به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیولپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ (۱۴:۴۰) (۵۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


دربی کاتالونیا اولین بازی بارسا پس از وقفه بازیهای ملی خواهد بود که ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امشب در نیوکمپ برگزار خواهد شد. هر آنچه لازم است در خصوص این بازی بدانید اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

وقفه بازیهای ملی سرانجام به پایان رسیده، لالیگا دوباره به جریان افتاده و تیمهای بزرگ اروپایی دوباره به رقابتهای لیگ بازگشته‌اند. بارسا هم بازیهای لیگ را در هفته ۲۹ام با دربی خانگی برابر اسپانیول آغاز خواهد کرد. بازی امشب می‌تواند ۱۷مین بازی بدون شکست لالیگایی تیم والورده باشد.

اسپانیول شروع درخشانی در فصل ۲۰۱۸/۱۹ داشت، و آنها در ۱۱ بازی ابتدایی تنها دو بار متحمل شکست شدند. با این حال، دوران تلخ ۶ شکست پیاپی در لیگ از راه رسید و تمرکز آنها از تلاش برای رسیدن به سهمیه اروپا، به تلاش برای اجتناب از سقوط تغییر کرد. آنها از ۵۱ امتیاز ممکن اخیرشان تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده‌اند.

حریفی دلپذیر برای سوارز

لوئیز سوارز آمار ۱۲ گل در ۹ بازی را برابر اسپانیول در لالیگا به نام خود ثبت کرده و ۴ پاس گل نیز در این بازیها ارسال کرده است.

آمار تقابل

مربی اسپانیول روبی، هر سه تقابلش با بارسا را در لیگ واگذار کرده است: یک بار با لوانته (۰-۲)، یک بار با اسپورتینگ (۶-۱ در نیوکمپ) و یک بار هم در شکست ۴-۰ همین فصل با اسپانیول.

بارسا در ۱۹ بازی لالیگایی اخیر برابر اسپانیول شکست ناپذیر بوده که شامل ۱۵ پیروزی و ۴ تساوی می‌شود. این بهترین آمار در برابر تیم همسایه است.

اسپانیول یکی از ۴ تیم لالیگایی است که لئو مسی سه بار در برابرشان موفق به هت تریک شده است، در کنار اوساسونا، والنسیا و دپورتیوو لاکرونیا.

آخرین تقابل لالیگایی

خط آتش بارسا در هفته ۱۵ و در تقابل دو تیم روی فرم بود. لئو مسی دو گل از روی دو کاشته استثنایی به ثمر رساند و پاس گل عثمان دمبله را هم فراهم کرد. این مرد فرانسوی هم گلی را برای سوارز مهیا ساخت تا پیروزی ۴-۰ بارسا در RCDE استادیوم رقم بخورد.



سایر بازیها

بارسا ۱۰ امتیاز بیشتر از اتلتیکو مادریدی دارد که باید در برابر شگفتی ساز این فصل دپورتیوو آلاوز قرار بگیرد. رئال مادرید ۱۲ امتیاز عقب‌تر از بارساست و فردا میزبان هوئسکا خواهد بود.

اخبار تیم

لیست فراخوانده شده بارسا برای این بازی به شرح زیر است:

تراشتگن، سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، کوتینیو، آرتور، سوارز، مسی، مالکوم، لنگله، آلبا، بواتنگ، روبرتو، آلنیا، ویدال، اومتیتی و ایناکی پنیا.


نقطه نظر مربیان

مربی اسپانیول، روبی: «ما ترکیبی داریم که تمام تلاشش را خواهد کرد. ما می‌دانیم که قادر به انجام چه کارهایی هستیم، برنامه مشخصی داریم و همه چیز را در زمین به نمایش خواهیم گذاشت. پیروزی در نیوکمپ یک دستاورد فوق‌العاده است. چنین اتفاقی می‌تواند به ما شادی و امیدواری زیادی بدهد. اگر بتوانیم بارسا را شکست دهیم، این بهترین روز دوران ورزشی من خواهد بود».

صحبتهای والورده را می‌توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.



پخش زنده

این بازی ساعت ۱۹:۴۵ امشب به طور زنده از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
bardiabarca82
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
ترکیب فکر کنم اینجوریه............
ترشتگن
البا لنگله پیکه سمدو
راکیتیچ بوسکتس ویدال
کوتینیو سوارز کینگ


شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸:۳۸)
 
bardiabarca82
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
اره مردیم از بیکاری


شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ (۱۸:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs اسپانیول
خدا رو شكر بازياى ملى كوفتى تموم شد...


شنبه، ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ (۱۶:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!