به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۳۲) (۱,۳۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir


در شبی که زبان‌ها برای چند میلیونمین بار از توصیف رقص اعجوبه آرژانتینی در زمین قاصر ماند، بارسا به لطف هت تریک لئو مسی موفق شد از سد تیم خوب رئال بتیس عبور کند و به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تمام آنچه در مورد این بازی باید گفت یک کلمه است: مسی! آن کاشته زیبا، آن ضربه تمام کننده و آن چیپ کشنده... بدون شرح...

البته سوارز با وجود انبوه موقعیت‌هایی که به باد داد، یک پاس گل عالی و یک گل زیبا از خود به جا گذاشت تا عملکرد ضعیفش قابل بخشش باشد!

🔮 تیتر خبر از: mohamaadjavad1
🌐 گزارش بازی با شما!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
bardiya30
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

یک بار گفت پپ مربی تک بعدی تک پلن هست و برعکس اون انریکه نابغه ی تاکتیک منم بهش گفتم براش یه سری دلایل آوردم ک اینجور نبوده و پپ تئوریسین و تاکتیک دان بزرگی هست . بعد یه جایی پرید گفت شما یک مشت بچه ی پپ فن متوهمید . منم رفتم براش از معتبرترین مجله ی فوتبال فکت آوردم ک بهش بگم نظرات من همون نظراتی هستن ک کارشناس ها دادن و چیزی رو از خودم نگفتم .
ایشون بمن گفت متوهم ، من ک به ایشون هیچ گونه لقبی ندادم چون شناختی ازش ندارم . بخاطر انگی ک بمن چسبونده شد مجبور شدم از خودم و نظریاتم دفاع بکنم .
من تازگیا به این سایت اومدم و هنوز بچه ها رو درست نمیشناسم ، شاید ایشون قصد شوخی داشته شایدم اصلا ادبیات صحبت کردنش اینجور هست

من کلا صحبتم با هر دو طرف هست نه فقط شخص خاصی
احترام مهمترین چیزه
برای هر دو طرف نه فقط شما
حتی خود من یا هر کسی که سلیقه و تفکر متفاوت داره


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (۱۲:۰۸)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

درسته پپ یکی از نوابغه از نظر من و کسیه که نه فقط بازیکنها رو سطحشون رو بالا میبره بلکه بیننده ها هم ارتقا پیدا میکنن از لحاظ فهم فوتبالی
در کل برای همه نظرات احترام قائل هستم و باید باشیم و بهتره در مورد تفکرمون بحث کرد اما جدال نه
شما درست میگید
و
دوست عزیز ما سعید جان هم درست میگن البته از دو دیدگاه متفاوت

این نظر منه به غیر از ما و کارشناسان بزرگ دنیا بیشتر پپ رو یکی از نوابغ میدونن که فوتبال رو متحول کرده و تیمهاش فوتبالی زیبا بازی میکنن و اینکه هر سال داره اشکالاتش رو برطرف میکنه

یک بار گفت پپ مربی تک بعدی تک پلن هست و برعکس اون انریکه نابغه ی تاکتیک منم بهش گفتم براش یه سری دلایل آوردم ک اینجور نبوده و پپ تئوریسین و تاکتیک دان بزرگی هست . بعد یه جایی پرید گفت شما یک مشت بچه ی پپ فن متوهمید . منم رفتم براش از معتبرترین مجله ی فوتبال فکت آوردم ک بهش بگم نظرات من همون نظراتی هستن ک کارشناس ها دادن و چیزی رو از خودم نگفتم .
ایشون بمن گفت متوهم ، من ک به ایشون هیچ گونه لقبی ندادم چون شناختی ازش ندارم . بخاطر انگی ک بمن چسبونده شد مجبور شدم از خودم و نظریاتم دفاع بکنم .
من تازگیا به این سایت اومدم و هنوز بچه ها رو درست نمیشناسم ، شاید ایشون قصد شوخی داشته شایدم اصلا ادبیات صحبت کردنش اینجور هست


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۲۶)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

هر دوتاشون اسطوره های این باشگاه هستن و هر دوشون رو دوست دارم ، این ک ما کدوم رو بزرگتر بدونیم نظر شخصی خودمون هست شاید یکی علی منصوریان رو بزرگترین مربی دنیا بدونه ولی کارشناس های بزرگ فوتبال پپ رو در کنار آریگو ساکی ، یوهان کرویف و رینوس میشلز و والری لوبانوفکسی و ..... قرار میدن ، یه سری از کارشناسان وطنی بر این عقیده هستن ک پپ تک پلن بوده و انریکه نابغه ی تاکتیک ، سوال من فقط این بود ک چرا کارشناسا پپ رو توی اون جایگاه قرار دادن و انریکه رو نه ؟

درسته پپ یکی از نوابغه از نظر من و کسیه که نه فقط بازیکنها رو سطحشون رو بالا میبره بلکه بیننده ها هم ارتقا پیدا میکنن از لحاظ فهم فوتبالی
در کل برای همه نظرات احترام قائل هستم و باید باشیم و بهتره در مورد تفکرمون بحث کرد اما جدال نه
شما درست میگید
و
دوست عزیز ما سعید جان هم درست میگن البته از دو دیدگاه متفاوت

این نظر منه به غیر از ما و کارشناسان بزرگ دنیا بیشتر پپ رو یکی از نوابغ میدونن که فوتبال رو متحول کرده و تیمهاش فوتبالی زیبا بازی میکنن و اینکه هر سال داره اشکالاتش رو برطرف میکنه


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۱۴)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
bardiya30 نوشته:

نباید از کسی به خاطر نظرش انتقاد کرد
هر کس نظری داره و قابل احترامه
حالا یکی از پپ خوشش میاد حالا چه معیارهایی داره به خودش ربط داره و یکی دیگه به انریکه و ....
من خودم پپ رو بهترین مربی دنیا میدونم به دلایلی که دارم و دیدم ازش حالا بحث اختلاف نظر هست با کسی که با هم بحث میکنیم
اما نباید این بحث ها به توهین به افکار کسی بشه

هر دوتاشون اسطوره های این باشگاه هستن و هر دوشون رو دوست دارم ، این ک ما کدوم رو بزرگتر بدونیم نظر شخصی خودمون هست شاید یکی علی منصوریان رو بزرگترین مربی دنیا بدونه ولی کارشناس های بزرگ فوتبال پپ رو در کنار آریگو ساکی ، یوهان کرویف و رینوس میشلز و والری لوبانوفکسی و ..... قرار میدن ، یه سری از کارشناسان وطنی بر این عقیده هستن ک پپ تک پلن بوده و انریکه نابغه ی تاکتیک ، سوال من فقط این بود ک چرا کارشناسا پپ رو توی اون جایگاه قرار دادن و انریکه رو نه ؟


چهارشنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۴۷)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نباید از کسی به خاطر نظرش انتقاد کرد
هر کس نظری داره و قابل احترامه
حالا یکی از پپ خوشش میاد حالا چه معیارهایی داره به خودش ربط داره و یکی دیگه به انریکه و ....
من خودم پپ رو بهترین مربی دنیا میدونم به دلایلی که دارم و دیدم ازش حالا بحث اختلاف نظر هست با کسی که با هم بحث میکنیم
اما نباید این بحث ها به توهین به افکار کسی بشه


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۱۹:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

فک کنم بد نباشه یه نگاه به لیست 50 مربی برتر تاریخ ک تازگیا توسط فرانس فوتبال انتخاب شدن بندازی و یه مقدار دیدت رو نسبت به قضایا عوض کنی .
البته بعید میدونم کسی ک انریکه رو بزرگتر از پپ میدونه این لیستهای کارشناسی شده و معتبر درش تغییر ایجاد کنه .
توی فوتبال هیچ نظر و صحبتی وحی منزل نیست و خیلی انتخاب ها سلیقه ای هست ولی کارشناسای بزرگ اونم توی معتبرترین مجله ی فوتبال نظری غیر از نظر شما دارن . تقریبا تمام اسمهایی ک بردم توی این 50 نفر بودن ولی متاسفانه خبری از فیلسوف کبیر نبود

تو مثل آدمهایی هستی که وقتی می خوان از یه فیلمی دفاع کنن به نمره IMDB ش استناد می کنن و نظرات مردم یا کارشناسا. این نگاه شامل مخاطبین سطحی میشه که خودشون تحلیلی از کیفیت چیزی که مشاهده می کنن ندارن. نظرات به قول تو کارشناس ها جای خودش مهم، ولی به عنوان کسی که ۲۰ سال زیر بم بارسا رو دنبال کرده، خودم توان تحلیل کیفیت فنی مربیا رو دارم. درک نبوغ تاکتیکی انریکه هم نیاز به یه چنین سطح تحلیلی داره، نه تکرار نظرات به اصطلاح کارشناسی که غالبا بر اساس نتیجه س و خروجیش هم این میشه که ابلهی مثل زیدان میشه ابر مربی! تو این نظرات کارشناسی دی متئو هم تو مقطعی بهترین مربی دنیا بود چون لیگ قهرمانان رو برد! پپ هم از این قاعده مستثنی نیست.


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۱۰:۰۱)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

همون آلگری و آنجلوتی بحث رو تمام و کمال شفاف کرد.

فک کنم بد نباشه یه نگاه به لیست 50 مربی برتر تاریخ ک تازگیا توسط فرانس فوتبال انتخاب شدن بندازی و یه مقدار دیدت رو نسبت به قضایا عوض کنی .
البته بعید میدونم کسی ک انریکه رو بزرگتر از پپ میدونه این لیستهای کارشناسی شده و معتبر درش تغییر ایجاد کنه .
توی فوتبال هیچ نظر و صحبتی وحی منزل نیست و خیلی انتخاب ها سلیقه ای هست ولی کارشناسای بزرگ اونم توی معتبرترین مجله ی فوتبال نظری غیر از نظر شما دارن . تقریبا تمام اسمهایی ک بردم توی این 50 نفر بودن ولی متاسفانه خبری از فیلسوف کبیر نبود


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۲۵)
 
Shahik
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
بازی خوب پر تحرگ و سیستم مناسب برای تیمی که باز بازی میکرد و میخواست میانه زمین را به دست بیاره که با تاکتیک مناسب میانه زمین از دست داد و با ز بازی کردنش سبب خوردن گلهای زیبا و زیاد شد. خوبیش اینه که اگه پیروزی های تیم را به مسی مربوط میکنی اینش خوبه که حداقل مربی بامسی مشکل نداره و موفقیتهاشو نمیخواد جدا از مسی بدونه .!!!!
و این مصدوم شدن خود بازیکن به دست خودشم از تخصص های سوارز ه که اونم اگه دوست داشته باشی میتونی گردن مربی بندازی؟!!! موفقیت تیم آرزوی همه ماست......


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۱:۲۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

یه چیزی رو در مورد من اشتباه فهمیدی ، من پپ فن نیستم و فقط بر این باورم ک تیم پپ بهترین دوره ی قرن 21 باشگاه هست . از لحاظ شخصیتی پپ و انریکه هر دو جنتلمن هستن و دوستشون دارم . ولی در کل پپ رو جزو بهترین مربی های تاریخ نمیدونم و اونو توی باشگاه بعد از کرویف و رایکارد قرار میدم ولی انریکه رو اصلا مربی بزرگی نمیدونم و به نظر من توی مربی های بزرگ ده سال اخیر هم جایی نداره و کلوپ و آلگری و زیدان و آنجلوتی و هاینکس با اختلاف فاحش ازش بهترن . بارسایی بودن من باعث نمیشه چشمم رو روی حقایق ببندم و با تعصب به قضایا نگاه کنم

همون آلگری و آنجلوتی بحث رو تمام و کمال شفاف کرد.


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۵۶)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بله. و در راس همه پپ.

یه چیزی رو در مورد من اشتباه فهمیدی ، من پپ فن نیستم و فقط بر این باورم ک تیم پپ بهترین دوره ی قرن 21 باشگاه هست . از لحاظ شخصیتی پپ و انریکه هر دو جنتلمن هستن و دوستشون دارم . ولی در کل پپ رو جزو بهترین مربی های تاریخ نمیدونم و اونو توی باشگاه بعد از کرویف و رایکارد قرار میدم ولی انریکه رو اصلا مربی بزرگی نمیدونم و به نظر من توی مربی های بزرگ ده سال اخیر هم جایی نداره و کلوپ و آلگری و زیدان و آنجلوتی و هاینکس با اختلاف فاحش ازش بهترن . بارسایی بودن من باعث نمیشه چشمم رو روی حقایق ببندم و با تعصب به قضایا نگاه کنم


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۳۱)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
Lucho.The.Great نوشته:

بله. و در راس همه پپ.

بله پپ ، انریکه و ... مدیون مسی هستن اگه مسی نبود نهایتا انریکه مربی ای بود ک توی رم و سلتاویگو و امثالهم مربی گری کنه ، پپ هم معلوم نبود اصلا اسم و رسم پیدا کنه یا نه . کلا ما نصف بیشتر افتخاراتمونو مدیون شخص مسی هستیم نه تاکتیک هامونو و مربی هامون چون مربی های بزرگ و موفق باشگاهمونم از لحاظ تاکتیکی ضعف های بزرگی داشتن . مثلا مربی هایی مثل لیپی و تراپاتونی و ...کجا و انریکه و پپ کجا


سه‌شنبه، ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ (۰:۱۸)
 
tmagh
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
متاسفانه بازي را نديدم اما خلاصه بازي نشان ميداد كه فرصتهاي بازي كاملا در اختيار بارسا بوده و با كمي دقت بيشتر و شانس ميشد چند گل ديگر هم زد. آمار ضربات هم ١٥ به ٥ به سود بارسا بوده. البته مالكيت توپ حريف بيشتر بود ولي در بازي رفت هم ما به ميزان خيلي بيشتري مالك توپ بوديم و باختيم. تركيب اوليه بازي نشان دهنده سيستم چهار چهار دو بود و به نظر ميرسه كه حضور ويدال به جاي كوتينيو در اين بازي تاثير مثبتي داشته . با توجه به شكست آتلتيكو يك برد بسيار ارزشمند به دست آورديم كه هم تلافي شكست بازي رفت شد و هم فاصله با تيم دوم به ده امتياز رسيد.


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲۳:۰۹)
 
bardiya30
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
بازی زیبایی بود و همه حال کردیم از عملکرد مسی نابغه
اما در کل میتونم بگم تیم هم عملکرد خوبی داشت و اینکه ستین چه فوتبالی بازی میکنه تیمش
در نیمه اول تیم بتیس فشار زیادی آورد و یکی دو موقعیت خوبی هم داشت که تیو از سمت روبرتو اونا رو ساخت اما در این بازی با سیستم ۴ ۴ ۲ تونست بیشتر حمله های بتیس رو خنثی کنه و جنگندگی بیشتری به تیم داد و در کل راضی کننده بود

و وقتی میشه یک بازی رو با اختلاف برد باید تا میتونیم گل بزنیم مانند تیمهای بزرگ مرد مربیگری پپ گواردیولا

درست نیست یه نفر با اسم دو کاربر بیاد نظر بده و تقریبا نظراتش هم همیشه مخالف هست و خوبی های تیم رو نمیبینه و فقط کاستی های تیم رو میبینه ( که کاستی هایی هم زیاد هستن اما این نیست که همیشه باید کوبید) و نظرات هر دو اسم کاربر خیلی به هم نزدیکن که مشخصه از طرف یک نفر میباشن که نظرات مخالف رو ببره بالا


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲۲:۵۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
علی_آرین نوشته:

نام : لیونل مسی
شغل : لاپوشونی کردن ضعف های تاکتیکی مربی های بارسا
مسی خیلیا رو مربی کرد

بله. و در راس همه پپ.


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۵۷)
 
jamshid27
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
مارادوناوپله گوه بخورن تو این حد بوده باشن مطمینم خیلی از خانوما با دیدن این گلا .....خدایا دارم دیوونه میشم نمیدونم چی میخام بگم مگه میشه مگه داریم خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دیشب تا حالا .... وای چیکار میکنه این ....تو کف گلاشم


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۱۵)
 
jamshid27
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
فقط یه چیو میدونم اونم اینکه مسی که از فوتبال بازنشسته بشه هممون باس بریم عزاداری کنیم دیگه بعد از اون دیگه فوتبال معنی نمیده باس بمیریم آخه خدااااااااااا این چی بوده تو آفریدی


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۶:۱۰)
 
saeed2014
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
گل رو به بابام نشون دادم میگه تابلو بود ساختگیه😂😂😂😂😂😂یعنی ببین چقدر این بشر اون چیپ رو تماشایی زد که بابام میگه فیلم ساختگیه 😂😂😂😂😂😂


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۵:۲۲)
 
مسعود.
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
گهورده


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۳۱)
 
frederic*chopin
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
parsafcb نوشته:

البته وقتی تو تیمی هستی که هدف ابتدای فصلش در وهله ی اول اوت نشدن و بعد حالا یه نیم نگاهی به سهمیه لیگ اروپا هست کار خیلی فرق داره با وقتی که تو تیمی باشی که قهرمانی لیگ و حذفی از باید ها و انتظارات حتمیش هست وگرنه اسپانیای لوپتگی تو بازی های دوستانه یا بقول همین دوستمون والورده بیلبائو هم تیمای خوبی بودن، ولی اون تو رئال و این تو بارسا ...
انریکه و پپ هم مطمئن باش یکی از دلایلشون همین بالا بودن انتظارات بود که تمدید نکردن و تا یک سال بعدشو استراحت کردن

بحث هدف و نتیجه نیست ... بحث عکس العمل و مدیریت تحت فشاره ... توو این بازی مجموعه ی پول و سرمایه و امکانات و اسم و رسم و اینا نباید انقد منفعل عمل کنه ... همون انریکه و پپ ک گفتی ببین توی اکثر بازیها برنده بودند ... برنده نه به معنای دو تا عدد گوشه ی تصویر ...!
بلکه برد ینی تحمیل تفکر و غلبه ی مقتدرانه بر ایدولوژی نازل تر ... اینو هیچ وقت توی افکار مستضععف و مرعوب محتاطی مثه والورده نمیشه پیدا کرد ...


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۴:۰۹)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نقل قول
3 - اعتماد به نفسی رو ک ستین به این جوونا داده بود... ک جلوی اسم و رسم ب این بزرگی توی شش قدم خودی زیر توپ نمیزدن و دروازه بانشون ک توتال فوتبالو ب ما یادآوری کرد... ستودنی بود... ( ک اگر پولشو داشتن الان نتیجه چیز دیگری بود )

البته وقتی تو تیمی هستی که هدف ابتدای فصلش در وهله ی اول اوت نشدن و بعد حالا یه نیم نگاهی به سهمیه لیگ اروپا هست کار خیلی فرق داره با وقتی که تو تیمی باشی که قهرمانی لیگ و حذفی از باید ها و انتظارات حتمیش هست وگرنه اسپانیای لوپتگی تو بازی های دوستانه یا بقول همین دوستمون والورده بیلبائو هم تیمای خوبی بودن، ولی اون تو رئال و این تو بارسا ...
انریکه و پپ هم مطمئن باش یکی از دلایلشون همین بالا بودن انتظارات بود که تمدید نکردن و تا یک سال بعدشو استراحت کردن


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۴۱)
 
Goh_verde
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
شاید باورتون نشه ولی من یه چیزی فهمیدم🤯
یکی از اسرار و بازی های حاکمان دنیا با ما مردم بیچاره
من فهمیدم که فوتبال کلا اون چیزی که ما از قاب تلویزیون می بینیم نیست
آقا اینا مثلا یه استادیومی مث نیوکمپ رو با صد هزار تا هنرپیشه پر میکنن
بعد بازیکنای فوتبالم هنرپیشه ان در واقع مث ورزشکارای کشتی کج که هنرپیشه ان
بعد اینجوری نیست که همه ی اتفاقات به صورت زنده رخ بده
اینا از قبل فیلم برداری میکنن
مثلا همین گلایی که مسی میزنه رو ببینین
غیر ممکنه که یه نفر بتونه تو یه بازی دو تا سوپر گل بزنه
حداقل صدتا برداشت گرفتن
شاید یه هفته طول کشیده باشه ضبطش
...........
خب شوخی کردم اونقدرام توهم توطئه ندارم🤪
ولی خدائیش هر وقت بازی مسی رو می بینم
در طی این پونزده سال گذشته، هر هفته مسی این تصورات رو برام تداعی مبکنه
واقعا چطور ممکنه یه نفر تو هر زمینه ای پونزده سال، روز به روز و هفته به هفته اینقدر فضائی باشه
یعنی اگه منو تو یه عمارتی بنشونن و پونصد نفر بادم بزنن بعد شیش ماه خسته میشم و به یه تغییر فاز نیاز دارم
چطور مسی به جز فوتبال به هیچی نیاز نداره
چطور ممکنه یه نفر اینقدر از چیزی لذت ببره و یه موجود زمینی باشه یا همه ی اینا یه فیلم هندی نباشه🤔😁


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۳:۱۴)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
نام : لیونل مسی
شغل : لاپوشونی کردن ضعف های تاکتیکی مربی های بارسا
مسی خیلیا رو مربی کرد


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۱۱:۵۲)
 
ALEXMASON
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
خدا کنه مصدومیت سوارز جدی نباشه دنبله رو هم که ندارم لعننی


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۹:۰۰)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
در مورد این بازی باید بگم که برام اثبات شد ک والورده اصلا از سیستم 4 3 3 سر در نمیاره و بهترین سیستم برای تیمش همون 4 4 2 هست . توی این دو فصلی ک والورده بالای سر تیم بوده بازیهایی رو ک 4 4 2 بازی کردیم بهتر بودیم و حداقلش تیم با برنامه بازی میکنه و بازیکنا سردرگم نیستن . به نظر من همین 4 4 2 ادامه بدیم بهتره چون پیاده کردن سیستم 4 3 3 ی هلندی کار هر کسی نیست . یا باید از آژاکس مربی بیاریم یا باید از مربی هایی استفاده کنیم ک سابقه ی بازی زیر نظر کرویف رو داشته باشن . اگه نخوایم این کارو بکنیم مجبوریم با تغییرات کنار بیایم . چیزی ک الان داریم توی زمین میبینیم بیشتر شبیه تیم های ایتالیایی هست


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۰۹)
 
علی_آرین
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
توی این دو بازی ک بتیس مقابل ما انجام داد از ستین خیلی خوشم اومد ولی مربی گری توی تیمی مثل بارسا با بتیس از زمین تا آسمون فرق داره ، یادمون نره همین والورده توی سوپرکاپ اسپانیا بارسای انریکه ی به قول دوستان نابغه رو کیش و مات کرد اما الان بارسا رو به این وضع انداخته . من مربی های هلندی رو برای بارسا به اسپانیایی ها ترجیح میدم .


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۷:۰۳)
 
Goh_verde
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
آقا امسال باید سه گانه بگیریم
کون لق والورده
به نظر من حتی قهرمانی تو چمپیونز لیگ می تونه دوران نحس حضور این یارو رو تمدید کنه و شاید اگه یه فصل دیگه تو این تیم باشه ده سال بارسا رو به عقب ببره
اما به جهنم
خدائی این مسی لیاقتش به تنهائی سه گانه هست
بذاریم مسی ام به جمع باشگاهایی که تونستن سه گانه رو ببرن اضافه بشه
اف سی مسی باید این فصل سه گانه رو بالای سر ببره
والسلام


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۴:۲۵)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
خب سوارزم دو تا سه هفته مصدوم شد بیچاره فک کنم بعد گلی که زد اتصالی کرد موتورش سوخت 😐
و اتفاق بعدی ای که میتونه فوتبالو شگفت زده کنه چیدن یه ترکیب بدون مالکوم با وجود این مصدوماست!


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۵۳)
 
frederic*chopin
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
مشاهده لینک





دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۳۹)
 
parsafcb
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
چیه این مسی آخه
تو بازنشسته شی فوتبال باید چراغا رو خاموش کنه بره خونشون
تازه خیلی به خودش فشارم نمی اوورد!


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۲۱)
 
Anti-Real
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
به قول گزارشگر سایت آنتن فلفل ریز آرژانتینی فقط میسوزونه
واویلا از گل سوم مسی ... توی پلی استیشن هم نمیشه اینطوری گل زد
با این گل سر تا پای فوتبال پاره پوره شد ... قوانین فوتبال رو باید از نو بنویسن
خوشحالم که بچگیم همزمان با بازی های ریوالدو، نوجوانیم با رونالدینیو و الان هم با مسی داره میگذره
خدایا اون روزی که مسی از فوتبال خداحافظی کرد منم آماده ام که جونمو بگیری


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۳:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
مسی مسی لعنتی چی کار می کنی... بابا این کارا رو می کنی اون یارو تو تورین شب ادراری می گیره...

و البته آقا ستین...


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۵۵)
 
rockstar
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
ممنون از آرتورو ویدال که لذت داشتن یه بازیکن جنگنده رو به ما چشوند ! همینطور ممنون از کلمنت لنگله که هیچکس فکرشو نمیکرد بتونه اینقدر در طول فصل خوب باشه ! راجع به مسی هم که کلمه ای نمیشه گفت کلا . فقط بشینید لذت ببرید


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۴۶)
 
borselan
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
والورده هرکاری میخوای بکنی بکن فقط مسی رو تو اوج نگه دار
فقط ۵تا بازی مونده که اروپا رو بگیریم و تو این ۵ تا بازی کاری کن که مسی بتونه تواناییهاشو نشون بده
حاضرم از الان تا آخر فصل مسی همین ۵ بازی رو بازی کنه وبقیه رو استراحت کنه


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۴۴)
 
frederic*chopin
پاسخ به: مسی، قاتل شهر سویل [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
پرده ی دیگری از :

تئاتر ستین و پادشاه ...!


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۳۷)
 
frederic*chopin
پاسخ به: تیتر [ بتیس ۱ - بارسا ۴ ]
این بازی چند تا نکته داشت :
1 -اینکه تیم ستین بازنده ای سرافراز بود و... بارسا ...!
2 - بتیس منو یاد تیم پپ انداخت... بازی مالکانه و جسورانه و زیبا... اما تک پلنی کار دستشون داد چون بارسا عقب کشیده بود ..
( البته بگذریم از بی تجربگی بتیسیا و تجربه ی بارسا ک کار دست ستین داد )
3 - اعتماد به نفسی رو ک ستین به این جوونا داده بود... ک جلوی اسم و رسم ب این بزرگی توی شش قدم خودی زیر توپ نمیزدن و دروازه بانشون ک توتال فوتبالو ب ما یادآوری کرد... ستودنی بود... ( ک اگر پولشو داشتن الان نتیجه چیز دیگری بود )
4 - سوارز ک نشون داد بازیکنی کاملا تحت تاثیر احساسات و انفعالات روحیست ...10 تا توپ راحت رو نمیزنه ولی توو لحظه ای ک بارترا زمین میخوره ب کمک هوش هیجانی و لحظه ای خودش ک به وجد میاد میتونه اون تصویر روو خلق کنه ... اعتماد به نفسی ک قبل و بعد بازی خبری ازش نیست چون بزرگتر و پناه و تکیه گاهی پشت تیم نیست ... و خودش مجبوره توو زمین بدست بیاره ...
اینه ک سوارز فلج تر از قبل شده ...
انرژی ای ک ستین باهاش اونا رو اونطوری میسازه و والورده با عدمش اینا رو اینطوری ...
5 – و...اما ... پادشاه ... پادشاهی ک تعریف و تمجید رو خز کرد ...!
غیر از ری اکشن دروازبان ... روبرتو و لنگله ک دست رو سرشون گذاشتن ... اون تصویر تاریخی ... دست زدن طرفدارا و تیم حریف...
بسی نوستالژیک بود... ب یاد شاعر...!


دوشنبه، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ (۲:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!