رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۰۰) (۱,۱۸۶ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بازی مطابق انتظار، با رویکرد تدافعی شدید اتلتیکو آغاز شد و بارسا فرصت بیشتری برای جلو آمدن و فشار آوردن به دروازه اتلتیکو داشت. روی یکی از همین فرصتها بود که پاس تماشایی مسی به آلبا رسید و مدافع کناری بارسا توپ را به تیر دروازه قرمز و سفیدها کوبید. دقایقی بعد حرکت خوب کوتینیو با سد محکمی به نام اوبلاک مواجه شد.
در حالی که بازی بسته اتلتیکو ادامه داشت، درگیری عجیب دیگو کاستا با داور منجر به یک کارت قرمز غیر منتظره شد که اتلتیکو را در همان نیمه اول ۱۰ نفره کرد. با این حال، حملات بارسا راه با جایی نمیبرد و اوبلاک با عملکرد درخشان خود، ضربات متعددی را از کوتینیو و مسی و سایر آبی و اناریها مهار میکرد.
با این پیروزی فاصله بارسا و اتلتیکو در صدر جدول به ۱۱ امتیاز رسید. فاصلهای که بعید به نظر میرسد طی ۷ هفته باقیمانده توسط تیمهای مادریدی قابل جبران باشد.
FCBarcelona.ir
بارسا در حالی موفق شد با دو گل سوارز و مسی، میهمان تدافعیش را از پیش رو بر دارد، که این بازی با وجود ۱۰ نفره شدن اتلتیکو، و با درخشش اوبلاک، تا دقایق پایانی با تساوی به پیش میرفت. با این پیروزی، عملا کار قهرمانی بارسا در لالیگا به سرانجام رسید.
بازی مطابق انتظار، با رویکرد تدافعی شدید اتلتیکو آغاز شد و بارسا فرصت بیشتری برای جلو آمدن و فشار آوردن به دروازه اتلتیکو داشت. روی یکی از همین فرصتها بود که پاس تماشایی مسی به آلبا رسید و مدافع کناری بارسا توپ را به تیر دروازه قرمز و سفیدها کوبید. دقایقی بعد حرکت خوب کوتینیو با سد محکمی به نام اوبلاک مواجه شد.
در حالی که بازی بسته اتلتیکو ادامه داشت، درگیری عجیب دیگو کاستا با داور منجر به یک کارت قرمز غیر منتظره شد که اتلتیکو را در همان نیمه اول ۱۰ نفره کرد. با این حال، حملات بارسا راه با جایی نمیبرد و اوبلاک با عملکرد درخشان خود، ضربات متعددی را از کوتینیو و مسی و سایر آبی و اناریها مهار میکرد.
سرانجام، در حالی که به دقایق پایانی بازی نزدیک میشدیم، یک ضربه کات دار بسیار دقیق از سوارز، قفل دروازه اوبلاک را گشود و آب سردی بر پیکر اتوبوس اتلتیکو ریخت. با این حال، این پیروزی نمیتوانست بدون گلزنی مسی کامل باشد. ستاره آرژانتینی تنها چند دقیقه بعد با نبوغ خود، مدافعین و دروازبان اتلتیکو را زمین گیر کرد تا تیر خلاص را به میهمان مادریدی شلیک کرده باشد.
با این پیروزی فاصله بارسا و اتلتیکو در صدر جدول به ۱۱ امتیاز رسید. فاصلهای که بعید به نظر میرسد طی ۷ هفته باقیمانده توسط تیمهای مادریدی قابل جبران باشد.
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول jamshid27 نوشته:نیمکت قوی؟؟؟؟؟ دوست عزیز من همیشه که پستای اعضارو ک میخونم شمارو جز اعضای منطقی سایت میدونم چ جوری به این نیمکت میگی قوی. نیمکت قوی نیمکتیه که بازیکنش وقتی میاد تو زمین جریان بازی رو عوض کنه.ما مطلقا" همچین چیزیو نداریم فقط 13 تا بازیکن فیکس همسطح (تقریبا") داریم که 11 تاش تو زمین و2 تاش هم تعویضی همیشگین.بقیه چن لول پایین تر یا اصن در حد بارسا نیستن.اما با این حرفتون کاملا" موافقم قبلا" هم گفته بودم بازی هوئسکارو باس فدا کنیم چون هم اختلاف11 امتیازی داریم هم ب فاصله6روز 2بازی سنگین با من یونایتد...ضمنا" ببینین یونایتدیا چقد زرنگن بعد 8روز استراحت میان به مصاف چهارشنبه با ما دوست گرامی البته که سطح اون به قول شما 13 بازیکن فیکس ما بالاتر هست اما امسال بازیکنان ذخیره بدی نداریم و در شرایط حساس فعلی بازیکنانی مثل مالکوم و آلنا و ویدال ( که آرزوی خیلی از تیمها هستند) و در طول فصل هم بازیهای کمتری انجام دادند می توانند به کار گرفته شوند تا فشار کمتری به بازیکنان اصلی وارد بشه. در بازی بعدی با هوئسکا حتی بازیکنانی مثل موریو و بواتنگ هم می توانند به تیم کمک کنند چون قطعا خرید آنها در نیم فصل برای چنین مواقعی بوده. سهشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ (۰:۳۰)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نوشته: واقعا" باعث تاسفه
دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۱۶:۵۷)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول tmagh نوشته:تبریک به همه دوستان بازی خوبی انجام دادیم و برد مهمی در راه قهرمانی لالیگا کسب کردیم. تعویضها هم خوب بود و فقط فکر میکنم که سمدو میتونست زودتر وارد زمین بشه. قاعدتا در بازی هفته بعد میشه علاوه بر پیکه و سوارز که محرومند به چند بازیکن اصلی دیگر تیم مثل مسی و بوسکتس و آلبا هم استراحت داد که با توجه به نیمکت قوی که داریم مشکلی پیش نخواهد آمد. نیمکت قوی؟؟؟؟؟ دوست عزیز من همیشه که پستای اعضارو ک میخونم شمارو جز اعضای منطقی سایت میدونم چ جوری به این نیمکت میگی قوی. نیمکت قوی نیمکتیه که بازیکنش وقتی میاد تو زمین جریان بازی رو عوض کنه.ما مطلقا" همچین چیزیو نداریم فقط 13 تا بازیکن فیکس همسطح (تقریبا") داریم که 11 تاش تو زمین و2 تاش هم تعویضی همیشگین.بقیه چن لول پایین تر یا اصن در حد بارسا نیستن.اما با این حرفتون کاملا" موافقم قبلا" هم گفته بودم بازی هوئسکارو باس فدا کنیم چون هم اختلاف11 امتیازی داریم هم ب فاصله6روز 2بازی سنگین با من یونایتد...ضمنا" ببینین یونایتدیا چقد زرنگن بعد 8روز استراحت میان به مصاف چهارشنبه با ما دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۱۶:۴۳)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:شروعش از 2013 بود در اصل با اون سبک بازیش جلو رئال تو فینال جام حذفی که قهرمان شدن اونم جلوی مورینیو که خودش تو کار ضدفوتبال و اتوبوسه، دیگه خوشش اومد وگرنه قبلش میزان حمله و دفاعش برابر بود و ریتم نرمالی داشتن با فالکائو و آردا توران و رائول گارسیا و ... و خب پرگل هم میباختن دقیقا همینطوره اگه به هر روشی غیر از این بازی میکرد تا حالا نهایت میتونس فقط برا سهمیه چمپیونز تلاش کنه هر چند خیلی چرک بازی میکنن بعد از اینتر مورینیو دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۲۳)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول علی_آرین نوشته:سیمونه تیمی رو تحویل گرفت ک واسه رئال و بارسا زنگ تفریحم نبود و اتلتیکو قبل از سیمونه جوکی بیش نبود ، سیمونه توی این چند سال بیخ گوش بارسا رئال بوده ، سال های ساله با این شیوه ی بازی مزخرفش شکست میخوره ؟ همین آقا دو بار توی یک چهارم اروپا با اقتدار تمام و بی حرف و حدیث حذفمون کرد . این صحبتا از یه آدم فوتبال فهم بعیده ! والا بار اولش که با قانون گل زده در خانه حریف حذف شدیم بار دومش به خاطر اعتماد به سقف بازیکنا ولی واقعا اتلتی از زمان سیمئونه خیلی خوب شده دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۰:۲۹)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول parsafcb نوشته:بعد اومدن مالکوم بازی جون گرفت بازی خوبی بود جا داشت بیشتر بخورن ولی اوبلاک همرو میگرفت لامصب کل بازی هم یه طرف اون جا که مسی کاشت بوسکتس بشوته یه طرف 😁 وااای اون خدا بود😂😂😂لعنتی نمیدونم با کدوم منطقی شوت میزنه اصن شوت زدن بلد نیست دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۰:۲۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:با اقتدار حذفمون كرد؟ منظورت با دو تا گل شانسى و پنالتى گرفته نشده و هزار چيز ديگه س؟ معنى اقتدارو نمى دونى انگار! بعدم اگه بزدلى سيمئونه نبود الان رئال دو قهرمانى كمتر داشت! الان يووه حذف شده بود! بازى بزدلانه هيچ وقت به جايى نمى رسه. تا اونجایی ک یادم هست داور روی اخراج ناعادلانه ی تورس سر اتلتیکو رو برید ، شاید اگه سیمونه و اتلتیکو وجود نداشتن رئال دو قهرمانی لالیگا بیشتر داشت ، رئال تیمی نیست ک توی فینال اروپا به کسی باخت بده . منظورت از به جایی نمیرسه دقیقا چی هست ؟ قهرمانی لالیگا ک داره ، دوبارم فینالیست اروپا شده (هر دو بارشم از رومون رد شد ) دو بارم لیگ اروپا رو برده . شک نکن اگه بازیکنی مثل مسی توی تیمش بود شاید حریفا باید خواب قهرمانی رو میدیدن . دوشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ (۰:۰۳)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
هر 2 گل در کلاس جهانی بودن
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۷:۰۸)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
من خیلی گشتم این لغت بزدل را تو گزارش ندیدم تا بالاخره به کاربرده شد یکم نگران شده بودم. !!!! بازی خوبی انجام داد و به نظرم بعد از ده نفره شدن اتلتیکو تیم خطرناکتری میشد اگر میخواست تیم بی واهمه و بدون احتیاط وغیر بزدلانه حمله کنه که قدرت تهاجم به اندازه سبب شد انگیزه های تیم اتلتیکو فروکش کنه ودر آخر گلهای مورد نیاز به ثمر رسید . حالا فقط باید شش دانگ حواس متوجه جام خطرناک قهرمانان باشه امید به موفقیت.
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۴:۰۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
تبریک به همه دوستان بازی خوبی انجام دادیم و برد مهمی در راه قهرمانی لالیگا کسب کردیم. تعویضها هم خوب بود و فقط فکر میکنم که سمدو میتونست زودتر وارد زمین بشه. قاعدتا در بازی هفته بعد میشه علاوه بر پیکه و سوارز که محرومند به چند بازیکن اصلی دیگر تیم مثل مسی و بوسکتس و آلبا هم استراحت داد که با توجه به نیمکت قوی که داریم مشکلی پیش نخواهد آمد. یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۲:۱۸)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول علی_آرین نوشته:سیمونه تیمی رو تحویل گرفت ک واسه رئال و بارسا زنگ تفریحم نبود و اتلتیکو قبل از سیمونه جوکی بیش نبود ، سیمونه توی این چند سال بیخ گوش بارسا رئال بوده ، سال های ساله با این شیوه ی بازی مزخرفش شکست میخوره ؟ همین آقا دو بار توی یک چهارم اروپا با اقتدار تمام و بی حرف و حدیث حذفمون کرد . این صحبتا از یه آدم فوتبال فهم بعیده ! با اقتدار حذفمون كرد؟ منظورت با دو تا گل شانسى و پنالتى گرفته نشده و هزار چيز ديگه س؟ معنى اقتدارو نمى دونى انگار! بعدم اگه بزدلى سيمئونه نبود الان رئال دو قهرمانى كمتر داشت! الان يووه حذف شده بود! بازى بزدلانه هيچ وقت به جايى نمى رسه. یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۲:۱۲)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول frederic*chopin نوشته:شخصیت هر مربی رو میشه از بازی تیمش شناخت ...هر تیمی همینطوره ... البته غیر از تیمهایی ک مربی هنوز شخصیتش به عنوان مهره ی اصلی باشگاه شکل نگرفته باشه ... وگرنه جدا از بُعد فنی، تطابق شرایط روحی مربی و بازیکنا کاملا مشهوده ... تیم سیمئونه هم مثه خودش در یک کلمه "کله شقه" ... والبته جسور ... نتایجش ب کیفیت بازیکناش ربط داره ولی نحوه ی گرفتن اون نتایج کاملا کار خودشه ... به شدت از خودش و تیمش بیزارم ولی واقعا تحسینش میکنم ، اگه کرویف سبک توتال فوتبال رو توی بارسا جا انداخت ایشونم سبک خشن لاتینی رو به اتلتیکو تزریق کرد ، توی این سال ها کلی بازیکن کلیدی رو از دست داد اما همیشه تیمشو بالا نگه داشت . فالکائو ، مانزوکیچ،آردا توران ک توی اتلیتکو عالی بود ، گابی ، کورتوا ، دیگو کاستا ک رفت و برگشت . ما یه بازی بازیکنای کلیدیمون نباشن پدرمون در میاد ، چجوری این بعد از رفتن فالکائو تونست تیمو سر پا نگه داره ؟ هم تاکتیک شناس خوبی هست و هم به بازیکنا روحیه تزریق میکنه ، بازیکنای اتلتیکو مثه سگای شکاری هستن یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۰:۴۴)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:جالبه سالهای ساله که سیمئونه داره با این شیوه بازی مزخرفش تو مقاطع حساس فصل شکست می خوره ولی هنوزم دست بردار نیست... سیمونه تیمی رو تحویل گرفت ک واسه رئال و بارسا زنگ تفریحم نبود و اتلتیکو قبل از سیمونه جوکی بیش نبود ، سیمونه توی این چند سال بیخ گوش بارسا رئال بوده ، سال های ساله با این شیوه ی بازی مزخرفش شکست میخوره ؟ همین آقا دو بار توی یک چهارم اروپا با اقتدار تمام و بی حرف و حدیث حذفمون کرد . این صحبتا از یه آدم فوتبال فهم بعیده ! یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۱۰:۳۷)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
ایییییئیی باریک الله البته بچه ها چون زیاد مثل همیشه حمله میکردن ولی نتیجه نمیگرفتن گفتن مساوی شد شاخ دراوردم سوارز همچین شوتی زد احسنت یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۸:۲۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
با توجه ب اینکه 4روز دیگه یه بازی خیلی حساس دیگه داریم بازی خوبی بود تبریک ب همه.ولی حیف که والورده ترکیبو2-4-4 نچید.چون اونجوری با بودن همزمان سمدو و روبرتو کاملا"عرض دفاع حریف باز میشد و فضای بیشتری برا مسی و سوارز ایجاد میشد ضمنا" مالکوم اعتماد بنفسش باس بالاتر بره یادمه تو تیم قبلیش از نزدیکی نیمه شوتای وحشتناک میزد امشب هر وقت فرصت نفوذ از راستو داشت توپو به عقب پاس میداد همش از ترس لو ندادن توپ بود خدا کنه جلو من یونایتد 4-4-2بازی کنیم
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۵:۴۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
شخصیت هر مربی رو میشه از بازی تیمش شناخت ...هر تیمی همینطوره ... البته غیر از تیمهایی ک مربی هنوز شخصیتش به عنوان مهره ی اصلی باشگاه شکل نگرفته باشه ... وگرنه جدا از بُعد فنی، تطابق شرایط روحی مربی و بازیکنا کاملا مشهوده ... تیم سیمئونه هم مثه خودش در یک کلمه "کله شقه" ... والبته جسور ... نتایجش ب کیفیت بازیکناش ربط داره ولی نحوه ی گرفتن اون نتایج کاملا کار خودشه ... یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۳:۱۷)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول خب با ابزاری که داره تنها روشی که میتونه نتیجه بگیره همین سیستمه بد هم نتیجه نگرفته یه لالیگا دوتا فینال چمپیونز شروعش از 2013 بود در اصل با اون سبک بازیش جلو رئال تو فینال جام حذفی که قهرمان شدن اونم جلوی مورینیو که خودش تو کار ضدفوتبال و اتوبوسه، دیگه خوشش اومد وگرنه قبلش میزان حمله و دفاعش برابر بود و ریتم نرمالی داشتن با فالکائو و آردا توران و رائول گارسیا و ... و خب پرگل هم میباختن یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۳:۰۸)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول آقای میرزایی، به جای جو دادن، چشماتو خوب باز کن و دقتت رو بالا ببر! گل مسی آفساید بود؟! این گزارشگر همونیه که تو همین بازی میگفت مسی کارت زرد گرفته و بازی بعدی تیمشو از دست میده و در کنار دمبله رافینیا نشسته ( در حالی که تودوبیو بوده!). پس انتظار نداشته باشید خط آفساید رو درست تشخیص بده! هر چند این گزارشگر نسبت به بقیه ی گزارشگرای فوتبال صدا و سیمای میلی قابل تحمل تره! یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۳:۰۳)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
با وجود بازی سراسر تدافعی تیم حریف خیلی خوب موقعیت خلق کردیم و خیلی زیاد موقعیت خراب کردیم! امیدوارم در بازی های بزرگ پیش رو اینقدر راحت موقعیت گل از دست ندیم. یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۳:۰۱)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
مزدک بای دیفالت نصف گلای بارسا رو میگه آفساید بود 😐
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۴۴)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
بعد اومدن مالکوم بازی جون گرفت بازی خوبی بود جا داشت بیشتر بخورن ولی اوبلاک همرو میگرفت لامصب کل بازی هم یه طرف اون جا که مسی کاشت بوسکتس بشوته یه طرف 😁 یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۴۲)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
مسی امشب یه نمایش عالی دیگه داشت زنده باد بهترین بازیکن تاریخ یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۳۲)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Lucho.The.Great نوشته:جالبه سالهای ساله که سیمئونه داره با این شیوه بازی مزخرفش تو مقاطع حساس فصل شکست می خوره ولی هنوزم دست بردار نیست... خب با ابزاری که داره تنها روشی که میتونه نتیجه بگیره همین سیستمه بد هم نتیجه نگرفته یه لالیگا دوتا فینال چمپیونز یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۲۶)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
بهترین تیم قرن 21 با قدرت ادامه بده
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۲۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
لذت برد روی کارهای تیمی دو چندانه و آدم به عنوان ی هوادار میتونه احساس هویت کنه .. ولی به هر حال برد و احتمالا قهرمانی پیش از موعد رو تبریک میگم ... بازی بدی نبود ولی اقتدار همیشه نیمه ی گمشده ی بردهای بارساس این روزا ... پتانسیل بالایی توی این جوونا هست ک بالاخره لجاجت ها رو تسلیم میکنه ... یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۱۶)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
آقای میرزایی، به جای جو دادن، چشماتو خوب باز کن و دقتت رو بالا ببر! گل مسی آفساید بود؟! : یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
بازي خوب و پر هيجاني بود. چقد مارو زجر ميدي سوارز! ولي گلي كه زد خيلي مهم بود ! مسي هم خداروشكر خيلي سرحال و آماده بود و يكم روي شوتاش دقت ميكرد يكي دوتا ديگه هم زده بود ! و چقد خوبه اين مالكوم، از وقتي اومد داخل تيم جون گرفت ! راكيتيچ در چند تا صحنه ميتونست با يه پاس خوب ضد حمله هاي خيلي خوبي رو بسازه كه تِر زد توي همش ! نميدونم چرا بازيكناي ما كلا به پاس تك ضرب و بازي سرعتي اعتقادي ندارن !!!
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۰۵)
|
پاسخ به: رستگاری در نیوکمپ [ بارسا ۲ - اتلتیکو ۰ ] | ||
---|---|---|
جالبه سالهای ساله که سیمئونه داره با این شیوه بازی مزخرفش تو مقاطع حساس فصل شکست می خوره ولی هنوزم دست بردار نیست...
یکشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ (۲:۰۱)
|