به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مدیر ورزشی PSG: نیمار می‌تواند پی ‌اس‌جی را ترک کندنقل و انتقالات
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۰) (۷۸۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir


لئوناردو، مدیر ورزشی پاریس سنت ژرمن اعلام کرد که غول‌های فرانسوی به دنبال مذاکره برای انتقال نیمار هستند، اما تاکنون هیچ پیشنهادی برای او ارائه نشده است. فعالیت‌های اخیر نیمار نشان می‌دهد که خود بازیکن نیز دوست دارد به بارسا برگردد. در ادامه راجع به این انتقال پر حاشیه بیشتر می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مدیر ورزشی پاریس سنت ژرمن، لئوناردو گفته است که به جز صحبت‌های سطحی با بارسلونا پیشنهادی برای نیمار دریافت نشده است. آینده نیمار در پی اس جی مبهم است. طبق گزارش‌ها، او می‌خواهد به تیم سابقش، بارسلونا برگردد؛ این در حالیست که او همچنان به رئال مادرید لینک می‌شود.

ریاست باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتمئو هفته گذشته گفت که این بازیکن برزیلی می‌خواهد تیم قهرمان لیگ ۱ فرانسه را ترک کند؛ اگرچه شانسی برای برای خرید او وجود ندارد، زیرا پی اس جی نمی‌خواهد که این بازیکن از تیمش برود.


اما الان لئوناردو اعلام کرده که اگر پیشنهاد مناسبی ارائه شود، قهرمان فرانسه به نیمار اجازه خروج می‌دهد.

لئوناردو به روزنامه پاریسین گفت: « اگر پیشنهاد مناسبی داده شود، نیمار می‌تواند پی اس جی را ترک کند. ولی تا امروز، نمی‌دانیم چه کسی با چه قیمتی می‌خواهد او را بخرد. چنین اتفاقی یک روزه نمی‌افتد. از این بابت مطمئن هستم. این قضیه [که نیمار می‌خواهد پی اس جی را ترک کند] برای همه واضح است. ولی در فوتبال، امروز یک چیز می‌گویید، فردا چیز دیگری؛ این ویژگی عجیبی است، اما حقیقت ماجراست. ما با اطرافیان او صحبت کردیم‌. همه [اطرافیانش]، همه چیز را می‌دانند. همه موقعیتش را می‌دانند‌. ولی چیزی که باید به آن توجه کنیم این است که او هنوز ۳ سال با ما قرارداد دارد و از آنجایی که پیشنهادی برای او فرستاده نشده است‌، نمی‌توان راجع به چیزی بحث کرد».

او همچنین افزود: «پی اس جی می‌خواهد به بازیکنانی تکیه کند که اینجا می‌مانند و می‌خواهند به اهداف بزرگی در این تیم برسند. ما به بازیکنانی که تنها زحمتی که می‌کشند این است که در تیم می‌مانند، نیاز نداریم».


اگرچه لئوناردو تایید کرد که با بارسلونا صحبت‌هایی مبنی بر انتقال احتمالی نیمار ۲۷ ساله انجام شده، اما هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نشده است‌: «ما پیشنهادی دریافت نکردیم، اما در واقع، صحبت‌هایی با بارسلونا داشتیم. آن‌ها گفتند که می‌خواستند این بازیکن را بخرند، ولی ما نمی‌خواستیم او را بفروشیم. این حرف را بارتمئو گفت، ولی ما واقعاً بارسلونا را در جایگاه خریدار نمی‌بینیم».

در همان روز لئوناردو نسبت به نیامدن نیمار به تمرینات روز دوشنبه پاریس سنت ژرمن واکنش نشان داد و گفت که پی اس جی نسبت به این کار نیمار اقدام خواهد کرد؛ اگرچه پدر نیمار گفت که با پی اس جی از قبل در این باره توافق کردند.

لئونادرو در رابطه با این موضوع گفت: «او در تمرینات حضور نداشت، باید حضور پیدا می‌کرد، اما نکرد در حالی که می‌دانست باید بیاید. ما باید ببینیم که چگونه می‌توان به این کار واکنش نشان داد و همان کاری را که با بقیه انجام می‌دهیم با نیمار هم انجام خواهیم داد».


وی افزود: «نیمار با موسسه و اسپانسرش توافقاتی انجام داد، اما این توافقات با تاریخ‌های اعلام شده به باشگاه مطابقت ندارد. اگرچه او آخرین بازی خودش را روز ۶ جون انجام داد. تعطیلات در روز ۸ جولای تمام شد اما او نیامد».

وقتی به لئوناردو گفتند که نیمار در رابطه با این موضوع گزارشی خواهد داد، گفت: «من نمی‌دانم. تنها چیزی که می‌دانم این است که او در زمان مشخص شده (۸ جولای) در تمرینات حضور نداشته است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
raminpanahi
پاسخ به: مدیر ورزشی PSG: نیمار می تواند پی ‌اس‌جی را ترک کند
امروز میگن میاد پس فردا میگن نمیاد


پنج‌شنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ (۱۸:۳۸)
 
Raphael
پاسخ به: مدیر ورزشی PSG: نیمار می‌تواند پی ‌اس‌جی را ترک کند
دلم روشنه به بازگشتش...


چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ (۰:۵۴)
 
Nima.Kanani
پاسخ به: مدیر ورزشی PSG: نیمار می‌تواند پی ‌اس‌جی را ترک کند
کلا جدیدا هرکی میخواد بیاد بارسا سعی میکنه با قهر کردن از تیم قبلیش دربیاد 😅


سه‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مدیر ورزشی PSG: نیمار می‌تواند پی ‌اس‌جی را ترک کند
نگهش دارین آقا خوبه.


سه‌شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۸ (۲۰:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!