و یه قهرمانی چمپونز لیگ به عنوان کاپیتان، هست
ولی این تیم خیلی بده
واقعا خیلی بده
.
حالا این وسط یه عده ام هستن که واقعا والورده فن هستن و براش استیکر قلب گذاشتن
اینا که دیگه معلوم الحالن و احتمالا سواد و شعورشون در حدیه که ممکنه برای اینکه پاشون خیلی راحت تر باشه به جای کفش برای مجلس دومادی شونم دمپایی بپوشن
جالبه که بدونید این تفکر صرفا برد
و برد به هر شکل و قیمتی دقیقا ضد ایده ی تفکریه که بارسلونا بر پایه ی اون شکل گرفته
و خیلی از کسانی که اینجا نظر گذاشتن واقعا رئالی های بالقوه ای هستن، که با دو سال بدون جام برای بارسا، تیم شونم عوض میکنن
هرچند هیچ ننگی نیست تو تعویض تیم
من خودم اگه دو سال دیگه بارسا بخواد رئالی بازی کنه میرم طرفدار دورتموند یا آژاکس میشم مثلا
چون به رنگ لباس و پرچم و بازیکن و مربی ش تعصب ندارم
هوادار فلسفه و تاریخشم
بهرحال این چیز واضحیه
مثلا میلان یک دهه قبل شاید سه چهار برابر میلان فعلی طرفدار داشت و در واقع شصت هفتاد درصد طرفداراش، طرفدار بازیکنا و جام هاش تو یه مقطع خاص بودن، و الان از هیشکدوم خبری نیست
فکر میکنم شصت هفتاد درصد هوادار فعلی بارسا ام، طرفدارای نتیجه هستن
مثلا تو خونه و مدرسه همکلاسیاشون و اقوام شون رئالین و اینا می خوان یه چیزی تو زندگی داشته باشن که بتونن درباره ش با یکی کل کل کنن و ترجیحا اکثر مواقع طرف برنده ی اون کلکل باشن، اینطوری میشه که والورده ام استیکر قلب و بوس میگیره


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
مودبانه صحبت کنین.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۵۱)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
بنظرم کافیه بیشتر ازین نمیخواد شعورت رو نشون بدی
وقتی پپ و امثال ژاوی اینیستا پویول مسی جوون مهاجمی مثل ویا، اون مدیریت رو با وضعیت نابسامان الان مقایسه میکنی
وقتی حرف اینه که بازی دیشب هر چی بود و هر چقدر از یک سری ال کلاسیکو ها سطح پایین تری داشت ولی بی هیجان و کسل کننده هم نبود
و میای بقیه رو به سطحی و والورده فن بودن متهم میکنی ...
هیچ باشگاهی برای همیشه نمیتونه در اوج باشه و هوادارا همین الان با وجود این مربی و این مدیر لااقل به همون نیمچه بازی روون تیم یه دلی میبندن
وقتی بازی چمپیونزلیگ رو با بازی با یه تیم از قبل شکست خورده تو لالیگا مقایسه میکنی ...
فقط یه حرف دیگت برام جالب بود حرف از احساس ترس و باخت زدی ، میتونم برات از دوره ی تک تک مربی ها الکلاسیکویی رو بگم که یک بد بازی کردیم ، دو احساس باخت داشتیم در طول بازی
نقل قول
با این حرفت نشون دادی که از تاریخ بارسا و البته از تاریخ ال کلاسیکو چیزی نمیدونی و اگر هم میدونی فقط در حد یه مطالعه سطحی هستش. چون اگه میدونستی باید اون سالی که 4 ال کلاسیکو پیاپی که زمان پپ، مورینیو تو کم تر از 20 روز بود و هر کدوم رو بهتر از قبل بازی می کردم رو یادت بیاد تا این مزخرفات رو جای دیگه ای بلغور نکنی. فیلم اون بازی ها رو ببین تا فوتبال ناب رو بفهمی، بازی هایی که که میشد روزها از نکته های فنیشون صحبت کرد و خسته نشد.



یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۴۹)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بار...
نقل قول
یاد بگیریم چطور حال هواداران رو خوب کنیم

متاسفم برای بعضیا


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۲۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
دوستان هر چقدرم سرتون رو زیر برف بکنید، نمی تونید واقعیت رو تغییر بدید. میگید چرا هر بازی داریم از کیفیت بد بازی میگیم؟ چون هر بازی داریم کیفیت بدی رو تو زمین تماشا می کنیم. به همین سادگی! با هوچیگری و جوسازی هم چیزی رو نمیشه تغییر داد.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۲۳)
 
amir.m.b
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Yasin10messi نوشته:

درود بر شما.يه مشكل ديگه هم اينه هر كس از طرز بيان و تيتر زدن ايشون ايراد بگيره فكر ميكنن والورده فن هستن.بنده هم فقط و فقط مشكلم التضاح بودن شكل گزارش هاست.البته جالبه كه اين سايت هيچ توجهي به نظر من و شما نداره.شدن عين يه صفحه شخصي با علايق و سلايق شخصي

دقیقا امیدوارم مدیریت سایت یا خودشون دیگه گزارشی ننویسند و مسئولیت رو به افراد دیگر بسپارند و یا نظرات شخصی رو از گزارشات حذف کنند.
شایییید دیدن نمونه سایت های خارجی که تحت نظر باشگاه هستند کمک کنه و یاد بگیریم چطور حال هواداران رو خوب کنیم. چه تو باخت و چه تو برد( اونم همچین برد های فوق العاده دل چسبی یعنی ۲ الکلاسیکو پشت هم تو خونه حریف)
به شخصه اگر دفعه بعد یعنی در بازی بعدی مجددا همچین تیتر های عجیبی ببینم به عنوان یکی از هواداران تیم دیگه هرگز پام رو توی این سایت نخواهم گذاشت ( چون بقول دوستان شبیه توییتر شخصی شده) .


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۰۱)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
همیشه اون کسایی که میخوان نظرشونو تحمیل کنن، بقیه رو در اقلیت میبینن.
کسی اینجا نگفت والورده خوبه یا سبک بازیش زیباس. تموم صحبتا حول این بازی مهم بود. بازی ای که پس از 87 سال تونستیم تعداد برد هامونو رو بیشتر از رئال کنیم. ولی این گزارش کوچکترین شباهتی به اونچه که در زمین دیدیم نداشت. بلکه متن از پیش تهیه شده ایه که هر بازی در قسمت گزارش کپی پیست میشه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۵۷)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

ما داریم نقد می کنیم و در نقد چیزی به عنوان خوبی ها وجود نداره - حتی به فرض این که بشه چیز خوبی گفت والوارده از این قاعده خارجه چون واقعا هیچ چیز خوبی برای گفتن نداره. نه چرا یه ویژگی برجسته داره که تو هیچ مربی ندیدم، ظرفیت باخت به هر تیمی حتی همون گل ریحانی که استقلال ازش باخت.

دوست عزیز اولا که شما تعریف نقد رو برو بخون نقد نکات مثبتو هم در نظر میگیره اون کاری که شما میکنی کوبیدن تیمه دوما اگر نظرمو درست خونده باشی میبینی که دارم میگم والورده پر از اشتباهه
حرف من منفی بافی و جملات تکراری که دیگه لوس شده هست چیزی که میبینی اکثر کاربرای این سایت قبول دارند


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۴۸)
 
Blades.of.Chaos
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
بازی تو نیمه اول عالی بود و رئال رو کاملا تو سوراخ کرده بودیم. نیمه دوم هم بیشترش دست ما بود. اما ده دیقه ی آخر تحت فشار قرار گرفیم که طبیعی بود. مهمترین مشکل عدم گلزنی ما، کیفیت بسیار نازل سوارزه که از ساده ترین پاس ها و ضربات عاجزه. اگه از موقعیتا خوب استفاده میکردیم، قطعا با اختلاف میبردیم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۴۶)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
saeed2014 نوشته:

ولی یچیزی فهمیدم.دمبله اشغالیه دومی نداره.فکر میکردم خیلی خوبه،..بازیش بگیره خوبه امامتاسفانه بازیش نمیگیره،دیشب جای اون دیلاق مالکوم تو بود صدرصد دو تا میزد.یه استپ بلد نیست همش توپ رو گند میزنه توش.

عامل این ناکارآمدی شخص ارنستوی داناست، در ضمن دمبله بازیکن خیلی خوب و مستعدیه، بازیکنی که اگه بهش میدون بدن و در پست مناسب ازش بازی بگیرن بی شک میتونه یه تیری هانری بشه برای خودش.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۳۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

خیلی وقتها فک میکنم این والوردست ک باعث شده تیم زشت بازی کنه اما وقتی مسی این روزا پا به توپ میشه میبینم نصف بازی سرد و بیروح وکسل کننده ی ما تقصیر مسی هست . قدم زدنا و از روی شکم سیری بازی کردن مسی داره عذابم میده ، چه بلایی سر مسی اومده ک توی دو الکلاسیکوی متوالی یه حرکت مثبت هم نداشت ؟
از 2012 به بعد تیم ما همیشه پر نوسان و سردرگم بوده ولی بازیهای مسی خیلی از ضعفهای تیم رو میپوشوند اما انگار مسی دیگه اون مسی سابق نیست و حتی یک دریبل ساده هم نتونست توی این دو بازی بزنه

به نکته خوبی اشاره کردی اما قبل از این که این سوال رو مطرح کنی از خودت بپرس مسی تو چه دورانی اینقدر بد بوده؟ بله دوست عزیز قطعا دوران ارنستوی دانا - مربی که کوتینیوی لیورپول رو با این عظمتش، دمبله جوان رو با اون بازی خوبش، مالکوم، سمدو، آرتور و ... رو نابود کرد طوری که کوتینیو دیشب یه دریبل ساده رو هم به زور میزد. حالا نوبیت مسی هم رسیده، مسی که به خاطر تاکتیک های غلط مربی کل فشار تیم و البته کل تمرکز تیم حریف رو به دوش میکشه و عملا خنثی میشه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۳۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
farzadoweisi نوشته:

برادر من از وقتی که لوچو رفت تو همون اردوی آمریکا شما انتقاداتون شروع شد!سعی کردید اوایل ملایم باشه ولی بعد از 5 یا 6 هفته دیگه شروع کردید به کوبیدن تیم!بعدشم هر وقتم بارسا خوب بازی کرده که به نظر منم زیاد نبوده، شما به گزارشاتون یک رجوعی بکنید بد نیست!ببینید واقغا تمجید کردید؟؟؟ همه مون به خاطر فلسه باشگاه طرفدار این تیم هستیم! و از کیفیت فعلی اصلا راضی نیستیم!و فقط هم جام برامون مهم نیست!شک نکن!اتفاقا طرفدارای بارسا یه تفاوتی که دارن اینه که علاوه بر مطالبه بازی زیبا جام هم میخان!باو کن آقای ایمنی اینقدر این جمله شمارو تو این حدودا 18 ماه شنیدم که نمیدونم چه جوری جواب بدم!
من بحثم یه چیز دیگه س که شما باز حرفای گذشته رو تکرار می کنید! بهرحای آرزوی موفقیت می کنم برای شما و همه دوستامون توی این سایت! ایشالا از این به بعد هم بازی خوب ببینیم هم گرفتن جام...
بهرحال این نظر بنده بود که فکر میکنم بعد از این همه مدت باید می گفتم
ایشالا سال بعد پر باشه از شادی و موفقیت و همچنین خبرهای شادی آور برای همه
سال 98 پیشاپیش مبارک
خداحافظ

نه واقعا اینطوری نیست و هیچ ربطی به اینکه والورده جای انریکه اومد نداره. من اونچه که می بینم رو میگم. همین.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۳۰)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

آدمی که پشت تلویزیون نشسته داره فیفا بازی میکنه بعد دو سه دست بارسا رئال دیگه حالش بهم میخوره با رئال بازی کنه خسته میشه بعد انتظار داریم تیم دو سه روز یبار شاد و شنگول بیاد بازی های خارج خونش رو ۵ تا ۵ تا ببره
چه بسا که موقعیت زیاد هم داشتیم شاید رو کاغذ موقعیت های اونا بیشتر بود ولی برای ما خیلی جدی تر بود
مشکل زیاد داشتیم و کاشکی مالکوم به بازی میومد ولی کلا با این حریف و ۱۰ ۱۲ امتیاز اختلاف ، بی انگیزگی برای شروع نیمه دوم کاملا طبیعی بود

با این حرفت نشون دادی که از تاریخ بارسا و البته از تاریخ ال کلاسیکو چیزی نمیدونی و اگر هم میدونی فقط در حد یه مطالعه سطحی هستش. چون اگه میدونستی باید اون سالی که 4 ال کلاسیکو پیاپی که زمان پپ، مورینیو تو کم تر از 20 روز بود و هر کدوم رو بهتر از قبل بازی می کردم رو یادت بیاد تا این مزخرفات رو جای دیگه ای بلغور نکنی. فیلم اون بازی ها رو ببین تا فوتبال ناب رو بفهمی، بازی هایی که که میشد روزها از نکته های فنیشون صحبت کرد و خسته نشد.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۲۹)
 
farzadoweisi
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
abouzarlionel نوشته:

دوست عزیز به نظرم اون کسی که بازی رو خوب ندید شما بودی، چون اگه بازی رو دیده باشی کاملا باید فهمیده باشی که هیچ تاکتیک خاصی نبود توی این بازی، نه بارسا و نه رئال. نمیدونم از کی بازی های بارسا رو دنبال می کنی ولی اگه یه نگاه اجمالی به خلاصه بازی های دوران پپ و تیتو و انریکه بندازی متوجه خواهی شد ال کلاسیکو یعنی چی. عزیز اینقدر در توهمات برد های پوچ و بی برنامه نباش چون قطعا والوارده بلایی که پارسال تو بازی با رم سرمون آورد بازیم سرمون میاره، نیاره هم مهم نیست مهم اینه که یه هوادار تو هر بازی حس کنه احتمال باخت هست. این حس مهمه و نه چیز دیگه ای، حسی که من به شخصه فقط و فقط در دوران پپ نداشتم.

من فکر می کنم و مطمیناا از سن شما بیشتر ال کلاسیکو دیدم! شک نکن! شما واقعا نظرهارو به دقت میخونی و بعد نظر میدی؟یا نه همینجوری به طور پیش فرض یه چیزی تو ذهنته و میای اینجا به زبون میاری؟ چرا فکر می کنید ما طرفدار والورده هستیم؟ من حرفی ندارم در مقابل طرز تفکر شما
با رعایت احترام من فقط طرفدار بارسا هستم و بس
موفق باشی دوست عزیز


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۲۸)
 
mmbehnejaad
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
تبریک به همگی بابت این پیروزی بسیار بسیار مهم
باید توجه داشت که همه چی رو نمیشه به بخت و اقبال ربط داد و این نادرست بگیم اگه پوزه رئال به خاک مالیدیم در هر دو تورنومنت این اتفاقی بوده و شانسی
اما در خصوص والورده باید گفت که از حداکثر قدرت تیم نمیتونه استفاده کنه و این همه بازیکن خوب روی نیمکت داریم که میتونن چرخشی بازی کنن اما بازی چرخشی والورده شده بازی دادن سمدو به جای روبرتو !!!!!!!
والورده مربی نه خیلی خوبه نه خیلی بد و بسیار محتاط که همین احتیاط داشتنش هس که باعث میشه بارسای کسل کننده ببینیم اما برعکس اون انریکه مربی بود که واقعا با دل و جرئت بود که این میتونه هم به ضرر تیم باشه و هم به نفع تیم
خلاصه هر چیزی تعادلش خوبه من خودم ابتدا خیلی از والورده دفاع میکردم
اما واقعا این اون حداکثری نیست که هوادارا انتظار دارن یعنی بازی زیبا + نتیجه
و بعضی از دوستان گول این یه بازی بردنا یا یه بازی خوب بازی کردن نخورن چون مهم عملکرد تیم در کل بازی ها و کل فصل که واقعا امسال افتضاح بوده تیم در بسیاری از بازی ها که حتی برده از لحاظ شکل بازی
امیدوارم که حداقل تو یو سی ال بتونیم قهرمان بشیم چون اگه بازم قراره قهرمان نشیم و فقط به لالیگا و جام حذفی بسنده کنیم دیگه باید والورده واقعا بزاره بره چون اون دوتا جام بدون چمپیونز بدرد عمه ش میخوره


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۲۴)
 
farzadoweisi
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوست عزیز، کاملا داری اشتباه نگاه می کنی. انتقاد از والورده هیچ ربطی به لوچو یا پپ یا دیگران نداره. صرفا نقد وضعیت موجود تیمه که به گواهی اکثر هوادارها به خصوص هوادارهای قدیمی تر واقعا وضع افتضاحی داره. این نگاه پیش داورانه خیلی غلطه که اصلا این مسائل ربطی به هم دارن. دیگه این روزها به قدری بی کفایتی والورده آشکار شده که می تونی واکنش اکثریت قاطع هوادارهای بارسا از اقصی نقاط جهان رو تو پست تمدید قرارداد والورده تو پیج اینستای باشگاه ببینی.

بحث همون بحث قدیمی نتیجه گرفتن در برابر بازی زیباس. بازی زیبا فلسفه بارساس و به خصوص هوادارهای قدیمی به این خاطر جذب تیم شدن. برد و موفقیتی که با چنین کیفیتی از بازی بدست بیاد برای این دست هوادارها هیچ جذابیتی نداره.

قطعا عده ای هستن که براشون فقط جام مهمه و کیفیت بازی رو حتی متوجه هم نمیشن و براشون مهم نیست برد چطوری بدست میاد. اما این در تضاد با فلسفه بارسا و میراث کرویف فقیده و انتظار نداشته باشید که هرگز ما بابت چنین بردهایی رقص و پایکوبی کنیم...

با این حال همیشه سعی می کنم تو نقد شرط انصاف رو رعایت کنم. معدود بازیهایی تو زمان والورده اگر خوب بودیم - مثل بازی با اینتر تو سن سیرو - من از بازی زیبا ستایش کردم و بعدا هم اگر اتفاق بیافته خواهم کرد.

برادر من از وقتی که لوچو رفت تو همون اردوی آمریکا شما انتقاداتون شروع شد!سعی کردید اوایل ملایم باشه ولی بعد از 5 یا 6 هفته دیگه شروع کردید به کوبیدن تیم!بعدشم هر وقتم بارسا خوب بازی کرده که به نظر منم زیاد نبوده، شما به گزارشاتون یک رجوعی بکنید بد نیست!ببینید واقغا تمجید کردید؟؟؟ همه مون به خاطر فلسه باشگاه طرفدار این تیم هستیم! و از کیفیت فعلی اصلا راضی نیستیم!و فقط هم جام برامون مهم نیست!شک نکن!اتفاقا طرفدارای بارسا یه تفاوتی که دارن اینه که علاوه بر مطالبه بازی زیبا جام هم میخان!باو کن آقای ایمنی اینقدر این جمله شمارو تو این حدودا 18 ماه شنیدم که نمیدونم چه جوری جواب بدم!
من بحثم یه چیز دیگه س که شما باز حرفای گذشته رو تکرار می کنید! بهرحای آرزوی موفقیت می کنم برای شما و همه دوستامون توی این سایت! ایشالا از این به بعد هم بازی خوب ببینیم هم گرفتن جام...
بهرحال این نظر بنده بود که فکر میکنم بعد از این همه مدت باید می گفتم
ایشالا سال بعد پر باشه از شادی و موفقیت و همچنین خبرهای شادی آور برای همه
سال 98 پیشاپیش مبارک
خداحافظ


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۲۳)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
akbarimatin17 نوشته:

تو این بازی هم تو دفاع هم حمله عالی بودیم اگه مهاجما دقت میکردن با اختلاف میبردیم .از بازی عالی پیکه و لنگله هم نمیشه گذشت .بعد از مدت ها شاهد یه دفاع منسجم و مطمئن از تیم بودیم.در اخر هم به قول عادل:جووونم ارنستو

هیچ وقت به شادی های مقطعی دلخوش نباش اونم وقتی ارنستوی دانا مربیت باشه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۱۹)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

دیگه یه سری چیزارو خسته شدیم نیاز به گفتن نداره عیب به مربی زیاد وارده اصلا دمبله نباید چپ باشه ولی دوست دارم خوبیای این هفته ای که گذشت رو ببینم و ازش لذت ببرم بازی امشب هم هیجان داشت
سانتیاگو رو کمپ تمرینی کردیم

ما داریم نقد می کنیم و در نقد چیزی به عنوان خوبی ها وجود نداره - حتی به فرض این که بشه چیز خوبی گفت والوارده از این قاعده خارجه چون واقعا هیچ چیز خوبی برای گفتن نداره. نه چرا یه ویژگی برجسته داره که تو هیچ مربی ندیدم، ظرفیت باخت به هر تیمی حتی همون گل ریحانی که استقلال ازش باخت.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۱۸)
 
abouzarlionel
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
farzadoweisi نوشته:

کلا قابل قیاس با ال کلاسیکوهای سالهای قبل نیست! اینا کاملا درسته و همه قبول دارن و اینکه مربی مون مربی نیست بازم قبول! ولی این بازی خیلی خیلی سرتر از بازی 3 روز پیش بود!با چه هدفی این گزارش تهیه شده؟مطمینید بازی رو دیدید؟اینقدر کوتاه؟و این همه نا امیدانه؟خیلی راحت میشد یک نفر دیگه گزارش بازی رو بنویسه...تو رو خدا این جو نا امیدانه رو کم کنید...بابا کسی راضی نیست ولی دوساله فقط داریم گزارشای تکراری شمارو میخونیم! تورو خدا یه مدت بدید یه نفر دیگه. به خدا خودتونم روحیه تون بهتر میشه...

دوست عزیز به نظرم اون کسی که بازی رو خوب ندید شما بودی، چون اگه بازی رو دیده باشی کاملا باید فهمیده باشی که هیچ تاکتیک خاصی نبود توی این بازی، نه بارسا و نه رئال. نمیدونم از کی بازی های بارسا رو دنبال می کنی ولی اگه یه نگاه اجمالی به خلاصه بازی های دوران پپ و تیتو و انریکه بندازی متوجه خواهی شد ال کلاسیکو یعنی چی. عزیز اینقدر در توهمات برد های پوچ و بی برنامه نباش چون قطعا والوارده بلایی که پارسال تو بازی با رم سرمون آورد بازیم سرمون میاره، نیاره هم مهم نیست مهم اینه که یه هوادار تو هر بازی حس کنه احتمال باخت هست. این حس مهمه و نه چیز دیگه ای، حسی که من به شخصه فقط و فقط در دوران پپ نداشتم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
farzadoweisi نوشته:

برادر من آقای ایمنی عزیز من الان نزدیک ۱۱ ساله با شما و افکارتون آشنا هستم و اینکه چقدر تلاش گردی برای این سایتی که ماهم مثل شما دوستش داریم و مهم تر از همه اینکه ما همه مون عاشق این تیمیم به خدا سابقه بارسایی بودن خیلی ها از شماهم بیشتره من خودم الان ۲۴ ساله طرفدار این تیمم...ولی خب متاسفانه مشکل اینه که شما بیش از حد طرفدار لوچو بودید که در واقع اشتباهتون همینجاست که دارید ناآگاهانه بارسا رو با لوچو اشتباه میگیرید! لوچو زحمت خودشو کشید و رفت...خودشم رفت! شما مشکلتون همینه که والورده اومد جای لوچو و قول میدم بهتون که اگه هر کس دیگه هم میومد باز شما همین مواضع الانو داشتید! برادر ۹۰ درصد ماها به خدا از نحوه بازی تیم راضی نیستیم ولی باور کن رسالتمون هواداریه..من خودم به شحصه همیشه در هرشرایطی برای دوستای رئالیم کری خوندم و میخونم! شما آگاه نیستید که غیر مستقیم دارید روی نگرش طرفدارها که نقششون فقط طرفداریه و همچنین مهم تر ازهمه نسل نوجوان و جوانی که میخان طرفدار این تیم باشن دارید تاثیر به شدت منفی میزارید...ما براتون خیلی احترام قائلیم ولی خواهش میکنم صرفا بخاطر مدیر بودنتون تو سایت یک طرفه قضاوت نکنید...یکم نگاه کن خودت ، باور کن این شمایید که دارید نظراتتون رو تعمیم میدید و یه جورایی به جای همه نظر میدید و هرکسی مخالفت کنه متاسفانه با خنده و مسخره کردن جوابشو میدید!به خدا درست نیست...من همیشه این سایتو بخاطر رعایت اصول اخلافی دوست داشتم و به جاهای دیگه ترجیحش دادم...اما دریغ ازینکه حواستون نیست و همه چی داره جنبه غیر مستقیم پیدا میکنه..حتی توهین! شما دوست دارید کارشناس باشید خیلی خوبه اتفاقا میتونید با دید نقادانه به سبک الان برای سایت های خبری کار کنید...اینجا همه فقط و فقط طرفدار بارسان و دوست دارن ابنجا کنار هم کری بخونن و خودشونو خالی کنن!باور کن با این اوضاع خوندن خبرای رئالیا تو سایتشون برامون داره جذاب تر میشه... من تنها دلخوشی و سرگیم شده همین بارسا و تنها راه برقراری ارتباط با هوادارام همینجاست که داره به شدت خسته کننده میشه این شرایط ..آقای ایمنی عزیز ما همه میدونیم شما بارسایی قدیمی و دو آتشه هستی و این بر هیشکی پوشیده نیست...خواهش میکنم این چند هفته رو یکم بخاطر اینکه همه مون در درجه اول بارسایی هستیم نه لوچویی!نه گواردیولایی!نو نه ...مکتبمون رو هم دوست داریم تیممون رو هم دوست داریم اما تو این برهه به خاطر خیلی چیزا چه ورزشی(کسب قهرمانی سی ال و لزوم گرفتن آن از رقیبمون و اینکه مسی باید توپ و کفش طلارو بگیره) و همچنین شرایط خیلی خیلی بدی که تو جامعه پیش اومده اجازه بده همین یه هیجان کوچیک اومدن یه سایت برا ما هوادارا باقی بمونه
بنظرم استراحت کن باور کن خیلی حالتو بهتر میکنه...
دنیا یعنی بارسلونا عشق این آیی و اناری

دوست عزیز، کاملا داری اشتباه نگاه می کنی. انتقاد از والورده هیچ ربطی به لوچو یا پپ یا دیگران نداره. صرفا نقد وضعیت موجود تیمه که به گواهی اکثر هوادارها به خصوص هوادارهای قدیمی تر واقعا وضع افتضاحی داره. این نگاه پیش داورانه خیلی غلطه که اصلا این مسائل ربطی به هم دارن. دیگه این روزها به قدری بی کفایتی والورده آشکار شده که می تونی واکنش اکثریت قاطع هوادارهای بارسا از اقصی نقاط جهان رو تو پست تمدید قرارداد والورده تو پیج اینستای باشگاه ببینی.

بحث همون بحث قدیمی نتیجه گرفتن در برابر بازی زیباس. بازی زیبا فلسفه بارساس و به خصوص هوادارهای قدیمی به این خاطر جذب تیم شدن. برد و موفقیتی که با چنین کیفیتی از بازی بدست بیاد برای این دست هوادارها هیچ جذابیتی نداره.

قطعا عده ای هستن که براشون فقط جام مهمه و کیفیت بازی رو حتی متوجه هم نمیشن و براشون مهم نیست برد چطوری بدست میاد. اما این در تضاد با فلسفه بارسا و میراث کرویف فقیده و انتظار نداشته باشید که هرگز ما بابت چنین بردهایی رقص و پایکوبی کنیم...

با این حال همیشه سعی می کنم تو نقد شرط انصاف رو رعایت کنم. معدود بازیهایی تو زمان والورده اگر خوب بودیم - مثل بازی با اینتر تو سن سیرو - من از بازی زیبا ستایش کردم و بعدا هم اگر اتفاق بیافته خواهم کرد.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۰۴)
 
farzadoweisi
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

کسایی که تو این وضع افتضاح بازی چیز قشنگی می بینن می تونن ازش لذت ببرن. اما اونها که به خاطر زیبایی، طرفدار بارسا شدن نمی برن. شما لذتتون رو ببرید ولی نظر خودتون رو تعمیم به همه ندید.

برادر من آقای ایمنی عزیز من الان نزدیک ۱۱ ساله با شما و افکارتون آشنا هستم و اینکه چقدر تلاش گردی برای این سایتی که ماهم مثل شما دوستش داریم و مهم تر از همه اینکه ما همه مون عاشق این تیمیم به خدا سابقه بارسایی بودن خیلی ها از شماهم بیشتره من خودم الان ۲۴ ساله طرفدار این تیمم...ولی خب متاسفانه مشکل اینه که شما بیش از حد طرفدار لوچو بودید که در واقع اشتباهتون همینجاست که دارید ناآگاهانه بارسا رو با لوچو اشتباه میگیرید! لوچو زحمت خودشو کشید و رفت...خودشم رفت! شما مشکلتون همینه که والورده اومد جای لوچو و قول میدم بهتون که اگه هر کس دیگه هم میومد باز شما همین مواضع الانو داشتید! برادر ۹۰ درصد ماها به خدا از نحوه بازی تیم راضی نیستیم ولی باور کن رسالتمون هواداریه..من خودم به شحصه همیشه در هرشرایطی برای دوستای رئالیم کری خوندم و میخونم! شما آگاه نیستید که غیر مستقیم دارید روی نگرش طرفدارها که نقششون فقط طرفداریه و همچنین مهم تر ازهمه نسل نوجوان و جوانی که میخان طرفدار این تیم باشن دارید تاثیر به شدت منفی میزارید...ما براتون خیلی احترام قائلیم ولی خواهش میکنم صرفا بخاطر مدیر بودنتون تو سایت یک طرفه قضاوت نکنید...یکم نگاه کن خودت ، باور کن این شمایید که دارید نظراتتون رو تعمیم میدید و یه جورایی به جای همه نظر میدید و هرکسی مخالفت کنه متاسفانه با خنده و مسخره کردن جوابشو میدید!به خدا درست نیست...من همیشه این سایتو بخاطر رعایت اصول اخلافی دوست داشتم و به جاهای دیگه ترجیحش دادم...اما دریغ ازینکه حواستون نیست و همه چی داره جنبه غیر مستقیم پیدا میکنه..حتی توهین! شما دوست دارید کارشناس باشید خیلی خوبه اتفاقا میتونید با دید نقادانه به سبک الان برای سایت های خبری کار کنید...اینجا همه فقط و فقط طرفدار بارسان و دوست دارن ابنجا کنار هم کری بخونن و خودشونو خالی کنن!باور کن با این اوضاع خوندن خبرای رئالیا تو سایتشون برامون داره جذاب تر میشه... من تنها دلخوشی و سرگیم شده همین بارسا و تنها راه برقراری ارتباط با هوادارام همینجاست که داره به شدت خسته کننده میشه این شرایط ..آقای ایمنی عزیز ما همه میدونیم شما بارسایی قدیمی و دو آتشه هستی و این بر هیشکی پوشیده نیست...خواهش میکنم این چند هفته رو یکم بخاطر اینکه همه مون در درجه اول بارسایی هستیم نه لوچویی!نه گواردیولایی!نو نه ...مکتبمون رو هم دوست داریم تیممون رو هم دوست داریم اما تو این برهه به خاطر خیلی چیزا چه ورزشی(کسب قهرمانی سی ال و لزوم گرفتن آن از رقیبمون و اینکه مسی باید توپ و کفش طلارو بگیره) و همچنین شرایط خیلی خیلی بدی که تو جامعه پیش اومده اجازه بده همین یه هیجان کوچیک اومدن یه سایت برا ما هوادارا باقی بمونه
بنظرم استراحت کن باور کن خیلی حالتو بهتر میکنه...
دنیا یعنی بارسلونا عشق این آیی و اناری


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
دوستان اونچه تو گزارش بازی نوشته میشه شرح ماوقع ه. نه اونچه تو دنیاهای تخیلی عده قلیلی می گذره که این بازی از جذاب ترین بازیهای بارسا بوده...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۲:۵۱)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
mnr1459 نوشته:

واقعا گزارش ها و مطالب سايت كسل كننده و تكراري شده
قبلا با برد تيم ميومديم اينجا خوشحاليمون رو تقسيم مي كرديم ولي الان ميايم حالمون گرفته ميشه
اكثر طرفداراي بارسا نه از مربي راضي هستن نه از سبك تيم ولي واقعا هر چيزي حد و اندازه داره و از اندازش كه رد بشه لوس و خسته كننده ميشه؛ حتي انتقاد
اينشالا كه هرچه زودتر اين ديدگاه عوض بشه

درسته بعد از بازی یه حس و حال خوبی داری بنا به عادت میای اینجا و کلا حالت گرفته میشه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۱۹)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
پایین خبر نکته ی جالبی داره نوشته شده گزارش بازی با شما!
ولی در پیج اینستا فقط تیتر رو میگن و اون دوستی که این تیترو گفته قطعا همچین نظری در مورد بازی نداشته !
گزارش همچنان همون گزارشه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۱۷)
 
Shahik
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
برد دلچسبی بود .ولی امسال مسی به رئال گل نزده باعث نگرانیه دیشب روی اون صحنه ی خطای صد درصد اخراج راموس درعین عصبانیت گفتم خوب شد چون مسیو عصبانی کرد حالا دیگه نیمه دوم دمار از روزگارشون درمیاره ولی حیف خبری نبود قبلنا اینطور میشد کم کمش یه دبل انجام میداد!!!!!! شایدم فهمیده هر کاری تیم بارسلونا بکنه اینجا تو گزارش به اون ربطش میدن خواسته خلافشو ثابت کنه ؟!!!!!!!!!ا از بهره هوشی بالاش بعید نیست؟؟؟!111


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۱۷)
 
Patrick
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
مژده مژده:
به تمام طرفداران رئال که بتوانند اختلاف امتیاز دو تیم در لیگ را با انگشتان دست خود نشان دهند بدون قرعه کشی یک دستگاه بی ام و اهدا میشود...تاکید میکنم بدون قرعه کشی
پ.ن:فقط هواداران رئال مجاز به شرکت در مسابقه میباشند


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۱۶)
 
Patrick
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
بهترین تیم دنیایم به پیش بارسا


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۱۴)
 
mnr1459
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
واقعا گزارش ها و مطالب سايت كسل كننده و تكراري شده
قبلا با برد تيم ميومديم اينجا خوشحاليمون رو تقسيم مي كرديم ولي الان ميايم حالمون گرفته ميشه
اكثر طرفداراي بارسا نه از مربي راضي هستن نه از سبك تيم ولي واقعا هر چيزي حد و اندازه داره و از اندازش كه رد بشه لوس و خسته كننده ميشه؛ حتي انتقاد
اينشالا كه هرچه زودتر اين ديدگاه عوض بشه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۰۰)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
najieman نوشته:

دقیقا موافقم.گزارش سایت باید جنبه اخباری داشته باشه تا بشه بهش استناد کرد نه نظر شخصی. نظرات چه موافق و چه مخالف باید در قسمت نظرات مطرح بشه.

متاسفانه حکم یه صفحه ی توییتر شخصی رو پیدا کرده


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱۰:۵۲)
 
najieman
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
Yasin10messi نوشته:

درود بر شما.يه مشكل ديگه هم اينه هر كس از طرز بيان و تيتر زدن ايشون ايراد بگيره فكر ميكنن والورده فن هستن.بنده هم فقط و فقط مشكلم التضاح بودن شكل گزارش هاست.البته جالبه كه اين سايت هيچ توجهي به نظر من و شما نداره.شدن عين يه صفحه شخصي با علايق و سلايق شخصي

دقیقا موافقم.گزارش سایت باید جنبه اخباری داشته باشه تا بشه بهش استناد کرد نه نظر شخصی. نظرات چه موافق و چه مخالف باید در قسمت نظرات مطرح بشه.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۹:۴۰)
 
najieman
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
لطفا اعتدال رو رعایت کنید.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۹:۳۹)
 
najieman
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
خسته شدیم از این هجمه گسترده مدیر سایت علیه والورده و تیمش.یکی از کسل کننده ترین الکلاسیکوهای تاریخ. لطفا خصومتهای شخصیتونو در نظرات مطرح کنید نه گزارشهای سایت. نیمه دوم یکی از جذابترین بازیهای اخیر بود.بعضی وقتها احساس میکنم شباهتهای زیادی بین مدیر و مورینیو وجود داره. هردو کاملا شخصی با مسائل برخورد میکنن. والورده تو 4 تا الکلاسیکو 3 برد و یک تساوی گرفته و جمعا 10 گل زده و 2 گل خورده ولی ایشون هنوزم تک تک کلماتشون علیه مربی بارساست.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۹:۳۵)
 
saeed2014
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
ولی یچیزی فهمیدم.دمبله اشغالیه دومی نداره.فکر میکردم خیلی خوبه،..بازیش بگیره خوبه امامتاسفانه بازیش نمیگیره،دیشب جای اون دیلاق مالکوم تو بود صدرصد دو تا میزد.یه استپ بلد نیست همش توپ رو گند میزنه توش.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۵۹)
 
ALEXMASON
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
بازیو دیدم از حق هم نگذریم بازی باحالی بود چون همیشه الکلاسیکو جذابیت خاص خودشو داره.
البته که به خاطر نداشتن استراتژی مناسب کلی از موقعیت های خیلی خوب تیم از دست رفت و یک نکته که خیلی توی ذوق میزنه بارسا نمیتونه از موقعیت های ضد حمله استفاده مناسب رو بکنه مثل خیلی از موقعیت های دیگه ای که نتونست.
و البته کوتینیو یی که باز هم بهش بازی داده نمیشه و مالکومی که علاوه بر درخشان بودنش نمیدونم چرا داره حروم میشه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۵۸)
 
saeed2014
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
یعنی ابن همه اشتباهات فردی خداییش داشتیم الکلاسیکو میدیدیم؟؟؟؟من یه لحظه فک کردم بازی های لیگ یک ایرانه.چرا اینقدر توپ لو میدادن.داورم که واقعا خوبی رو در حق رئال تمام کرد با اخراج نکردن دوتا بازیکن رئال


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۵۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اولا تبریک بابت برد و اینکه بالاخره توازن پیروزی ها به نفع بارسا چرخید ک شیرین بود... ثانیا امیدوارم مربی بعدی ريال چیز خاصی بهشون اضافه نکنه ... ثالثا از این دو تا مربی بازی بهتر از این انتظار نمیرف ... رابعا ... ک ای والورده یا حضرت شانس تو مادر لاکی لوکی ...
و اینکه ....
" تا حالا این همه آبی اناری پوش رو پشت ب دروازه و بدون توپ یکجا ندیده بودم "


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۱۹)
 
علی_آرین
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
خیلی وقتها فک میکنم این والوردست ک باعث شده تیم زشت بازی کنه اما وقتی مسی این روزا پا به توپ میشه میبینم نصف بازی سرد و بیروح وکسل کننده ی ما تقصیر مسی هست . قدم زدنا و از روی شکم سیری بازی کردن مسی داره عذابم میده ، چه بلایی سر مسی اومده ک توی دو الکلاسیکوی متوالی یه حرکت مثبت هم نداشت ؟
از 2012 به بعد تیم ما همیشه پر نوسان و سردرگم بوده ولی بازیهای مسی خیلی از ضعفهای تیم رو میپوشوند اما انگار مسی دیگه اون مسی سابق نیست و حتی یک دریبل ساده هم نتونست توی این دو بازی بزنه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۵:۵۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
کسایی که تو این وضع افتضاح بازی چیز قشنگی می بینن می تونن ازش لذت ببرن. اما اونها که به خاطر زیبایی، طرفدار بارسا شدن نمی برن. شما لذتتون رو ببرید ولی نظر خودتون رو تعمیم به همه ندید.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۴:۲۷)
 
Yasin10messi
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
amir.m.b نوشته:

واقعا آفرین.
از آخرین باری که پیامی گذاشتم خیلیییییییی سال ها میگذره و تنها دلیلش هم البته ضمن احترام به مدیریت محترم سایت بابت زحماتشون، همین گزارش های پوچ و یکطرفه و کاملا کودکانه ایشون بوده، دوست عزیز، مدیر زحمت کش، لطفا کمی رها کن.
شاید فکر کردن نیاز باشه ، شاید دوران جدیدی از فوتبال شروع شده باشه، شاید دوست داشته باشی شاید متنفر باشی عزیز جان. بی طرفی باید شرط اول گزارشات شما باشه. اما هر چه میشود شما فقط ۱جمله بلدی دوست من، که «والورده بد است!!!!»
کمی فکر کنیم شاید واقعا چهره فوتبال در‌ حال دگرگونی باشه دوستان.
شما شک نکنید که کسانی که الان در باشگاه هستند لایق تر از من و شما هستند و البته از نظر فنی مزحکه که ما خودمونو از اونها بالا تر ببینیم دوستان ( فقط به سابقه خودمون نگاه کنیم کافیه، فکر نکنم کسی سابقه مربی گری در اتلتیکو بیلبائو رو اینجا داشته باشه ، یا موارد مشابه)
فکر نکنید همه جا مثل همینجاست که صبح ۱چیزه شب ۱چیز دیگه ، خیر مطمئن باشید سیاست ها و هدف ها و برنامه های مدون و دقیقی دارند که منو شما کلا در جریانش نیستیم.
بهتره از تیممون لذت ببریم به هر شکلی و اگر لذت نمیبرید و صحبت از فوتبال زیبا و ... هست بهتر فکر دیگه ای بکنیم چون به حرف من و شما و مدیر این سایت سیاست ها و برنامه های باشگاه بارسلونا دگرگون نمیشه و مطمئن باشید احمق ها این سیاست ها رو مشخص نکردند و کار بزرگی به نام برنامه ریزی انجام شده که این کشور خیلی باهاش بیگانس و طبیعتا خیلی از مردم هم همین طور.
این کامنت بقدری خوب بود که بعد از سال ها منو مجبور کرد حرف دلم رو اینجا بزنم چون کاملا منطقی بود.
ممنونم از آقا فرزاد که واقعا پاسخ عالی به این گزارش که اسمش صرفا نظر شخصی بود، دادند.

درود بر شما.يه مشكل ديگه هم اينه هر كس از طرز بيان و تيتر زدن ايشون ايراد بگيره فكر ميكنن والورده فن هستن.بنده هم فقط و فقط مشكلم التضاح بودن شكل گزارش هاست.البته جالبه كه اين سايت هيچ توجهي به نظر من و شما نداره.شدن عين يه صفحه شخصي با علايق و سلايق شخصي


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۴:۱۱)
 
AGH2000
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
amir.m.b نوشته:

واقعا آفرین.
از آخرین باری که پیامی گذاشتم خیلیییییییی سال ها میگذره و تنها دلیلش هم البته ضمن احترام به مدیریت محترم سایت بابت زحماتشون، همین گزارش های پوچ و یکطرفه و کاملا کودکانه ایشون بوده، دوست عزیز، مدیر زحمت کش، لطفا کمی رها کن.
شاید فکر کردن نیاز باشه ، شاید دوران جدیدی از فوتبال شروع شده باشه، شاید دوست داشته باشی شاید متنفر باشی عزیز جان. بی طرفی باید شرط اول گزارشات شما باشه. اما هر چه میشود شما فقط ۱جمله بلدی دوست من، که «والورده بد است!!!!»
کمی فکر کنیم شاید واقعا چهره فوتبال در‌ حال دگرگونی باشه دوستان.
شما شک نکنید که کسانی که الان در باشگاه هستند لایق تر از من و شما هستند و البته از نظر فنی مزحکه که ما خودمونو از اونها بالا تر ببینیم دوستان ( فقط به سابقه خودمون نگاه کنیم کافیه، فکر نکنم کسی سابقه مربی گری در اتلتیکو بیلبائو رو اینجا داشته باشه ، یا موارد مشابه)
فکر نکنید همه جا مثل همینجاست که صبح ۱چیزه شب ۱چیز دیگه ، خیر مطمئن باشید سیاست ها و هدف ها و برنامه های مدون و دقیقی دارند که منو شما کلا در جریانش نیستیم.
بهتره از تیممون لذت ببریم به هر شکلی و اگر لذت نمیبرید و صحبت از فوتبال زیبا و ... هست بهتر فکر دیگه ای بکنیم چون به حرف من و شما و مدیر این سایت سیاست ها و برنامه های باشگاه بارسلونا دگرگون نمیشه و مطمئن باشید احمق ها این سیاست ها رو مشخص نکردند و کار بزرگی به نام برنامه ریزی انجام شده که این کشور خیلی باهاش بیگانس و طبیعتا خیلی از مردم هم همین طور.
این کامنت بقدری خوب بود که بعد از سال ها منو مجبور کرد حرف دلم رو اینجا بزنم چون کاملا منطقی بود.
ممنونم از آقا فرزاد که واقعا پاسخ عالی به این گزارش که اسمش صرفا نظر شخصی بود، دادند.

دیگه آش کشک خالمونه...
بخوریم پامونه و نخوریم هم پامونه...
همیشه که قرار نیستش که فوتبال برامون زیبا باشه...
فوتبال زیبا برا ما<<<فعلاً>>>تموم شده...
فقط و فقط صبر کلید مشکلاته.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۵۳)
 
AGH2000
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
این تیتر عیب داره...
خانه مسی یا خانه بارسا؟مسئله این است...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۵۰)
 
amir.m.b
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نقل قول
farzadoweisi نوشته:

کلا قابل قیاس با ال کلاسیکوهای سالهای قبل نیست! اینا کاملا درسته و همه قبول دارن و اینکه مربی مون مربی نیست بازم قبول! ولی این بازی خیلی خیلی سرتر از بازی 3 روز پیش بود!با چه هدفی این گزارش تهیه شده؟مطمینید بازی رو دیدید؟اینقدر کوتاه؟و این همه نا امیدانه؟خیلی راحت میشد یک نفر دیگه گزارش بازی رو بنویسه...تو رو خدا این جو نا امیدانه رو کم کنید...بابا کسی راضی نیست ولی دوساله فقط داریم گزارشای تکراری شمارو میخونیم! تورو خدا یه مدت بدید یه نفر دیگه. به خدا خودتونم روحیه تون بهتر میشه...

واقعا آفرین.
از آخرین باری که پیامی گذاشتم خیلیییییییی سال ها میگذره و تنها دلیلش هم البته ضمن احترام به مدیریت محترم سایت بابت زحماتشون، همین گزارش های پوچ و یکطرفه و کاملا کودکانه ایشون بوده، دوست عزیز، مدیر زحمت کش، لطفا کمی رها کن.
شاید فکر کردن نیاز باشه ، شاید دوران جدیدی از فوتبال شروع شده باشه، شاید دوست داشته باشی شاید متنفر باشی عزیز جان. بی طرفی باید شرط اول گزارشات شما باشه. اما هر چه میشود شما فقط ۱جمله بلدی دوست من، که «والورده بد است!!!!»
کمی فکر کنیم شاید واقعا چهره فوتبال در‌ حال دگرگونی باشه دوستان.
شما شک نکنید که کسانی که الان در باشگاه هستند لایق تر از من و شما هستند و البته از نظر فنی مزحکه که ما خودمونو از اونها بالا تر ببینیم دوستان ( فقط به سابقه خودمون نگاه کنیم کافیه، فکر نکنم کسی سابقه مربی گری در اتلتیکو بیلبائو رو اینجا داشته باشه ، یا موارد مشابه)
فکر نکنید همه جا مثل همینجاست که صبح ۱چیزه شب ۱چیز دیگه ، خیر مطمئن باشید سیاست ها و هدف ها و برنامه های مدون و دقیقی دارند که منو شما کلا در جریانش نیستیم.
بهتره از تیممون لذت ببریم به هر شکلی و اگر لذت نمیبرید و صحبت از فوتبال زیبا و ... هست بهتر فکر دیگه ای بکنیم چون به حرف من و شما و مدیر این سایت سیاست ها و برنامه های باشگاه بارسلونا دگرگون نمیشه و مطمئن باشید احمق ها این سیاست ها رو مشخص نکردند و کار بزرگی به نام برنامه ریزی انجام شده که این کشور خیلی باهاش بیگانس و طبیعتا خیلی از مردم هم همین طور.
این کامنت بقدری خوب بود که بعد از سال ها منو مجبور کرد حرف دلم رو اینجا بزنم چون کاملا منطقی بود.
ممنونم از آقا فرزاد که واقعا پاسخ عالی به این گزارش که اسمش صرفا نظر شخصی بود، دادند.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۳۷)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
آدمی که پشت تلویزیون نشسته داره فیفا بازی میکنه بعد دو سه دست بارسا رئال دیگه حالش بهم میخوره با رئال بازی کنه خسته میشه بعد انتظار داریم تیم دو سه روز یبار شاد و شنگول بیاد بازی های خارج خونش رو ۵ تا ۵ تا ببره
چه بسا که موقعیت زیاد هم داشتیم شاید رو کاغذ موقعیت های اونا بیشتر بود ولی برای ما خیلی جدی تر بود
مشکل زیاد داشتیم و کاشکی مالکوم به بازی میومد ولی کلا با این حریف و ۱۰ ۱۲ امتیاز اختلاف ، بی انگیزگی برای شروع نیمه دوم کاملا طبیعی بود


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۲۹)
 
Ali3030
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
نظر من این بازی از بازی قبلی قشنگتر بود البته وقتی رقیب ضعیف باشه تیم مقابل هم بی انگیزه میشه نمیگم خوب بودیم ولی یکی از دلایلش نبود رقیب خوبه


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۱۶)
 
akbarimatin17
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
تو این بازی هم تو دفاع هم حمله عالی بودیم اگه مهاجما دقت میکردن با اختلاف میبردیم .از بازی عالی پیکه و لنگله هم نمیشه گذشت .بعد از مدت ها شاهد یه دفاع منسجم و مطمئن از تیم بودیم.در اخر هم به قول عادل:جووونم ارنستو


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۱۵)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
دیگه یه سری چیزارو خسته شدیم نیاز به گفتن نداره عیب به مربی زیاد وارده اصلا دمبله نباید چپ باشه ولی دوست دارم خوبیای این هفته ای که گذشت رو ببینم و ازش لذت ببرم بازی امشب هم هیجان داشت
سانتیاگو رو کمپ تمرینی کردیم


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۱۰)
 
parsafcb
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
که چی! دوست عزیز کیک آف فیفا نمیزنی که هر بار رفرش بشن
تیم سه تا بازی خارج از خونه ی فشرده و سخت داشته و با یه بازی منظم هر سه تا رو بردیم این از بحث نتیجه
خود بازی هم واقعا خیلی بهتر از دو تا بازی کوپا بود و کلی موقعیت داشتیم بهترین بازیکنشون کورتوا بود و دمبله و سوارز کلی گل نزدن
ازون طرف لنگله واقعا فراتر از حد انتظار بازی کرد و پیکه فرم خوبی داره
و اینکه خستگی در جفت تیم ها معلوم بود و با اینحال از دو بازی قبلی قشنگ تر بود


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۰۷)
 
Faryas
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
سبک بازی والورده مزحکه که جای بحثی نیست و گند زده به همه چی.
بنظرم بارسا نیمه اول خوبی داشت نسبت به بازی قبلی .از بازی خوب آرتور و روبرتو به همراه پیگه هم نمیشه گذشت.
ولی این الکلاسیکو سطحش نسبت به الکلاسبکو هایی که همه به یاد داریم بسیار پایین تر بود.
#forcabarca


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
 
tmagh
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
تبریک به همه دوستان بارسایی
چهار بازی سخت را در زمینهای حریف با موفقیت پشت سر گذاشتیم. کیفیت این بازی ما نسبت به بازی قبلی بهتر بود. گل حساس بازی را زدیم و بعد از آن هم خوب بازی را کنترل کردیم. از نظر تعداد پیروزی در ال کلاسیکو هم از رئال پیش افتادیم.


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۰۳)
 
farzadoweisi
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
کلا قابل قیاس با ال کلاسیکوهای سالهای قبل نیست! اینا کاملا درسته و همه قبول دارن و اینکه مربی مون مربی نیست بازم قبول! ولی این بازی خیلی خیلی سرتر از بازی 3 روز پیش بود!با چه هدفی این گزارش تهیه شده؟مطمینید بازی رو دیدید؟اینقدر کوتاه؟و این همه نا امیدانه؟خیلی راحت میشد یک نفر دیگه گزارش بازی رو بنویسه...تو رو خدا این جو نا امیدانه رو کم کنید...بابا کسی راضی نیست ولی دوساله فقط داریم گزارشای تکراری شمارو میخونیم! تورو خدا یه مدت بدید یه نفر دیگه. به خدا خودتونم روحیه تون بهتر میشه...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۵۷)
 
ravi_2011
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
اگر مربیمون مربی بود، این رئال رو باید 6تایی میکردیم.
به هر حال تبریک بابت پیروزی و البته زیر خاک رفتن رئال


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۵۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: خانه رئال یا خانه بارسا؟ مسئله این است... [ رئال مادرید ۰ - بارسا ۱ ]
این الکلاسیکو بود؟ کلی ستاره تو زمین و دو احمق روی نیمکت و یه بازی خواب آور... چه کردن با این فوتبال دوست داشتنی ما این بی لیاقت ها...


یکشنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۲۲ کاربر آنلاین است. (۱۸۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۲۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!