سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ]گزارش بازی
فرستنده سعید ایمنی در تاريخ یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱:۵۸) (۱,۸۸۴ بار خوانده شده) خبرهای فرستاده شده توسط این شخص
سعید ایمنی
FCBarcelona.ir
بازی با مالکیت بارسا و موقعیتهای والنسیا آغاز شد. هنوز به دقیقه ۱۰ نرسیده رودریگو میتوانست دروازه بارسا را باز کند که تکل جانانه پیکه توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. در ادامه اما ضد حملات زهردار خفاشها به راحتیِ تک تک بازیهای این دو فصل، از دفاع سراسیمه بارسا عبور کرد و به ۲ گل منجر شد. در این نیمه بارسای بیبرنامه و سر در گم والورده موفق به خلق هیچ موقعیت جدی نشد.
با این وجود بازیکنان قادر به اجرای صحیح تاکتیک ناب والورده نبودند و از به ثمر رساندن گل دوم عاجز ماندند. در پایان بازی والنسیا ۳ موقعیت مسلم برای گلزنی داشت که همگی توسط اسطوره پرتغالی گوئدس به باد رفتند، که شامل یک دروازه بدون دروازبان هم میشد!
در پایان والنسیا موفق شد فصلی را که با یک شکست سنگین در برابر آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا طعمی تلخ گرفته بود، با بهرهگیری از موهبت حضور والورده روی نیمکت بارسا با یک قهرمانی شیرین به پایان برساند تا هواداران خفاشها هرگز این بازی را فراموش نکنند.
FCBarcelona.ir
نابغه قرن، ارنستو والورده، یکبار دیگر جادویش را به نمایش گذاشت و بارسا را در برابر والنسیایی که اخیرا در لیگ اروپا ۷ گل از آرسنال خورده بود، به یک شکست غرورآفرین هدایت کرد تا دوگانه افتضاحاتش را در این فصل تکمیل کرده باشد.
بازی با مالکیت بارسا و موقعیتهای والنسیا آغاز شد. هنوز به دقیقه ۱۰ نرسیده رودریگو میتوانست دروازه بارسا را باز کند که تکل جانانه پیکه توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. در ادامه اما ضد حملات زهردار خفاشها به راحتیِ تک تک بازیهای این دو فصل، از دفاع سراسیمه بارسا عبور کرد و به ۲ گل منجر شد. در این نیمه بارسای بیبرنامه و سر در گم والورده موفق به خلق هیچ موقعیت جدی نشد.
در نیمه دوم والورده نشان داد که چندان هم مربی بیتاکتیکی نیست و سبک بکش زیرش را به ابداعات قبلیش افزود. بارساییها از انبوه توپهای کشیده شده روی دروازه سرانجام روی یک ضربه ریباند توسط مسی به گل دست یافتند.
با این وجود بازیکنان قادر به اجرای صحیح تاکتیک ناب والورده نبودند و از به ثمر رساندن گل دوم عاجز ماندند. در پایان بازی والنسیا ۳ موقعیت مسلم برای گلزنی داشت که همگی توسط اسطوره پرتغالی گوئدس به باد رفتند، که شامل یک دروازه بدون دروازبان هم میشد!
در پایان والنسیا موفق شد فصلی را که با یک شکست سنگین در برابر آرسنال در نیمه نهایی لیگ اروپا طعمی تلخ گرفته بود، با بهرهگیری از موهبت حضور والورده روی نیمکت بارسا با یک قهرمانی شیرین به پایان برساند تا هواداران خفاشها هرگز این بازی را فراموش نکنند.
و حالا هواداران بارسا ماندند و کابوس ماندن والورده. مربی که تیمش در یک بازی فینال که بسیار در سرنوشتش تاثیرگذار است، این قدر افتضاح بازی میکند و خدا میداند ادامه حضور ننگینش روی نیمکت بارسا چه روزها و شبهای تلخ و هولناک دیگری را خلق خواهد کرد...
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
واقعا بعضی ری اکشن و کندی بازیکنا یکم عجیب و غیر طبیعیه ... شاید ی حرکت خود جوشه واس تعویض مربی ... چون این سریعترین راه حله از طرف بازیکنا ... ولی بهر حال مهم اینه اینی ک ما میبینیم کجا ... اونی ک پشت درهای بسته ی باشگاه امضا میشه کجا ...
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲۳:۵۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
تیم روحیه نداره - مدیریت نداره - مربی هم که نداره - یه مسی داشتیم که اون هم فعلا بهم ریخته است
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۵:۰۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نه عزیز شما فقط دنبال حاشیه هستین مشخص بود گفت توپ رو ببر اون سمت ( سمت آلبا) ، منظورش عوض کردن منطقه بازی یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۳:۴۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Hakhamanesh_Kerman نوشته:رفتن آلبا، بوسکتش، ویدال!! کلن 8 تا بازیکن خوب داریم ک 3 تاشون اینان مهندس آلبا بدرد دفاع چپ نمیخوره انریکه اینو فهمیده بود علتشم فیزیکشه(ظریفه واسه دفاع) تمام حریفای بارسا اینو فهمیدن و از اونجا حمله میکنن بوسکتس تنها یه بار توپگیری کرد. و با پاس منجر به طراحی حمله شد درحالیکه که وظیفه اصلی هافبک دفاعی اینه ویدال اصلا به سبک دیگر بازکنان وسط و حمله بارسا که تیکی تاکا هست و مبتنی بر پاس خلاقیت و فضاسازی نمیخوره( بدرد سیستم پرس مثل تیمای یورگن کلوپ میخوره) سوارز البا بوسکتس ویدال و عدم اعتماد به نفس سایر بازیکنا به خاطر وجود غول مسی کارایی لازم رو ندارن. مسی نیاز داره به جایگزین اینیستا ی خلاق و نیمار فانتزی تا تعادل پرس حریف رو متعادل کنه و همه جای زمین هم پرس کردن برای حریفای بارسا غیر ممکنه(نگاه کنید به دوران اوج مسی اینیستا و ژاوی. و هانری یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۴۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
با عرض سلام با وجود اینکه تو برخی پست هام گفته بودم به نظرم مشکل اصلی تیم والورده نیست همینجا اعلام میکنم که ظاهرا اشتباه میکردم و مشکل اصلی تیم البته و صد البته بعد از مدیریت ضعیف بارتمئو جناب مورچه می باشد واقعا استفاده نکردن ولجبازی با مالکوم رو درک نمیکنم ولی چند واقعیت رو نمیشه نادیده گرفت مسی روی کل مجموعه چنبره زده ( با نهایت احترام و عشقی بهش دارم ) ، بازی کوتینیو رو ببینید ، واقعا تو ذهنش میگه آخرش که باید بدمش به مسی و عکس اون میره رو جلد روزنامه ها برا چی خودمو جر بدم ، مارادونا یه جایی گفته بود مسی به درد رهبری تیم نمیخوره و رهبر واقعی آرژانتین رو ماسچرانو میدونست به نظرم رفتن بازی کنایی از جنس پرینس و ورمائلن و ... که مسجله ولی من بودم راکیتیچ و یکی از دفاع ها ( احتمالا اومتیتی البته اگه دلیخت بیاد) و رافینیا رو میفروختم مربی با رویکرد هجومی لازم داریم ، تن هاگ عالیه ، حتما و حتما ونگر رو راضی میکردم به عنوان مدیر فنی وارد مجموعه بشه ، کسی که پرستیژ داره و امثال مسی و سوارز رو میتونه جمع کنه با کوتینیو و دمبله اتمام حجت میکردم و یک فصل دیگه بهشون فرصت میدادم ، مشکل ایندو افت کردنشون نیست بلکه بیخیالی و بی غیرت بازی کردنشونه ، اگه دمبله گل چهارم رو به لیورپول میزد ..... بازی کن هایی مثل پویک و آلنیا و روئیز و واگی و ...باید به تیم هایی مثل بتیس قرض داده بشن تا تو اسپانیا با تجربه بشن خانه تکانی لازم داریم اساسی ، از مکتب فاصله گرفتیم ، باید مسی کنترل بشه ، اون انسان خوبیه ولی رهبر خوبی نیست باید یکی اینو بهش بفهمونه یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۲۴)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Mohammad8 نوشته:بارسا نیاز به خونه تکونی اساسی داره 1رفتن والورده 2رفتن البا راکتیچ بوسکتس سوارز ویدال 3امدن جایگزین نیمار امدن دلیخت امدن یه مهاجم هدف مثل هری کین امدن یه مدافع گوش چپ که سرعتی و قد و هیکل خوبی داشته باشه حداقل قدش 177 به بالا تحول در لاماسیا رفتن آلبا، بوسکتش، ویدال!! کلن 8 تا بازیکن خوب داریم ک 3 تاشون اینان مهندس یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۱۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
دیشب مسی هم حرکت زشتی کرد و سر آلنیا ک پاس خوبی نداد داد زد
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۰۵)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
امیدواریم ک دگه در بارسلونا نبینیمش
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱۰:۰۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
بارسا نیاز به خونه تکونی اساسی داره 1رفتن والورده 2رفتن البا راکتیچ بوسکتس سوارز ویدال 3امدن جایگزین نیمار امدن دلیخت امدن یه مهاجم هدف مثل هری کین امدن یه مدافع گوش چپ که سرعتی و قد و هیکل خوبی داشته باشه حداقل قدش 177 به بالا تحول در لاماسیا یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۵۵)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
موندن بیشترش یه بدی دیگم داره اونم اینکه کارو واسه مربی بعدی سخت تر میکنه چون با این باند بازی که راه افتاده کمتر مربی حاضره این تیمو جمع کنه فقط مربیای کاریزماتیکی از جنس کرویف ون گال سر الکس فرگوسن بلکه بتونن حریف این شرایط شن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۳۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
اگه واقعا" کسی فک میکنه والورده توانایی تغییر این شرایطو داره یه دلیل منطقی بیاره.. شاید بگین گذشت زمان حلال مشکلاته جوابتونو تو پست قبلترم دادم اگه بگین بازیکن جدید اضافه میشه میگم تیم کاملا" تو بن بست تاکتیکیه مثالاشم تو اون پست زدم ضمنا" بازیکن برنامه میخواد تاکتیک و...+ اینکه مربی که جرات عوض کردن سوارز خسته ای که از خستگی داره والف میزنه رو نداره جاش تو حهنمه
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۲۹)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
با این وضع موندن والورده فقط کارو خرابتر میکنه شک ندارم این شرایط ثابت و غیر قابل تغییره.اگه والورده بمونه تو شروع فصل بعد تو همون چن هفته اول گندش در میاد اونوقت بارتمگوه مجبور میشه اخراجش کنه و کلی خسارت و ازون بدتراونموقع مربی خوبی که بیکار باشه پیدا نمیشه
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۲۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
با دیدن بازی چیزای کاملا" جدیدتری دستگیرم شد مهم ترین عوامل باخت: 1-بی برنامگی تیم به اوج خودش رسیده نشونه اش؟ اضافه شدن پیکه به خط حمله وموندن در همونجا که خود گویای به بن بست رسیدن تاکتیکای تیمه(دیگه حتی تو لیگ در پیت خودمونم هیچ تیمی دفاعشو نمیفرسته تو نوک حمله)2-بوضوح تیم هنوز تو شک فاجعه آنفیلده و بعد از 3هفته هنوز کادر فنی نتونسته تیمو از این وضع خارج کنه. نمونش بازی بی تفاوت بعضیا مث بوسکتس وراکتیچ و...3-مورد عجیب دیگه سانترهای بی حدوحسرو شتابزده اونم به شکل سانتر مرده که فقط گلر حریفو گرم میکنه که اینم خود گویای بن بست تاکتیکیه 4-همون همیشگی: دیگه حتی پاسهای تک ضرب رو هم شاهد نبودیم بازیکن صاحب توپ بجای پاس سریع رو به جلو کلی ضرب اضافه میزنه و به جای دادن یه پاس 20متری ترجیح میده این 20مترو با توپ بره جلو وبعد نفر بعدی شروع کنه با توپ لاس زدن...
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۱۵)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نباید بگین والورده خوب نیست باید بگین خدا رو شکر که والورده هست تا صندلی سر مربی خاک نگیره یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۹:۰۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Frédéric.Chopin نوشته:من گفتم تنها راه اینه که کلا قید این تیمو بزنیم..... به چی و به کی دلخوش باشیم آخه؟ به روح کرایف و مکتبش یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۷:۲۷)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
واقعا ناراحتم و خیلی اعصابم خورده از دیشب تا حالا نتونستم بخوابم انقد به خاطر این باخت مفتضحانه و خجالت اور غمگینم
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۶:۱۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« والنسیا در ضدحملات بسیار قدرتمند است و اسیر همین ضدحملات شدیم. گل اول روی ناهماهنگی ما به ثمر رسید و گل دوم هم روی یک ضدحمله سریع حاصل شد. نیمه دوم تلاش زیادی کردیم ولی فقط یکی را جبران کردیم. بازی فقط در زمین والنسیا جریان داشت و خیلی راحت نیز به زمین این تیم می رسیدیم ولی ضعف ما در زدن ضربات نهایی بود.» خب عنتر تو پس به عنوان سرمربی داشتی چه غلطی می کردی که اسیر همین ضد حملات والنسیا شدی ضمنا عنورده در ادامه اضافه کرده گل اول روی ناهماهنگی ما بوده خودشم میدونه چقد ترکیبایی که میچینه ناموزون و ناهماهنگ هستش به نظر من اگه ترکیب نیمه دوم از ابتدای بازی وارد زمین می شد الان بارسا قهرمان بود هر چند این قهرمانی هم اصل موضوع رو تغییر نمیده که گوهورده باید بره مرتیکه ترسوی بزدل یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۶:۰۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
یکی از اون بارتمئوی ملعون بپرسه اگه این دلقک بی خاصیت مقصر هیچی نیست، دقیقا اون ۲۴ میلیون یورو در سال رو برای چی داری بهش میدی؟!
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۶:۰۴)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
یعنی اگه صمد مرفاوی اول فصل مربی میبودش و فتح الله زاده مدیر،اُمیدمون به کسب سه گانه و شش گانه بیشتر بود!
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۲۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
غده سرطانی بارتمیو رو میگم. حامیانش هم متاسفانه مسی و پیکه و البا و سوارز و بوسکتس و راکیتیچ هستن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۲۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
دلیل دفاع بازیکنا از مربی میدونید چیه؟بازیکنا هم متاسفانه شدن یک باند و دستشون رو هم گذاشتن تو دست بارتمئو.اون قول تمدید میده بهشون و حقوق بالا.بعد هرچی میخواد براس انجام میدن...مونده حالا تا متوجه بشین.متاسفانه متاسفانه متاسفانه مشکل تیم دیگه فقط با رفتن همزمان مسی و والورده حل میشه(هرچند گفتنش خیلی سخته برام) ...اما برا این که تیم بره سر مسیرش غذه ی سرطانی و حامیانش باهم باید برن.تا وقتی مسی و سوارز و پیکه توی تیم باشن هیچوقت تغییر نخواهیم کرد چون به صورت کاملا مستقیم دخالت میکنن توی انتخاب مربی و بازیکن.و وجود خود مسی باعث میشه بازیکنا روحیه رو از دست بدن و برای نفر اول بودن تیم هیچ تلاشس نکنن...اسطوره ی تاریخ فوتبال ازت معذرت میخوام اما بخاطر تیمم اینا رو نوشتم....
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۲۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول hadikarami نوشته:ضمنا خدمت دوستان عزیز که میگن سبک تیکی تاکا دیگه تموم شده و کاربردی نداره عارضم که پپ گواردیولا با همین سبک سالهاست داره آقایی میکنه و امسال با وجود چند مهره کلیدی مصدوم تونست برای اولین بار سه گانه داخلی لیگ انگلیس رو فتح کنه و از لیگ قهرمانان با بد شانسی و البته اقتدار رفت کنار موافقم حتّی فصل پیشم با بدشانسی جلو لیورپول وا داد و حذف شد... که البته فصل پیش مثل این فصل تیمش کامل نبود. یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۱۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول hadikarami نوشته:تا اطلاع ثانوی "ویوا حریفان بارسا" خدا رو شکر لیگ جزیره ای هست که فوتبال تماشا کنیم فعلاً که این فصل،کل اروپا جزیره ای شده... هم لیگ اروپا و هم لیگ قهرمانان و هم سوپر کاپ و هم یحتمل جام باشگاه های جهان یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۱۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
الآن فقط اون حرف گواردیولاست که میتونه مارو فقط به آینده اُمیدوار کنه که به ژاوی گفته بود: تو جانشین من خواهی شد و اینیستا جانشین هر دوی ما... نمیدونم،حالا کسی اُمیدوار شد یا نه!؟چون خودم به شخصه یهو خیلی اُمیدوار شدم!!! یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۰۹)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
واقعاً اگه این باخت پیامدش تعویض مربی و آوردن یکی از محصولات بارسای کرویف باشه،یه دنیا می ارزه(یا مثلاً حتی تعویض مدیریت باشگاه) ولی هرچی غیر ازین باشه اعصاب خوردکن تر میشه یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۴:۰۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
والورده قاتل مسی اوج گرفته نیس... بلکه حمایت های کورکورانه و سکوت نابه جای مسی قاتل مسی اوج گرفتست... واقعاً این مسیه که رئیس تیمه چه لاپورتا مدیر باشه،چه راسل و چه بارتمئو... حرفه مسیه که خریدار داره... ای خداااا... یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۵۹)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
وقتی که ژاوی میاد میگه بارسا با این سبک بازی به جایی نمیرسه دیگه نباید کسی مثل مسی بیاد از مربی صاحب سبک دفاع کنه...
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۵۵)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
فقط ای کاش دَرک تاکتیکی مسی،به اندازه سبک بازیش مبهوت کننده میبود... من فصل پیشم توی چندتا منبع نه چندان رسمی هم خوندم که از والورده حمایت کرده... دیگه امروز صبح که روزنامه کاتالان زده بود مسی گفته مقصر شکست لیورپول ماییم و ارنستو بی گناهه،کرک و پرم ریخت... یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۵۴)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
تازه اُستاد فرمودند که ترجیح میدادن در فینال(کوپا دل ری) ببازن تا نیمه نهایی(لیگ قهرمانان)!!! و اُستاد ایشون هم فرمودند که ایشون(ارنستوی کهیر) مقصر شکست نیستند!!! یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۳:۴۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
تا اطلاع ثانوی "ویوا حریفان بارسا" خدا رو شکر لیگ جزیره ای هست که فوتبال تماشا کنیم یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۵۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:مصاحبه پیکه بعد از بازی : " من به عنوان بازیکن، در مورد آینده مربی دخالتی ندارم و تصمیم گیرنده، سران باشگاه هستند. در هر صورت فصل به اتمام رسید و حالا باید به دقت، کار آنالیز را شروع کرد تا فصل بعد، بهتر عمل کنیم. به شخصه دوست دارم والورده ادامه دهد و معتقدم کارش را خوب انجام داده است! " خاک بر سرت که معلوم نیست با چه معیاری از این تن لش دفاع میکنی! حداقل اگر نمیتونی حرف از تمایل به رفتنش بزنی، دهنت رو ببند و تعریف رو کنار بذار! من گفتم تنها راه اینه که کلا قید این تیمو بزنیم..... به چی و به کی دلخوش باشیم آخه؟ یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۴۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
اراجیف بارمتومئوی حروم لقمه بعد از بازی : « ارنستو با ما قرارداد دارد و معتقدم او مقصر شکست امشب نیست. ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی توپ نمی خواست وارد شود. شوت های بیشتری هم زدیم ولی تیمی که بیشتر گل بزند، برنده لقب می گیرد.» کثافت بی همه چیز، آب پاکی رو ریخت رو دستمون! امیدوارم طرفداران در بارسلون غیرت نشون بدند تا این نکبت، با فشار طرفداران مجبور بشه این انگل رو برکنار کنه. یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۴۵)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
بارتومگوه: والورده مقصر این شکست نیست البته که مالورده مقصر نیست مقصر اصلی تویی که معلوم نیس با اون ترکیبت از چه نسلی هستی، از یه طرف اسپانیایی هستی از یه طرف ژاپنی میزنی ای بی هویت مقصر تویی که باشگاه رو مثل خودت بی هویت کردی یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۴۴)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
تا سه سال هر سال سه گانه هم بگیره این تیم با این مربی بازیاش دیدن نداره ....
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۹)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول Frédéric.Chopin نوشته:پپ اگرم بخواد بیاد باید اول یک میلیارد یورو بازیکنایی که دلخواهش هستن رو بخره بعد میتونه کارش رو شروع کنه. مطمئن باش 80 درصد این بازیکنایی که الان تو تیمن رو قبول نداره برای سبکش. همین ترکیب فعلی بارسا یکی از گرون ترین ترکیب های باشگاههای اروپایی بوده ولی متاسفانه حق با تو ئه بازیکنایی که به لطف مدیریت بی کفایت بدرد لای جرز هم نمیخورن یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
مسی چرا حمایت می کنی از این بشر بخاطر اقای گلی بخاطر چی همه هم برای ما مصلحت اندیش شدن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:مصاحبه پیکه بعد از بازی : " من به عنوان بازیکن، در مورد آینده مربی دخالتی ندارم و تصمیم گیرنده، سران باشگاه هستند. در هر صورت فصل به اتمام رسید و حالا باید به دقت، کار آنالیز را شروع کرد تا فصل بعد، بهتر عمل کنیم. به شخصه دوست دارم والورده ادامه دهد و معتقدم کارش را خوب انجام داده است! " خاک بر سرت که معلوم نیست با چه معیاری از این تن لش دفاع میکنی! حداقل اگر نمیتونی حرف از تمایل به رفتنش بزنی، دهنت رو ببند و تعریف رو کنار بذار! با رفتن مالورده و اومدن مربی صاحب سبک، در خروجی باشگاه به روی چندتا بنجل مثل پیکه و بوسکتس و سوارز و... باز خواهد بود و اما مسی دلیل دفاع مسی از مالورده هم یحتمل بخاطر همین چندتا عطیقه ی بنجل هستش که نمیخواد از بارسا برن یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول hadikarami نوشته:کجایی پپ کبیر کجایی میدونم برگشتن پپ محاله اقلا تا زمانی که بارتومگوه رییس بارساست ولی کاش بالاخره یه روز تا قبل از خداحافظی مسی، کچل کبیر رو بعنوان سرمربی کینگ مسی ببینیم پپ اگرم بخواد بیاد باید اول یک میلیارد یورو بازیکنایی که دلخواهش هستن رو بخره بعد میتونه کارش رو شروع کنه. مطمئن باش 80 درصد این بازیکنایی که الان تو تیمن رو قبول نداره برای سبکش. یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
دستورات تاکتیکی تیم : توپو ببرین چپ بدین آلبا اونم دوباره پاس به عقب بده ! توپو ببرین راست بدین روبرتو اونم دوباره پاس به عقب بده ! اصن کلا فقط توپو رو عقب پاس بدین ! هر کس جرئت کنه رو به جلو حرکت کنه میخ نیمکتش میکنم ! چه معنی داره هوادار بخواد از بازی تیمش لذت ببره ؟؟ فصل های بد زیادی رو توی فوتبال چه داخلی و خارجی دیدم ! اما هیچکدوم مطلقا به اندازه این فصل بارسا سیاه نبودن ! تیم تاتا مارتینو صد شرف داشت به تیم این مردک عوضی ! اگر مربی ای مثل آنتونو کنته یا کلوپ ( به لحاظ سخت گیری ) بالای سر این تیم بودن بالای 6 تا از بازیکنای فیکس الان رو میفرستادن با تیم ب تمرین کنن ! بازی ای که روبرتو ، بوسکتس و راکیتیچ ارائه میکنن یه چیزی فرای فاجعه هست ! پپ گواردیولا و لوییز انریکه با اون ابهتشون وقتی دیدن چیز جدیدی برای ارائه ندارن خودشون صادقانه اینو اعلام کردن و از تیم کناره گیری کردن ! یه آدم چقدر میتونه پررو و آشغال و زالو صفت باشه که با این حجم از ریدمان هنوزم با وقاحت تمام به نیمکت چسبیده باشه !! یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
مصاحبه پیکه بعد از بازی : " من به عنوان بازیکن، در مورد آینده مربی دخالتی ندارم و تصمیم گیرنده، سران باشگاه هستند. در هر صورت فصل به اتمام رسید و حالا باید به دقت، کار آنالیز را شروع کرد تا فصل بعد، بهتر عمل کنیم. به شخصه دوست دارم والورده ادامه دهد و معتقدم کارش را خوب انجام داده است! " خاک بر سرت که معلوم نیست با چه معیاری از این تن لش دفاع میکنی! حداقل اگر نمیتونی حرف از تمایل به رفتنش بزنی، دهنت رو ببند و تعریف رو کنار بذار! یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۳۰)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول ravi_2011 نوشته:عوضی بی شرف، هیچ وقت فکر نمیکردم کیفیت تیمم به جایی برسه که در فینال کوپا دل ری حضور داشته باشه ولی بازی رو نبینم و آرزوی باختش رو بکنم! بله، خوشحالم که یک جام دیگه هم پرید تا با نام ننگینت به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه نشه. تا بلکه فصل بعد ریخت نحست رو نبینم...تا هویت از دست رفته ی تیم دوست داشتنیم دوباره برگرده...تا فصل بعد شاهد بازی های زیبای بارسا باشم. امید به تغییر نگرش مدیری که از خودت احمق تره! کجایی پپ کبیر کجایی میدونم برگشتن پپ محاله اقلا تا زمانی که بارتومگوه رییس بارساست ولی کاش بالاخره یه روز تا قبل از خداحافظی مسی، کچل کبیر رو بعنوان سرمربی کینگ مسی ببینیم یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۹)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
ضمنا خدمت دوستان عزیز که میگن سبک تیکی تاکا دیگه تموم شده و کاربردی نداره عارضم که پپ گواردیولا با همین سبک سالهاست داره آقایی میکنه و امسال با وجود چند مهره کلیدی مصدوم تونست برای اولین بار سه گانه داخلی لیگ انگلیس رو فتح کنه و از لیگ قهرمانان با بد شانسی و البته اقتدار رفت کنار
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
نقل قول bardiya30 نوشته:برای یه بارسایی نه هوادار سخته تیمش بتونه جام رو بگیره اما بی تفاوت باشه اگر نگیره و یا نگرفت بعد از بازی با پاریس که ۴تا خوردیم گفتم انریکه دیگه چیزی نداره به بارسا اضاف کنه باید بره و البته خودشم بعدش استعفا داد و پارسال بعد از بازی رم با اینکه هنوز یکسال نگذشت گفتم باید بره اما مدیریت نگهش داشت و در این سال در بعضی بازی ها یه چیزی ازش دیدیم اما بعد از اون افتضاح بندر لیورپول باید شوت میشد که ماشاالله تا الان مونده و با این باخت استعفا نده به خودش خیانت کرده من موندم چرا در ترکیب اولیه مالکوم رو نمیذاری که حداقل به جز مسی یکی دیگه در حمله فشار بیاره خیلیا از ویدال انتقاد میکنن اما ویدال بهترین هافبک این فصلمون بوده و باید در ترکیب اولیه قرار میگرفت هم به خاطر نگندگی و هم در هجوم امیدوارم امشب والورده استعفا بده و بره و اینکه اگر رفت کسی بیاد جاش که دوباره بازی هجومی رو به بهترین شکل و دفاع تیمی رو به بهترین نحو و تاکتیکی برای حل مشکلات در لحظه رو داشته باش نه اینه یکی بدتر بیاد با این مدیریت پس بهتره دیگه تا سال بعد اخبار بارسا دنبال نکنی چون استعفایی در کار نیست یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۴)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
برای یه بارسایی نه هوادار سخته تیمش بتونه جام رو بگیره اما بی تفاوت باشه اگر نگیره و یا نگرفت بعد از بازی با پاریس که ۴تا خوردیم گفتم انریکه دیگه چیزی نداره به بارسا اضاف کنه باید بره و البته خودشم بعدش استعفا داد و پارسال بعد از بازی رم با اینکه هنوز یکسال نگذشت گفتم باید بره اما مدیریت نگهش داشت و در این سال در بعضی بازی ها یه چیزی ازش دیدیم اما بعد از اون افتضاح بندر لیورپول باید شوت میشد که ماشاالله تا الان مونده و با این باخت استعفا نده به خودش خیانت کرده من موندم چرا در ترکیب اولیه مالکوم رو نمیذاری که حداقل به جز مسی یکی دیگه در حمله فشار بیاره خیلیا از ویدال انتقاد میکنن اما ویدال بهترین هافبک این فصلمون بوده و باید در ترکیب اولیه قرار میگرفت هم به خاطر نگندگی و هم در هجوم امیدوارم امشب والورده استعفا بده و بره و اینکه اگر رفت کسی بیاد جاش که دوباره بازی هجومی رو به بهترین شکل و دفاع تیمی رو به بهترین نحو و تاکتیکی برای حل مشکلات در لحظه رو داشته باش نه اینه یکی بدتر بیاد با این مدیریت یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
اینم از مصاحبشون کلا عین خیالشون نیست انگار یه بازی دوستانه باختن ادمین جان تا سال بعد همین موقع لطفا تحلیل نزار از بازی بارسا دیگه همین اش و همین کاسه الکی فقط خودمونو عذاب میدیم پولشو که اون بی خاصیت میگیره حرص و جوشش برا ما
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
به لطف حضرت مالورده (زالو لَه) امشب طرفدار مسی نبودم با هر گلی که والنسیا زد خوشحال شدم ناراحت نشید چون این بارسلونا نبود که گل میخورد بلکه این تیم مالورده بود که گل میخورد فقط امیدوارم مسی این بار بازیکنارو سرزنش و مالورده رو تبرئه نکنه یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۲۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
دوستای بارسایی عزیز باید قبول کنیم که به جز تراشتگن و پیکه مابقی مدافعین به شدت پر از سوتی به خصوص همین لنگله در همین بازی که با تکل پیکه گل نشد و اومتیتی و اشتباهات کشنده مثه همین گل دوم والنسیا که 100 درصد روی جا موندن آلبا زده شد این مدافعین ضعیفن و افت کردن و تو دوران افولشون هستن در خط هافبک هم به جز تا حدودی ویدال و کمی ملو مابقی خیلی فاجعه و سوتی و کند و افتضاحن در خط حمله هم به جز مسی و کمی هم مالکوم مابقی تر زدن و ریدن و در نهایت شاهکار قرن عنورده و رئیسش بارگومئو که فقط کمر به قتل و نابودی بارسا بستن این تیم با این بازی های کسل کننده و فاجعه به خصوص این که اخیرا بارسا به سبک تیم های دهه 70 و 80 ایران فقط داره میکشه زیرش و میفته دنبالش بازی میکنه هر روز داره به نابودی کامل نزدیکتر میشه و من حس میکنم بازیکنای مزخرف تیم هم به خاطر این که هر مربی دیگه ای بیاد یقینا به خیلیاشون بازی نمیده فقط به خاطر منافع خودشون دارن از این مربی آشغال حمایت میکنن منهای مسی که چون کاپیتان با اخلاق و بزرگ تیمه باید در ظاهر و کلام هم که شده الکی از مربی حمایت کنه که تیم دچار پاشش و بحران طولانی مدت نشه یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۷)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
اینی که من میبینم حداقل فصل بعد هم هست پس بهتره از همین الان بیخیال بارسا بشین که کمتر حرص بخورین این مدریت کمر به نابودی بارسا بسته ظاهرا باید تا اومدن ژاوی صبر کنیم البته اگه این مدیرای داغون دست از سر بارسا بردارن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۷)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
خسته نباشی مدیر جان. تو این دو سال خیلی حرص خوردیم و حرص خوردی. به امید توبه ی نصوح از سوی مسی و سایر بازیکنان. یعنی: پشیمانى قلبى، استغفار زبانى، ترک گناه، و تصمیم بر ترک در آینده. یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
چقدر جای مدیری مثل لاپورتا و بزرگتری مثل کرویف خالیه تو باشگاه
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
الان والورده بعد بازی میگه: مقصر این شکست نه منم نه بازیکنا. مقصر این شکست والنسیاس.
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۲)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
تقصیر مربی نیست والورده اقتضاش همینه تقصیر اون بی همه چیزایی هست که اینو سرمربی تیم کردن از همون اولش شدیدا عجیب بود انتخابش با سبک بازی بیلبائو این فصل هم که نگهش داشتن و بدتر از همه واسه فصل بعد هم گفتن ک میمونه نمیدونم دیگه چطوری میتونست مشخص بشه که یک مربی "نمیتونه"! دیگه چیکار باس بکنه ک ثابت شه؟ تو فصلی که امثال کونته در دسترس بودن، بازم نگهش داشتن.. لعنت بهشون ولی تقصیر والورده نیست. منم بودم دوست داشتم که بمونم، بازم فرصت داشته باشم. تقصیر مدیران باشگاست یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
مقصر بازیکنا هستن وقتی میان ازش حمایت میکنن معلومه که اخراجش نمیکنن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
عوضی بی شرف، هیچ وقت فکر نمیکردم کیفیت تیمم به جایی برسه که در فینال کوپا دل ری حضور داشته باشه ولی بازی رو نبینم و آرزوی باختش رو بکنم! بله، خوشحالم که یک جام دیگه هم پرید تا با نام ننگینت به کلکسیون افتخارات باشگاه اضافه نشه. تا بلکه فصل بعد ریخت نحست رو نبینم...تا هویت از دست رفته ی تیم دوست داشتنیم دوباره برگرده...تا فصل بعد شاهد بازی های زیبای بارسا باشم. امید به تغییر نگرش مدیری که از خودت احمق تره! یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۱۱)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
بدبختی اینه که با این افتضاحم بعید میدونم اخراجش کنن مگه اینکه بازیکنا یکاری بکنن مثل رعال که بنیتزو بازیکنا انداختنش بیرون
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۸)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
بمیر فقط گوه ورده پدر سگ
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
ریدیم همگی با هم تو دهن والورده بزدل و ترسو این مربی بی شخصیت و بی جذبه و بی جنم و بی لیاقت و بی خاصیت و بی عرضه تنها دستاوردی که برای بارسا داشت نابود کردن فلسفه لاماسیا و مکتب تیکی تاکای همیشگی بارسا بود که دوران طلایی بارسا با همین روند بود الان بارسا تیمی شده که اصلا ما نمیدونیم به چه سبکی بازی میکنه یعنی نه بازی مالکانه داره نه بازی ضد حمله ای من وقتی ترکیبو دیدم مطمئن بودم این تیم میبازه چون این مربی بزدل و ترسو تو بازی های سرنوشت ساز همیشه یه ترکیب محافظه کارانه و بی خلاقیتو میفرسته تو زمین شما به بازی برگشت پارسال رم و امسال لیورپول نگاه کنین میفهمین همچنین بازی امروز با والنسیا بارها گفتم همینجا بازم میگم این مربی بی جرات و بی جربزه و ناشایست بارسا رو نابود میکنه و کرد و واقعا این همه خرج و خریدای بیخودم رو دست بارسا گذاشت تهش شد لالیگایی که به نظرم هر کی امسال مربیش بود میتونست با توجه به این که اتلتیکو رید و رئالم 3 بار فقط سرمربی عضو کرد بازم بارسا رو قهرمان کنه این تیم فقط یه سبک داشت اونم این که والورده به مسی میگفت برو تو زمین و با قابلیت ها و توانایی های خودت بازی رو در بیار برامون وگرنه من چیزی از تاکتیک بلد نیستم شما خریدای بارسا رو ببینین: بوآتنگ که هیچ کسی نفهمید چرا خریده شد، موریلو که حتی یه بازی هم نکرد، کوتینیهو رو که نابود کرد، دمبله بی مصرف فقط میتونم بگم اگه اخراجش نکنن بقین پیدا میکنم که این کادر مدیریتی و مربی گری یعنی بارگومئو و عنورده فقط هدفشون نابودی بارساست که قطعا همین الانشم بهش رسیدن یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۶)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
بخدا اگه این مربی با این بازیکنان توی این تیم بمونن من که اصلا بازی های بارسا رو برای سال بعد نگاه نمیکنم بدبخت مسی که عمر فوتبالیش داره از بین میره (من که خیلی خوشحال شدم بارسا باخت ) به دلیل این که این مربی با این بازیکنان اشغال از این تیم برن
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۳)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
فقط برو گمشو... فقط گمشو...
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۰)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
کاش این باخت و از دست دادن جام باعث بشه از دست والورده راحت شیم
یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۲:۰۰)
|
پاسخ به: سهگانه والورده... [ والنسیا ۲ - بارسا ۱ ] | ||
---|---|---|
توعمرم از باخت بارسا انقدر خوشحال نشده بودم دم سیلسن گرم هرکاری که ازش برمیومد کرد تا والورده رو قهوه ای کنه به قول رئالیا کوپا رمضونم نتونستیم ببریم بعد بازی قیافه بازیکنای احمقی که از والورده حمایت کردن دیدنی بود قطعا بعد بازی استاد میگه فصل فوق العاده مون به خیلی خوب تبدیل شد یکشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۸ (۱:۵۹)
|