به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

چه خبر از بازی‌های ملی؟ملی‌پوشان
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ چهارشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸:۵۵) (۷۰۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


بازیکنان بارسا در اقصی نقاط جهان درگیر بازیهای ملی هستند که در این هفته به پایان خواهد رسید. بیایید نگاهی بیاندازیم به اینکه در این سفرهای ملی چه خبر بوده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیهای ملی تقریبا به پایان رسیده و ملی‌پوشان بارسا کم کم آماده بازگشت به بارسلونا می‌شوند تا خود را برای مقطع حساس پایان فصل آماده کنند. در ادامه خلاصه‌ای عملکرد آنها را در هفته‌ای که گذشت بررسی خواهیم کرد.

سه شنبه، ۶ فروردین


آرتورو ویدال در تساوی ۱-۱ تیم ملی شیلی برابر آمریکا حضور داشت و نمایش خوبی برای تیمش ارائه کرد. او اکنون به بارسلونا بازخواهد گشت تا آماده مصاف شنبه برابر اسپانیول شود.

در پیروزی ۳-۱ تیم ملی برزیل برابر جمهوری چک، کوتینیو و آرتور از بارسا برای تیم ملی کشورشان به میدان رفتند و اکنون عازم سفر بازگشت به بارسلونا هستند.

در پیروزی ۲-۰ اسپانیا برابر مالت که با دبل موراتا بدست آمد، ستاره میدان اما سرخی روبرتو بود. او که ابتدا به عنوان دفاع راست و سپس به عنوان هافبک بازی کرد، نمایشی درخشان داشت. در این بازی که مردان لوئیز انریکه موفق شدند ۶ امتیاز از ۲ بازی خود را تثبیت کنند، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس به میدان نرفتند. لوچو اما خود به دلیل مسائل خانوادگی در این بازی رو نیمکت لاروخا حضور نداشت.

موسی ویگ از بارسا ب یک تعویض غیر منتظره در پیروزی ۲-۱ سنگال در بازی دوستانه برابر مالی بود.

جیسون موریو هم ۴۸ دقیقه در بازی دوستانه کلمبیا و کره جنوبی به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست ۲-۱ تیمش در سئول شود.

دوشنبه، ۵ فروردین


در رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بین فرانسه و ایسلند، ساموئل اومتیتی در میدان حضور داشت و پیروزی ۴-۰ مردان دیدیه دشام را جشن گرفت.

در سمت دیگر، پرتغال در غیاب نلسون سمدو به تساوی ۱-۱ برابر صربستان دست یافت تا دومین تساوی پیاپی خود را در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۰ کسب کرده باشد.

تیم ملی کاتالونیا هم در دیداری سمبلیک به مصاف ونزوئلا رفت و با حضور جرارد پیکه و ریکی پویگ از بارسا موفق به کسب پیروزی ۲-۱ برابر این تیم شد.

یکشنبه، ۴ فروردین


در پیروزی ۲-۰ تیم ملی بلژیک در قبرس، توماس فرمایلن ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت. آنها تنها تیم گروه I هستند که هر دو بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

در کامبک ناکام هلند برابر آلمان، که نارنجی پوشان موفق شدند شکست ۲-۰ نیمه اول را با گلهای دلیخت و دپای به تساوی بکشانند اما نیکو شولز گل پیروزی بخش را برای ژرمن‌ها به ثمر رساند، مارک اندره تراشتگن روی نیمکت نشسته بود، اما یسپر سیلسن درون دروازه تیمش حضور داشت.

فینالیست جام جهانی، کرواسی، در حضور ایوان راکیتیچ موفق نشد از سد میزبانش بلغارستان عبور کند و با یک شکست ۲-۱ مواجه شد تا در جدول گروهش با کسب ۳ امتیاز، با ۳ تیم دیگر هم امتیاز باشد!

شنبه، ۳ فروردین


در اولین بازی اسپانیا در رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۲۰، مردان لوئیز انریکه موفق شدند ۲-۱ از سد میهمان خود نروژ عبور کنند. سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا ۹۰ دقیقه در این بازی حضور داشتند و مدافع چپ بارسا پاس گل اول تیمش را ارسال کرد.

در تساوی ۱-۱ تیم برزیل برابر پاناما در یک بازی دوستانه، کوتینیو و آرتور به ترتیب ۹۰ و ۷۰ دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورشان به میدان رفتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gpi93
پاسخ به: چه خبر از بازی‌های ملی؟
این کوتینیو کلا مریض شده ظاهرا.


پنج‌شنبه، ۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۴:۴۰)
 
jamshid27
پاسخ به: چه خبر از بازی‌های ملی؟
خدا رو شکر که مصدوم ندادیم بجز مسی ک اونم مصدومیتش جدی نیس و به بازی با اسبانیول میرسه ضمنا" اومتیتی تو برد 4-0 فرانسه یه گل زد بفیه مدافعامونم همه بازی کردن پیکه-فرمالن- آلبا - سرخی روبرتو -جیسون موریو -اومتیتی حتی موسی واگه از تیم ب بارسا که دفاع راست 17 ساله است تو ترکیب سنگال بازی کرد


چهارشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۸ (۲۱:۳۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: چه خبر از بازی‌های ملی؟
خدا رو شکر این وقفه ملی کوفتی تموم شد...


چهارشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۸ (۱۹:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۴ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!