به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سلتا ویگو vs بارساپیش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۲۱) (۶۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
سعید ایمنی / FCBarcelona.ir


در چهارچوب هفته ۳۶ لالیگا، بارسا امشب میهمان سلتا ویگو خواهد بود. هر آنچه لازم است در خصوص این بازی بدانید اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در بین دو دیدار حساس بارسا در لیگ قهرمانان برابر لیورپول، یکی از سه بازی پایانی لالیگا قرار گرفته است. امتیازات این بازی اهمیتی نخواهد داشت، چرا که بارسا قهرمانیش را در لالیگا مسجل کرده است. اما بالایدوس ۳ سال است که موفق شده در برابر آبی و اناری‌ها مقاومت کند. اکنون زمانش فرا رسیده تا این رکورد شکسته شود!

حریف

سلتا تنها یکی از ۷ بازی اخیرش را واگذار کرده و اگرچه این فرم خوب، آنها را از منطقه سقوط بیرون آورده، اما آنها هنوز با این منطقه تنها ۲ امتیاز فاصله دارند.

آنها یاگو آسپاس را در اختیار دارند که ششمین گلزن برتر لیگ است. این ملی‌پوش اسپانیایی آمار خوبی هم در برابر آبی و اناری‌ها دارد و در هر سه دیدار اخیر دو تیم در بالایدوس گلزنی کرده است. انتظار می‌رود که او با وجود مصدومیت شانه‌اش در این بازی حاضر شود.

ماکسی گومز هم با ۱۲ گل در میان ۲۰ گلزن برتر لیگ در فصل جاری است و بریس مندز رتبه هشتم در جدول پاس گل را در اختیار دارد.

آمار رو در رو

بالایدوس در فصول اخیر، شکارگاه خوبی برای کاتالان‌ها نبوده است. ۴ حضور اخیر بارسا در این ورزشگاه - ۳ تا در لیگ و یکی در جام حذفی - با ۲ پیروزی برای سلتا و ۲ تساوی به پایان رسیده است.

سلتا در نیوکمپ هم موفق به کسب امتیاز شده است. با این حال در این فصل آنها در نیوکمپ ۲-۰ مغلوب بارسا شدند.



ترکیب بارسا

ارنستو والورده با توجه به سفر پیش رو به آنفیلد، تصمیم گرفته تعدادی از بازیکنان اصلیش را استراحت دهد. تراشتگن، پیکه، سوارز، مسی، آلبا و سرخی روبرتو، در کنار ایوان راکیتیچ و سرخیو بوسکتس محروم، هیچ کدام در این سفر حضور نخواهند داشت.

پس از حضوری درخشان در برابر هوئسکا، موسی واگه، تودیبو و ریکی پویگ به همراه الکس کویادو در لیست این بازی حضور یافته‌اند.

این بازی همچنین می‌تواند فرصتی برای بازیکنانی مثل بواتنگ، مالکوم و موریو باشد که در طول فصل کمتر فرصت بازی بدست آورده‌اند. این بازی از سوی دیگر، از معدود بازیهای سیلسن در لالیگا خواهد بود.

نقطه نظرات مربیان

ارنستو والورده: «ما در برابر هوئسکا تغییرات زیادی داشتیم و تیم بسیار پر انگیزه ظاهر شد. نمی‌گویم که در این بازی هم همین طور خواهد بود، ولی هدف به زمین رفتن و پیروز شدن است».

فران اسکریبا: «این کاملا منطقی است که والورده برخی بازیکنانش را کنار بگذارد، اما آنها همچنان کار سختی پیش رو خواهد داشت. خوشحالم که مسی در خانه مانده است. او بهترین بازیکنی است که تاکنون دیده‌ام. برای بیش از یک دهه او در حال ارائه نمایش‌های خارق العاده بوده است. پس از بازنشستگی او، خلا بزرگی در فوتبال به وجود خواهد آمد که قابل پر کردن نخواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
frederic*chopin
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتا ویگو vs بارسا
اگ هدف پیروزی باشه و واقعا تیم ب این قصد بره و ترس رو شاهد نباشیم ... اون وقت میشه امیدوار بود ... برای اینکه حداقل ی سه گانه هست و سال بعد استرس ثبتش کمتر کمر تیمو میشکونه ...


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۴۱)
 
jamshid27
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتا ویگو vs بارسا
نمیدونم چرا ویدالو کوتینیو و ملو و دمبله رو میخواد بازی بده بخصوص بعد از درخشش ویدال خیلی بهتر بود استراحت میکرد واسه سه شنبه ، چون بی نهایت مهره مهمیه برا بازی برگشت + اینکه به جای بازی دادن به دمبله بهتر بود میسپردش به روانشناسای تیم تا انگیزه (بعد 30 سال طرفداری تا حالا بازیکن تا این حد بی تفاوت تو بارسا ندیدم ) اونو بالا ببرن تا وقتی میره تو زمین مثه یه گرگ گرسنه بازی کنه و فرصتارو نابود نکنه. در مورد اون 2تای دیگم (کوتینیو و ملو) فقط خدا کنه مصدوم نشن


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۲۱:۳۹)
 
saeed2014
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتا ویگو vs بارسا
ویلیان چیه اخه گیر داده بهش ناموسا؟؟؟؟؟؟چلسی بدردش نمیخوره اینجا میخواد بزاره جای کی؟؟؟؟


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۹:۴۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتا ویگو vs بارسا
بالاخره یه تصمیم درست از ارنستوی دانا دیدیم!

افسوس از جواهرهایی مثل مالکوم که زیر دست این مربی کم عقل تلف شدن. شایعه شده باز دنبال خریدن ویلیان ه.


شنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ (۱۷:۲۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۱ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!