به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۲۷) (۱,۱۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


بارسا موفق شد در هفته ۲۷ لالیگا، میهمان رده ۱۹می خود را در نیوکمپ با نتیجه نزدیک ۳ بر ۱ شکست دهد تا به استقبال بازی برگشت لیگ قهرمانان برابر لیون برود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وایکانو گل اول بازی را با یک ضربه تماشایی به ثمر رساند اما سانتر بی‌نقص مسی برای پیکه کار با به تساوی کشاند. در ادامه این خود مسی بود که روی یک ضربه پنالتی - که به نظر نادرست بود و در کمال تعجب VAR هم واکنشی نداد - گل برتری بارسا را به ثمر رساند.

بازی با همین نتیجه نزدیک دنبال می‌شد تا اینکه راکیتیچِ تازه به میدان آمده پایه گذار گل سوم شد و سوارز توانست حداقل دروازه خالی از دروازبان را باز کند!

بارسا یک پیروزی دیگر را با یک بازی نه چندان دلچسب دیگر بدست آورد تا تمرکزها دوباره به اروپا و دیدار چهارشنبه شب برابر لیون معطوف شود.

🔮 تیتر خبر از: heaven.barca
🌐 گزارش بازی با شما!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Shahik
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوست عزیز، کسی هم اینجا نمیگه والورده بره ما بشیم مربی چون بهتر بلدیم. نخیر. میگیم مربی بهتر که در سطح بارساس بیاد.

مطمئناکه کسی اینجا درحد سرمربیگری بارسلونا نیست !!!!!به هر روبه امید موفقیت تیم در هرسه جام و این نکته که برای اینکه شخص مورد علاقه هر فرد جایگزین دیگری بشه آرزوی باخت وحذف تیم را کردن خارج از حیطه شرافت هوادارییه.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

یک متال فوتبالی برای اهالی فوتبال هست گری نویل مدافع نامدار منچستر و انگلستان بعد از پایان فوتبالش کارشنناس تلویزیونی بود بارها در مورد نحوه بازی تیمها و نحوه شکست دادن تیم های مختلف مخصوصا بارسلونا نظر داد و به ننقد بقیه پرداخت بعد که خودش هدایت والنسیا را بر عهده گرفت ر مقابل بارسلونا تیمش با هفت گل شکست خورد و اتمام مربیگریش .و اعتراف کرد کارشناسی با دنیای واقعی مربیگری قابل تطبیق نیست. من شخصا نظر دادن در حدهواداروترجیح میدم سایرین میتونن هر نظری بدن اما پذیرفتن و واقعی بودنش دیگه دست اونا نیست.

دوست عزیز، کسی هم اینجا نمیگه والورده بره ما بشیم مربی چون بهتر بلدیم. نخیر. میگیم مربی بهتر که در سطح بارساس بیاد.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۵۸)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
یک سوال فوتبالی از اهالی فوتبال... فرق ما با ریال چیه؟ فرق ما با ریال چی بود؟
اگر موجودی و ثروت باشگاه رو به تیم خونه به خونه یا بادران یا نساجی بدیم با خرید بهترین بازیکنا و ساخت امکانات و تجهیزات و استفاده از کادر لول بالا... اونا میشن بارسا یا بارسا چیزی غیر سرمایه ی مادی بود؟؟؟
تفاوت ریال ک با بقیه همین پولشه..‌.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۲۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
اتفاقا والورده خودش خوب میدونه داره چیکار میکنه... دری ب تخته خورد و اون شد سرمربیه زیباترین و مدعی ترین تیم تاریخ فوتبال...خُب ... چیکار کنه ک اسمش توو تاریخ محو نشه ...نشسته دو دو تا ۴ تا کرده ک خب من ک نمیتونم مثه قبلیا خودم و تفکرمو (البته اگ داشته باشه) ب تیمای مقابل تحمیل کنم..خبری از ترکیب و پلن و تاکتیک و نبوغ و استراتژی هم ک نیس ...چی می مونه... نتیجه...اونم به هر روش ممکن...استفاده از ترکیب اصلی جلوی تیمای ته دیگ جدول ... دفاع یازده نفره جلوی ریال فلج مغزی امسال و....اینو ازش طرفداری نکنید لطفا...اگر بارسایی هستید ...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۷:۰۹)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
این حرف موقعی درسته ک ما و نظر شخصیمون ی طرف قضیه باشیم و اون طرف مربی فعلی... ولی قضیه فرق داره ...ی طرف تاریخ بارساس با تمام ترکیبای ممکن و نتایج و نحوه بازی و فلسفه ای ک ۱۰۰ ساله مدعیشیم ... ی طرف بی توجهی و عدم توانایی در تطبیق مسیر با ادعا ... اینکه تیمهایی با پتانسیل پایین تر میتونن بهتر بازی کنن...و ما نمیتونیم... اینکه میبریم ولی ب زور و بی اقتدار ... اینکه همه چیز افت میکنه حتی کیفیت بردها و..... همه ی اینا اصلا اصلا کار طرفداراست..تخصص هواداراس...چون طرفدار ی چیزی بودن ک اون دیگ نیست... کار کارشناسی نمیخواد...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۴۷)
 
Shahik
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
یک متال فوتبالی برای اهالی فوتبال هست گری نویل مدافع نامدار منچستر و انگلستان بعد از پایان فوتبالش کارشنناس تلویزیونی بود بارها در مورد نحوه بازی تیمها و نحوه شکست دادن تیم های مختلف مخصوصا بارسلونا نظر داد و به ننقد بقیه پرداخت بعد که خودش هدایت والنسیا را بر عهده گرفت ر مقابل بارسلونا تیمش با هفت گل شکست خورد و اتمام مربیگریش .و اعتراف کرد کارشناسی با دنیای واقعی مربیگری قابل تطبیق نیست. من شخصا نظر دادن در حدهواداروترجیح میدم سایرین میتونن هر نظری بدن اما پذیرفتن و واقعی بودنش دیگه دست اونا نیست.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Goh_verde نوشته:

نتیجه می گیریم کلا نه تنها درباره ی فوتبال نباید تیمی رو نقد کنیم و نظر بدیم، که درباره ی هیچ چیز دیگه هم بهتره نظر ندیم
مثلا چون تو حوزه ی ادبیات شاعر نیستیم درباره ی تفاوت سطح فردوسی و مریم حیدرزاده نظر ندیم چون هرچی باشه بالاخره مریم حیدرزاده از ما بیشتر تو این وادی بوده و یکی دو تا پیرهن بیشتر پاره کرده
درباره ی تفاوت امیر تتلو و شجریان هم به همین ترتیب
چون تتلو ام ژوست میخونه، فالش و فولش نمی خونه و خیلی از ماها حتی سولفژ رو هم بلد نیستیم
تو سینما درباره ی مقایسه ی فیلمای مارتین مک دونا و نهنگ عنبر اظهار نظر نکنیم چون قطعا سواد سینمایی کارگردان های سینمای ایران هرچقدر هم آثارشون سخیف باشه به مراتب از ما به عنوان بیننده بیشتره
درباره ی طرز مملکت داری کابینه دولت فعلی و مجلسی فعلی و گندی که زدن به سر و صورت اقتصاد اظهار نظر نکنیم چون هیشکدوم اقتصاد دان نیستیم و سیاست نخوندیم
نه عزیز من
اتفاقا تو کامنت قبلی م گفتم وقتی بحث مقایسه بین خوب و خوب تر، یا بد و بدتر باشه شاید نظر کارشناسانه نیاز باشه و عموم جامعه نتونن قضاوت کنن
اما وقتی بحث مقایسه بین افتضاح و فوق العاده ست یه آدم بی سوادم می تونه با چشم بسته ببینه و علم غیب نمی خواد
حالا شما با همین دیدگاه خواهشا از همین لحظه به بعد سعی کن تو زندگیت درباره ی هیچی اظهار نظر نکنی
نه موسیقی، نه سینما، نه ادبیات، نه سیاست،نه فوتبال




یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

من هیچ وقت در مورد ترکیب چیدن و کلیات درون تیم از جمله تفکرات مربی و مدیر و وجوه غیر قابل لمس نظر نمیدم و فلسفه بافی نمیکنم اتفاقات درون زمین که به تصویر در میاد قابل نظر دادنه وعلقه به تیم و بحث قدیمی~ تیم نه شخص~همیشه مدنظر منه .ارزوم بردن جام تیم دوس داشتنی بارسلوناس وگرنه ارزوی بازی زیبا رااگر فرضا در واقعیت انجنان عملی نشد با پلی استیشن هم میشه براورده کرد.

عجب. پس نظر دادن در مورد ترکیب نیاز به مدرک مربیگری داره ولی تحلیل کردن مسی کار هرکسیه!


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۲۸)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نتیجه می گیریم کلا نه تنها درباره ی فوتبال نباید تیمی رو نقد کنیم و نظر بدیم، که درباره ی هیچ چیز دیگه هم بهتره نظر ندیم
مثلا چون تو حوزه ی ادبیات شاعر نیستیم درباره ی تفاوت سطح فردوسی و مریم حیدرزاده نظر ندیم چون هرچی باشه بالاخره مریم حیدرزاده از ما بیشتر تو این وادی بوده و یکی دو تا پیرهن بیشتر پاره کرده
درباره ی تفاوت امیر تتلو و شجریان هم به همین ترتیب
چون تتلو ام ژوست میخونه، فالش و فولش نمی خونه و خیلی از ماها حتی سولفژ رو هم بلد نیستیم
تو سینما درباره ی مقایسه ی فیلمای مارتین مک دونا و نهنگ عنبر اظهار نظر نکنیم چون قطعا سواد سینمایی کارگردان های سینمای ایران هرچقدر هم آثارشون سخیف باشه به مراتب از ما به عنوان بیننده بیشتره
درباره ی طرز مملکت داری کابینه دولت فعلی و مجلسی فعلی و گندی که زدن به سر و صورت اقتصاد اظهار نظر نکنیم چون هیشکدوم اقتصاد دان نیستیم و سیاست نخوندیم
نه عزیز من
اتفاقا تو کامنت قبلی م گفتم وقتی بحث مقایسه بین خوب و خوب تر، یا بد و بدتر باشه شاید نظر کارشناسانه نیاز باشه و عموم جامعه نتونن قضاوت کنن
اما وقتی بحث مقایسه بین افتضاح و فوق العاده ست یه آدم بی سوادم می تونه با چشم بسته ببینه و علم غیب نمی خواد
حالا شما با همین دیدگاه خواهشا از همین لحظه به بعد سعی کن تو زندگیت درباره ی هیچی اظهار نظر نکنی
نه موسیقی، نه سینما، نه ادبیات، نه سیاست،نه فوتبال


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۳۰)
 
Shahik
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

دوست عزیز اگه فکر می کنی فقط مربیای بین المللی حق دارن در مورد بارسا نظر بدن پس به منطق خودت احترام بذار و نظر نده.

من هیچ وقت در مورد ترکیب چیدن و کلیات درون تیم از جمله تفکرات مربی و مدیر و وجوه غیر قابل لمس نظر نمیدم و فلسفه بافی نمیکنم اتفاقات درون زمین که به تصویر در میاد قابل نظر دادنه وعلقه به تیم و بحث قدیمی~ تیم نه شخص~همیشه مدنظر منه .ارزوم بردن جام تیم دوس داشتنی بارسلوناس وگرنه ارزوی بازی زیبا رااگر فرضا در واقعیت انجنان عملی نشد با پلی استیشن هم میشه براورده کرد.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۰۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Shahik نوشته:

یاد اون قضیه افتادم که "طرف مربی یه تیم لیگ بود صبح فرستاده بود ش یه دسته پایین تر بعد شب میاد تو تلویزیون بارسلونا و رئال را چینش ونحوه بازی ارائه میده ." حالا باز اون مربی را بود !!!!!! حالام همه با مدرک a اروپا نقد میکنن . نکشیمون مربییی.... بازی هر دونیمه خوب بود و نتیجه ازون بهتر.که البته گل تیم رایو گل زیبایی بود .باید قبول کرد که با بالا رفتن سن مسی لحظات خنثی تو زمین روبه افزایش هرچند دردناک وسخت باورش ولی گریزی نیست وگرنه زدن این نوع گلها برای اون خاطرهس. البته یکبار جلوی سویا بازی رفت توی همین فصل بازی فعالو پر تحرکتری انجام داد که منجر به مصدومیت شد . امیدوارم این فصل تو بازیای حساس کاملا فعال و سرحال باشه ....

دوست عزیز اگه فکر می کنی فقط مربیای بین المللی حق دارن در مورد بارسا نظر بدن پس به منطق خودت احترام بذار و نظر نده.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۴۴)
 
ALEXMASON
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
اینقدر موج منفی ندین دیگه کامبک نازیبا یا بارسای یخی
در حال حاضر وضعیت اینطوریه دیگه حداقل از برد لذت ببریم


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۲۴)
 
Shahik
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
یاد اون قضیه افتادم که "طرف مربی یه تیم لیگ بود صبح فرستاده بود ش یه دسته پایین تر بعد شب میاد تو تلویزیون بارسلونا و رئال را چینش ونحوه بازی ارائه میده ." حالا باز اون مربی را بود !!!!!! حالام همه با مدرک a اروپا نقد میکنن . نکشیمون مربییی.... بازی هر دونیمه خوب بود و نتیجه ازون بهتر.که البته گل تیم رایو گل زیبایی بود .باید قبول کرد که با بالا رفتن سن مسی لحظات خنثی تو زمین روبه افزایش هرچند دردناک وسخت باورش ولی گریزی نیست وگرنه زدن این نوع گلها برای اون خاطرهس. البته یکبار جلوی سویا بازی رفت توی همین فصل بازی فعالو پر تحرکتری انجام داد که منجر به مصدومیت شد . امیدوارم این فصل تو بازیای حساس کاملا فعال و سرحال باشه ....


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۹:۴۳)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
frederic*chopin نوشته:

بازیکنی ک قابلیت بازی با کیفیت بالا رو داره ... علت افتش یا فیزیکیه یا روانی... ک جفتش هم باشگاه کاملا توش سهیمه ... قطعا ی بازیکن صرف نظر از وحشتی ک از افت و عدم محبوبیت و دستمزد کمتر و فروش و اخراج به تیم های نازل تر داره....خودش هم ازاین نوع بازی لذت نمیبره ... خوب علت چی میتونه باشه... اگ ی تیم از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی سطح بالایی داشته باشه ... روابط هم سالم باشه ... اعتماد به نفس داده بشه ...چ چیزی میتونه این مقدار افت رو ایجاد کنه..؟؟(مقداری ک غیر طبیعی به نظر میرسه) اگ از خریدهایی ک داری نتونی بازی بگیری و نتونی پازل تیمتو درست بچینی مقصر کیه..؟ تیمهای منتخب جهان و سرشار از ستاره چرا نمیتونن بصورت لحظه ای و کوتاه مدت مچ بشن و بازی عالی ارائه بدن...؟ بازیکن قطعا میخواد خوب بازی کنه ...سابقه ی بازی خوب رو هم داره ک ینی میتونه... قطعه گم شده ی پازل چیه واقعا؟ ریال بنیتز با ریال زیدان چ تفاوتی داشت ؟ فقط ی کاریزما اضافه شد...شکر خدا دکتر و زیدان سرسار از شانس اند و قاعدتا تاکتیک ناپذیر... پس چی نیست؟

کوتینیو توی لیورپول (بجز آخرین بازیهاش )و برزیل تیته بسیار عالی بازی میکرد مخصوصا توی برزیل تیته ک توی پست شماره ی 10 در بازیهای مقدماتی جام جهانی معرکه بود . یه چیزی راجع به سبک بازی کوتینیو هست ک خیلی ها بهش دقت نکردن : کوتینیو برای درخشش نیاز به فضا داره و توی بارسا اصلا این فضا گیرش نمیاد . دلیل اصلی این بسته بودن فضاها هم برمیگرده به کند بودن بارسای والورده در فاز هجومی ، توی دوران پپ جابجایی بین مهره های هجومی و دقت و سرعت پاسهامون بالا بود و موقعیت های زیادی گیر بازیکنا میومد . در دوران انریکه سرعت انتقال توپ از دفاع به حمله زیاد شد و با استفاده از همین روش موقعیت های خوبی گیر مسی سوارز نیمار میومد . الان نه جابجایی و حرکات شطرنج گونه ی پپ رو داریم و نه سرعت انتقال توپ انریکه رو بخاطر همین همه ی بازیکنای هجومی سردرگم هستن حتی مسی


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۴۹)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

والا ۱۰ ساله دارن همین جملات رو در دفاع از این شل بی خاصیت تکرار می کنن...

با رفتن دنی آلوز وسیدو کیتا و یحیی توره و ماسکرانو و آبیدال و پویول از تیم بارسا فاکتور فیزیک و جنگندگی رو از دست داد و مهره هایی مثل مسی اینیستا و بوسکتس ک مهره هایی فانتزی هستن توی فشار بیشتری قرار گرفتن ، زمانی این نوع مهره ها میتونن بهترین بازیاشون رو انجام بدن ک در کنارشون بازیکن های قلدر و جنگنده ای حضور داشته باشن ، به ترکیب اصلی بارسا توی فصل 2008_2009 ک نگاه کنی و اون رو با فصل های بعد مقایسه کنی به راحتی متوجه میشی ک بارسا چرا رفته رفته آسیب پذیر شد ، به نظر من مشکل از خود شخص بوسکتس نیست به نظر من اصلی ترین مشکل بارسا توی این چند سال اخیر این هست ک تیم از لحاظ تکنیکی و فیزیکی توی تعادل نیست و وقتی کوتینیو توی ترکیب باشه وضعیت بدتر هم میشه . هر کسی رو بهر کاری ساختن و بوسکتس برای کاری ک الان بهش محول شده بدترین شخص ممکنه . شاید استفاده از double pivot بتونه یکم از فشار روی اون کم کنه


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۲۷)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

برادر، سال های زیادیه که این جملات به شدت کلیشه ای " توی بازی معلوم نیس " و " بازیش ملموس نیست " داره گفته میشه !! اتفاقا خیلی توی بازی معلوم و ملموسه !! و این که فرمودید " هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه " ، شما بشمار ببین در طول فصل بازی های خوبش ( اونم فقط و فقط در فاز هجومی ، چون در دفاع مطلقا بازی خوبی ازش سراغ ندارم) به تعداد انگشت های یه دست میرسه اصن !!

بوسکتس و آلبا تنها کسایی هستن ک همیشه میتونن مسی رو توی زمین پیدا کنن و بهش پاسهای ریسکی بدن ، بقیه جرات پاس دان به مسی توی اون شلوغی رو ندارن ، بوسکتس توی فاز دفاعی هیچ نوع کارایی نداره اما توی پخش کردن توپ و ریتم دان به بازی و کنترل سرعت بازی فوق العادست ، توی سبکی ک بارسا بازی میکنه لازمه ک همچین بازیکنی توی زمین باشه وگرنه ارتباط خط دفاع و حمله به کلی قطع میشه ، بوسکتس افت کرده همونجور ک مسی سوارز کوتینیو و .... افت کردن ، سردرگمی تیم توی فاز هجومی بازیکنا رو توی شرایط بدی قرار میده و مهره های دفاعی بیشترین ضرر رو میکنن و فشار زیادی بهشون میاد


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۰۷)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم واقعا شاد کردی دلمونو ((:
یاد قلی تو اون ویدئوی سوریلند افتادم

عزیز دلم😘
فدای دونه دونه مقایسه هات
تو فقط با من حرف بزن❤


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۳۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نه خبری از مالکیت و زیباییه نه اثری از قدرت و فشار روو تیمای مقابل و اقتدار...
فقط نتیجه محض ...خود من توو این شرایط افت میکنم ... چه برسه ب اونی ک ثانیه به ثانیه با باشگاه داره زندگی میکنه... مگه فقط بازیکنا افت کردن؟ امسال شاهد کمترین میانگین حضور تماشاگرا بودیم چه توقعی دارین... برد محض خیلی زود طعمش رو از دست میده بخصوص واس اونایی ک بارسا رو به مکتبش میشناختن و با زیباییاش عضوش شدن ... وقتی طراوتی نیس و اگ ی گل با لثه یا بیضه بزنی کافیه برای هدف تیم ...دیگ دوندگی و غیرت و هنر چه لزومی داره...؟؟!! اگ بازیکنا مقصرن بفرستن برن جاهای دیگ تا اونجا دیگ مقصر نباشن ..!!


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۳۰)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
حرف اینه بازیکن بیشتر از همه ضربه ی افتشو میخوره پس راضی ب این شرایط نیس... پس یا بازیکن توانایی بیش از اینو نداره ...یا شرایط رشد و خروجش از افت نیست ک دلیل فنی و یا روانی داره....چن درصد از بازیکنای اصلی افت کردن... پیکه روبرتو سمدو بوسکتس دنیس مالکوم سوارز کوتی و...مسی ...(غیر از حضرت معشوق راکی) هر کدوم ی دوره ای توو افت بودن ...خیلی ساده انگارانه اس ک بگیم این طبیعیه ...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۱۹)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

شما هم که ماشالله بزنم به تخته انگار میخوای انشا بنویسی ، الان معلوم نشد میگی چی خوبه چی بده ، فقط سختش میکنی ، کدوم پازل کدوم عدم محبوبیت کدوم دستمزد کمتر ، در یه بازی آسون و بدون فشار خاصی یه بازیکن در دو ترکیب متفاوت نیمه اول 4 3 3 و نیمه دوم 4 2 3 1 رسما "نیست" و اصلا انگار تیم داره ده نفره بازی میکنه ، بعدشم مگه شما تمرینات تیمو رفتی که بدونی مربیش چه چیزی به بازیکن گفته یا چی
ما فقط میتونیم با دیدن بازی قضاوت کنیم ، واقعا معلوم نیست تا کی قراره بشنویم که "کوتینیو تو پست خودش نیست" یا ... آخه خداییش چه پست تخیلی رویایی ای در نظر میگیرید که اینو میگید یا تو لیورپول مگه کجا بوده ، تو برزیلشم یه گل به سوییس زد لنگه همونو الان 10 تا بازیه میخواد بزنه مدافعا دستشو میخونن ، آقا طرف یه بازی اصلا آزاده به کل یه لحظه هافبکه یه لحظه وینگره تو یه بازی دیگه موقعیتش فیکسه ، و در حالات مختلف نتیجه نمیگیره
مربی کیفیتش 100 باشه یا 0 ، انواع و اقسام کامنت به بازیکنش بده یا هیچی نگه بزاره بازیکن کاری که خودش فکر میکنه درسته رو انجام بده، و ...
کور که نیستیم داریم بقیه بازیکن هارو میبینیم ، وقتی خوب کار نمیکنه مطمئن باش حداقل 50 % مشکل از خودشه ، در بدترین وضع مربی هم تقسیم مشکل 50 50 ه اینو تو کامنت اول نگفتم چون دیگه فرض رو بر این گذاشتم که بدیهیه
الان با این استدلالت انریکه هم پس نتونسته بود پازلو بچینه وگرنه گومز و پاکو و آردا توران که بازی خوب نشون داده بودن از خودشون

اولا ک ایراد ب مطول بودن میگیری ...ی برگه آچار گزارش بازی نوشتی...ثانیا متن واضحه اگ دقت کنی و اگ متوجه نشدی من موظف ب تشریح مجدد نیستم...ثالثا اگ چیزی رو متوجه نشدی پشت سپر تمسخر پنهان نشو بپرس شاید فهمیدی کسی ب شما توهین نکرد رابعا بازیکنی در حد دمبله و کوتی و مسی رو با امثال گومز و پاکو و آردا مقایسه میکنی... و اینکه تیمی که مالکیت و تاکتیک و فلسفه و منطقش افت کرده و دلخوش ب برد بدترین ریال تاریخه رو با زمان لوچو و پپ مقایسه میکنی...نه آمار برد به زمان لوچو و پپ میرسه نه تنوع و نه زیبایی اش ... الان با این استدلالت مسی هم بعد از فشاری ک تنهایی بدوش میکشید یهو خودش بصورت اتو پایلوت افت میکنه ...خودشم مقصره ... ریال زیدان هم یهو بعد از بنیتز ناگهان خوب شدن ... نه آقا ... جدا از فهم و درک و سواد ی مربی ... برخورد و کاریزما و حتی قیافه و تن صداشم تاثیر داره ... چیزی ک زیدان نونشو خورد ...مگ اینک بگی زیدان سواد تاکتیکی داشت ..!!!!


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۰۴)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
به شما گیر میدم چون دوست دارم به والورده گیر میدم چون دوسش دارم عشق لعنتیه کاریش نمیشه کرد شاعر میگه اگر با دیگرانش بود میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی

برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم واقعا شاد کردی دلمونو ((:
یاد قلی تو اون ویدئوی سوریلند افتادم


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۴۱)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
بازیکنی ک قابلیت بازی با کیفیت بالا رو داره ... علت افتش یا فیزیکیه یا روانی... ک جفتش هم باشگاه کاملا توش سهیمه ... قطعا ی بازیکن صرف نظر از وحشتی ک از افت و عدم محبوبیت و دستمزد کمتر و فروش و اخراج به تیم های نازل تر داره....خودش هم ازاین نوع بازی لذت نمیبره ... خوب علت چی میتونه باشه... اگ ی تیم از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی سطح بالایی داشته باشه ... روابط هم سالم باشه ... اعتماد به نفس داده بشه ...چ چیزی میتونه این مقدار افت رو ایجاد کنه..؟؟(مقداری ک غیر طبیعی به نظر میرسه) اگ از خریدهایی ک داری نتونی بازی بگیری و نتونی پازل تیمتو درست بچینی مقصر کیه..؟ تیمهای منتخب جهان و سرشار از ستاره چرا نمیتونن بصورت لحظه ای و کوتاه مدت مچ بشن و بازی عالی ارائه بدن...؟ بازیکن قطعا میخواد خوب بازی کنه ...سابقه ی بازی خوب رو هم داره ک ینی میتونه... قطعه گم شده ی پازل چیه واقعا؟ ریال بنیتز با ریال زیدان چ تفاوتی داشت ؟ فقط ی کاریزما اضافه شد...شکر خدا دکتر و زیدان سرسار از شانس و قاعدتا تاکتیک ناپذیر... چی نیست؟

شما هم که ماشالله بزنم به تخته انگار میخوای انشا بنویسی ، الان معلوم نشد میگی چی خوبه چی بده ، فقط سختش میکنی ، کدوم پازل کدوم عدم محبوبیت کدوم دستمزد کمتر ، در یه بازی آسون و بدون فشار خاصی یه بازیکن در دو ترکیب متفاوت نیمه اول 4 3 3 و نیمه دوم 4 2 3 1 رسما "نیست" و اصلا انگار تیم داره ده نفره بازی میکنه ، بعدشم مگه شما تمرینات تیمو رفتی که بدونی مربیش چه چیزی به بازیکن گفته یا چی
ما فقط میتونیم با دیدن بازی قضاوت کنیم ، واقعا معلوم نیست تا کی قراره بشنویم که "کوتینیو تو پست خودش نیست" یا ... آخه خداییش چه پست تخیلی رویایی ای در نظر میگیرید که اینو میگید یا تو لیورپول مگه کجا بوده ، تو برزیلشم یه گل به سوییس زد لنگه همونو الان 10 تا بازیه میخواد بزنه مدافعا دستشو میخونن ، آقا طرف یه بازی اصلا آزاده به کل یه لحظه هافبکه یه لحظه وینگره تو یه بازی دیگه موقعیتش فیکسه ، و در حالات مختلف نتیجه نمیگیره
مربی کیفیتش 100 باشه یا 0 ، انواع و اقسام کامنت به بازیکنش بده یا هیچی نگه بزاره بازیکن کاری که خودش فکر میکنه درسته رو انجام بده، و ...
کور که نیستیم داریم بقیه بازیکن هارو میبینیم ، وقتی خوب کار نمیکنه مطمئن باش حداقل 50 % مشکل از خودشه ، در بدترین وضع مربی هم تقسیم مشکل 50 50 ه اینو تو کامنت اول نگفتم چون دیگه فرض رو بر این گذاشتم که بدیهیه
الان با این استدلالت انریکه هم پس نتونسته بود پازلو بچینه وگرنه گومز و پاکو و آردا توران که بازی خوب نشون داده بودن از خودشون


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۳۹)
 
marzeg
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
اینجور که والورده ترکیب فرستاد وسط زمین خدا رحم کنه برای بازی لیون....


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۳۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

برادر، سال های زیادیه که این جملات به شدت کلیشه ای " توی بازی معلوم نیس " و " بازیش ملموس نیست " داره گفته میشه !! اتفاقا خیلی توی بازی معلوم و ملموسه !! و این که فرمودید " هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه " ، شما بشمار ببین در طول فصل بازی های خوبش ( اونم فقط و فقط در فاز هجومی ، چون در دفاع مطلقا بازی خوبی ازش سراغ ندارم) به تعداد انگشت های یه دست میرسه اصن !!

والا ۱۰ ساله دارن همین جملات رو در دفاع از این شل بی خاصیت تکرار می کنن...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۳۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Goh_verde نوشته:

امسال تو لیگ قهرمانان همه تیمای مدعی حذف میشن و راه برای قهرمانی خیلی ساده تر از همیشه ست
اما بازم بارسا عمرا بتونه از سد همون پورتو و لیون و آژاکس بگذره و نهایتا این مرحله حذف نشه، مرحله بعد حذف میشه
مامان من اصن فوتبال نمی بینه
حتی نمی دونست کدوم تیم بارساست و کدوم یکی دوتا زده
یه کم بازی رو دید گفت اون تیم اونوری بهتر بازی میکنه
منظورش رایو وایکانو بود😁
یعنی میگم لازم نیست علامه دهر باشی ‌که بوی تعفن والورده رو حس کنی
هر آدم بی سواد و غیر فوتبالی ام می دونه این اوسکول فقط ترکیبی از شانسه و حماقت

آره واقعا...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۱۷)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
خلاصه که عشق آمد و ما به والورده و یارانش متمایل شدیم، رفت


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۱۶)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

نه متاسفانه خبری ازش نشد. منم تا دقیقه ۹۰ منتظر موندم دیگه یه چیزی نوشتم.

ای آقا ...چه توقعایی داری برادر...!
بعد میان میگن کاری نداره ک ۱۴سال آپدیت بودن و صبر جلوی نظرات این مردم ۷۲
ملت...!!!
بله...کاری نداره ک ..بده ما خودمون متن بنویسیم ...!!! بعد کاااات !!!! غیبت کبری ...
دوستان بازم میگم ... فاصله ی حرف و عمل خیلیه ...ادعا سهل و مدعی فراوونه ...لطفا در حد یک عضو ساده بمونید...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۱۳)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

آقا تو یه ماهه یه اکانت ساختی از اسمتم معلومه ، میخوای هر بازی بیای بگی والورده چقد گوهه و والورده فلان والورده بهمان والورده والورده والورده
خب بیا بگو و برو دیگه به بقیه چیکار داری (:
دوست عزیز اگه حالت تهوع داری و میخوای نادون بری و این حرفا خب چرا اصلا میشینی بازیشو نگاه میکنی چرا بعدش میای نظرارو میخونی صبر کن این فصل نکبت تموم بشه دیگه
برو کمپین راه بنداز شب و روز بهش فحش بده چرا به بقیه گیر میدی! (:

به شما گیر میدم چون دوست دارم
به والورده گیر میدم چون دوسش دارم
عشق لعنتیه کاریش نمیشه کرد
شاعر میگه اگر با دیگرانش بود میلی
چرا ظرف مرا بشکست لیلی


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۱۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
Faryas نوشته:

اون دوست عزیزی که که قرار بود گزارشه بازی رو بفرسته این متن رو فرستاده یا همینجوری که تو متن نوشته شده خودتون نوشتید آقای ایمنی؟؟

نه متاسفانه خبری ازش نشد. منم تا دقیقه ۹۰ منتظر موندم دیگه یه چیزی نوشتم.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۱۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

یه چند تا مسئله خیلی مهم وجود داره ! اول این که با وجود این که همه ی ما مسی رو خیلی خیلی دوس داریم واقعا برام سواله که آیا زمین فوتبالو با یه جایی مثل پلی استیشن اشتباه گرفته ؟؟؟ توپو که میگیره انگار میخواد 7-8 نفرو دریبل بزنه !! خب مرد مومن چرا اینقد با توپ ور میری !!! سریع یا پاس بده یا شوت بزن ! نمیشه که توی 1 متر جا 4 نفرو دریبل زد ! نکته بعد درباره کوتینیو که دیگه واقعا شورشو درآورده ! نه توی هافبک خوبه نه توی وینگر !! هرچند سبک مزخرف بازی تیم روی اونم اثر گذاشته اما دیگه قبول ندارم این حد از بد بودن فقط بخاطر سبک بازی تیم باشه ! کاملا خنثا در دفاع و حمله ! اگر به خودش نیاد و والورده هم بخواد سال بعد بمونه بنظرم موندنش نه به صلاح خودشه نه به صلاح تیم !! میرسیم به سرخیو بوسکتس کبیر !! نه یه قطع توپ ! نه یه پاس کلیدی ! هیچ و هیچ و هیچ !! خدا لعنت کنه کسی رو که تو رو آورد توی این تیم ، مردک بی خاصیت ! یه بار نشد موقع حمله حریف اون لنگ درازشو پرت کنه و توپ بازیکنو بزنه !!! یه مشت اسکل هم هستن که واقعا باورشون شده که این بهترین هافبک دفاعی دنیاس !!! و مهمتر از همه این که هیچکدوم از بازیکنای اصلی به جز راکیتیچ استراحتی برای بازی با لیون نکردن ! وقتی نتونی از بازیکنای نیمکت جلوی تیم 19 ام جدول استفاده کنی پس گذاشتی برای کی !!!!!

خب طبیعیه. مسی می دونه تو این تیم اگه کاری کرد کرد. اگه نه برنامه ای وجود نداره. باید همه بارا رو خودش به دوش بکشه.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۰۷)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
هلاک اونائی ام که هر بازی سعی می کنن دقیقه به دقیقه بازی شخمی تیم والورده رو آنالیز کنن و هی بگن اونجا چار سه سه بودیم بعد چار چار دو شدیم، به قدری این اتفاق دلمو آشوب میکنه که یکی بیاد بگه این تیکه عنی که افتاده وسط چاه مستراح ترکیباتش لپه ست، لوبیاست، یه خورده ذرت می بینیم اونجا الان آقا شما رو به عزیزان تون بذارید ما نادون از دنیا بریم و اینقدر حالت تهوع مون رو با تشریح جزئیات این فصل نکبت تشدید نکنید حالا می خواین نیمه پر لیوان رو ببینید خود دانید اما این لیوان دیر زمانی ست که شکسته و نشتی داره الآنم خالیه اون خطیه م که اون وسط رو بدنش افتاده و توهم آب رو ایجاد میکنه، رد خاطراتی بیش نیست😔

آقا تو یه ماهه یه اکانت ساختی از اسمتم معلومه ، میخوای هر بازی بیای بگی والورده چقد گوهه و والورده فلان والورده بهمان والورده والورده والورده
خب بیا بگو و برو دیگه به بقیه چیکار داری (:
دوست عزیز اگه حالت تهوع داری و میخوای نادون بری و این حرفا خب چرا اصلا میشینی بازیشو نگاه میکنی چرا بعدش میای نظرارو میخونی صبر کن این فصل نکبت تموم بشه دیگه
برو کمپین راه بنداز شب و روز بهش فحش بده چرا به بقیه گیر میدی! (:


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۰۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
بازیکنی ک قابلیت بازی با کیفیت بالا رو داره ... علت افتش یا فیزیکیه یا روانی... ک جفتش هم باشگاه کاملا توش سهیمه ... قطعا ی بازیکن صرف نظر از وحشتی ک از افت و عدم محبوبیت و دستمزد کمتر و فروش و اخراج به تیم های نازل تر داره....خودش هم ازاین نوع بازی لذت نمیبره ... خوب علت چی میتونه باشه... اگ ی تیم از لحاظ روحی روانی و تاکتیکی سطح بالایی داشته باشه ... روابط هم سالم باشه ... اعتماد به نفس داده بشه ...چ چیزی میتونه این مقدار افت رو ایجاد کنه..؟؟(مقداری ک غیر طبیعی به نظر میرسه) اگ از خریدهایی ک داری نتونی بازی بگیری و نتونی پازل تیمتو درست بچینی مقصر کیه..؟ تیمهای منتخب جهان و سرشار از ستاره چرا نمیتونن بصورت لحظه ای و کوتاه مدت مچ بشن و بازی عالی ارائه بدن...؟ بازیکن قطعا میخواد خوب بازی کنه ...سابقه ی بازی خوب رو هم داره ک ینی میتونه... قطعه گم شده ی پازل چیه واقعا؟ ریال بنیتز با ریال زیدان چ تفاوتی داشت ؟ فقط ی کاریزما اضافه شد...شکر خدا دکتر و زیدان سرسار از شانس اند و قاعدتا تاکتیک ناپذیر... پس چی نیست؟


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۵۰)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
هلاک اونائی ام که هر بازی سعی می کنن دقیقه به دقیقه بازی شخمی تیم والورده رو آنالیز کنن و هی بگن اونجا چار سه سه بودیم بعد چار چار دو شدیم، به قدری این اتفاق دلمو آشوب میکنه که یکی بیاد بگه این تیکه عنی که افتاده وسط چاه مستراح ترکیباتش لپه ست، لوبیاست، یه خورده ذرت می بینیم اونجا الان
آقا شما رو به عزیزان تون بذارید ما نادون از دنیا بریم و اینقدر حالت تهوع مون رو با تشریح جزئیات این فصل نکبت تشدید نکنید
حالا می خواین نیمه پر لیوان رو ببینید خود دانید
اما این لیوان دیر زمانی ست که شکسته و نشتی داره
الآنم خالیه
اون خطیه م که اون وسط رو بدنش افتاده و توهم آب رو ایجاد میکنه، رد خاطراتی بیش نیست😔


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۳۹)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
پنالتی کجاش اشتباه بود کاملا پا رو زد اتفاقا var هم تاییدش کرد مسی پشت توپ ایستاده بود ولی داور 30 ثانیه ای طول کشید تا سوت بزنه چون منتظر تایید var بود اگه صحنه اش ذره ای مشکوک باشه اونوقت بهش میگن مشکوکه اگه میخوای خودت هم بیا یه نگاه بکن


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۲۱)
 
tmagh
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
طبیعی بود که وقتی یک بازی حساس پیش رو داریم تیم و بازیکنها به خودشان فشار نیاورند ولی با این حال قبل از گل حریف که تنها فرصت آنها در نیمه اول بود سه موقعیت عالی برای گلزنی داشتیم که سوارز مسی و کوتینیو خراب کردند به ویژه اون فرصت کوتینیو که واقعا گل نکردنش مشکل بود و به فاصله کوتاهی هم گل خوردیم. در نیمه دوم هم تیم با سیستم چهار دو سه یک بازی کرد که شکل بازی تیم روانتر شد و فرصتهای بیشتری هم خلق شد. پنالتی هم به نظرم مشکلی نداشت و مدافع رقیب هم اصلا معترض نبود و وار هم تاییدش کرد بنابراین ذکر چنین موضوعی در سایت هواداری بارسا به نظرم یک جور خودزنی باشه.


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۱۵)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
و اینکه در نهایت کوتینیو اون چنان هم که بعضی ها جو میدن در لیورپول خیلی سر تر از الانش نبود اونجا هم قبل اینکه بیاد بارسا کلوپ نیمکت نشینش کرده بود و زیر سایه ی صلاح فیرمینو مانه رفته بود قبل ترش هم والا اینکه در کنار لالانا هندرسون میلنر استوریج آلبرتو مورنو و این ها سطح بالاتری داشته باشی و به چشم بیای کار سختی نیست برای یه برزیلی
کلا که یه تیم اگه مربی هم نداشته باشه وقتی دمبله و سمدو اونجوری سمت راست رو بهم ریخته بودن بد نیست یکم برای خودت ارزش قائل باشی و توام یه تکونی به خودت بدی یکم رو سرعتت کار کنی نفوذی چیزی ...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۱۲)
 
rockstar
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

مسی این فصل به طرز عجیبی افت کرده و تبدیل به یه بازیکن تنبل پر اشتباه شده . فک میکنم کوتینیو به در بارسای والورده نمیخوره چون به فضا نیاز داره و توی بارسای والورده فضایی گیر مهره های هجومی نمیاد ، بوسکتس یک بازیکن بی خاصیته ؟ توی بازی معلوم نیست اما وقتی نباشش تیم ما ناقصه و از هم گسیخته بازی میکنه ، یحیی توره از بوسکتس بهتر بود اما متاسفانه اونم مثل اتوو قربانی اخلاق خشک گواردیولا شد ، بوسکتس توی تیم یه مهره ی کلیدی هست و هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه

برادر، سال های زیادیه که این جملات به شدت کلیشه ای " توی بازی معلوم نیس " و " بازیش ملموس نیست " داره گفته میشه !! اتفاقا خیلی توی بازی معلوم و ملموسه !! و این که فرمودید " هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه " ، شما بشمار ببین در طول فصل بازی های خوبش ( اونم فقط و فقط در فاز هجومی ، چون در دفاع مطلقا بازی خوبی ازش سراغ ندارم) به تعداد انگشت های یه دست میرسه اصن !!


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۸)
 
AGH2000
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
حالا اینارو ول کنین!!!
چرا تصویر گزارش بازی ماله بازی با رئاله؟؟؟!!!


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۷)
 
Faryas
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
من چند وقته پیش گفتم دیگه واقعا خسته شدم از گفتن اینکه این والورده گند زده به سبک و هرچیزه این تیم.و دیگه اینو مطرح نمیکنم.
اما نکته های مثبت بازی:بازی عالی ویدال_هماهنگی فوق العاده سمدو و دمبله_بازیه فوق العاده دمبله_سوارز با این که تو این دو سال خیلی موقعیت خراب کرده ولی نسبت به دو سه هفته پیش یه مقدار بهتر شده که امیدوارم بازم بهتر شه.
اما نکته های منفی بازی:استفاده کردن از بوسکتس و سوارز و آلبا و حتی پیکه از اول بازی بود_تحمل کردن همیشگی کند بودن این بوسکتس_در مورد سبک و تاکتیک که گفتم چیزی نمیگم😐_استفاده نکردن و دیراستفاده کردن از مالکوم


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۲)
 
AGH2000
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

مسی این فصل به طرز عجیبی افت کرده و تبدیل به یه بازیکن تنبل پر اشتباه شده . فک میکنم کوتینیو به در بارسای والورده نمیخوره چون به فضا نیاز داره و توی بارسای والورده فضایی گیر مهره های هجومی نمیاد ، بوسکتس یک بازیکن بی خاصیته ؟ توی بازی معلوم نیست اما وقتی نباشش تیم ما ناقصه و از هم گسیخته بازی میکنه ، یحیی توره از بوسکتس بهتر بود اما متاسفانه اونم مثل اتوو قربانی اخلاق خشک گواردیولا شد ، بوسکتس توی تیم یه مهره ی کلیدی هست و هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه

بدون شک...


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۲)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
borselan نوشته:

مسی و سوارز گل زدن مسی پاس گل داد و سه امتیاز رو گرفتیم و روبرتو و لنگله و راکیتبچ و دمبله استراحت کردن
دمبله و سمدو هر دفاعی رو بهم میریزن
سعی کنید نیمه پر لیوان رو ببینید وگرنه خیلی اذیت میشید

توی لیوانمون شاشیدن و مهم نیست ک چقدر پر باشه . نگران لالیگا و لیون نیستم و به مراحل بعدی فک میکنم ک اگه با این تیم روبروی لیورپول یا سیتی بازی کنیم چند دقیقه طول میکشه تا تار و مار بشیم ، شرط میبندم روبروی این دو تیم توی نیم ساعت اول کارمون تمام شه


یکشنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۰۰)
 
parsafcb
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
نکته بعد درباره کوتینیو که دیگه واقعا شورشو درآورده ! نه توی هافبک خوبه نه توی وینگر !! هرچند سبک مزخرف بازی تیم روی اونم اثر گذاشته اما دیگه قبول ندارم این حد از بد بودن فقط بخاطر سبک بازی تیم باشه ! کاملا خنثا در دفاع و حمله !

وقتی راکتیچ که یک هافبکه میاد نفوذ میکنه و پاس گل میده و چند روز پیش هم روی یه نفوذ ساده به رئال گل میزنه یعنی امکان نفوذ وجود داره و کوتینیو اصلا نفوذ نمیکنه ، موقع حملات و یا مالکیت تیم بدترین جایگیری هارو داره و هر بازی 10 بار سعی میکنه از نقطه محبوبش شوت بزنه خلاقیت به خرج نمیده در حالی که خودش هم وقتی داشت میومد بارسا میدونست که باید کم و بیش جای نیمارو پر کنه ما وینگر چپ یک سال و نیمه که نداریم چپ ما شده یه آلبا
در طول بازی هم بقیه بازیکنا سعی میکردن که تک به تکارو پاس بدن بهش سوارز همچین هم بد نبود و چند جا میتونست خودش بشوته ولی همش میخواست بده کوتینیو که انگیزه بگیره مسی هم همینطور بنا به شوت زدن باشه مسی چند بار خودشو در موقعیت شوت از پشت محوطه قرار داد ولی بعدش تصمیم گرفت پاس بده چپ


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۵۹)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
توی این فصل یه سری چیزها دارن هی تکرار و تکرار میشن ، یکیش بد بودن مسی هست ک اعصابمو خورد کرده و حالمو بهم زده از فوتبال
دوم : بی برنامه بودن تیم والورده توی نیمه ی اول ک رفته رفته داریم بهش عادت میکنیم
سوم : نامشخص بودن وظیفه ی کوتینیو ک واقعا توی زمین گم هست و اصلا معلوم نیست قصد چه کاری رو داره ، قشنگ مثل بازیکنای آماتور بازی میکنه
چهارم : یه چیزی توی این تیم بیشتر از همه منو عصبی میکنه اونم اینه ک بازیکنا همه توی زمین حریف هستن اما هیچکدومشون تحرک خاصی نداره و فقط توپ رو بین همدیگه رد و بدل میکنن
شانس آوردیم تیم های لالیگا نسبت به گذشته افت کردن و رقبای قدرتمندی نداریم وگرنه با این وضع باید با والنسیا و سویا برای کسب سهمیه میجنگیدیم


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۵۷)
 
borselan
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
مسی و سوارز گل زدن مسی پاس گل داد و سه امتیاز رو گرفتیم و روبرتو و لنگله و راکیتبچ و دمبله استراحت کردن
دمبله و سمدو هر دفاعی رو بهم میریزن
سعی کنید نیمه پر لیوان رو ببینید وگرنه خیلی اذیت میشید


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۵۴)
 
علی_آرین
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
نقل قول
rockstar نوشته:

یه چند تا مسئله خیلی مهم وجود داره ! اول این که با وجود این که همه ی ما مسی رو خیلی خیلی دوس داریم واقعا برام سواله که آیا زمین فوتبالو با یه جایی مثل پلی استیشن اشتباه گرفته ؟؟؟ توپو که میگیره انگار میخواد 7-8 نفرو دریبل بزنه !! خب مرد مومن چرا اینقد با توپ ور میری !!! سریع یا پاس بده یا شوت بزن ! نمیشه که توی 1 متر جا 4 نفرو دریبل زد ! نکته بعد درباره کوتینیو که دیگه واقعا شورشو درآورده ! نه توی هافبک خوبه نه توی وینگر !! هرچند سبک مزخرف بازی تیم روی اونم اثر گذاشته اما دیگه قبول ندارم این حد از بد بودن فقط بخاطر سبک بازی تیم باشه ! کاملا خنثا در دفاع و حمله ! اگر به خودش نیاد و والورده هم بخواد سال بعد بمونه بنظرم موندنش نه به صلاح خودشه نه به صلاح تیم !! میرسیم به سرخیو بوسکتس کبیر !! نه یه قطع توپ ! نه یه پاس کلیدی ! هیچ و هیچ و هیچ !! خدا لعنت کنه کسی رو که تو رو آورد توی این تیم ، مردک بی خاصیت ! یه بار نشد موقع حمله حریف اون لنگ درازشو پرت کنه و توپ بازیکنو بزنه !!! یه مشت اسکل هم هستن که واقعا باورشون شده که این بهترین هافبک دفاعی دنیاس !!! و مهمتر از همه این که هیچکدوم از بازیکنای اصلی به جز راکیتیچ استراحتی برای بازی با لیون نکردن ! وقتی نتونی از بازیکنای نیمکت جلوی تیم 19 ام جدول استفاده کنی پس گذاشتی برای کی !!!!!

مسی این فصل به طرز عجیبی افت کرده و تبدیل به یه بازیکن تنبل پر اشتباه شده . فک میکنم کوتینیو به در بارسای والورده نمیخوره چون به فضا نیاز داره و توی بارسای والورده فضایی گیر مهره های هجومی نمیاد ، بوسکتس یک بازیکن بی خاصیته ؟ توی بازی معلوم نیست اما وقتی نباشش تیم ما ناقصه و از هم گسیخته بازی میکنه ، یحیی توره از بوسکتس بهتر بود اما متاسفانه اونم مثل اتوو قربانی اخلاق خشک گواردیولا شد ، بوسکتس توی تیم یه مهره ی کلیدی هست و هر وقت بد بازی کنه تیم بد بازی میکنه


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۴۸)
 
Goh_verde
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
امسال تو لیگ قهرمانان همه تیمای مدعی حذف میشن و راه برای قهرمانی خیلی ساده تر از همیشه ست
اما بازم بارسا عمرا بتونه از سد همون پورتو و لیون و آژاکس بگذره و نهایتا این مرحله حذف نشه، مرحله بعد حذف میشه
مامان من اصن فوتبال نمی بینه
حتی نمی دونست کدوم تیم بارساست و کدوم یکی دوتا زده
یه کم بازی رو دید گفت اون تیم اونوری بهتر بازی میکنه
منظورش رایو وایکانو بود😁
یعنی میگم لازم نیست علامه دهر باشی ‌که بوی تعفن والورده رو حس کنی
هر آدم بی سواد و غیر فوتبالی ام می دونه این اوسکول فقط ترکیبی از شانسه و حماقت


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۴۲)
 
frederic*chopin
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
منتظر متن دفاعیه از ارنستوی عزیز بودیم...


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۳۶)
 
Faryas
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
اون دوست عزیزی که که قرار بود گزارشه بازی رو بفرسته این متن رو فرستاده یا همینجوری که تو متن نوشته شده خودتون نوشتید آقای ایمنی؟؟


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۳۳)
 
rockstar
پاسخ به: کامبک نازیبا [ بارسا ۳ - رایو وایکانو ۱ ]
یه چند تا مسئله خیلی مهم وجود داره ! اول این که با وجود این که همه ی ما مسی رو خیلی خیلی دوس داریم واقعا برام سواله که آیا زمین فوتبالو با یه جایی مثل پلی استیشن اشتباه گرفته ؟؟؟ توپو که میگیره انگار میخواد 7-8 نفرو دریبل بزنه !! خب مرد مومن چرا اینقد با توپ ور میری !!! سریع یا پاس بده یا شوت بزن ! نمیشه که توی 1 متر جا 4 نفرو دریبل زد ! نکته بعد درباره کوتینیو که دیگه واقعا شورشو درآورده ! نه توی هافبک خوبه نه توی وینگر !! هرچند سبک مزخرف بازی تیم روی اونم اثر گذاشته اما دیگه قبول ندارم این حد از بد بودن فقط بخاطر سبک بازی تیم باشه ! کاملا خنثا در دفاع و حمله ! اگر به خودش نیاد و والورده هم بخواد سال بعد بمونه بنظرم موندنش نه به صلاح خودشه نه به صلاح تیم !! میرسیم به سرخیو بوسکتس کبیر !! نه یه قطع توپ ! نه یه پاس کلیدی ! هیچ و هیچ و هیچ !! خدا لعنت کنه کسی رو که تو رو آورد توی این تیم ، مردک بی خاصیت ! یه بار نشد موقع حمله حریف اون لنگ درازشو پرت کنه و توپ بازیکنو بزنه !!! یه مشت اسکل هم هستن که واقعا باورشون شده که این بهترین هافبک دفاعی دنیاس !!! و مهمتر از همه این که هیچکدوم از بازیکنای اصلی به جز راکیتیچ استراحتی برای بازی با لیون نکردن ! وقتی نتونی از بازیکنای نیمکت جلوی تیم 19 ام جدول استفاده کنی پس گذاشتی برای کی !!!!!


شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۳۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۹۲ کاربر آنلاین است. (۱۵۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۹۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!